De site doet het nu wel...ik krijg alleen de wii points site niet aan het werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef MikelenniuM het volgende:
CLub Nintendo site nog steeds down![]()
Zo kom ik toch nooit aan die extra sterren die je kan verdienen door de site dagelijks te bezoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft Tomb Raider: Anniversary eenDan bitchen ze om niks want het is een leuke game, ik heb hem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Er is nog nergens besproken of dat daatwerkelijk door zou gaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
maar net op tijd ook zeg. eind deze maand zou ik al 1000 punten verliezen door die beperkte houdbaarheid
Ja, het is namelijk al geimplementeerd. Op de nieuwe Nintendosite kun je zien welke sterren op het punt staan om te vervallenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er is nog nergens besproken of dat daatwerkelijk door zou gaanZe hebben alleen de mogenlijkheid beperkte houdbaarheid in te stellen
Ohquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk al geimplementeerd. Op de nieuwe Nintendosite kun je zien welke sterren op het punt staan om te vervallen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/index.html
hier doet ie het.
ik ben alleen mijn wachtwoord en emailadres waarmee ik registreerde kwijt
Je kunt alle kaartjes eenmalig gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:39 schreef Cubewoods het volgende:
Ik kreeg vip codes voor me Wii en Wii sports, maar je kan maar 1 van die kaartjes gebruiken?
Hoeveel Wii points krijg je eigenlijk voor je vip punten? Aangezien die site weer down is voor me :x
Ik weet dat je kaartjes maar 1 keer kan gebruiken, maar ik voegde me kaartje van de WIii eerst in, en probeerde daarna die die bij Wii Sports zat, en toen kreeg ik de melding dat die al ingevoerd isquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt alle kaartjes eenmalig gebruiken.
1 wiipoint kost 4 sterren, en de kleinste kaart is 100 punten, oftewel 400 sterren
Zie hier de reden:quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
WTF, ik kreeg maar 200 sterren voor me game
quote:* Welkombonus bij oorspronkelijke registratie = 250 sterren
* Registratie hardware: Wii-systeem = 1000 sterren, Nintendo DS = 500 sterren
* Registratie software: prijs < ¤ 29 = 100 sterren, prijs ¤ 29-49 = 200 sterren, prijs > ¤ 49 = 250 sterren (verwachte verkoopprijs)
Verdomme, ik kreeg maar 250 sterren voor me Wiiquote:
quote:21/12/2006 Wii 500
21/12/2006 Wii Sports 250
09/12/2006 Productregistratie 200
De Wii is gewoon superleuk, het is een andere manier van spelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is ontzettend triest maar waarschijnlijk moet ik je daar geljk in geven.
[..]
Wii is voor mensen die opgelicht willen worden.Ik denk namelijk niet dat je ook maar een grammetje afvalt van af en toe je been heen en weer bewegen.
Over tien minuten maar even F5-en. Ocarina of Time op hun kosten binnenhalenquote:Codes in behandeling
Datum Kaart sterren Status
07.12.07 Wii Points Card 100 400 sterren ERR-0208: Je hebt de maximale dagelijkse hoeveelheid bereikt. Probeer het morgen nog eens.
Nuttig zo, die dagelijkse vertragingquote:08/12/07 **** **** **** **** Wii Points Card 100 400 sterren
Club Nintendo pagina is alweer downquote:
Dat lijken ze maar afgeschaft te hebben ja, ik kan het ook nergens meer vindenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef mschol het volgende:
en waar blijven de punten voor mijn gekochte VC spellen? of hebben ze dat voor het gemak maar afgeschaft?
quote:
Verdien extra sterren op je verjaardag of op andere bijzondere gelegenheden.
quote:3.0 Presentation
Pretty painful overall. Static images make up the interface complete with dated car models and effects. It's The Fast and the Furious minus the license; no more.
2.5 Graphics
Easily one of the worst offerings on Wii. Models are low poly, there are countless frame drops and glitches, tons of pop-in, and visuals stolen from first-gen GameCube.
3.0 Sound
The classically bad Midway VO is there – be it good, or bad – but is mixed with generic tunes and broken sound effects.
5.0 Gameplay
It's entirely dated overall, but the motion control is tight and responsive, and makes for some simple entertainment for a few tracks at least. Load times and tech issues kill it though.
1.0 Lasting Appeal
The circuit mode lasts about an hour, and when it's over there's little left to do. Skip this one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |