abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55043898
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef RetepV het volgende:
Als je mooi bent, dan bepaalt dat voor een groot deel hoe je wordt. Dat valt bij mooie vrouwen veruit in de meeste gevallen weinig positief uit.

Als je continue achterna gezeten wordt door de welbekende casanova's van onze samenleving die net iets te veel zelfvertrouwen hebben terwijl hun vrienden toekijken, dan wordt je vanzelf wat bitcheriger. Daarnaast tja als alles inderdaad op een zilveren dienblad naar je toe komt, dan kan dat wel eens in je bolletje slaan me dunkt.
A little bit hateful
pi_55043925
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef RetepV het volgende:
Als je mooi bent, dan bepaalt dat voor een groot deel hoe je wordt. Dat valt bij mooie vrouwen veruit in de meeste gevallen weinig positief uit.
Nu ben je wel erg aan het generaliseren.
pi_55044339
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Mejoon het volgende:
Na goed dan, een mooi voorbeeld. De meeste echt mooie vrouwen die ik ken hebben er een handje van om echt voor alles om hulp te vragen. En dan op zo'n hulpeloze manier die blijk geeft van jarenlange ervaring.

En het mooie is: als je ze er op wijst, dan weten ze er niets van af. Deze dames denken dat het heel gewoon is dat mensen elkaar zo vaak om hulp vragen. Ze hebben niet door dat zij de enige zijn die zo vaak om hulp vragen. Sterker nog, ze hebben niet eens door dat ze de hele tijd om hulp vragen. Ze geloven echt dat iedereen ze uit zichzelf helpen. Ze gaan bijvoorbeeld eerst hulpeloos zelf iets proberen, dat 'natuurlijk' volledig mislukt, en dan staan er wel weer mensen klaar om je te helpen.

Kijk, als mooie vrouw zou jij het beste moeten weten dat het niet zo moeilijk is om op de gevoelens van andere mensen in te spelen. Elk mens, hoe sterk ook heeft zijn zwakke momenten. Het is niet 'of' het je lukt, het is alleen maar de vraag 'wanneer' het je lukt.

Maar denk nou niet dat ik bitter ofzo ben . Integendeel. Mooie vrouwen zijn leuk om naar te kijken. En af en toe zit er eentje bij die meer heeft dan een leuk uiterlijk en een aandacht vragende manier van doen. Dat maakt het nog leuker.
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:12:22 #29
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55045635
Van dezelfde TS:

Seksuele intimidatie? Hoe aanpakken?

Een kloon, als je 't mij vraagt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:13:02 #30
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55045652
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Voor jou wel positief ?
pi_55045758
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:13 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Voor jou wel positief ?
Huh?
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:28:56 #32
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55046025
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:17 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Huh?
pi_55046202
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:17 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Huh?
Hij vindt jou mooi en met jouw opmerking geef je aan dat ondanks je schoonheid wel een positieve karakter hebt ontwikkeld. De uitzondering die de generalisatie ontkracht.

Zo duidelijk genoeg complimentjes visser.
A little bit hateful
pi_55046355
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef RetepV het volgende:

[..]

Na goed dan, een mooi voorbeeld. De meeste echt mooie vrouwen die ik ken hebben er een handje van om echt voor alles om hulp te vragen. En dan op zo'n hulpeloze manier die blijk geeft van jarenlange ervaring.

En het mooie is: als je ze er op wijst, dan weten ze er niets van af. Deze dames denken dat het heel gewoon is dat mensen elkaar zo vaak om hulp vragen. Ze hebben niet door dat zij de enige zijn die zo vaak om hulp vragen. Sterker nog, ze hebben niet eens door dat ze de hele tijd om hulp vragen. Ze geloven echt dat iedereen ze uit zichzelf helpen. Ze gaan bijvoorbeeld eerst hulpeloos zelf iets proberen, dat 'natuurlijk' volledig mislukt, en dan staan er wel weer mensen klaar om je te helpen.

Kijk, als mooie vrouw zou jij het beste moeten weten dat het niet zo moeilijk is om op de gevoelens van andere mensen in te spelen. Elk mens, hoe sterk ook heeft zijn zwakke momenten. Het is niet 'of' het je lukt, het is alleen maar de vraag 'wanneer' het je lukt.

Maar denk nou niet dat ik bitter ofzo ben . Integendeel. Mooie vrouwen zijn leuk om naar te kijken. En af en toe zit er eentje bij die meer heeft dan een leuk uiterlijk en een aandacht vragende manier van doen. Dat maakt het nog leuker.
Ik ken dat soort vrouwen eigenlijk helemaal niet. Ja mijn moeder maar dat is meer de generatie denk ik.
pi_55046400
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:36 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hij vindt jou mooi en met jouw opmerking geef je aan dat ondanks je schoonheid wel een positieve karakter hebt ontwikkeld. De uitzondering die de generalisatie ontkracht.

Zo duidelijk genoeg complimentjes visser.
Ah ok dank voor de uitleg maar kben geen visser hoor
pi_55046754
Waar staan de foto's?
pi_55047309
Ik heb deel een maar met een schuin oog gevolgt
Maar volgens mij is veel van wat je terug krijgt van je omgeving toch echt erg afhankelijk van je eigen houding

Ik heb een paar super mooie vriendinnen en het zijn echt ook hardstikke lieve meisjes
Sommige met even knap vriendje andere weer niet... Gewoon een gemiddeld liefdes leven maar dan meestal wel met knappe mensen
En idd ook veel knappe mensen als vrienden maar omdat het aardige mensen zijn, niet omdat ze knap zijn
Zo zijn er ook wat minder knappe meisjes in hun vrienden kringen maar die hebben dan wel een mooie persoonlijkheid

Ik ken ook de knappe meiden wiens enige kenmerk is dat ze knap zijn... Geen inhoud, geen aardige mensen, geen humor, weinig grezen etc... Gewoon echt alleen maar knap
Die zou ik ook minder snel vertrouwen of zo... Maar dat is dan op basis van wat ze zelf mee aan tafel brengen zeg maar...
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55047485
zie southpark aflevering 'the list' oid. één van de laatste. Knap zijn zorgt ervoor dat je geen karakter opbouwt. ik ben zelf ook erg knap, en heb totaal geen karakter (lui enzo)
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:33:33 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55047529
* Isdatzo checkt Yestuuur's fobo en denkt " "
Huilen dan.
pi_55048581
Als je er gemiddeld tot bovengemiddeld uit ziet en je hebt een kut, kun je je reeds herkennen in het verhaal van TS. Het draait niet om schoonheid, het draait om seks of de suggestie van seks.
pi_55048590
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo checkt Yestuuur's fobo en denkt " "
Hij heeft geen fobo
  woensdag 5 december 2007 @ 00:46:53 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55048634
Huilen dan.
pi_55050619
Ik merk ook dat veel mensen moeite hebben met mijn uiterlijke perfectie, maar ja... het neukt niet anders.

Hmm waarom is het nu voor TS precies moeilijker een goede man te vinden? Ze heeft meer keus, maar moet iemand daarbinnen hebben die niet zo onder de indruk van haar uiterlijk is. Omdat het een vrouw is, wil ze aan de andere kant weer wel dat hij onder de indruk is van haar. Wat een problemen allemaal, gut o gut.

Er rust een vloek op haar schouders. Als ze gewoon of lelijk was, was haar leven stukken beter natuurlijk.

Volgens mij moet TS zich eens goed laten nemen, misschien houdt ze dan op met piepen.

Verbaal terrorist
pi_55050702
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:31 schreef Yestuuur het volgende:
zie southpark aflevering 'the list' oid. één van de laatste. Knap zijn zorgt ervoor dat je geen karakter opbouwt. ik ben zelf ook erg knap, en heb totaal geen karakter (lui enzo)

Ontopic: Ik ben perfect, en merk ook dat ik daar heel veel mensen mee aanschiet. Ik ben knap, rijk, slim, sociaal, warmvoelend en goed in bed. Daarnaast weet ik precies wat vrouwen willen, ben hun beste vriend en smerige minnaar tegelijkertijd en vervul al hun wensen.

Het leven is zo moeilijk als je zo knap bent als ik
pi_55051537
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:55 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Volgens mij moet TS zich eens goed laten nemen, misschien houdt ze dan op met piepen.
Dat is ook het enige waar zo iemand goed voor is.
Iemand met zo een instelling is puur neukvoer en absoluut GEEN relatievoer

=edit=
De TS van deel 1 dan welteverstaan
pi_55051806
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef RetepV het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen ze er wel iets aan doen... Hoezo niets? Als je je als slons kleedt en niet met je mooiheid te koop loopt, dan zien ineens een heleboel mannen je niet meer staan hoor. Draag een bril die vet uit de mode is. Niemand die je meer ziet staan.

Ik snap het probleem niet. Aan mooiheid valt iets te doen, aan lelijkheid een stuk minder. Klagen over hun mooiheid van dames neem ik dus altijd maar aan als aandachttrekkerij. Iemand die genoeg aandacht heeft klaagt niet.
Elke maandagavond ugly betty als ze de beugel en bril en etc zou uitdoen zou het een super mooie vrouw zijn
pi_55051919
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef Riann het volgende:

[..]

Elke maandagavond ugly betty als ze de beugel en bril en etc zou uitdoen zou het een super mooie vrouw zijn
Ter illustratie:

Voor

Na
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55051953
Hoe heet ze?
pi_55052008
Wat een verschil!
pi_55052009
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Hoe heet ze?
America ferrara
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')