quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef RetepV het volgende:
Als je mooi bent, dan bepaalt dat voor een groot deel hoe je wordt. Dat valt bij mooie vrouwen veruit in de meeste gevallen weinig positief uit.
Nu ben je wel erg aan het generaliseren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef RetepV het volgende:
Als je mooi bent, dan bepaalt dat voor een groot deel hoe je wordt. Dat valt bij mooie vrouwen veruit in de meeste gevallen weinig positief uit.
Na goed dan, een mooi voorbeeld. De meeste echt mooie vrouwen die ik ken hebben er een handje van om echt voor alles om hulp te vragen. En dan op zo'n hulpeloze manier die blijk geeft van jarenlange ervaring.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Mejoon het volgende:
Nu ben je wel erg aan het generaliseren.
Voor jou wel positief ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Nu ben je wel erg aan het generaliseren.
Hij vindt jou mooi en met jouw opmerking geef je aan dat ondanks je schoonheid wel een positieve karakter hebt ontwikkeld. De uitzondering die de generalisatie ontkracht.quote:
Ik ken dat soort vrouwen eigenlijk helemaal niet. Ja mijn moeder maar dat is meer de generatie denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Na goed dan, een mooi voorbeeld. De meeste echt mooie vrouwen die ik ken hebben er een handje van om echt voor alles om hulp te vragen. En dan op zo'n hulpeloze manier die blijk geeft van jarenlange ervaring.
En het mooie is: als je ze er op wijst, dan weten ze er niets van af. Deze dames denken dat het heel gewoon is dat mensen elkaar zo vaak om hulp vragen. Ze hebben niet door dat zij de enige zijn die zo vaak om hulp vragen. Sterker nog, ze hebben niet eens door dat ze de hele tijd om hulp vragen. Ze geloven echt dat iedereen ze uit zichzelf helpen. Ze gaan bijvoorbeeld eerst hulpeloos zelf iets proberen, dat 'natuurlijk' volledig mislukt, en dan staan er wel weer mensen klaar om je te helpen.
Kijk, als mooie vrouw zou jij het beste moeten weten dat het niet zo moeilijk is om op de gevoelens van andere mensen in te spelen. Elk mens, hoe sterk ook heeft zijn zwakke momenten. Het is niet 'of' het je lukt, het is alleen maar de vraag 'wanneer' het je lukt.
Maar denk nou niet dat ik bitter ofzo ben. Integendeel. Mooie vrouwen zijn leuk om naar te kijken. En af en toe zit er eentje bij die meer heeft dan een leuk uiterlijk en een aandacht vragende manier van doen. Dat maakt het nog leuker.
Ah ok dank voor de uitleg maar kben geen visser hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij vindt jou mooi en met jouw opmerking geef je aan dat ondanks je schoonheid wel een positieve karakter hebt ontwikkeld. De uitzondering die de generalisatie ontkracht.
Zo duidelijk genoeg complimentjes visser.
Hij heeft geen foboquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo checkt Yestuuur's fobo en denkt ""
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:31 schreef Yestuuur het volgende:
zie southpark aflevering 'the list' oid. één van de laatste. Knap zijn zorgt ervoor dat je geen karakter opbouwt. ik ben zelf ook erg knap, en heb totaal geen karakter (lui enzo)
Dat is ook het enige waar zo iemand goed voor is.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:55 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Volgens mij moet TS zich eens goed laten nemen, misschien houdt ze dan op met piepen.![]()
Elke maandagavond ugly betty als ze de beugel en bril en etc zou uitdoen zou het een super mooie vrouw zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze er wel iets aan doen... Hoezo niets? Als je je als slons kleedt en niet met je mooiheid te koop loopt, dan zien ineens een heleboel mannen je niet meer staan hoor. Draag een bril die vet uit de mode is. Niemand die je meer ziet staan.
Ik snap het probleem niet. Aan mooiheid valt iets te doen, aan lelijkheid een stuk minder. Klagen over hun mooiheid van dames neem ik dus altijd maar aan als aandachttrekkerij. Iemand die genoeg aandacht heeft klaagt niet.
Ter illustratie:quote:Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Elke maandagavond ugly betty als ze de beugel en bril en etc zou uitdoen zou het een super mooie vrouw zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |