Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja, dan wacht een tijdje, komen ze weer beschikbaar, zijn ze weer binnen 10 minuten allemaal weg, en moet je weer een paar dagen wachten. Top is dat ja
Als ik nog een maandje wacht vervallen 1000 van mijn punten, fantastisch systeemquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.
Mij maakt het dan niet uit, ik hoe niet nu per se al die sterren in wii-punten om te zetten.
Kan over een maandje ook wel; dan hebben de meeste mensen die sterren gespaard hadden het wel omgezet
Sterren vervallen na een tijdje. Je kunt beter al het omzetten in wiipoints, die blijven geldigquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef Borizzz het volgende:
Ik wacht toch even op enkele VC games die nog moeten komen.
Mij maakt het dan niet uit, ik hoe niet nu per se al die sterren in wii-punten om te zetten.
Kan over een maandje ook wel; dan hebben de meeste mensen die sterren gespaard hadden het wel omgezet
Nee das kut heh, sterren registeren nog voordat de Wii er was. Ik had natuurlijk wel kunnen weten dat dit zou komenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Borizzz het volgende:
Dan had je misschien niet alle sterren moeten registreren..
Maar kop op; er komen zeer binnenkort vast wel weer wii point cards beschikbaar!
Uit Nintendo's mailtje van enkele maanden terug:quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef Borizzz het volgende:
Vervallen die sterren nu na 1 of 2 jaar?
Mijn allereerste sterren die ik ooit registreerde zijn uit 2004 ofzo; of vallen die niet onder het 'nieuwe' beleid?
quote:Het is belangrijk om te melden dat wanneer wij op 1 juli 2007 geen antwoord van je ontvangen hebben of als je ervoor kiest om NIET met onze nieuwe Privacy Policy akkoord te gaan, je vanaf die dag je sterren in de sterrencatalogus niet meer kunt gebruiken, aangezien we je Nintendo-lidmaatschap zullen moeten deactiveren.
Let er ook op dat wanneer je je Nintendo-lidmaatschap voortzet, je sterren voortaan 24 maanden nadat ze toegevoegd zijn, komen te vervallen. Alle sterren die je voor de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden verzameld hebt, vervallen 12 maanden na de introductie van deze nieuwe Algemene Voorwaarden. Dit zal niet voor 1 juni 2008 gebeuren.
er staat op de site wanneer bepaalde punten vervallen dus ik hoop voor je dat ze nog niet vervallen eind v/d maandquote:Op zondag 9 december 2007 00:54 schreef Neverstop het volgende:
Is er al bekend wanneer en om de hoeveel tijd die kaarten bijgevuld worden?
Ik ga namelijk behoorlijk gillen als ze zometeen voor de grap 1000 sterren van m'n rekening trekken..
dus ze spreken zichzelf tegen? eind 2006 een wii + zelda geregistreerd...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uit Nintendo's mailtje van enkele maanden terug:
[..]
voor veel dingen worden de normale opties volledig uit hun verband getrokken...quote:Op zondag 9 december 2007 09:36 schreef depax het volgende:
weet iemand waar ik die kroon van koning arthur en die diadeem van Cleopatra kan vinden in het mii kanaal.
Mijn moeder is helemaal gek op de wedstrijden is altijd bezig met nieuwe mii, maar we hebben alles afgezocht voor die dingen nergens te vinden.
Ook valt me op dat nieuwe dingen die je nodig hebt voor een ontwerp ook in mii kanaal erbij komen.
Dus of mii kanaal wordt geupdate zonder dat je het merkt. Of hij draait gewoon op een nintendo server en je krijgt een lokaal schaduw kopie aangeleverd.
Maar als iemand me kan helpen die dingen te vinden.
dat klopt maar een kroon kan je niet namaken of een diadeem.quote:Op zondag 9 december 2007 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
voor veel dingen worden de normale opties volledig uit hun verband getrokken...
ik heb gegeven moment naruto gezien....
met snorharen....
bleek dat dat wenkbrauwen waren die ver naar beneden waren verplaatst... (en wat gedraaid)
* Maraca wijkt niet meer af van haar computerquote:Op zondag 9 december 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
Er zijn nu wat 300 pointcards aanwezigIk ga maar snel twee van die dingen bestellen voordat de rest van Europa wakker is
Edit: lol, ik heb er twee besteld en kijk hoeveel er over zijn: 0
Net op tijd, ik heb denk ik 1 van de laatste gehad
en? als nintendo die service levert dan moeten ze maar zorgen dat het fatsoenlijk werkt, het is van de zotte dat een site nagenoeg niet bereikbaar is, ruim een halve week lang...quote:Op zondag 9 december 2007 10:48 schreef Vampess het volgende:
Dat is prima, ik had het meer over mensen die lopen te zeiken over Nintendo, het is een service, geen recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |