Deel 1quote:De titel is misschien ietwat dramatisch gekozen, maar helaas wel waar. Ik heb getwijfeld of ik dit allemaal neer zou pennen, maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die dit herkennen.
Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, maar er kleven meer nadelen aan dan mensen durven te bedenken.
- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er uit zie? Als ik in de spiegel kijk, zie ik toch echt een mooie vrouw. Ik heb jarenlang modellenwerk op hoog niveau gedaan, acht van die tien mannen is alleen nog maar in staat tot stamelen als ze mij zien, ik ben gewoon mooi. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!![]()
Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (welnee, ik vind mezelf normaal) dan noemen mensen je een aansteller.
- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan je snoetje. Daarnaast zijn mooie vrouwen altijd sletten, want die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door de baas te pijpen.. Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.
- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geinteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego mogelijk. Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!
- Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen. De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt. En nee, vertellen dat je bereid bent je vrouw voor mij te verlaten is géén compliment.
Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen, maar ik hoop dat er enkele vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen.
En ben wel benieuwd wie deze mistery vrouw is, dan kan ik daarmee pimpen bij mijn mattiesquote:
mooie mysterieuze vrouw natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En ben wel benieuwd wie deze mistery vrouw is, dan kan ik daarmee pimpen bij mijn matties
Mooie personen hebben vaak dan ook mooie vrienden en vriendinnen, dan heb je niet zo'n last daarvan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef LXIV het volgende:
Een relatie met een -buitengewone- mooie vrouw is zeker niet alles. Je kunt je nog niet omdraaien om je biertje te pakken en er staat al de een of andere klefbek zich uit te sloven voor haar, sommige vrienden steken je een mes in de rug als ze de kans krijgen en veel halve bekenden die je eigenlijk niet zien wil komen opeens bij je staan en proberen het gesprek met de vrouw over te nemen.
Nou, dat je zelf uitgesproken knap moet zijn om een mooie vriendin te krijgen is niet zo. Wel moet je het spel kunnen spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mooie personen hebben vaak dan ook mooie vrienden en vriendinnen, dan heb je niet zo'n last daarvan.
Van wolven die op de loer liggen moet je altijd alert voor zijn als je met je vriendin uitgaat. Tenzij je voor lelijk en veilig kiest. (en wie doet dat?) Druk maken hoeft niet, iemand moet natuurlijk ook interessant zijn en assertief, zodat ze iemand zelf kan afpoeieren, niet alleen mooi.. anders is het natuurlijk niet je vriendin.
Dat stelde ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dat je zelf uitgesproken knap moet zijn om een mooie vriendin te krijgen is niet zo. Wel moet je het spel kunnen spelen natuurlijk.
Kijk, en voor de fun maakt het allemaal niet zoveel uit. Maar voor de langere termijn kiezen de meesten toch wel voor het bovensegment van de middenklassers, om het maar in die termen te blijven...
Nee.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Mjeh... Zo heeft iedereen wel wat he
Och. Na de middelbare school valt dat allemaal wel mee hoor. Ik heb enkele écht lelijke mensen in mijn vriendengroep. En ook wel een paar mooie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat stelde ik ook niet.
Als je een groepje vriendinnen zit, dan ze vaak of allemaal lelijk, of allemaal gemiddeld met een uitschieter naar mooi hier en daar, of een groep vriendinnen die bijna allemaal mooi zijn.
Met vriendengroepen zit dat ook zo. Mooi trekt mooi aan.
Omdat die middenklassers niet echt die keuze hebben. Wellicht hebben ze ruime keuze uit middelmatige vrouwen, maar hooguit één à twee echt mooie.. ?
Natuurlijk kunnen ze er wel iets aan doen... Hoezo niets? Als je je als slons kleedt en niet met je mooiheid te koop loopt, dan zien ineens een heleboel mannen je niet meer staan hoor. Draag een bril die vet uit de mode is. Niemand die je meer ziet staan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef LXIV het volgende:
De mooie vrouwen kunnen er ook niks aan doen,
Uitzonderingen bevestigen de regel?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Och. Na de middelbare school valt dat allemaal wel mee hoor. Ik heb enkele écht lelijke mensen in mijn vriendengroep. En ook wel een paar mooie.
juistquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ach krampachtig iedere blik van een andere man zien als een potentieel concurrent is stom. Uitgaan met mooie vrouwen moet je gewoon lekker luchtig doen en er gewoon vanuit gaan dat jij degene bent die met haar naar huis gaat. Over het algemeen hoeft een vrouw maar inderdaad bovengemiddeld mooi te zijn om hoofden te laten draaien
Daarbij is het idd wel een lekker gevoel als je met zo'n bloed mooie vrouw rond loopt en dan merk je dat iemand continue oogcontact met haar probeert te maken en dan komt ze naar je toe en geeft je een kusje, Als -in ik hoor bij hem
Dat ken ik niet. Wel zie ik af en toe een vrouw die hele lelijke vriendinnen heeft, maar die is dan verdwaald of had nooit mooie mensen in haar omgeving. Whatever, onbelangrijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Och. Na de middelbare school valt dat allemaal wel mee hoor. Ik heb enkele écht lelijke mensen in mijn vriendengroep. En ook wel een paar mooie.
Mooi is subjectief, maar wel binnen een bepaald kader.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:41 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
wat de 1 mooi vind vind de ander totaal niks.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef RetepV het volgende:
Als je mooi bent, dan bepaalt dat voor een groot deel hoe je wordt. Dat valt bij mooie vrouwen veruit in de meeste gevallen weinig positief uit.
Nu ben je wel erg aan het generaliseren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef RetepV het volgende:
Als je mooi bent, dan bepaalt dat voor een groot deel hoe je wordt. Dat valt bij mooie vrouwen veruit in de meeste gevallen weinig positief uit.
Na goed dan, een mooi voorbeeld. De meeste echt mooie vrouwen die ik ken hebben er een handje van om echt voor alles om hulp te vragen. En dan op zo'n hulpeloze manier die blijk geeft van jarenlange ervaring.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Mejoon het volgende:
Nu ben je wel erg aan het generaliseren.
Voor jou wel positief ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Nu ben je wel erg aan het generaliseren.
Hij vindt jou mooi en met jouw opmerking geef je aan dat ondanks je schoonheid wel een positieve karakter hebt ontwikkeld. De uitzondering die de generalisatie ontkracht.quote:
Ik ken dat soort vrouwen eigenlijk helemaal niet. Ja mijn moeder maar dat is meer de generatie denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Na goed dan, een mooi voorbeeld. De meeste echt mooie vrouwen die ik ken hebben er een handje van om echt voor alles om hulp te vragen. En dan op zo'n hulpeloze manier die blijk geeft van jarenlange ervaring.
En het mooie is: als je ze er op wijst, dan weten ze er niets van af. Deze dames denken dat het heel gewoon is dat mensen elkaar zo vaak om hulp vragen. Ze hebben niet door dat zij de enige zijn die zo vaak om hulp vragen. Sterker nog, ze hebben niet eens door dat ze de hele tijd om hulp vragen. Ze geloven echt dat iedereen ze uit zichzelf helpen. Ze gaan bijvoorbeeld eerst hulpeloos zelf iets proberen, dat 'natuurlijk' volledig mislukt, en dan staan er wel weer mensen klaar om je te helpen.
Kijk, als mooie vrouw zou jij het beste moeten weten dat het niet zo moeilijk is om op de gevoelens van andere mensen in te spelen. Elk mens, hoe sterk ook heeft zijn zwakke momenten. Het is niet 'of' het je lukt, het is alleen maar de vraag 'wanneer' het je lukt.
Maar denk nou niet dat ik bitter ofzo ben. Integendeel. Mooie vrouwen zijn leuk om naar te kijken. En af en toe zit er eentje bij die meer heeft dan een leuk uiterlijk en een aandacht vragende manier van doen. Dat maakt het nog leuker.
Ah ok dank voor de uitleg maar kben geen visser hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij vindt jou mooi en met jouw opmerking geef je aan dat ondanks je schoonheid wel een positieve karakter hebt ontwikkeld. De uitzondering die de generalisatie ontkracht.
Zo duidelijk genoeg complimentjes visser.
Hij heeft geen foboquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo checkt Yestuuur's fobo en denkt ""
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:31 schreef Yestuuur het volgende:
zie southpark aflevering 'the list' oid. één van de laatste. Knap zijn zorgt ervoor dat je geen karakter opbouwt. ik ben zelf ook erg knap, en heb totaal geen karakter (lui enzo)
Dat is ook het enige waar zo iemand goed voor is.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:55 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Volgens mij moet TS zich eens goed laten nemen, misschien houdt ze dan op met piepen.![]()
Elke maandagavond ugly betty als ze de beugel en bril en etc zou uitdoen zou het een super mooie vrouw zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze er wel iets aan doen... Hoezo niets? Als je je als slons kleedt en niet met je mooiheid te koop loopt, dan zien ineens een heleboel mannen je niet meer staan hoor. Draag een bril die vet uit de mode is. Niemand die je meer ziet staan.
Ik snap het probleem niet. Aan mooiheid valt iets te doen, aan lelijkheid een stuk minder. Klagen over hun mooiheid van dames neem ik dus altijd maar aan als aandachttrekkerij. Iemand die genoeg aandacht heeft klaagt niet.
Ter illustratie:quote:Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Elke maandagavond ugly betty als ze de beugel en bril en etc zou uitdoen zou het een super mooie vrouw zijn
Ze is klein (tussen de 1.55 en 1.60m geloof ik), maar draagt een amerikaanse dress size 6. Dat is een UK 8 en een europese 36.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef NED het volgende:
Dat is ook maar net hoe ze staat.
Als ze gewoon normaal zou staan was het gewoon een homp vet, 120 kilo schoon aan de haak
Tegenwoordig hebben ze in Hollywood maatje 176 volgens mij....quote:Op woensdag 5 december 2007 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is klein (tussen de 1.55 en 1.60m geloof ik), maar draagt een amerikaanse dress size 6. Dat is een UK 8 en een europese 36.
Goes to show wat een verdraaid beeld mensen hebben als zij al als een homp vet wordt gezien
quote:Oh, I know. This must be so hard. "Oh, no! Two women love me. They're both gorgeous and sexy. My wallet's too small for my fifties, and my diamond shoes are too tight!"
Daar moet je je gewoon niet zo druk om maken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef LXIV het volgende:
Een relatie met een -buitengewone- mooie vrouw is zeker niet alles. Je kunt je nog niet omdraaien om je biertje te pakken en er staat al de een of andere klefbek zich uit te sloven voor haar, sommige vrienden steken je een mes in de rug als ze de kans krijgen en veel halve bekenden die je eigenlijk niet zien wil komen opeens bij je staan en proberen het gesprek met de vrouw over te nemen.
Wat ze overigens vaak wel moeten, want een lekkere dame die een keer niet aardig is, is onmiddellijk arrogant oid.quote:De mooie vrouwen kunnen er ook niks aan doen, vaak zijn ze toch gewoon erg aardig&sociaal
Beetje onzin vind ik. Omdat er andere mannen zijn die er op jagen? Het spijt me wel, maar mannen jagen ook op de minder mooie vrouwen en een vrouw die anders geen aandacht krijgt maar dan ineens wel is een veel makkelijker prooi.quote:maar om ze als vaste vriendin te hebben is eigenlijk helemaal niks. Zo voor de scharrel natuurlijk wel.
Ik slaap nog steeds rustig, ook al is recent mijn Porsche door een stel klootzakken rondom bekrast... En ik zal ook rustig slapen als de auto weer gespoten is (nu maakt het ook niets meer uit). Wederom: rustig blijven. Ook een middenklasser kan in de fik gezet worden (is een oude buurman van mij overkomen).quote:Het is net als je Ferrari in de straat hebben staan. Dan lig je ook nét even iets minder makkelijk te slapen als het buiten rumoerig is.
Poeh, de meesten die ik nog ken hebben al kinderen... Dat is overigens in het licht van het verleden een heel raar gezicht, maar dat terzijde.quote:Het valt mij op dat alle hele mooie vrouwen die ik van "vroeger" ken, nu vaak geen vaste vriend meer hebben of kunnen krijgen.
De aap komt uit de mouw: ze zagen je vroeger niet staan?quote:Dan vallen ze je super-enthousiast om de hals en vinden ze joú opeens zo ontzettend interessant. Totdat je verteld dat je inmiddels ook een vriendin hebt, net als alle andere niet-losers van een tijd geleden.
Ik denk dat het wel mee valt hoor.quote:De vloek van de mooie vrouw is natuurlijk dat zij uiteindelijk vaak overschiet, en genoopt is met de een of andere b-acteur, taxichauffeur of leipo te trouwen, voor zolang het duurt dan, waarbij ze de nodige klappen incasseert en tenslotte op straat komt, afglijdt etc. Merkwaardig is dat.
Als je je door het uiterlijk van een mooie vrouw laat afschrikken, ben je dan echt leuk?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:41 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nadel van een te leuk snoetje hebben is inderdaad dat je de echt leuke mensen mis loopt omdat die te geintimideerd zijn door je uiterlijk en niet op je af durven stappen.
Waarschijnlijker: uit ervaring geleerd dat mannen erg snel aanbieden om te helpen, zelfs al valt er niets te "helpen"...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef RetepV het volgende:
Ze geloven echt dat iedereen ze uit zichzelf helpen.
Bolle drol IMHO. Gemiddelde kop, minder dan gemiddeld lichaam. (maar goed, ik hou ook van slank)quote:
Maar goed, als je in een willekeurig US-topic kijkt zie je ook overalquote:Op woensdag 5 december 2007 13:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Bolle drol IMHO. Gemiddelde kop, minder dan gemiddeld lichaam. (maar goed, ik hou ook van slank)
haha ben ik niet zelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo checkt Yestuuur's fobo en denkt ""
Maar als je haar dan een homp vet noemt is je wereldbeeld ook niet helemaal realistisch hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef OldJeller het volgende:
Als je America Ferrara écht één der mooie vrouwen vindt, is er wat mis met je maatstaven.
Ook al is ze opgelapt, wat slanker en heeft ze make up op, heeft ze nog steeds een bol gezicht en een dikke neus. Lichaam: gemiddeld.
Dat zegt vooral iets over de gemiddelde fokker.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar goed, als je in een willekeurig US-topic kijkt zie je ook overal![]()
![]()
'oehh' 'ahhh' waarbij jij denkt..
![]()
Dat zegt wel weer genoeg..
Dat is gewoon slijmerij: gemiddelde foto-evengoed compliment maken, zodat er meer naieve fokkertjes achter je aan hobbelen-meer aandacht-groter ego und so weiter. Zo ontstaan fokkertjes met een te grote mondquote:Op woensdag 5 december 2007 13:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over de gemiddelde fokker.
42? Dat hoop ik toch niet..Dacht dat 38 wel aardig normaal was. 42 Krijg je pas zo rond je 30e lijkt me als ik zo om me heen kijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:45 schreef Riann het volgende:
de gemiddelde fokker vind maatje 36/38 al dik terwijl de gemiddelde maat in nederland 42 was als ik me niet vergis
kijk maar eens rustig om je heen en als je maatje 42 hebt ben je niet dik je hebt alleen mooie vrouwelijke rondingen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:50 schreef Shitonya het volgende:
[..]
42? Dat hoop ik toch niet..Dacht dat 38 wel aardig normaal was. 42 Krijg je pas zo rond je 30e lijkt me als ik zo om me heen kijk.
Ik vind dit echt een MENING hoor... Maat 42 is zonder meer stevig en al helemaal als je in de leeftijd zit die de meeste fokkers hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef Riann het volgende:
kijk maar eens rustig om je heen en als je maatje 42 hebt ben je niet dik je hebt alleen mooie vrouwelijke rondingen.
Maar je bent toch op de hoogte van het feit dat velen al eerder over "dik" spreken? Maat 48 is echt fors. Er zijn genoeg kledingmerken die niet hoger gaan dan 42... En dan heb ik het over labels die in het algemeen niet vwb betaalbaarheid zich richten op jongeren.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:46 schreef Riann het volgende:
Echt dik vind ik iemand vanaf maat 48/50 ongeveer.
Heb ik inhoudelijk gereageerd, kapt mevrouw de discussie af!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:04 schreef Deceptie het volgende:
Succes met jullie discussie, ik doe er niet meer aan mee.
Het is maar hoe je ertegenaan kijkt. De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft gewoon overgewicht.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:45 schreef Riann het volgende:
de gemiddelde fokker vind maatje 36/38 al dik terwijl de gemiddelde maat in nederland 42 was als ik me niet vergis
En als je maat 48/50 dan vond je vanaf 52 weer dik. Je kunt jezelf alles wijsmaken. Wat mij betreft ben je een dikkerdje gok ik zo. Gelukkig zijn er nog zatmannen die dat wel leuk vinden.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:46 schreef Riann het volgende:
Maar ik wil mezelf nou ook niet dik noemen Echt dik vind ik iemand vanaf maat 48/50 ongeveer. En dan scheelt het nog per persoon natuurlijk.
ik ben geen dikkertje wel ooit een echt dikkertje geweest zoals jij dat zegt. Dat kun je al aan de foto's zien in mijn fobo. Maar ja heel FOK lult altijd achter elkaar aan. we zijn niet anders gewend.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
![]()
[..]
Het is maar hoe je ertegenaan kijkt. De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft gewoon overgewicht.
Maatje 36/38 is voor een gezonde meid van 18-24 normaal.
Mooie, vrouwelijke rondingen...![]()
Je bedoelt gewoon dat alles in elkaar overloopt door een laag spek.
[..]
En als je maat 48/50 dan vond je vanaf 52 weer dik. Je kunt jezelf alles wijsmaken. Wat mij betreft ben je een dikkerdje gok ik zo. Gelukkig zijn er nog zatmannen die dat wel leuk vinden.![]()
On-topic: TS valt daar dus niet onder. Waar blijven de foto's?![]()
Tja, maat 42 voor een jonge meid vind ik toch niet zo gezond.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef Riann het volgende:
[..]
kijk maar eens rustig om je heen en als je maatje 42 hebt ben je niet dik je hebt alleen mooie vrouwelijke rondingen.
Ik heb het over maat 42 met 'mooie rondingen' zoals iemand eerder in dit topic zei. Als je jong bent en een gezet is de kans groot dat je over een aantal jaren gewoon dik bent. In de loop der jaren komen bijna alle mensen een paar kilo's aan.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Een confectiemaat alleen zegt niet zoveel hoor. Lichaamsvorm, lengte e.d. moet je ook naar kijken. Het is prima mogelijk om maat 42 te hebben met een hartstikke gezond BMI.
Zucht... Onderstaande dames zijn 30+ en niet een jaar of 18. Als je op je 18de al zo'n kont hebt zul je in de loop der jaren alleen maar verder uitdijen.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Dan is de vraag wat jij precies een normaal figuur vindt. Is dat dit:
[ afbeelding ]
of is het dit:
[ afbeelding ]
Jij vindt de onderste dames al aan de dikke kant waarschijnlijk?
BMI is dan ook een stupide norm. Vrouwen halen die norm veel makkelijker dan mannen. Zo mag mijn vrouw (bijna 30, mt 36, BMI 21,4) nog 10 kg aankomen voordat ze een BMI heeft van 25. Ik denkt dat mijn vrouw toch een beetje stevig is geworden als er 10 kg bij gaat (dat weet ik wel zeker, want de vrouw van een vriend van mij is 10 kg kwijt geraakt met Sonja Bakkeren en is van een stevige dame tot een slanke dame gegaan en die is ongeveer de lengte van mijn vrouw)...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Een confectiemaat alleen zegt niet zoveel hoor. Lichaamsvorm, lengte e.d. moet je ook naar kijken. Het is prima mogelijk om maat 42 te hebben met een hartstikke gezond BMI.
Dit is mt 32. In beginsel te dun (BMI zonder meer <20). Tenzij je tiener bent natuurlijk, dan is het wat lastig in te schatten.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij mt. 42.quote:
Ja, die zijn aan de dikke kant.quote:Jij vindt de onderste dames al aan de dikke kant waarschijnlijk?
Dat laatste vind ik een beetje onzin. Mijn moeder is over de vijftig en nu 25 kilo lichter dan toen ze dertig was. Ze is strakker dan ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zucht... Onderstaande dames zijn 30+ en niet een jaar of 18. Als je op je 18de al zo'n kont hebt zul je in de loop der jaren alleen maar verder uitdijen.
Die rechter zou maat 42 kunnen hebben. De andere twee 38 of 40. Dat baseer ik op het feit dat mijn postuur ongeveer dat van de meest linkse is en ik heb maat 40 (hangt beetje van het merk af).quote:Op donderdag 6 december 2007 10:30 schreef DS4 het volgende:
Dit is volgens mij mt. 42.
Er zijn altijd uitzonderingen... Maar de regel is dat je met het toenemen van de leeftijd ook toename van het gewicht krijgt (totdat je echt oud bent, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 6 december 2007 10:32 schreef Isegrim het volgende:
Dat laatste vind ik een beetje onzin. Mijn moeder is over de vijftig en nu 25 kilo lichter dan toen ze dertig was. Ze is strakker dan ik.![]()
Volgens de BMI misschien nog net. Er zijn ook genoeg methoden die wel een vraagteken hier bij gaan zetten. Dat gezegd hebbende: veel vrouwen in NL hebben inderdaad zo'n figuur. NL vrouwen zijn binnen Europa volgens mij ook gemiddelde de meest stevige vrouwen...quote:Valt gewoon nog onder een gezond gewicht namelijk
Nee, maar dat geldt zelfs voor mt. 56. Iedereen moet dat zelf weten. Ik vind het alleen minder mooi dan mt. 36.quote:als de betreffende dame er zelf gelukkig mee is, zie ik geen enkel probleem
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Maar ja, ik ben ook al dertig en dus dik, uitgezakt en lelijk.
Oh, maar ik heb wel dikke tieten en daarmee krijg ik evenveel gedaan als de knappe achttienjarigen.
Ik denk dat jij zoals alle vrouwen in de spiegel er minimaal een maat bij op telt. Mijn vrouw kijkt wel eens naar zo'n programma waar iemand een dame mag uitkiezen die volgens haar hetzelfde figuur heeft en ze kiezen altijd een maat of een paar maten er boven. En dan kijken ze niet eens naar een foto die wat lastig in te schatten is.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:
Die rechter zou maat 42 kunnen hebben. De andere twee 38 of 40. Dat baseer ik op het feit dat mijn postuur ongeveer dat van de meest linkse is en ik heb maat 40 (hangt beetje van het merk af).
Oh, dus ik ben eigenlijk dunner zeg je?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zoals alle vrouwen in de spiegel er minimaal een maat bij op telt. Mijn vrouw kijkt wel eens naar zo'n programma waar iemand een dame mag uitkiezen die volgens haar hetzelfde figuur heeft en ze kiezen altijd een maat of een paar maten er boven. En dan kijken ze niet eens naar een foto die wat lastig in te schatten is.
Mijn vrouw heeft 75D. En mt. 36. Dikke tieten kunnen ook a la carte...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Oh, maar ik heb wel dikke tieten en daarmee krijg ik evenveel gedaan als de knappe achttienjarigen.
Mooi zo.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik heb liever een strak jong meisje dan een 30-er met dikke tieten.
Ik heb 75E. Als ik maat 36 had, zou ik topzwaar zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft 75D. En mt. 36. Dikke tieten kunnen ook a la carte...
Dat zou zo maar eens kunnen. Je hebt geen fotoboek, dus ik geef geen garantie...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dus ik ben eigenlijk dunner zeg je?
Er is altijd baas boven baas...quote:
Dat kan. Gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde. En for the record: een beetje stevig kan ijk ook mooi vinden. Maar bij 42 haak ik toch echt af. Over 10 jaar denk ik daar misschien weer anders over, want je stelt het beeld ook bij met het stijgen van de leeftijd.quote:Maar ik vind maatje 36 zelf ook gewoon minder mooi om te zien. Ik hou van een beetje stevig, zowel bij mannen als bij vrouwen.
die dove dames hebben echt maat 44/46quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
of is het dit:
[ afbeelding ]
Je vergist je echt hoor. Maat 44/46 is nog wel even een tikje steviger.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
die dove dames hebben echt maat 44/46
nooit dat zij in 38 passen.
ze zijn gewoon lekker stevig
Nou eh, postuur en lenigheid hebben maar in beperkte mate iets met elkaar te maken. Ik kan mijn been in mijn nek leggen, om maar wat te noemen. Er zijn vast genoeg meisjes met maat 36 die dat niet kunnen.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:36 schreef Verloren_onschuld het volgende:
'Stevigere' meiden hebben ook dikkere tieten. Tieten zijn namelijk vetmassa voor het grootste deel.
Geef mij maar een maatje 36 met een goede kont en een gezonde C-cup, dat vleesch trilt nog op den goede manier.![]()
Die Dove-dames zijn aardig volgevreten cavia's. Het type 'ik heb al een vent, dus ik vreet tegen de klippen op'. Ik moet er niet aan denken, geen moer aan in bed. De lenigheid van een bonte zeekoe.
ok ok ok ik chargeer
Nou, met niveau dovedames durf ik te stellen dat ik dat wel haal hoor...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
Zijn jullie zelf zo fantastisch mooi?
Ik weet wat ik al binnen heb.quote:Of weten jullie gewoon niet wat er buiten te halen valt?
nou ik heb maat 38 en ik ben echt de helft of 1/3e van die vrouwenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je vergist je echt hoor. Maat 44/46 is nog wel even een tikje steviger.
Goh, ik heb maat 40 en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker. Dus één van ons moet een lachspiegel in de slaapkamer hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ik heb maat 38 en ik ben echt de helft of 1/3e van die vrouwen
Dan moet je je bikini uit doen onder de zonnebank...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef Isegrim het volgende:
en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker.
Maar je begreep hoop ik de grap wel?quote:
Je hebt weldegelijk een maat. Alleen zijn er labels die wat klein vallen en labels die groot vallen (vooral groot, want dat streelt het ego en komt de verkoop ten goede).quote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:
Maten zeggen geen ruk, ik heb 34 tm 40 en s t/m xl.
Het zegt vooral wat over de maatinconsistentie van fabrikanten.
Gelukkig...quote:
En dus bestaat er geen universele maat. (32 of 54 voor mijn part)quote:Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt weldegelijk een maat. Alleen zijn er labels die wat klein vallen en labels die groot vallen.
Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in. En in de VS vallen ze weer groter uit dacht ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Nee, is er niet een officiële maat zoals bij de meter?Een meter is een meter, maar er is dus nergens een officiële vastgestelde maat 38?
Die drie vrouwen zijn gewoon dik, ga naar de sportschool ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
of is het dit:
[ afbeelding ]
Veel te mager.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter vind ik overduidelijk te dik, de andere twee vind ik niet dik maar toch zeker wel enigszins mollig. Het mooist zou ik iets hier tussenin vinden. Zelf lijk ik denk ik nog het meest op de middelste, al houdt zij wel gruwelijk haar buik in.quote:[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/EN_13402quote:Op donderdag 6 december 2007 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in. En in de VS vallen ze weer groter uit dacht ik.
Ik zou ze ook mollig noemen.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Veel te mager.
of is het dit:
[..]
De rechter vind ik overduidelijk te dik, de andere twee vind ik niet dik maar toch zeker wel enigszins mollig. Het mooist zou ik iets hier tussenin vinden. Zelf lijk ik denk ik nog het meest op de middelste, al houdt zij wel gruwelijk haar buik in.
Toch is het zo dat Italiaanse vrouwen andere maten hebben dan ons.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/EN_13402
Mijn vriendin heeft maatje 36, is 1m81 en weegt 60 kilo, dus ik ben gewoon verwend.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind die dove dames dus echt wel mooi, normaal en gezond
Sorry hoor maar jullie zijn allemaal wel erg veel eisend
Zijn jullie zelf zo fantastisch mooi? Of weten jullie gewoon niet wat er buiten te halen valt?
Hmja, maar de EU wil dat dus gelijktrekken begrijp ik. Zou wel handiger zijn met shoppen in het buitenland. Maar dan nog gaan merken er dus mee lopen sjoemelen. Ik wordt daar altijd wel wat sjago van, pak je een broek uit het rek met jouw maat erop, passen je benen er nog niet eens in.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch is het zo dat Italiaanse vrouwen andere maten hebben dan ons.
1.81m, Poeh he.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft maatje 36, is 1m81 en weegt 60 kilo, dus ik ben gewoon verwend.
Dan mag ze wel eens wat meer eten. Dat is wel heel erg licht met die lengte...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft maatje 36, is 1m81 en weegt 60 kilo, dus ik ben gewoon verwend.
Idd heel opverzichtelijk jaquote:Op donderdag 6 december 2007 13:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/EN_13402
Ik vind mezelf ook verre van ongezond dik en ik ben hartstikke fit door sport en nooit ziek en mijn BMI is keurig, maar esthetisch gezien zou ik een kilo of 5-10 minder niet afslaan (dan wel zonder lekker eten te laten staan inderdaad, want lekker eten daar word ik gelukkig van).quote:Op donderdag 6 december 2007 13:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou ze ook mollig noemen.Dat vind ik zelf wat anders dan 'te dik'. 'Te dik' = overgewicht, ongezond. Ik ben mollig, maar ik beweeg veel (alles op de fiets, fitness), dus ik maak me geen zorgen. Zou het bolletje op mijn buik wel weer kwijt willen, maar ja, ik ben geen achttien meer dus een ramp vind ik het ook niet. Niet voldoende om te gaan sonjabakkeren in elk geval.
n.a.v. deze topic zou je denken dat de man genoegen moet nemen met één van de drie vrouwen op die foto en dat zo'n beetje het beste verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus precies hetzelfde. Had ik veel geld, dan zou ik die paar vetjes die ik nét op de verkeerde plek vind zitten, lekker laten wegstofzuigen.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook verre van ongezond dik en ik ben hartstikke fit door sport en nooit ziek en mijn BMI is keurig, maar esthetisch gezien zou ik een kilo of 5-10 minder niet afslaan (dan wel zonder lekker eten te laten staan inderdaad, want lekker eten daar word ik gelukkig van).
Ik durf te wedden dat ze echt wel kleding stukken in grotere maten heeft, alleen al omdat ze het met lengte anders nooit alles redt. Geef haar maar eens een willekeurig tshirt in maat 36, groot kans dat het een onbedoeld naveltruitje wordtquote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hehe, als je op internetafbeeldingen zou moeten afgaan, dan zou je juist concluderen dat 80% van de vrouwen maat 34 heeft.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
n.a.v. deze topic zou je denken dat de man genoegen moet nemen met één van de drie vrouwen op die foto en dat zo'n beetje het beste verkrijgbaar is.
Gelukkig leven we niet in deze internetwereld.
Als het goed is (maar ik ken alleen mensen in die branche, ik zit er zelf niet in) hoort Italië 38 hetzelfde te zijn als NL 36.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in.
Ja, precies.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef katerwater het volgende:
Dussssss, we hadden het over de vloek van mooie vrouwen.
Je weet haar leeftijd niet... Maar volgens BMI normen is ze idd te dun (maar goed, BMI is onzin, dat schreef ik al).quote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Isegrim het volgende:
Dan mag ze wel eens wat meer eten. Dat is wel heel erg licht met die lengte...
Nee hoor, niks geen standaard:quote:Op donderdag 6 december 2007 13:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het goed is (maar ik ken alleen mensen in die branche, ik zit er zelf niet in) hoort Italië 38 hetzelfde te zijn als NL 36.
Er is weldegelijk een standaard. Anders heeft het ook geen zin natuurlijk. Dat er merken zijn die er erg in variëren is een tweede. Maar mijn vrouw heeft toch echt meer dan 90% daadwerkelijk mt. 36 in de kast hangen (en geloof me, dat is een ruim onderzoek...).
Onderstaande link bevat nog een matentabel:quote:Niet schrikken voor maatje 44...
Wees (psychisch) voorbereid op het Italiaanse matensysteem. Italiaanse dames zijn nu eenmaal wat kleiner en daardoor valt de kleding klein uit. Ze hanteren ook nog een ander matensysteem. Niet schrikken dus wanneer je in plaats van een maatje 38 een 44 uit het vak moet halen. Of wanneer die prachtige schoenen toch erg nauw zitten. Het ligt niet aan jou! De Italiaanse schoenenleest is niet in eerste instantie bedoeld voor de Nederlandse voet. Overigens kun je Italiaanse laarzen soms beter in Nederland kopen: de schacht is vaak aangepast aan “onze” bredere kuiten.
Binnen de perken, ja.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, precies.
Bjoetie is in die aai of die bieholder dus.
Zoals ik zei, ik kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt als je constant op je uiterlijk wordt beoordeeld. En als andere vrouwen instinctief een hekel aan je hebben. Jaloers ben ik daarom ook niet, ik denk dat het beter is om 'gewoon' te zijn. Maar ik ben nog nooit bloedmooi geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:40 schreef OldJeller het volgende:
oké, over graatmagere modellen waarbij je de ribben kan tellen hebben we het niet als het over de mooie vrouw gaat, desalniettemin ging deze topic over de vloek van een mooie vrouw.
Schijnt dat de gespreksstof nu plots dikke en mollige vrouwen betreft, en dat dekt niet de strekking van deze topic.
Als je niet in de positie zit om je - in elk geval in te leven - in een mooie vrouw, dan rest jou de taak om de jaloerse bitch uit te hangen of de topic gewoon te verlaten.
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, oordeel eens? Vadsig of valt het mee?Mijn benen vind ik wat lomp, maar met de juiste broek aan, zie je d'r lekker niks van.
En in vergelijking met de Dove-dames?
[ link | afbeelding ]
-edit-quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, oordeel eens? Vadsig of valt het mee?Mijn benen vind ik wat lomp, maar met de juiste broek aan, zie je d'r lekker niks van.
Was gewoon even benieuwd, sorry.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Waarom betrek je jezelf er nu de hele tijd mee.
Dit is nooit een goede zet op FOK!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
-foto-
...GATVERRRRRRRRRRE-DAMME!!!!!!!!!! Ik heb net gegeten en hoef geen versuikerde afgelikte vette peer. Bedankt.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is dus een bevestiging van wat ik schreef, alleen had ik een verkeerde conversie... De conversie die ik gebruikte was kennelijk FR/NL.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee hoor, niks geen standaard:
Onderstaande link bevat nog een matentabel:
http://www.italie.nl/producten/shopping/inleiding.php
Anders doe je even normaal.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Kreator het volgende:
Echt, ik zou je nog niet onderpissen als je in de fik stond,.
Ik moest lachen...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Kreator het volgende:
Echt, ik zou je nog niet onderpissen als je in de fik stond,.
Maar ff serieus hè. Je benen zijn niet 'wel wat lomp'. Die zijn gewoon te dik. Net als ongetwijfeld je kont. Tevens ben je nogal een peer, wat wijst op teveel snaaien tussen de maaltijden door en te weinig sporten.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Ze vreet 2x zoveel als ik doe met mijn 80 kiloquote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan mag ze wel eens wat meer eten. Dat is wel heel erg licht met die lengte...
Ik fitness en ik fiets bijna 100 km per week. Toen ik tien kilo lichter was, waren mijn benen net zo dik als nu, dus de hoop om daar wat aan te veranderen, heb ik allang opgegeven.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ff serieus hè. Je benen zijn niet 'wel wat lomp'. Die zijn gewoon te dik. Net als ongetwijfeld je kont. Tevens ben je nogal een peer, wat wijst op teveel snaaien tussen de maaltijden door en te weinig sporten.
Je bent in mijn ogen stevig en steviger dan ik mooi vind.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
![]()
Denk ik dat je minder lang bent... gelet op de door jou genoemde kledingmaatquote:En in vergelijking met de Dove-dames?
..en je eet 4 zakken chips, 3 repen chocola en ander onderschuldig goede-tijden voedsel tussen de maaltijden door? Je word niet dik door te sporten en gezond te eten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik fitness en ik fiets bijna 100 km per week.
I know.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dit is nooit een goede zet op FOK!.
Chips en chocola eet ik niet, maar CUL is mijn favo subforum en koken mijn voornaamste hobby, dus dat zegt wel voldoende denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
..en je eet 4 zakken chips, 3 repen chocola en ander onderschuldig goede-tijden voedsel tussen de maaltijden door? Je word niet dik door te sporten en gezond te eten.
Ik geloof je onmiddellijk. Ik kende ook een dame, iets van 1.80 en zelfs minder dan 60 kg. En die kon vreten... dat wil je niet weten. Echt, die at iedereen eruit, ook mannen van 100 kg. Als je een all-you-can-eat hebt en zij komt langs had je die dag verlies geleden... zonder meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:00 schreef Scorpie het volgende:
Ze vreet 2x zoveel als ik doe met mijn 80 kilo
Bizar he. Ik snap het ook niet; zij schept rustig 3 keer op s`avonds, terwijl ik na 1 keer vol zit.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geloof je onmiddellijk. Ik kende ook een dame, iets van 1.80 en zelfs minder dan 60 kg. En die kon vreten... dat wil je niet weten. Echt, die at iedereen eruit, ook mannen van 100 kg. Als je een all-you-can-eat hebt en zij komt langs had je die dag verlies geleden... zonder meer.
Of je kont hebt en tieten moet losstaan van de omvang van je middel.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een dikke reet en tieten en ik heb niks te klagen over mannelijk aandacht. De ene man houdt van superslank, de andere van wat meer vlees. Smaken mogen verschillen toch?
Ik quote mezelf maar evenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:
OT: ts in deel 1 denkt dat andere mensen problemen met haar uiterlijk hebben, maar ze heeft eik een ander probleem: het idee dat iedereen haar alleen op haar uiterlijk beoordeelt. En als iemand er doorheen prikt, bestempelt zij het als: "Ze kijken alleen maar naar mijn uiterlijk."
Dat is een gedachtengang die dogmatisch gaat werken.
Ik heb uiteraard ook geen wespentaille.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Of je kont hebt en tieten moet losstaan van de omvang van je middel.
Ik snapte eigenlijk niet wat je daarmee precies bedoelde. Als iemand waar doorheen prikt?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar evenDaarom dwaalt dit topic zo af... TS heeft een nogal rotsvast geloof in haar eigen overtuiging en iedere poging om haar iets anders te laten inzien, ziet zij als een bevestiging van haar eigen overtuiging...
Ergo: ... niet meer te redden ~O>
Geen behoefte aan hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou Ripley, pm dan maar eens een fotoke. Zal ik jou eens beoordelen
Ho ho ho, ik "ga" niet voor slanke dames, mijn vriendin is slankquote:Op donderdag 6 december 2007 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen behoefte aan hoorAls jij voor slanke dames gaat zul je mij ongetwijfeld vreselijk vinden. Maar niet iedereen ziet een beetje vet hier en daar dus als afstotelijk
Ik zie dr vanavond, ik kijk nog wel evenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou Ripley, pm dan maar eens een fotoke. Zal ik jou eens beoordelen
Let me know hoe het eruit ziet mkay!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dr vanavond, ik kijk nog wel even.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goh, ik heb maat 40 en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker. Dus één van ons moet een lachspiegel in de slaapkamer hebben.
Als ik jouw figuur had zou ik 20-30 kilo afvallen. Of je bent 1,30 en je hebt maat 40 of je koopt je kleding in hele rare winkels.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het mooi en niet vadsig!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
[ link | afbeelding ]
Neh, al dat haar vind ik niks, Adelante.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Adelante het volgende:
Ik had niet heel veel tijd, maar dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Terecht idd - wta MUUS ook zegt. Kunnen er weer een paar bloedlekkere wijven komen vertellen hoe moeilijk z ehet hebben?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef OldJeller het volgende:
Bah, weer een degradatie naar een topic over middelmatige vrouwen en daaronder waarvan enkelen ze ook mooi schijnen te vinden. Who gives a fuck.
Dat is waarquote:Op donderdag 6 december 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
De één vindt het knuffelvet en de ander gewoon vet.
De één vindt het mooi en de ander niet.
De ene man wil een lucifer en de andere man wil een peer.
Prima, maar de vraag is of je merkt dat je anders behandeld wordt.
Wat een ongelooflijke onzin.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakterNiet hoe je er uit ziet
Dat is dan een zegen en geen vloek.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:52 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij gebruikt iedereen die mooi is dat in zijn voordeel.Of werkt het onbewust in hun voordeel. Is toch eens zo'n onderzoek geweest, dat mooie mensen makkelijker een goede baan scoren enzo?
Beiden is van belang. Dat ontkennen is wel heel erg naïef.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:
Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakterNiet hoe je er uit ziet
Dan heb je zeker wel je "Ik weet waar de klit zit" shirt aanquote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Kreator het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat onzekere lelijke meisjes (zoals Isegrim) mij nooit benaderen. Ik denk dat het een soort natuurlijke selectie is dat ik altijd de slagroom op de taart aangeboden krijg op vrouwengebied.
Misschien heb je last van de vloek van de mooie man?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Kreator het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat onzekere lelijke meisjes (zoals Isegrim) mij nooit benaderen. Ik denk dat het een soort natuurlijke selectie is dat ik altijd de slagroom op de taart aangeboden krijg op vrouwengebied.
Ik heb jou wel eens in het echt gezien (je hebt me toen zelfs een hand gegeven, gauw gaan wassenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Kreator het volgende:
Ah gossie. steekt de jaloezie op?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb jou wel eens in het echt gezien (je hebt me toen zelfs een hand gegeven, gauw gaan wassen) en ik kan nou ook niet zeggen dat jij God's gift to woman bent.
Dus misschien moet je gewoon je grote muil ff houden.
Da's waar.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat is dan een zegen en geen vloek.
Ik had een vrouwelijke fan, die in 200.000 topics mijn foto postte. sorry. Mijn piemel-foto's staan nog wel in US.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:58 schreef liefie_ het volgende:
Het valt me trouwens op dat mensen die uitspraken doen als kreator (in de trant van ik ben mooi en leuk) eigenlijk zelden een fobo hebben (met fotos van zichzelf)
Misschien stelt hij de norm razendsnel bij voor vrouwen die hem willen benaderen...quote:Op donderdag 6 december 2007 14:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb jou wel eens in het echt gezien (je hebt me toen zelfs een hand gegeven, gauw gaan wassen) en ik kan nou ook niet zeggen dat jij God's gift to woman bent.
Dus misschien moet je gewoon je grote muil ff houden.
En dat zou iets over jouw uiterlijk in het geheel moeten vertellen?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:00 schreef Kreator het volgende:
Mijn piemel-foto's staan nog wel in US.
Ik kijk zelf altijd wel eerst naar iemands piemel eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dat zou iets over jouw uiterlijk in het geheel moeten vertellen?
Ik bedoel ook niet dat het er totaal niet toe doet...quote:Op donderdag 6 december 2007 14:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Beiden is van belang. Dat ontkennen is wel heel erg naïef.
Gek genoeg zie ik zelden dat mannen rondlopen met hun piemel in het zicht (behoudens de gebruikelijke bezoeken aan sauna e.d.), maar goed...quote:Op donderdag 6 december 2007 15:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk zelf altijd wel eerst naar iemands piemel eigenlijk.
Ik heb wel wat grotere maten, maar alleen omdat het zulke lekkere slobbertruien zijn en dan ook echt slobberen om me heen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:
OT: ts in deel 1 denkt dat andere mensen problemen met haar uiterlijk hebben, maar ze heeft eik een ander probleem: het idee dat iedereen haar alleen op haar uiterlijk beoordeelt. En als iemand er doorheen prikt, bestempelt zij het als: "Ze kijken alleen maar naar mijn uiterlijk."
Dat is een gedachtengang die dogmatisch gaat werken.
Het is denk ik een wisselwerking, het zal vast gebeuren dat je beoordeeld wordt op uiterlijk op die manier, maar het zal vaak ook gewoon zo voelen terwijl het misschien helemaal niet aan de orde is.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt als je constant op je uiterlijk wordt beoordeeld. En als andere vrouwen instinctief een hekel aan je hebben. Jaloers ben ik daarom ook niet, ik denk dat het beter is om 'gewoon' te zijn. Maar ik ben nog nooit bloedmooi geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.
Daarom pik ik ook alleen maar mannen in de sauna op.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik zelden dat mannen rondlopen met hun piemel in het zicht (behoudens de gebruikelijke bezoeken aan sauna e.d.), maar goed...
O, dan ben ik het wel met je eens. Uitstraling en karakter zijn zeker zo belangrijk als het uiterlijk. Maar als je van slank houdt dan laat je de dove-dames, ook al zijn ze nog zo lief leuk en weet ik wat, links liggen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Maar TS had het over vrouwen die denken dat ze haar vriend in gaan pikken en zo en in een ander topic van haar over half aangerand worden en zo.... Dat heeft in mijn ogen echt wel te maken met je eigen houding
Terecht.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Daarom pik ik ook alleen maar mannen in de sauna op.
Karl Noten ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
Vaak slaag ik wel op de kinderafdeling,
Ja maar andersom ook: Als je niet van slank houd en wel van dove dames laat je slanke dames links liggenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, dan ben ik het wel met je eens. Uitstraling en karakter zijn zeker zo belangrijk als het uiterlijk. Maar als je van slank houdt dan laat je de dove-dames, ook al zijn ze nog zo lief leuk en weet ik wat, links liggen.
Uiteraard! Ik bedoelde niets anders te zeggen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:11 schreef liefie_ het volgende:
Ja maar andersom ook: Als je niet van slank houd en wel van dove dames laat je slanke dames links liggen
Zelf ik en ik ben dus echt niet slankquote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef MUUS het volgende:
Aaaaaanyway.....
Vrouwen die denken dat ik hun vent ga inpikken, door vreemden vol in je kont/borsten/kruis (!) gegrepen worden, dubbelzinnige opmerkingen, valse blikken van andere vrouwen, opmerkingen als 'goh, ik dacht dat jij heel arrogant zou zijn', behoorlijk wat gedaan krijgen als je het goed aanpakt, been there, done that, en nee, ik ben niet goddelijk.
Volgens mij maken de meeste vrouwen dit soort dingen wel mee. Of ze nou maat 36 of maat 42 hebben.
Maar een vloek? Nou nee.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef MUUS het volgende:
Aaaaaanyway.....
Vrouwen die denken dat ik hun vent ga inpikken, door vreemden vol in je kont/borsten/kruis (!) gegrepen worden, dubbelzinnige opmerkingen, valse blikken van andere vrouwen, opmerkingen als 'goh, ik dacht dat jij heel arrogant zou zijn', behoorlijk wat gedaan krijgen als je het goed aanpakt, been there, done that, en nee, ik ben niet goddelijk.
Volgens mij maken de meeste vrouwen dit soort dingen wel mee. Of ze nou maat 36 of maat 42 hebben.
Maar een vloek? Nou nee.
Ik noem het juist weer interessant (die karaktereigenschappen). Cynisme kan ik met de beste wil van de wereld geen slechte eigenschap noemen, maar dat is omdat ik daar misschien ook last van heb en ik vind mijzelf best prettig om mee te leven (nee, de omgeving niet altijd...).quote:Op donderdag 6 december 2007 15:21 schreef SHE het volgende:
Ik ben best lekker; maar mensen behandelen mij niet anders omdat ik mijn uiterlijk met een kutkarakter compenseer.
Ik ben cynisch, vervelend, aanmatigend en veel te bijdehand. Vrouwen en zelfs sommige mannen vinden mij dus bij voorbaat al een loeder.
Volgens mij niet. Ik denk dat SHE de afstand die ze creëert juist bewust oproept.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef OldJeller het volgende:
Eerste vrouw die zich enigszins kan inleven in het probleem van TS/OP...
Ik vind SHE ook mooi. Maar MUUS vind ik persoonlijk mooier. Dus of z enu echt de eerste is die hier iets over kan zeggen.... Bovendien kunnen "middelmatige" mensen hier ook best hun mening geven over de andere kant natuurlijkquote:Op donderdag 6 december 2007 15:28 schreef OldJeller het volgende:
Maar ze heeft haar uiterlijk mee, en daar ging het hier even om.
Alvorens ze haar muil opentrekt hoe ze dán behandeld wordt.
Nou denk ik aan de hand van de foto's dat ik SHE mooier zal vinden als ik ze beiden zie, maar dat terzijde: SHE heeft wel eerder een uiterlijk waar andere vrouwen negatief op reageren dan MUUS. SHE neigt zogezegd meer naar stoeipoes uiterlijk dan MUUS.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vind SHE ook mooi. Maar MUUS vind ik persoonlijk mooier.
Klopt; want als je lekker bent stellen heel veel domme mensen, je heel veel domme vragen.Overigens zou ik die afstand ook behouden als ik heel lelijk zou zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik denk dat SHE de afstand die ze creëert juist bewust oproept.
Men die dat uiterlijk'probleem' niet heeft/kent, kan zich druk maken over wat anders.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem totaal niet; er zijn belangrijkere zorgen in het leven dan godvergeten lekker zijn.
Dat is echt mijn minste zorg..
ik denk dat mijn billen en armen drie keer in de jouwe passen,en jij zegt dat je maat 40 draagt?? ik zou echt wel eens willen weten in welke winkels je shoptquote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat domme mensen dat nu eenmaal altijd doen...quote:Op donderdag 6 december 2007 15:38 schreef SHE het volgende:
want als je lekker bent stellen heel veel domme mensen, je heel veel domme vragen.
Tegenwoordig koop ik veel bij The Sting. Laatst daar per ongeluk een broek van maat 42 gekocht en die is te ruim. Verder koop ik ook wel vaak bij C&A en soms bij V&D. Neuh, niet de geweldigste winkels, maar ik heb niet zoveel met kleding eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik denk dat mijn billen en armen drie keer in de jouwe passen,en jij zegt dat je maat 40 draagt?? ik zou echt wel eens willen weten in welke winkels je shopt
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik denk dat mijn billen en armen drie keer in de jouwe passen,en jij zegt dat je maat 40 draagt??
Klopt het dus dat jij vrij klein bent?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef Isegrim het volgende:
Tegenwoordig koop ik veel bij The Sting. Laatst daar per ongeluk een broek van maat 42 gekocht en die is te ruim.
Ja, ik ben niet groot, ben 1.65 ongeveer.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt het dus dat jij vrij klein bent?
Als je er nog maar van slaapt Krea, als je er nog maar van slaapt.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:57 schreef Isegrim het volgende:
Haha, je dacht toch niet dat ik je dat nu nog aan je neus ging hangen?Dat zul je je tot in de eeuwigheid moeten afvragen.
Nu heb ik ook niet één van de makkelijkste karakters, maar als ik nog geen woord met je heb gewisseld en je durft me niet te benaderen, vind ik dat toch wat vreemd. Dat karakter ruik je toch niet als je aan de andere kant van de bar staat? Toch zijn er mensen van wie ik achteraf hoorde dat ze me niet durfden te benaderen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:21 schreef SHE het volgende:
Ik ben best lekker; maar mensen behandelen mij niet anders omdat ik mijn uiterlijk met een kutkarakter compenseer.
Ik ben cynisch, vervelend, aanmatigend en veel te bijdehand. Vrouwen en zelfs sommige mannen vinden mij dus bij voorbaat al een loeder.
Vind ik overigens geen probleem ( want, lekker )
Het zal een eeuwige warboel blijven, ben ik bang. Wat een dráma....quote:Op donderdag 6 december 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
Als je er nog maar van slaapt Krea, als je er nog maar van slaapt..
Jij bent niet goed in Multiple Choice, is het niet?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik stem op logican
Nee. Dat van de buurman was in Utrecht (en nee... niet Kanaleneiland ofzo... fatsoenlijke wijk) en mijn auto stond op een parkeerterrein ver van waar ik woon en overigens ook niet in een deel van het land waar je op dit soort dingen bedacht moet zijn.quote:
Maar dat heeft denk ik toch te maken met wat voor "vibe" (ik vind het een kutwoord maar ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet zeggen even) je afgeeft...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu heb ik ook niet één van de makkelijkste karakters, maar als ik nog geen woord met je heb gewisseld en je durft me niet te benaderen, vind ik dat toch wat vreemd. Dat karakter ruik je toch niet als je aan de andere kant van de bar staat? Toch zijn er mensen van wie ik achteraf hoorde dat ze me niet durfden te benaderen.
Ik stem op jou.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef Logician het volgende:
Misschien moeten we een wedstrijd gaan houden wie de lekkerste is hier, SHE of MUUS
ik koop ook soms in de c&a, ben ook 1.65 moet soms toch echt 40 kopen... maar soit, ik vind je figuur niet lelijk of afstotelijk zoals sommigen je hier willen laten geloven. Je hebt nog een taille, het ziet er allemaal in proportie en vrouwelijk uit. Niets mis meequote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef Isegrim het volgende:
Tegenwoordig koop ik veel bij The Sting. Laatst daar per ongeluk een broek van maat 42 gekocht en die is te ruim. Verder koop ik ook wel vaak bij C&A en soms bij V&D. Neuh, niet de geweldigste winkels, maar ik heb niet zoveel met kleding eigenlijk.
Ik stem ook op Logicianquote:Op donderdag 6 december 2007 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik stem op jou.
Oh wacht... uhh, ik stem niet.
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik stem op logican
Aangeboden nog welquote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Kreator het volgende:
Dat is ook wat de meeste vrouwen hier aangeven, het is inherent aan het vrouwzijn (bij gemiddeld of bovengemiddeld uiterlijk) en het heeft vooral veel voordelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef MUUS het volgende:
Aaaaaanyway.....
Zeker geen vloek en een beetje schijnheilig is het ook wel. De dag dat bloedmooie vrouwen niet meer worden nagefloten op straat betekent vast de ondergang van hun zelfvertrouwen. Klagen over mannelijke aandacht terwijl je tieten boven een naveltruitje uitgeperst worden en je een rokje draagt a la zie-poes-net-niet tsja. Eens kijken hoeveel aandacht er nog verworven wordt wanneer zij gehuld is in joggingbroek en haar haar in stekeltjes laat knippen.quote:Maar een vloek? Nou nee.
Dat is waar. Ik had vroeger cup 70E en had maat 36. Vooral vrouwen reageerden hier negatief op. Ik hoorde als 16jarig meisje wel eens dat ik er mee te koop liep omdat ik ook gewoon strakke truitjes droeg (net als de minderbedeelden). Als ik een coltrui droeg, leken ze helemaal mega. Als ik een gewone trui droeg dan zou ik maat 44 of zo moeten kopen en die zou als een tent vanaf mijn borsten naar beneden lopen. Ook liep ik altijd gewoon rechtop met mijn schouders naar achteren, ook dat werd geinterpreteerd als ermee te koop lopen, terwijl ik er juist enkel voor wilde waken dat ik niet krom ging lopen door het gewicht van mijn borsten. Zelf was ik overigens helemaal niet blij met grote borsten: je kan niet alle kleding passend vinden, natuurlijke grote borsten zijn zelden mooi, het is fysiek belastend en je krijgt veel commentaar (Misschien lag het deels ook wel aan de leeftijd).quote:Op donderdag 6 december 2007 15:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou denk ik aan de hand van de foto's dat ik SHE mooier zal vinden als ik ze beiden zie, maar dat terzijde: SHE heeft wel eerder een uiterlijk waar andere vrouwen negatief op reageren dan MUUS. SHE neigt zogezegd meer naar stoeipoes uiterlijk dan MUUS.
Het gaat niet eens zo zeer om mooi, maar om een bepaalde sexuele aantrekkingskracht. En daar hoef je niet meteen een fotomodel voor te zijn.
Ik denk wel dat dat leeftijdgebonden is. Vriendinnen en klasgenootjes van vroeger kregen ook altijd te horen dat ze ermee te koop liepen en werden zelfs als sletten bestempeld omdat ze grote borsten hadden.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik had vroeger cup 70E en had maat 36. Vooral vrouwen reageerden hier negatief op. Ik hoorde als 16jarig meisje wel eens dat ik er mee te koop liep omdat ik ook gewoon strakke truitjes droeg (net als de minderbedeelden). Als ik een coltrui droeg, leken ze helemaal mega. Als ik een gewone trui droeg dan zou ik maat 44 of zo moeten kopen en die zou als een tent vanaf mijn borsten naar beneden lopen. Ook liep ik altijd gewoon rechtop met mijn schouders naar achteren, ook dat werd geinterpreteerd als ermee te koop lopen, terwijl ik er juist enkel voor wilde waken dat ik niet krom ging lopen door het gewicht van mijn borsten. Zelf was ik overigens helemaal niet blij met grote borsten: je kan niet alle kleding passend vinden, natuurlijke grote borsten zijn zelden mooi, het is fysiek belastend en je krijgt veel commentaar (Misschien lag het deels ook wel aan de leeftijd).
..schaamteloos hè.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef Xennia het volgende:
Aangeboden nog wel
Tuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:
Dat is waar
Ik heb al gereageerd maar heeeeeeeel beknopt samengevat denk ik: Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakterNiet hoe je er uit ziet
Dus iemand die mooi is en graag ook mooi wil zijn en blijven krijgt minder respect dan een lelijk varken die zichzelf probeert mooi te maken en bij wijze van ook nog eens een k*tkarakter heeft, dat laatste mag ze want ze is toch lelijk..quote:Als je mooi bent een een stomme trut ja dan word je anders behandeld dan wanneer je mooi bent en er zelf niet zo om geeft...
Good for you!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben gewoon blij met mijn maatje 36/38 en Jeniffer Lopez ass !
Oh ja, jij hebt HSP he. Mens, ik weet niet eens hoe jij eruit ziet. Omdat je zelf zegt een kont te hebben als J.LO heb ik het meest onflatteuze plaatje van haar kont gezocht. Stel je niet aan zeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
En Xennia, ik ga toch ook geen
plaatjes posten om als voorbeeld te geven voor jouw postuur ofzo
plaatje van miss piggy weggehaald, medelijden en laat ik mezelf niet verlagen tot zulk soort niveau![]()
De dag, toen was ik 14 ofzo, dat ik besefte dat er wat mis is met mij, was de dag dat een paar meiden tegen mij zeiden 'goh, je hebt helemaal geen kapsones'.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:
Nu heb ik ook niet één van de makkelijkste karakters, maar als ik nog geen woord met je heb gewisseld en je durft me niet te benaderen, vind ik dat toch wat vreemd. Dat karakter ruik je toch niet als je aan de andere kant van de bar staat? Toch zijn er mensen van wie ik achteraf hoorde dat ze me niet durfden te benaderen.
Ja, ook dat nogquote:Op donderdag 6 december 2007 22:07 schreef Xennia het volgende:
Oh ja, jij hebt HSP he. Mens, ik weet niet eens hoe jij eruit ziet. Omdat je zelf zegt een kont te hebben als J.LO heb ik het meest onflatteuze plaatje van haar kont gezocht. Stel je niet aan zeg.
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben gewoon blij met mijn maatje 36/38 en Jeniffer Lopez ass !
Bij jou 'past' waarschijnlijk gewoon een ander lichaamstype. Als ik met dezelfde lengte jouw gewicht zou hebben, zou ik mezelf iets te dun vinden.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik koop ook soms in de c&a, ben ook 1.65 moet soms toch echt 40 kopen... maar soit, ik vind je figuur niet lelijk of afstotelijk zoals sommigen je hier willen laten geloven. Je hebt nog een taille, het ziet er allemaal in proportie en vrouwelijk uit. Niets mis mee
wat niet wil zeggen dat ik waarschijnlijk een beetje op dieet zou gaan...
Doe eens rustig! Alle mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hoe ze anderen behandelen niet alleen mooie mensenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:36 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tuurlijk.
De mooie mensen moeten zichzelf voorbeeldig gedragen en aanpassen, en het gros wat minder mooi is, niet ?
Bull.
[..]
Wederom chill!!quote:Dus iemand die mooi is en graag ook mooi wil zijn en blijven krijgt minder respect dan een lelijk varken die zichzelf probeert mooi te maken en bij wijze van ook nog eens een k*tkarakter heeft, dat laatste mag ze want ze is toch lelijk..
![]()
Je snapt de strekking van mn verhaal welquote:Op donderdag 6 december 2007 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Het zijn meestal niet de echt spectaculair mooie vrouwen die zich drukmaken om een gebroken nagel.
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef OldJeller het volgende:
Jouw kont. Dit is hoogst twijfelachtig.
Schrijf tenminste met stift FOK! op je kont.
Het klinkt en komt alleen op mij over alsof een mooi(er) iemand minder rechten heeft ofzo dan een minder mooi iemand, dat vind ik zo'n onzin en in mijn ogen niet dus. Of iemand nou supermooi is of zo lelijk als de nacht, als diegene een k*tkarakter heeft, dan heeft diegene in mijn ogen een k*tkarakter, ik ga minder mooie mensen geen voorrechten geven vooral niet als ze zelf niet door iets, als 'uiterlijk', heen kunnen kijken.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:57 schreef liefie_ het volgende:
Doe eens rustig! Alle mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hoe ze anderen behandelen niet alleen mooie mensen
Dat zeg ik ook nergens
Wederom chill!!
Ik bedoel daar alleen maar mee: als jij continue aaah ik ben zo mooi, ow jeetje dat is omdat ik mooi ben, ow mn nagel breekt mn dag is nu echt kut etc roept dan leg je er zelf continue de nadruk op hoe belangrijk je uiterlijk wel niet voor je is
Terwijl als je gewoon een ontzettend mooi iemand bent maar ook eens iets leuks verteld of intresse toont in een ander is dat een heel ander verhaal
Bull, want dat maakt dus geen flauss aus.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
Ik kan je post bijna niet volgen en ben eerlijk gezegd dus ook halverwege afgehaakt
Maar wat ik dus juist zeg is dat het voornamelijk toch om innerlijk draait...
Met een knap koppie krijg je misschien meer gedaan, maar als je een rot karakter heb eindig je toch ooit eenzaam en alleen en zo
En als je continue met je uiterlijk bezig bent vind ik dat mensen niet sieren
Mensen gaa je ook vanzelf saai en inhoudsloos vinden
Ik kende een enorm mooi man (model voor gsus of zoiets, zat achter een vriendin van me aan) maar omdat ie zo knap was, was ie verder niets... Niet interresant of slim of grappig... hij had dat gewoon nooit ontwikkeld... daar is toch niks aan aan zoiemand hooguit voor een nacht
OMG! Hyves als argument?! Echt?!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Bull, want dat maakt dus geen flauss aus.
Naar mijn mening omdat er gewoon veel mensen zijn juist met een k*tkarakter.
Nee even serieus, het is juist bewezen dat mensen die goed zijn in manipuleren, erg zelfverzekerd ook vaak zijn, de meeste vrienden etc hebben. Echter, en een beetje wetenschappelijk ingestelde mensen, kunnen hieruit concluderen dat dit dus niet gelijk wil zeggen dat deze mensen ook (altijd) aardig zijn of hoeven zijn.
Ik ken mensen met een K*tkarakter van hier tot tokio, maar op hun hyves hebben ze wel mooi iets van 200 vrienden ofzo, hoe verklaar je dat dan ? Ik geloof, ja als je argumenten gaat aanhalen, dat dus niet allemaal zo.
Punt 3, mensen dit en dat. Mensen vinden inderdaad van alles, als er iets is waar je schijt aan moet hebben, is dat het wel. Want zoals ik al zei, maakt toch geen flauss aus.
Dus eigenlijk lul ik hier nu ook voor noppes, dus ik ga lekker mijn bedje in, regent lekker hard !
En dan nog, laat hem lekker knap zijn, wat kan jou het schelen ?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
Ik kende een enorm mooi man (model voor gsus of zoiets, zat achter een vriendin van me aan) maar omdat ie zo knap was, was ie verder niets... Niet interresant of slim of grappig... hij had dat gewoon nooit ontwikkeld... daar is toch niks aan aan zoiemand hooguit voor een nacht
Even serieus, het zwakste argument wat ik hier hoor, slaat ook nergens op.quote:
Snap je de strekking van het topic wel?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En dan nog, laat hem lekker knap zijn, wat kan jou het schelen ?
Laat een dik iemand lekker eten en laat een intellectueel iemand lekker zeiken, iedereen blij en tevree.
Olé ! Alsof mensen er iemand perfect is ofzo
Ja dat ligt nogal besloten in het woord manipuleren hequote:Op donderdag 6 december 2007 23:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Even serieus, het zwakste argument wat ik hier hoor, slaat ook nergens op.
En wat ik aanbreng is echt onderzoek naar gedaanMensen die goed kunnen manipuleren, hebben vaak veel vrienden, ze zijn sociaal manipulatief begaafd, hoeven echt niet aardig te zijn hoor. De introverte mensen hebben het zwaarder, in die zin zegt uiterlijk ook niks. Of je nou knap of lelijk bent, je zult, in deze wereld, erg manipulatief begaafd, sociaal en verbaal erg sterk moeten zijn, wil je hier enigszins nog staande kunnen houden.
Dat is heden dage gewoon zo hoor
Nee, ik moet/wil optijd naar bed, dus probeer snel een discussie te voeren, ik heb en krijg de kriebels nl van zwart/witzinnen en zwakke argumenten. Naja, niet de kriebels, maar als je er zelf over nadenkt, klopt het gewoon niet, het is gewoon niet zo (zwart/wit) en daar haak ik (even) op in. Ben niet dronken hoor, heb alleen haastquote:Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef liefie_ het volgende:
Snap je de strekking van het topic wel?
Ik kan echt niks van je gewauwel volgen... het lijkt wel alsof je dronken bent of zo
Misschien niet, maar ook niet alleen met dat.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:
Ja dat ligt nogal besloten in het woord manipuleren he
Maar het hele topic, en mijn hele punt hebben niks met manipuleren te maken
Nee joh, dat is intellectueelquote:Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Snap je de strekking van het topic wel?
Ik kan echt niks van je gewauwel volgen... het lijkt wel alsof je dronken bent of zo
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dan zeg ik, (lekker) boeiuh allemaal ! Ja toch ?!
Ik wel !quote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
Niks is zwart wit
Maar elke uitzondering in een discussie gaan bespreken werkt niet
Daarom doen mensen dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |