Ze is klein (tussen de 1.55 en 1.60m geloof ik), maar draagt een amerikaanse dress size 6. Dat is een UK 8 en een europese 36.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef NED het volgende:
Dat is ook maar net hoe ze staat.
Als ze gewoon normaal zou staan was het gewoon een homp vet, 120 kilo schoon aan de haak
Tegenwoordig hebben ze in Hollywood maatje 176 volgens mij....quote:Op woensdag 5 december 2007 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is klein (tussen de 1.55 en 1.60m geloof ik), maar draagt een amerikaanse dress size 6. Dat is een UK 8 en een europese 36.
Goes to show wat een verdraaid beeld mensen hebben als zij al als een homp vet wordt gezien
quote:Oh, I know. This must be so hard. "Oh, no! Two women love me. They're both gorgeous and sexy. My wallet's too small for my fifties, and my diamond shoes are too tight!"
Daar moet je je gewoon niet zo druk om maken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef LXIV het volgende:
Een relatie met een -buitengewone- mooie vrouw is zeker niet alles. Je kunt je nog niet omdraaien om je biertje te pakken en er staat al de een of andere klefbek zich uit te sloven voor haar, sommige vrienden steken je een mes in de rug als ze de kans krijgen en veel halve bekenden die je eigenlijk niet zien wil komen opeens bij je staan en proberen het gesprek met de vrouw over te nemen.
Wat ze overigens vaak wel moeten, want een lekkere dame die een keer niet aardig is, is onmiddellijk arrogant oid.quote:De mooie vrouwen kunnen er ook niks aan doen, vaak zijn ze toch gewoon erg aardig&sociaal
Beetje onzin vind ik. Omdat er andere mannen zijn die er op jagen? Het spijt me wel, maar mannen jagen ook op de minder mooie vrouwen en een vrouw die anders geen aandacht krijgt maar dan ineens wel is een veel makkelijker prooi.quote:maar om ze als vaste vriendin te hebben is eigenlijk helemaal niks. Zo voor de scharrel natuurlijk wel.
Ik slaap nog steeds rustig, ook al is recent mijn Porsche door een stel klootzakken rondom bekrast... En ik zal ook rustig slapen als de auto weer gespoten is (nu maakt het ook niets meer uit). Wederom: rustig blijven. Ook een middenklasser kan in de fik gezet worden (is een oude buurman van mij overkomen).quote:Het is net als je Ferrari in de straat hebben staan. Dan lig je ook nét even iets minder makkelijk te slapen als het buiten rumoerig is.
Poeh, de meesten die ik nog ken hebben al kinderen... Dat is overigens in het licht van het verleden een heel raar gezicht, maar dat terzijde.quote:Het valt mij op dat alle hele mooie vrouwen die ik van "vroeger" ken, nu vaak geen vaste vriend meer hebben of kunnen krijgen.
De aap komt uit de mouw: ze zagen je vroeger niet staan?quote:Dan vallen ze je super-enthousiast om de hals en vinden ze joú opeens zo ontzettend interessant. Totdat je verteld dat je inmiddels ook een vriendin hebt, net als alle andere niet-losers van een tijd geleden.
Ik denk dat het wel mee valt hoor.quote:De vloek van de mooie vrouw is natuurlijk dat zij uiteindelijk vaak overschiet, en genoopt is met de een of andere b-acteur, taxichauffeur of leipo te trouwen, voor zolang het duurt dan, waarbij ze de nodige klappen incasseert en tenslotte op straat komt, afglijdt etc. Merkwaardig is dat.
Als je je door het uiterlijk van een mooie vrouw laat afschrikken, ben je dan echt leuk?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:41 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nadel van een te leuk snoetje hebben is inderdaad dat je de echt leuke mensen mis loopt omdat die te geintimideerd zijn door je uiterlijk en niet op je af durven stappen.
Waarschijnlijker: uit ervaring geleerd dat mannen erg snel aanbieden om te helpen, zelfs al valt er niets te "helpen"...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef RetepV het volgende:
Ze geloven echt dat iedereen ze uit zichzelf helpen.
Bolle drol IMHO. Gemiddelde kop, minder dan gemiddeld lichaam. (maar goed, ik hou ook van slank)quote:
Maar goed, als je in een willekeurig US-topic kijkt zie je ook overalquote:Op woensdag 5 december 2007 13:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Bolle drol IMHO. Gemiddelde kop, minder dan gemiddeld lichaam. (maar goed, ik hou ook van slank)
haha ben ik niet zelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo checkt Yestuuur's fobo en denkt ""
Maar als je haar dan een homp vet noemt is je wereldbeeld ook niet helemaal realistisch hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef OldJeller het volgende:
Als je America Ferrara écht één der mooie vrouwen vindt, is er wat mis met je maatstaven.
Ook al is ze opgelapt, wat slanker en heeft ze make up op, heeft ze nog steeds een bol gezicht en een dikke neus. Lichaam: gemiddeld.
Dat zegt vooral iets over de gemiddelde fokker.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar goed, als je in een willekeurig US-topic kijkt zie je ook overal![]()
![]()
'oehh' 'ahhh' waarbij jij denkt..
![]()
Dat zegt wel weer genoeg..
Dat is gewoon slijmerij: gemiddelde foto-evengoed compliment maken, zodat er meer naieve fokkertjes achter je aan hobbelen-meer aandacht-groter ego und so weiter. Zo ontstaan fokkertjes met een te grote mondquote:Op woensdag 5 december 2007 13:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over de gemiddelde fokker.
42? Dat hoop ik toch niet..Dacht dat 38 wel aardig normaal was. 42 Krijg je pas zo rond je 30e lijkt me als ik zo om me heen kijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:45 schreef Riann het volgende:
de gemiddelde fokker vind maatje 36/38 al dik terwijl de gemiddelde maat in nederland 42 was als ik me niet vergis
kijk maar eens rustig om je heen en als je maatje 42 hebt ben je niet dik je hebt alleen mooie vrouwelijke rondingen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:50 schreef Shitonya het volgende:
[..]
42? Dat hoop ik toch niet..Dacht dat 38 wel aardig normaal was. 42 Krijg je pas zo rond je 30e lijkt me als ik zo om me heen kijk.
Ik vind dit echt een MENING hoor... Maat 42 is zonder meer stevig en al helemaal als je in de leeftijd zit die de meeste fokkers hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef Riann het volgende:
kijk maar eens rustig om je heen en als je maatje 42 hebt ben je niet dik je hebt alleen mooie vrouwelijke rondingen.
Maar je bent toch op de hoogte van het feit dat velen al eerder over "dik" spreken? Maat 48 is echt fors. Er zijn genoeg kledingmerken die niet hoger gaan dan 42... En dan heb ik het over labels die in het algemeen niet vwb betaalbaarheid zich richten op jongeren.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:46 schreef Riann het volgende:
Echt dik vind ik iemand vanaf maat 48/50 ongeveer.
Heb ik inhoudelijk gereageerd, kapt mevrouw de discussie af!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:04 schreef Deceptie het volgende:
Succes met jullie discussie, ik doe er niet meer aan mee.
Het is maar hoe je ertegenaan kijkt. De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft gewoon overgewicht.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:45 schreef Riann het volgende:
de gemiddelde fokker vind maatje 36/38 al dik terwijl de gemiddelde maat in nederland 42 was als ik me niet vergis
En als je maat 48/50 dan vond je vanaf 52 weer dik. Je kunt jezelf alles wijsmaken. Wat mij betreft ben je een dikkerdje gok ik zo. Gelukkig zijn er nog zatmannen die dat wel leuk vinden.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:46 schreef Riann het volgende:
Maar ik wil mezelf nou ook niet dik noemen Echt dik vind ik iemand vanaf maat 48/50 ongeveer. En dan scheelt het nog per persoon natuurlijk.
ik ben geen dikkertje wel ooit een echt dikkertje geweest zoals jij dat zegt. Dat kun je al aan de foto's zien in mijn fobo. Maar ja heel FOK lult altijd achter elkaar aan. we zijn niet anders gewend.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
![]()
[..]
Het is maar hoe je ertegenaan kijkt. De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft gewoon overgewicht.
Maatje 36/38 is voor een gezonde meid van 18-24 normaal.
Mooie, vrouwelijke rondingen...![]()
Je bedoelt gewoon dat alles in elkaar overloopt door een laag spek.
[..]
En als je maat 48/50 dan vond je vanaf 52 weer dik. Je kunt jezelf alles wijsmaken. Wat mij betreft ben je een dikkerdje gok ik zo. Gelukkig zijn er nog zatmannen die dat wel leuk vinden.![]()
On-topic: TS valt daar dus niet onder. Waar blijven de foto's?![]()
Tja, maat 42 voor een jonge meid vind ik toch niet zo gezond.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef Riann het volgende:
[..]
kijk maar eens rustig om je heen en als je maatje 42 hebt ben je niet dik je hebt alleen mooie vrouwelijke rondingen.
Ik heb het over maat 42 met 'mooie rondingen' zoals iemand eerder in dit topic zei. Als je jong bent en een gezet is de kans groot dat je over een aantal jaren gewoon dik bent. In de loop der jaren komen bijna alle mensen een paar kilo's aan.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Een confectiemaat alleen zegt niet zoveel hoor. Lichaamsvorm, lengte e.d. moet je ook naar kijken. Het is prima mogelijk om maat 42 te hebben met een hartstikke gezond BMI.
Zucht... Onderstaande dames zijn 30+ en niet een jaar of 18. Als je op je 18de al zo'n kont hebt zul je in de loop der jaren alleen maar verder uitdijen.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Dan is de vraag wat jij precies een normaal figuur vindt. Is dat dit:
[ afbeelding ]
of is het dit:
[ afbeelding ]
Jij vindt de onderste dames al aan de dikke kant waarschijnlijk?
BMI is dan ook een stupide norm. Vrouwen halen die norm veel makkelijker dan mannen. Zo mag mijn vrouw (bijna 30, mt 36, BMI 21,4) nog 10 kg aankomen voordat ze een BMI heeft van 25. Ik denkt dat mijn vrouw toch een beetje stevig is geworden als er 10 kg bij gaat (dat weet ik wel zeker, want de vrouw van een vriend van mij is 10 kg kwijt geraakt met Sonja Bakkeren en is van een stevige dame tot een slanke dame gegaan en die is ongeveer de lengte van mijn vrouw)...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Een confectiemaat alleen zegt niet zoveel hoor. Lichaamsvorm, lengte e.d. moet je ook naar kijken. Het is prima mogelijk om maat 42 te hebben met een hartstikke gezond BMI.
Dit is mt 32. In beginsel te dun (BMI zonder meer <20). Tenzij je tiener bent natuurlijk, dan is het wat lastig in te schatten.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Dan is de vraag wat jij precies een normaal figuur vindt. Is dat dit:
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij mt. 42.quote:
Ja, die zijn aan de dikke kant.quote:Jij vindt de onderste dames al aan de dikke kant waarschijnlijk?
Dat laatste vind ik een beetje onzin. Mijn moeder is over de vijftig en nu 25 kilo lichter dan toen ze dertig was. Ze is strakker dan ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zucht... Onderstaande dames zijn 30+ en niet een jaar of 18. Als je op je 18de al zo'n kont hebt zul je in de loop der jaren alleen maar verder uitdijen.
Die rechter zou maat 42 kunnen hebben. De andere twee 38 of 40. Dat baseer ik op het feit dat mijn postuur ongeveer dat van de meest linkse is en ik heb maat 40 (hangt beetje van het merk af).quote:Op donderdag 6 december 2007 10:30 schreef DS4 het volgende:
Dit is volgens mij mt. 42.
Er zijn altijd uitzonderingen... Maar de regel is dat je met het toenemen van de leeftijd ook toename van het gewicht krijgt (totdat je echt oud bent, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 6 december 2007 10:32 schreef Isegrim het volgende:
Dat laatste vind ik een beetje onzin. Mijn moeder is over de vijftig en nu 25 kilo lichter dan toen ze dertig was. Ze is strakker dan ik.![]()
Volgens de BMI misschien nog net. Er zijn ook genoeg methoden die wel een vraagteken hier bij gaan zetten. Dat gezegd hebbende: veel vrouwen in NL hebben inderdaad zo'n figuur. NL vrouwen zijn binnen Europa volgens mij ook gemiddelde de meest stevige vrouwen...quote:Valt gewoon nog onder een gezond gewicht namelijk
Nee, maar dat geldt zelfs voor mt. 56. Iedereen moet dat zelf weten. Ik vind het alleen minder mooi dan mt. 36.quote:als de betreffende dame er zelf gelukkig mee is, zie ik geen enkel probleem
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Maar ja, ik ben ook al dertig en dus dik, uitgezakt en lelijk.
Oh, maar ik heb wel dikke tieten en daarmee krijg ik evenveel gedaan als de knappe achttienjarigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |