abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55130921
Waar zijn die wii-puntenkaarten nu weer?! . Wat is het toch een kutbedrijf, het is dat ze zo'n goede games maken .

Gamers -> <- Nintendo
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:10:35 #152
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55131051
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ja, dan wacht een tijdje, komen ze weer beschikbaar, zijn ze weer binnen 10 minuten allemaal weg, en moet je weer een paar dagen wachten. Top is dat ja
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.
Mij maakt het dan niet uit, ik hoe niet nu per se al die sterren in wii-punten om te zetten.
Kan over een maandje ook wel; dan hebben de meeste mensen die sterren gespaard hadden het wel omgezet
kloep kloep
pi_55131181
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Mij maakt het dan niet uit, ik hoe niet nu per se al die sterren in wii-punten om te zetten.
Kan over een maandje ook wel; dan hebben de meeste mensen die sterren gespaard hadden het wel omgezet
Als ik nog een maandje wacht vervallen 1000 van mijn punten, fantastisch systeem
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:17:27 #154
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55131271
Dan had je misschien niet alle sterren moeten registreren..

Maar kop op; er komen zeer binnenkort vast wel weer wii point cards beschikbaar!
kloep kloep
  Donald Duck held zaterdag 8 december 2007 @ 20:18:24 #155
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55131309
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Borizzz het volgende:

Sterren vervallen na een tijdje. Je kunt beter al het omzetten in wiipoints, die blijven geldig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55131325
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Borizzz het volgende:
Dan had je misschien niet alle sterren moeten registreren..

Maar kop op; er komen zeer binnenkort vast wel weer wii point cards beschikbaar!
Nee das kut heh, sterren registeren nog voordat de Wii er was. Ik had natuurlijk wel kunnen weten dat dit zou komen
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:20:34 #157
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55131393
Vervallen die sterren nu na 1 of 2 jaar?

Mijn allereerste sterren die ik ooit registreerde zijn uit 2004 ofzo; of vallen die niet onder het 'nieuwe' beleid?
kloep kloep
  Donald Duck held zaterdag 8 december 2007 @ 20:27:27 #158
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55131623
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef Borizzz het volgende:
Vervallen die sterren nu na 1 of 2 jaar?

Mijn allereerste sterren die ik ooit registreerde zijn uit 2004 ofzo; of vallen die niet onder het 'nieuwe' beleid?
Uit Nintendo's mailtje van enkele maanden terug:
quote:
Het is belangrijk om te melden dat wanneer wij op 1 juli 2007 geen antwoord van je ontvangen hebben of als je ervoor kiest om NIET met onze nieuwe Privacy Policy akkoord te gaan, je vanaf die dag je sterren in de sterrencatalogus niet meer kunt gebruiken, aangezien we je Nintendo-lidmaatschap zullen moeten deactiveren.

Let er ook op dat wanneer je je Nintendo-lidmaatschap voortzet, je sterren voortaan 24 maanden nadat ze toegevoegd zijn, komen te vervallen. Alle sterren die je voor de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden verzameld hebt, vervallen 12 maanden na de introductie van deze nieuwe Algemene Voorwaarden. Dit zal niet voor 1 juni 2008 gebeuren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:29:54 #159
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55136469
Ik ben inmiddels overleden
pi_55136610
Mwoa, net mijn wii gekoppeld aan mijn N account en ik kan daarna niet eens inloggen. Err-030. Sterf, ik weet wel zeker dat ik gekoppeld heb en geen tiepvaut heb gemaakt

Niet dat ik veel mis blijkbaar, de kaarten zijn al op
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_55138167
Is er al bekend wanneer en om de hoeveel tijd die kaarten bijgevuld worden?

Ik ga namelijk behoorlijk gillen als ze zometeen voor de grap 1000 sterren van m'n rekening trekken..
  zondag 9 december 2007 @ 08:27:23 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_55140338
Tvp
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_55140519
quote:
Op zondag 9 december 2007 00:54 schreef Neverstop het volgende:
Is er al bekend wanneer en om de hoeveel tijd die kaarten bijgevuld worden?

Ik ga namelijk behoorlijk gillen als ze zometeen voor de grap 1000 sterren van m'n rekening trekken..
er staat op de site wanneer bepaalde punten vervallen dus ik hoop voor je dat ze nog niet vervallen eind v/d maand
pi_55140531
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Uit Nintendo's mailtje van enkele maanden terug:
[..]
dus ze spreken zichzelf tegen? eind 2006 een wii + zelda geregistreerd...
vervolgens zouden deze sterren zijn vervallen in december 2007
dus ze houden zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden, nice...

nintendo (beetje jammer dat ze qua consolebouwer en gamebrouwer WEL goed zijn )
maar voor de rest: bah...
  zondag 9 december 2007 @ 09:36:35 #165
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_55140539
weet iemand waar ik die kroon van koning arthur en die diadeem van Cleopatra kan vinden in het mii kanaal.
Mijn moeder is helemaal gek op de wedstrijden is altijd bezig met nieuwe mii, maar we hebben alles afgezocht voor die dingen nergens te vinden.
Ook valt me op dat nieuwe dingen die je nodig hebt voor een ontwerp ook in mii kanaal erbij komen.
Dus of mii kanaal wordt geupdate zonder dat je het merkt. Of hij draait gewoon op een nintendo server en je krijgt een lokaal schaduw kopie aangeleverd.

Maar als iemand me kan helpen die dingen te vinden.

ik heb me overigens in het begin bij het verkeerde land aangemeld ( uk/ireland ) en ook daar zijn de wiipoints kaarten totaal op.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_55140554
quote:
Op zondag 9 december 2007 09:36 schreef depax het volgende:
weet iemand waar ik die kroon van koning arthur en die diadeem van Cleopatra kan vinden in het mii kanaal.
Mijn moeder is helemaal gek op de wedstrijden is altijd bezig met nieuwe mii, maar we hebben alles afgezocht voor die dingen nergens te vinden.
Ook valt me op dat nieuwe dingen die je nodig hebt voor een ontwerp ook in mii kanaal erbij komen.
Dus of mii kanaal wordt geupdate zonder dat je het merkt. Of hij draait gewoon op een nintendo server en je krijgt een lokaal schaduw kopie aangeleverd.

Maar als iemand me kan helpen die dingen te vinden.
voor veel dingen worden de normale opties volledig uit hun verband getrokken...

ik heb gegeven moment naruto gezien....
met snorharen....
bleek dat dat wenkbrauwen waren die ver naar beneden waren verplaatst... (en wat gedraaid)
  zondag 9 december 2007 @ 09:41:32 #167
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_55140560
quote:
Op zondag 9 december 2007 09:39 schreef mschol het volgende:

[..]

voor veel dingen worden de normale opties volledig uit hun verband getrokken...

ik heb gegeven moment naruto gezien....
met snorharen....
bleek dat dat wenkbrauwen waren die ver naar beneden waren verplaatst... (en wat gedraaid)
dat klopt maar een kroon kan je niet namaken of een diadeem.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_55140904
Er zijn nu wat 300 pointcards aanwezig Ik ga maar snel twee van die dingen bestellen voordat de rest van Europa wakker is

Edit: lol, ik heb er twee besteld en kijk hoeveel er over zijn: 0

Net op tijd, ik heb denk ik 1 van de laatste gehad
pi_55140937
Damn, mensen.

Je koopt toch geen spellen voor de sterren die erbij zitten? Je koopt toch (tenminste ik) een spel ten volste bewust van het feit dat je betaalt voor het spel - niet de sterren? Persoonlijk ben ik blij dat de catalogus wat meer dingen heeft zoals andere continenten, maar als ik zograag Wii points wil, dan koop ik ze wel.

Het is een service, hetgeen wat ik van Nintendo ken; het feit dat het storm loopt, en zij het blijkbaar niet verwachtten, is op zijn zachts gezegd naief te noemen
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_55140962
Ik heb jaren gespaard voor die sterren, ik ben niet zo'n ubergamert die alles wat als aanrader beschouwt wordt koopt. Dus ik heb in de loop van de jaren die sterren gespaard en kan ze nu eens nuttig (imho) besteden, omdat ik niet mijn hele huis vol met Nintendo prullaria wil hebben staan. Om maar niet te spreken van achtergronden voor je mobiel

Dus laat mij een sblij zijn dat ik nu gratis virtual console spelletjes kan downloaden. Ze nemen alleen maar ruimte op de Wii in beslag, niet in mijn toch al overvolle boekenkast of iets dergelijks
pi_55140995
Dat is prima, ik had het meer over mensen die lopen te zeiken over Nintendo, het is een service, geen recht
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_55141038
Oh ja, blijkbaar storten mensen als dolle honden op die site. Gisteren kon ik niet eens inloggen omdat ik zogenaamd niet gekoppeld had. En nu ook weer, ik kijk een svoor de gein (zondagochtend, dus rustiger) om te kijken of ik nu wel kan inloggen. Er staat dan > 200 kaarten beschikbaar. Ik bestel ze maar en meteen daarna weg....

Gekkenhuis! Nintendo heeft geen serverpark a la Microsoft hier in Europa, dus overbelasting is zo geregeld met dit soort fanatic fanboys
  zondag 9 december 2007 @ 11:03:00 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_55141148
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
Er zijn nu wat 300 pointcards aanwezig Ik ga maar snel twee van die dingen bestellen voordat de rest van Europa wakker is

Edit: lol, ik heb er twee besteld en kijk hoeveel er over zijn: 0

Net op tijd, ik heb denk ik 1 van de laatste gehad
* Maraca wijkt niet meer af van haar computer
pi_55141220
Godver ik heb er nu 3 van 100, omdat ik gister nog maar een keer 1 van 100 nam die ik dan vandaag pas binnen kreeg, maar ik wil er gewoon 1 van 1000!!!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 9 december 2007 @ 11:19:37 #175
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_55141345
Nu zijn er helemaal geen kaarten meer over. Wat een onzin.

Ik heb nu 3 kaarten van 300 punten. 900 punten. Ik heb nog 2215 sterren, goed voor 500 punten.

1400 punten in totaal, wat ongeveer gelijk staat aan 14 euro. Niet slecht denk ik zo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 9 december 2007 @ 11:24:56 #176
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_55141410
Ik verlies deze maand 1000 sterren.. Ik wil dus wel ff snel mijn 14 euro aan wii points innen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 9 december 2007 @ 11:28:49 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_55141463
Volgens de website (FAQ) worden ze wel elke dag bijgewerkt
pi_55141574
De dag is al om ben ik bang. Dus maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen
  zondag 9 december 2007 @ 11:51:50 #179
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_55141785
Volgens mij heb ik meer wii punten gescoord dan iedereen in het topic hier.

Ruzbeh is er weer snel bij.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_55141918
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:48 schreef Vampess het volgende:
Dat is prima, ik had het meer over mensen die lopen te zeiken over Nintendo, het is een service, geen recht
en? als nintendo die service levert dan moeten ze maar zorgen dat het fatsoenlijk werkt, het is van de zotte dat een site nagenoeg niet bereikbaar is, ruim een halve week lang...
en wat betreft die kaarten: nintendo wist gewoon dat het storm zou gaan lopen, waarom geven ze er dan zo weinig vrij per dag? waarom zetten ze er niet een geheel geautomatiseerd systeem achter? kan makkelijk..
dit is gewoon weer een hele domme actie van nintendo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')