ik kon er 500 kopen en dat heb ik gedaanquote:Op zondag 9 december 2007 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij heb ik meer wii punten gescoord dan iedereen in het topic hier.
Ruzbeh is er weer snel bij.
Dat ben ik met je eens, het was een naieve fout, op z'n minst, maar dat betekent niet dat Nintendo verantwoordelijk is om er meer machines tegenaan te gooien. Dat die site een halve week weg was, was slordig inderdaad, maar ik vond hun vorige site ook maar niks wat 't bagger script betreft. Halve week gewacht, maar wel een betere site.quote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef mschol het volgende:
en? als nintendo die service levert dan moeten ze maar zorgen dat het fatsoenlijk werkt, het is van de zotte dat een site nagenoeg niet bereikbaar is, ruim een halve week lang...
en wat betreft die kaarten: nintendo wist gewoon dat het storm zou gaan lopen, waarom geven ze er dan zo weinig vrij per dag? waarom zetten ze er niet een geheel geautomatiseerd systeem achter? kan makkelijk..
dit is gewoon weer een hele domme actie van nintendo..
Denk je dat Satoru Iwata elke code zelf bedenkt?quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef Vampess het volgende:
Geautomatiseerd systeem? Dat weet ik niet zeker, volgens mij heb je dan generators nodig, en zoals eerder genoemd, dat zou te makkelijk te kraken zijn.
Er zit natuurlijk geen regelmaat in die codes. Zodra je een code aanvraagt wordt een compleet willekeurige code gegenereerd, die in het systeem komt te staan als geldige code. Zodra die is ingevoerd, vervalt de code.quote:Op zondag 9 december 2007 12:08 schreef Vampess het volgende:
Geautomatiseerd systeem? Dat weet ik niet zeker, volgens mij heb je dan generators nodig, en zoals eerder genoemd, dat zou te makkelijk te kraken zijn.
Heb vrijdag 2000 Wii points gescoordquote:Op zondag 9 december 2007 11:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij heb ik meer wii punten gescoord dan iedereen in het topic hier.
Ruzbeh is er weer snel bij.
Mja, da's weer zo'n ander uiterste. Eerst moet je al ongeveer tien Nintendo games kopen om een enkele NES game te krijgen, en dan gaan ze die doorgifte ook nog eens irritant maken om mensen af te schrikken.quote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ach ja,
* RaymanNL mompelt iets met een gegeven paard in de bek kijken
Ik quote je om heel veel op te noemen, maar nu ik moet typen.... weet ik eigelijk niksquote:Op zondag 9 december 2007 12:51 schreef Oksel het volgende:
Het is onprofessioneel.. dat is jammer.
Oh, ik wil een nieuw Wii spel. Mario uitgespeeld (ga nog wel de laatste sterren halen..), RE ga ik wel eens halen voor als ik een avondje MP wil knallen (heb je daar 2 Nunchucks voor nodig?)
Zelda heb ik uitgespeeld.. Is er nog een andere topper behalve Zelda en Mario?
Mocht je het een kutsysteem blijven vinden en je sterren niet willen gebruiken, m'n PM-box zou ze graag ontvangenquote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef Oksel het volgende:
Ik heb echt nog 10.000 sterren liggen die ik nog niet eens heb ingevoerd.
Het is al maanden bekend dat Project HAMMER geannuleerd is, Bernie.quote:Op zondag 9 december 2007 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe project HAMMER screens
Volgens mij is deze game half doodOf het zit op het niveau Sadness
IK hoop zo dat deze game nog uit komt
Ja, dat weet ik, maar de game staat nu nog steeds op Officiele Japanse release listen (TBA) , en deze screens zijn toch echt nieuwquote:Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bekend dat Project HAMMER geannuleerd is, Bernie.
Mario64 natuurlijk! Erg leuk om de voorloper van Galaxy weer eens te spelen, het is nog altijd een supergame.quote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Borizzz het volgende:
welke vc-games zijn de moeite waard vinden jullie?
overigens: dit is een goede site (voor de mensen die 'm nog niet kennen):
www.vc-reviews.com
Vrijdag als het goed is Pokémon Snap!, echt een geweldig spel dat je relaxed kan doen en zo verslavend isquote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Borizzz het volgende:
welke vc-games zijn de moeite waard vinden jullie?
overigens: dit is een goede site (voor de mensen die 'm nog niet kennen):
www.vc-reviews.com
Zack & Wiki!quote:Op zondag 9 december 2007 12:51 schreef Oksel het volgende:
Het is onprofessioneel.. dat is jammer.
Oh, ik wil een nieuw Wii spel. Mario uitgespeeld (ga nog wel de laatste sterren halen..), RE ga ik wel eens halen voor als ik een avondje MP wil knallen (heb je daar 2 Nunchucks voor nodig?)
Zelda heb ik uitgespeeld.. Is er nog een andere topper behalve Zelda en Mario?
18 januari pasquote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Oksel het volgende:
Is Zack ^& Wiki al uit dan?
Ohnee, pas half januari in Europa. Jammer! Echt geniale game.quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Oksel het volgende:
Is Zack ^& Wiki al uit dan?
Saven gebeurd automatisch bij elk kasteelquote:Op zondag 9 december 2007 14:50 schreef Nebo het volgende:
J'ai een probleem: ik heb super mario bros 3 gedownload van de VC, maar ik weet niet meer hoe ik kan saven in dit spel... Weet iemand het?
Sinds wanneer kun je saven in Super Mario Bros 3?quote:Op zondag 9 december 2007 15:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Saven gebeurd automatisch bij elk kasteelNadat je de eindbaas hebt verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |