Ze is klein (tussen de 1.55 en 1.60m geloof ik), maar draagt een amerikaanse dress size 6. Dat is een UK 8 en een europese 36.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef NED het volgende:
Dat is ook maar net hoe ze staat.
Als ze gewoon normaal zou staan was het gewoon een homp vet, 120 kilo schoon aan de haak
Tegenwoordig hebben ze in Hollywood maatje 176 volgens mij....quote:Op woensdag 5 december 2007 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is klein (tussen de 1.55 en 1.60m geloof ik), maar draagt een amerikaanse dress size 6. Dat is een UK 8 en een europese 36.
Goes to show wat een verdraaid beeld mensen hebben als zij al als een homp vet wordt gezien
quote:Oh, I know. This must be so hard. "Oh, no! Two women love me. They're both gorgeous and sexy. My wallet's too small for my fifties, and my diamond shoes are too tight!"
Daar moet je je gewoon niet zo druk om maken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef LXIV het volgende:
Een relatie met een -buitengewone- mooie vrouw is zeker niet alles. Je kunt je nog niet omdraaien om je biertje te pakken en er staat al de een of andere klefbek zich uit te sloven voor haar, sommige vrienden steken je een mes in de rug als ze de kans krijgen en veel halve bekenden die je eigenlijk niet zien wil komen opeens bij je staan en proberen het gesprek met de vrouw over te nemen.
Wat ze overigens vaak wel moeten, want een lekkere dame die een keer niet aardig is, is onmiddellijk arrogant oid.quote:De mooie vrouwen kunnen er ook niks aan doen, vaak zijn ze toch gewoon erg aardig&sociaal
Beetje onzin vind ik. Omdat er andere mannen zijn die er op jagen? Het spijt me wel, maar mannen jagen ook op de minder mooie vrouwen en een vrouw die anders geen aandacht krijgt maar dan ineens wel is een veel makkelijker prooi.quote:maar om ze als vaste vriendin te hebben is eigenlijk helemaal niks. Zo voor de scharrel natuurlijk wel.
Ik slaap nog steeds rustig, ook al is recent mijn Porsche door een stel klootzakken rondom bekrast... En ik zal ook rustig slapen als de auto weer gespoten is (nu maakt het ook niets meer uit). Wederom: rustig blijven. Ook een middenklasser kan in de fik gezet worden (is een oude buurman van mij overkomen).quote:Het is net als je Ferrari in de straat hebben staan. Dan lig je ook nét even iets minder makkelijk te slapen als het buiten rumoerig is.
Poeh, de meesten die ik nog ken hebben al kinderen... Dat is overigens in het licht van het verleden een heel raar gezicht, maar dat terzijde.quote:Het valt mij op dat alle hele mooie vrouwen die ik van "vroeger" ken, nu vaak geen vaste vriend meer hebben of kunnen krijgen.
De aap komt uit de mouw: ze zagen je vroeger niet staan?quote:Dan vallen ze je super-enthousiast om de hals en vinden ze joú opeens zo ontzettend interessant. Totdat je verteld dat je inmiddels ook een vriendin hebt, net als alle andere niet-losers van een tijd geleden.
Ik denk dat het wel mee valt hoor.quote:De vloek van de mooie vrouw is natuurlijk dat zij uiteindelijk vaak overschiet, en genoopt is met de een of andere b-acteur, taxichauffeur of leipo te trouwen, voor zolang het duurt dan, waarbij ze de nodige klappen incasseert en tenslotte op straat komt, afglijdt etc. Merkwaardig is dat.
Als je je door het uiterlijk van een mooie vrouw laat afschrikken, ben je dan echt leuk?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:41 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nadel van een te leuk snoetje hebben is inderdaad dat je de echt leuke mensen mis loopt omdat die te geintimideerd zijn door je uiterlijk en niet op je af durven stappen.
Waarschijnlijker: uit ervaring geleerd dat mannen erg snel aanbieden om te helpen, zelfs al valt er niets te "helpen"...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef RetepV het volgende:
Ze geloven echt dat iedereen ze uit zichzelf helpen.
Bolle drol IMHO. Gemiddelde kop, minder dan gemiddeld lichaam. (maar goed, ik hou ook van slank)quote:
Maar goed, als je in een willekeurig US-topic kijkt zie je ook overalquote:Op woensdag 5 december 2007 13:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Bolle drol IMHO. Gemiddelde kop, minder dan gemiddeld lichaam. (maar goed, ik hou ook van slank)
haha ben ik niet zelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo checkt Yestuuur's fobo en denkt ""
Maar als je haar dan een homp vet noemt is je wereldbeeld ook niet helemaal realistisch hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef OldJeller het volgende:
Als je America Ferrara écht één der mooie vrouwen vindt, is er wat mis met je maatstaven.
Ook al is ze opgelapt, wat slanker en heeft ze make up op, heeft ze nog steeds een bol gezicht en een dikke neus. Lichaam: gemiddeld.
Dat zegt vooral iets over de gemiddelde fokker.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar goed, als je in een willekeurig US-topic kijkt zie je ook overal![]()
![]()
'oehh' 'ahhh' waarbij jij denkt..
![]()
Dat zegt wel weer genoeg..
Dat is gewoon slijmerij: gemiddelde foto-evengoed compliment maken, zodat er meer naieve fokkertjes achter je aan hobbelen-meer aandacht-groter ego und so weiter. Zo ontstaan fokkertjes met een te grote mondquote:Op woensdag 5 december 2007 13:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over de gemiddelde fokker.
42? Dat hoop ik toch niet..Dacht dat 38 wel aardig normaal was. 42 Krijg je pas zo rond je 30e lijkt me als ik zo om me heen kijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:45 schreef Riann het volgende:
de gemiddelde fokker vind maatje 36/38 al dik terwijl de gemiddelde maat in nederland 42 was als ik me niet vergis
kijk maar eens rustig om je heen en als je maatje 42 hebt ben je niet dik je hebt alleen mooie vrouwelijke rondingen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:50 schreef Shitonya het volgende:
[..]
42? Dat hoop ik toch niet..Dacht dat 38 wel aardig normaal was. 42 Krijg je pas zo rond je 30e lijkt me als ik zo om me heen kijk.
Ik vind dit echt een MENING hoor... Maat 42 is zonder meer stevig en al helemaal als je in de leeftijd zit die de meeste fokkers hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef Riann het volgende:
kijk maar eens rustig om je heen en als je maatje 42 hebt ben je niet dik je hebt alleen mooie vrouwelijke rondingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |