Same herequote:Op zaterdag 8 december 2007 08:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is mij wel gelukt, maar wat zo ongelofelijk stom is, is dat je niet alles tegelijk kan omruilen. Je koopt met je sterren punten, en dan heb je 4 puntenkaarten. 2 waren niet meer beschikbaar.WTF. En de 2 die over waren zijn dan 1200 sterren = 300 punten en de ander 400 sterren = 100 punten. En dan mocht ik alleen 2 kaarten nemen en de derde die ik wilde kopen lukte niet omdat ik al voor vandaag genoeg heb gekocht ofzo.
WTF IS DIT VOOR ONZIN!?
quote:Wii Points Card 500
Deze Wii Points Card kost 2000 sterren.
Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.
Wii Points Card 1000
Deze Wii Points Card kost 4000 sterren.
Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.
dat is niet perse onzin, achter de codes zit een bepaald algoritme en de kaarten zullen in batches beschikbaar worden gesteld..quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Same here
Wat een onzin zeg:
[..]
maarja wat wil je, ze hebben het hoelang geleden al aangekondigd? geen wonder dat het zo rap gaat..quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen ik gisteren keek waren er voor alle kaarten meer dan 500 beschikbaar. Mensen hebben er echt op zitten wachten
NoEquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Het schijnt dat de Europese No More Heroes geen bloed krijgt net zoals de Japanse versie. Dus alleen de Amerikaanse versie krijgt veel bloed enzo. Dit las ik net, maar ik heb net de gecensureerde versie en de niet-gecensureerde versie gezien en het valt gelukkig wel mee. Maar toch vind ik het helemaal nergens op slaan. En dan wil ik ook weten wie er hier verantwoordelijk voor is.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef De_Brandweer het volgende:
hopenlijk laten die vrienden je niet in de regen wachten op het station
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef De_Brandweer het volgende:
hopenlijk laten die vrienden je niet in de regen wachten op het station
Speelt erg goed, ligt prima in de hand en de knoppen voelen goed aan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm okay, zou ik kunnen doen idd, speelt die wel een beetje lekker dan?.
En hoe duur zijn die normale cube controllers tegenwoordig? Als ze goedkoop zijn haal ik er wel 1 bij de MM ofzo
ik wacht op die nieuwe tenkaichi 3quote:
Hah, denk het nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ik wacht op die nieuwe tenkaichi 3online
(ik zou je ownen als jij die game ook had)
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchipsquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef Nebo het volgende:
Nog een keer:
Vraagje: ik heb mijn nintendo account in het winkelkanaal verbonden met mijn account hier op de pc, maar elke keer als ik in probeer te loggen zegt ie dat er nog geen verbinding is... iemand enig idee wat ik moet doen?
Daar heb ik het net ook over gehad (zie paar posts terug).quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Europe…I am really sorry. You guys are having a really bad week. Hopefully this is the last bit of sad news for you guys. It has been confirmed that the Euro version of No More Heroes will not feature blood. Instead, it will be the same as the Japanese version. You can see what the Euro version looks like in the video above.
nintendo
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchips
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchips
Blus je eigen vuurtje eens een keer en hou gewoon je bek dicht, niemand mag je.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Just keep telling yourself that darlingquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef De_Brandweer het volgende:
echt wel Ruzbeh moest lachen dus hij mag me. denk ik.
Idd ik word er gek van! Ik moet nog 4 van die 100 puntenkaartjes kopen omdat die andere zogenaamd ''Uitverkocht zijn'' Yeah Right! En ik kan maar niet op die kut site komen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een bagger site zeg, traag als stront kan nog steeds geen punten omruilen
quote:Het was al eerder bekend geworden dat de Wii-versie van Guitar Hero III alleen mono-geluid wist te produceren. Activision, de uitgever van Guitar Hero gaf al eerder aan de zaak te onderzoeken en heeft nu besloten om het probleem te verhelpen door de uitgave van een nieuwe versie, deze keer wel met stereo geluid. Alle reeds gedupeerde Guitar Hero eigenaren hoeven niet bang te zijn dat ze hier niets aan hebben, want Activision gaf ook meteen aan om alle kopieën van Guitar Hero gratis te vervangen door de verbeterde versie. De update wordt begin 2008 verwacht, maar een exacte releasedatum is nog onduidelijk.
Dat is wat iedereen zich nu afvraagt denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoelang zijn die tijden tussen het kopen van die Wii Points? Paar uur geleden stond de 1000 punten kaart op 0 en nu nog steeds, heb weinig zin om zo lang te wachten zeg
gelukkig had ik gisteren op fok games gezien dat de site weer beschikbaar was, anders had ik niks meer om te ruilenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou, zelfs de 100 Wii Point kaarten zijn weg.
Misschien een hint om alles weer beschikbaar te maken
Sjonge jonge wat een kut systeem zeg. Ze willen gewoon dat alle sterren verlopen
Ja, dan wacht een tijdje, komen ze weer beschikbaar, zijn ze weer binnen 10 minuten allemaal weg, en moet je weer een paar dagen wachten. Top is dat jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Borizzz het volgende:
Geduld is een schone zaak
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja, dan wacht een tijdje, komen ze weer beschikbaar, zijn ze weer binnen 10 minuten allemaal weg, en moet je weer een paar dagen wachten. Top is dat ja
Als ik nog een maandje wacht vervallen 1000 van mijn punten, fantastisch systeemquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.
Mij maakt het dan niet uit, ik hoe niet nu per se al die sterren in wii-punten om te zetten.
Kan over een maandje ook wel; dan hebben de meeste mensen die sterren gespaard hadden het wel omgezet
Sterren vervallen na een tijdje. Je kunt beter al het omzetten in wiipoints, die blijven geldigquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Borizzz het volgende:
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.
Mij maakt het dan niet uit, ik hoe niet nu per se al die sterren in wii-punten om te zetten.
Kan over een maandje ook wel; dan hebben de meeste mensen die sterren gespaard hadden het wel omgezet
Nee das kut heh, sterren registeren nog voordat de Wii er was. Ik had natuurlijk wel kunnen weten dat dit zou komenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Borizzz het volgende:
Dan had je misschien niet alle sterren moeten registreren..
Maar kop op; er komen zeer binnenkort vast wel weer wii point cards beschikbaar!
Uit Nintendo's mailtje van enkele maanden terug:quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef Borizzz het volgende:
Vervallen die sterren nu na 1 of 2 jaar?
Mijn allereerste sterren die ik ooit registreerde zijn uit 2004 ofzo; of vallen die niet onder het 'nieuwe' beleid?
quote:Het is belangrijk om te melden dat wanneer wij op 1 juli 2007 geen antwoord van je ontvangen hebben of als je ervoor kiest om NIET met onze nieuwe Privacy Policy akkoord te gaan, je vanaf die dag je sterren in de sterrencatalogus niet meer kunt gebruiken, aangezien we je Nintendo-lidmaatschap zullen moeten deactiveren.
Let er ook op dat wanneer je je Nintendo-lidmaatschap voortzet, je sterren voortaan 24 maanden nadat ze toegevoegd zijn, komen te vervallen. Alle sterren die je voor de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden verzameld hebt, vervallen 12 maanden na de introductie van deze nieuwe Algemene Voorwaarden. Dit zal niet voor 1 juni 2008 gebeuren.
er staat op de site wanneer bepaalde punten vervallen dus ik hoop voor je dat ze nog niet vervallen eind v/d maandquote:Op zondag 9 december 2007 00:54 schreef Neverstop het volgende:
Is er al bekend wanneer en om de hoeveel tijd die kaarten bijgevuld worden?
Ik ga namelijk behoorlijk gillen als ze zometeen voor de grap 1000 sterren van m'n rekening trekken..
dus ze spreken zichzelf tegen? eind 2006 een wii + zelda geregistreerd...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uit Nintendo's mailtje van enkele maanden terug:
[..]
voor veel dingen worden de normale opties volledig uit hun verband getrokken...quote:Op zondag 9 december 2007 09:36 schreef depax het volgende:
weet iemand waar ik die kroon van koning arthur en die diadeem van Cleopatra kan vinden in het mii kanaal.
Mijn moeder is helemaal gek op de wedstrijden is altijd bezig met nieuwe mii, maar we hebben alles afgezocht voor die dingen nergens te vinden.
Ook valt me op dat nieuwe dingen die je nodig hebt voor een ontwerp ook in mii kanaal erbij komen.
Dus of mii kanaal wordt geupdate zonder dat je het merkt. Of hij draait gewoon op een nintendo server en je krijgt een lokaal schaduw kopie aangeleverd.
Maar als iemand me kan helpen die dingen te vinden.
dat klopt maar een kroon kan je niet namaken of een diadeem.quote:Op zondag 9 december 2007 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
voor veel dingen worden de normale opties volledig uit hun verband getrokken...
ik heb gegeven moment naruto gezien....
met snorharen....
bleek dat dat wenkbrauwen waren die ver naar beneden waren verplaatst... (en wat gedraaid)
* Maraca wijkt niet meer af van haar computerquote:Op zondag 9 december 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
Er zijn nu wat 300 pointcards aanwezigIk ga maar snel twee van die dingen bestellen voordat de rest van Europa wakker is
Edit: lol, ik heb er twee besteld en kijk hoeveel er over zijn: 0
Net op tijd, ik heb denk ik 1 van de laatste gehad
en? als nintendo die service levert dan moeten ze maar zorgen dat het fatsoenlijk werkt, het is van de zotte dat een site nagenoeg niet bereikbaar is, ruim een halve week lang...quote:Op zondag 9 december 2007 10:48 schreef Vampess het volgende:
Dat is prima, ik had het meer over mensen die lopen te zeiken over Nintendo, het is een service, geen recht
ik kon er 500 kopen en dat heb ik gedaanquote:Op zondag 9 december 2007 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij heb ik meer wii punten gescoord dan iedereen in het topic hier.
Ruzbeh is er weer snel bij.
Dat ben ik met je eens, het was een naieve fout, op z'n minst, maar dat betekent niet dat Nintendo verantwoordelijk is om er meer machines tegenaan te gooien. Dat die site een halve week weg was, was slordig inderdaad, maar ik vond hun vorige site ook maar niks wat 't bagger script betreft. Halve week gewacht, maar wel een betere site.quote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef mschol het volgende:
en? als nintendo die service levert dan moeten ze maar zorgen dat het fatsoenlijk werkt, het is van de zotte dat een site nagenoeg niet bereikbaar is, ruim een halve week lang...
en wat betreft die kaarten: nintendo wist gewoon dat het storm zou gaan lopen, waarom geven ze er dan zo weinig vrij per dag? waarom zetten ze er niet een geheel geautomatiseerd systeem achter? kan makkelijk..
dit is gewoon weer een hele domme actie van nintendo..
Denk je dat Satoru Iwata elke code zelf bedenkt?quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef Vampess het volgende:
Geautomatiseerd systeem? Dat weet ik niet zeker, volgens mij heb je dan generators nodig, en zoals eerder genoemd, dat zou te makkelijk te kraken zijn.
Er zit natuurlijk geen regelmaat in die codes. Zodra je een code aanvraagt wordt een compleet willekeurige code gegenereerd, die in het systeem komt te staan als geldige code. Zodra die is ingevoerd, vervalt de code.quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef Vampess het volgende:
Geautomatiseerd systeem? Dat weet ik niet zeker, volgens mij heb je dan generators nodig, en zoals eerder genoemd, dat zou te makkelijk te kraken zijn.
Heb vrijdag 2000 Wii points gescoordquote:Op zondag 9 december 2007 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij heb ik meer wii punten gescoord dan iedereen in het topic hier.
Ruzbeh is er weer snel bij.
Mja, da's weer zo'n ander uiterste. Eerst moet je al ongeveer tien Nintendo games kopen om een enkele NES game te krijgen, en dan gaan ze die doorgifte ook nog eens irritant maken om mensen af te schrikken.quote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ach ja,
* RaymanNL mompelt iets met een gegeven paard in de bek kijken
Ik quote je om heel veel op te noemen, maar nu ik moet typen.... weet ik eigelijk niksquote:Op zondag 9 december 2007 12:51 schreef Oksel het volgende:
Het is onprofessioneel.. dat is jammer.
Oh, ik wil een nieuw Wii spel. Mario uitgespeeld (ga nog wel de laatste sterren halen..), RE ga ik wel eens halen voor als ik een avondje MP wil knallen (heb je daar 2 Nunchucks voor nodig?)
Zelda heb ik uitgespeeld.. Is er nog een andere topper behalve Zelda en Mario?
Mocht je het een kutsysteem blijven vinden en je sterren niet willen gebruiken, m'n PM-box zou ze graag ontvangenquote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef Oksel het volgende:
Ik heb echt nog 10.000 sterren liggen die ik nog niet eens heb ingevoerd.
Het is al maanden bekend dat Project HAMMER geannuleerd is, Bernie.quote:Op zondag 9 december 2007 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe project HAMMER screens
Volgens mij is deze game half doodOf het zit op het niveau Sadness
IK hoop zo dat deze game nog uit komt
Ja, dat weet ik, maar de game staat nu nog steeds op Officiele Japanse release listen (TBA) , en deze screens zijn toch echt nieuwquote:Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bekend dat Project HAMMER geannuleerd is, Bernie.
Mario64 natuurlijk! Erg leuk om de voorloper van Galaxy weer eens te spelen, het is nog altijd een supergame.quote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Borizzz het volgende:
welke vc-games zijn de moeite waard vinden jullie?
overigens: dit is een goede site (voor de mensen die 'm nog niet kennen):
www.vc-reviews.com
Vrijdag als het goed is Pokémon Snap!, echt een geweldig spel dat je relaxed kan doen en zo verslavend isquote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Borizzz het volgende:
welke vc-games zijn de moeite waard vinden jullie?
overigens: dit is een goede site (voor de mensen die 'm nog niet kennen):
www.vc-reviews.com
Zack & Wiki!quote:Op zondag 9 december 2007 12:51 schreef Oksel het volgende:
Het is onprofessioneel.. dat is jammer.
Oh, ik wil een nieuw Wii spel. Mario uitgespeeld (ga nog wel de laatste sterren halen..), RE ga ik wel eens halen voor als ik een avondje MP wil knallen (heb je daar 2 Nunchucks voor nodig?)
Zelda heb ik uitgespeeld.. Is er nog een andere topper behalve Zelda en Mario?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |