abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55081733
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:58 schreef Kansjeloos22 het volgende:

Woon je in Slotervaart ofzo?!
Nee. Dat van de buurman was in Utrecht (en nee... niet Kanaleneiland ofzo... fatsoenlijke wijk) en mijn auto stond op een parkeerterrein ver van waar ik woon en overigens ook niet in een deel van het land waar je op dit soort dingen bedacht moet zijn.

Helaas is vandalisme niet beperkt tot Slotervaart e.o.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55081993
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nu heb ik ook niet één van de makkelijkste karakters, maar als ik nog geen woord met je heb gewisseld en je durft me niet te benaderen, vind ik dat toch wat vreemd. Dat karakter ruik je toch niet als je aan de andere kant van de bar staat? Toch zijn er mensen van wie ik achteraf hoorde dat ze me niet durfden te benaderen.
Maar dat heeft denk ik toch te maken met wat voor "vibe" (ik vind het een kutwoord maar ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet zeggen even) je afgeeft...
Jij staat er waarschijnlijk ander bij dan een onzeker mutsje dat bevestiging zoekt... Die is ook makkelijker te benaderen (en makkelijker aan de haak te slaan waarschijnlijk)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55082017
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef Logician het volgende:
Misschien moeten we een wedstrijd gaan houden wie de lekkerste is hier, SHE of MUUS
Ik stem op jou.

Oh wacht... uhh, ik stem niet.
pi_55082104
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef Isegrim het volgende:

Tegenwoordig koop ik veel bij The Sting. Laatst daar per ongeluk een broek van maat 42 gekocht en die is te ruim. Verder koop ik ook wel vaak bij C&A en soms bij V&D. Neuh, niet de geweldigste winkels, maar ik heb niet zoveel met kleding eigenlijk.
ik koop ook soms in de c&a, ben ook 1.65 moet soms toch echt 40 kopen... maar soit, ik vind je figuur niet lelijk of afstotelijk zoals sommigen je hier willen laten geloven. Je hebt nog een taille, het ziet er allemaal in proportie en vrouwelijk uit. Niets mis mee

wat niet wil zeggen dat ik waarschijnlijk een beetje op dieet zou gaan...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 6 december 2007 @ 17:31:10 #255
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_55082153
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:23 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik stem op jou.

Oh wacht... uhh, ik stem niet.
Ik stem ook op Logician
Maar alleen als ze zich kandidaat zou stellen natuurlijk...
Gone.... :')
  donderdag 6 december 2007 @ 19:05:59 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_55083985
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik stem op logican
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55084937
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Kreator het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat onzekere lelijke meisjes (zoals Isegrim) mij nooit benaderen. Ik denk dat het een soort natuurlijke selectie is dat ik altijd de slagroom op de taart aangeboden krijg op vrouwengebied.
Aangeboden nog wel
pi_55085221
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef MUUS het volgende:
Aaaaaanyway.... .

Vrouwen die denken dat ik hun vent ga inpikken, door vreemden vol in je kont/borsten/kruis (!) gegrepen worden, dubbelzinnige opmerkingen, valse blikken van andere vrouwen, opmerkingen als 'goh, ik dacht dat jij heel arrogant zou zijn', behoorlijk wat gedaan krijgen als je het goed aanpakt, been there, done that, en nee, ik ben niet goddelijk.

Volgens mij maken de meeste vrouwen dit soort dingen wel mee. Of ze nou maat 36 of maat 42 hebben.
Dat is ook wat de meeste vrouwen hier aangeven, het is inherent aan het vrouwzijn (bij gemiddeld of bovengemiddeld uiterlijk) en het heeft vooral veel voordelen.
quote:
Maar een vloek? Nou nee.
Zeker geen vloek en een beetje schijnheilig is het ook wel. De dag dat bloedmooie vrouwen niet meer worden nagefloten op straat betekent vast de ondergang van hun zelfvertrouwen. Klagen over mannelijke aandacht terwijl je tieten boven een naveltruitje uitgeperst worden en je een rokje draagt a la zie-poes-net-niet tsja. Eens kijken hoeveel aandacht er nog verworven wordt wanneer zij gehuld is in joggingbroek en haar haar in stekeltjes laat knippen.
  donderdag 6 december 2007 @ 20:04:46 #259
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55085327
Kan me wel vinden in OP van "mistery woman". Ik heb ook een buitengewoon mooie vriendin. We zijn al drie jaar gelukkig bij elkaar. Maar zij heeft ongeveer dezelfde problemen als TS. Ohja, en dan die venters die ieder contact met zijn vriendin/vrouw als bedreiging zien zijn echt sad
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_55085508
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou denk ik aan de hand van de foto's dat ik SHE mooier zal vinden als ik ze beiden zie, maar dat terzijde: SHE heeft wel eerder een uiterlijk waar andere vrouwen negatief op reageren dan MUUS. SHE neigt zogezegd meer naar stoeipoes uiterlijk dan MUUS.

Het gaat niet eens zo zeer om mooi, maar om een bepaalde sexuele aantrekkingskracht. En daar hoef je niet meteen een fotomodel voor te zijn.
Dat is waar. Ik had vroeger cup 70E en had maat 36. Vooral vrouwen reageerden hier negatief op. Ik hoorde als 16jarig meisje wel eens dat ik er mee te koop liep omdat ik ook gewoon strakke truitjes droeg (net als de minderbedeelden). Als ik een coltrui droeg, leken ze helemaal mega. Als ik een gewone trui droeg dan zou ik maat 44 of zo moeten kopen en die zou als een tent vanaf mijn borsten naar beneden lopen. Ook liep ik altijd gewoon rechtop met mijn schouders naar achteren, ook dat werd geinterpreteerd als ermee te koop lopen, terwijl ik er juist enkel voor wilde waken dat ik niet krom ging lopen door het gewicht van mijn borsten. Zelf was ik overigens helemaal niet blij met grote borsten: je kan niet alle kleding passend vinden, natuurlijke grote borsten zijn zelden mooi, het is fysiek belastend en je krijgt veel commentaar (Misschien lag het deels ook wel aan de leeftijd).
pi_55086209
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik had vroeger cup 70E en had maat 36. Vooral vrouwen reageerden hier negatief op. Ik hoorde als 16jarig meisje wel eens dat ik er mee te koop liep omdat ik ook gewoon strakke truitjes droeg (net als de minderbedeelden). Als ik een coltrui droeg, leken ze helemaal mega. Als ik een gewone trui droeg dan zou ik maat 44 of zo moeten kopen en die zou als een tent vanaf mijn borsten naar beneden lopen. Ook liep ik altijd gewoon rechtop met mijn schouders naar achteren, ook dat werd geinterpreteerd als ermee te koop lopen, terwijl ik er juist enkel voor wilde waken dat ik niet krom ging lopen door het gewicht van mijn borsten. Zelf was ik overigens helemaal niet blij met grote borsten: je kan niet alle kleding passend vinden, natuurlijke grote borsten zijn zelden mooi, het is fysiek belastend en je krijgt veel commentaar (Misschien lag het deels ook wel aan de leeftijd).
Ik denk wel dat dat leeftijdgebonden is. Vriendinnen en klasgenootjes van vroeger kregen ook altijd te horen dat ze ermee te koop liepen en werden zelfs als sletten bestempeld omdat ze grote borsten hadden.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2007 @ 21:13:50 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55087040
quote:
Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef Xennia het volgende:
Aangeboden nog wel
..schaamteloos hè.
pi_55087594
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:

Dat is waar
Ik heb al gereageerd maar heeeeeeeel beknopt samengevat denk ik: Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakter Niet hoe je er uit ziet
Tuurlijk.
De mooie mensen moeten zichzelf voorbeeldig gedragen en aanpassen, en het gros wat minder mooi is, niet ?
Bull.
quote:
Als je mooi bent een een stomme trut ja dan word je anders behandeld dan wanneer je mooi bent en er zelf niet zo om geeft...
Dus iemand die mooi is en graag ook mooi wil zijn en blijven krijgt minder respect dan een lelijk varken die zichzelf probeert mooi te maken en bij wijze van ook nog eens een k*tkarakter heeft, dat laatste mag ze want ze is toch lelijk..

Je kan beter tegenwoordig een bitch zijn én knap, dan aardig én knap.

Als iemand een k*tkarakter heeft, zegt dat bij mij niets hoor, of diegene nou 100 kg weegt whatsoever. Een lelijk(er) iemand mag zichzelf wel mooi vinden en/of opdoffen, lees vooral veel zelfvertrouwen ten toon spreiden.

Wat mij altijd opvalt, is dat de lelijkere, dikkere vooral vaak maar hoog van de toren blazen en vooral vol zelfvertrouwen zitten, want laat ze vooral niet denken dat ze dik, lelijk whatsoever zijn. De knappere houden hun bek. En als ze al wat zeggen, wordt dat gedegradeerd tot arrogantie door de ondertussen vol van schijnbare zelfvertrouwen 'iets mindere knapperds'

pi_55087675
Ik ben gewoon blij met mijn maatje 36/38 en Jeniffer Lopez ass !
pi_55087851
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef sweetgirly het volgende:
Good for you!

pi_55087884

Nee sorry, die van mij is dan toch mooier.
pi_55087989
Oh, en ik ga, ben gestopt met roken dus mijn kontje is nu nog meer kont, er nog meer mee showen. Mooie spijkerbroeken om mijn lieftallige kontje. Geen medelijden meer met die dikzakken en lelijkerds, ze hebben toch allemaal een k*tkarakter
pi_55088092
En Xennia, ik ga toch ook geen

plaatjes posten om als voorbeeld te geven voor jouw postuur ofzo

plaatje van miss piggy weggehaald, medelijden en laat ik mezelf niet verlagen tot zulk soort niveau
pi_55088524
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
En Xennia, ik ga toch ook geen

plaatjes posten om als voorbeeld te geven voor jouw postuur ofzo

plaatje van miss piggy weggehaald, medelijden en laat ik mezelf niet verlagen tot zulk soort niveau
Oh ja, jij hebt HSP he. Mens, ik weet niet eens hoe jij eruit ziet. Omdat je zelf zegt een kont te hebben als J.LO heb ik het meest onflatteuze plaatje van haar kont gezocht. Stel je niet aan zeg.
pi_55088569
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:

Nu heb ik ook niet één van de makkelijkste karakters, maar als ik nog geen woord met je heb gewisseld en je durft me niet te benaderen, vind ik dat toch wat vreemd. Dat karakter ruik je toch niet als je aan de andere kant van de bar staat? Toch zijn er mensen van wie ik achteraf hoorde dat ze me niet durfden te benaderen.
De dag, toen was ik 14 ofzo, dat ik besefte dat er wat mis is met mij, was de dag dat een paar meiden tegen mij zeiden 'goh, je hebt helemaal geen kapsones'.

Ik wist toen niet of ik dat nou als compliment moest beschouwen of niet. Het kwam op me over álsof ik het als compliment moest beschouwen, nu besef ik van niet. Aardig zijn én knap gaan niet samen, en anders word je wel als bitch gemaakt, en dat begint al vroeg en kan nog heel lang duren voordat je er één wordt. Wanneer ik er echt één wordt, alleen maar en altijd aardig ben ik allang niet meer.

Helaas.

(dat bovenste wat ze toen tegen mij zeiden, vond ik ook heel raar en heb echt van binnen zo gezeten van , het heeft mij helaas in de loop der jaren wel vijandig(er) gemaakt, ook zonde ergens, maar helaas, raar maar waar, zowel tov vrouwen als van mannen)
pi_55088626
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:07 schreef Xennia het volgende:

Oh ja, jij hebt HSP he. Mens, ik weet niet eens hoe jij eruit ziet. Omdat je zelf zegt een kont te hebben als J.LO heb ik het meest onflatteuze plaatje van haar kont gezocht. Stel je niet aan zeg.
Ja, ook dat nog
pi_55088639
Je moet hem verwijderen !!
pi_55088807
Dames.. vanwaar de bitchfight.

Laten we dit oplossen als volwassenen:
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef sweetgirly het volgende:
pics or it didn't happen.
pi_55088889
quote:
[b]Op donderdag 6 december 2007 22:16 schreef

pics or it didn't happen.

pi_55088988
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:19 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jouw kont. Dit is hoogst twijfelachtig.
Schrijf tenminste met stift FOK! op je kont.

pi_55089159
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:29 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik koop ook soms in de c&a, ben ook 1.65 moet soms toch echt 40 kopen... maar soit, ik vind je figuur niet lelijk of afstotelijk zoals sommigen je hier willen laten geloven. Je hebt nog een taille, het ziet er allemaal in proportie en vrouwelijk uit. Niets mis mee

wat niet wil zeggen dat ik waarschijnlijk een beetje op dieet zou gaan...
Bij jou 'past' waarschijnlijk gewoon een ander lichaamstype. Als ik met dezelfde lengte jouw gewicht zou hebben, zou ik mezelf iets te dun vinden.

Maar bij C&A moet ik inderdaad ook wel eens een wat grotere maat hebben. Hangt ervanaf welk submerk ik heb. Uit de jongerenlijn heb ik een broek maat 42 / 44, maar ik heb een nette broek maat 40 die niet te strak is.
pi_55089924
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:36 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Tuurlijk.
De mooie mensen moeten zichzelf voorbeeldig gedragen en aanpassen, en het gros wat minder mooi is, niet ?
Bull.
[..]
Doe eens rustig! Alle mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hoe ze anderen behandelen niet alleen mooie mensen
Dat zeg ik ook nergens
quote:
Dus iemand die mooi is en graag ook mooi wil zijn en blijven krijgt minder respect dan een lelijk varken die zichzelf probeert mooi te maken en bij wijze van ook nog eens een k*tkarakter heeft, dat laatste mag ze want ze is toch lelijk..

Wederom chill!!
Ik bedoel daar alleen maar mee: als jij continue aaah ik ben zo mooi, ow jeetje dat is omdat ik mooi ben, ow mn nagel breekt mn dag is nu echt kut etc roept dan leg je er zelf continue de nadruk op hoe belangrijk je uiterlijk wel niet voor je is
Terwijl als je gewoon een ontzettend mooi iemand bent maar ook eens iets leuks verteld of intresse toont in een ander is dat een heel ander verhaal
pi_55089968
Het zijn meestal niet de echt spectaculair mooie vrouwen die zich drukmaken om een gebroken nagel.
pi_55090024
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Het zijn meestal niet de echt spectaculair mooie vrouwen die zich drukmaken om een gebroken nagel.
Je snapt de strekking van mn verhaal wel
pi_55090450
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef OldJeller het volgende:

Jouw kont. Dit is hoogst twijfelachtig.
Schrijf tenminste met stift FOK! op je kont.

volgende keer!
pi_55090561
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:15 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

volgende keer!
Die heb je mij nooit gestuurd!
pi_55090675
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:57 schreef liefie_ het volgende:

Doe eens rustig! Alle mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hoe ze anderen behandelen niet alleen mooie mensen
Dat zeg ik ook nergens

Wederom chill!!
Ik bedoel daar alleen maar mee: als jij continue aaah ik ben zo mooi, ow jeetje dat is omdat ik mooi ben, ow mn nagel breekt mn dag is nu echt kut etc roept dan leg je er zelf continue de nadruk op hoe belangrijk je uiterlijk wel niet voor je is
Terwijl als je gewoon een ontzettend mooi iemand bent maar ook eens iets leuks verteld of intresse toont in een ander is dat een heel ander verhaal
Het klinkt en komt alleen op mij over alsof een mooi(er) iemand minder rechten heeft ofzo dan een minder mooi iemand, dat vind ik zo'n onzin en in mijn ogen niet dus. Of iemand nou supermooi is of zo lelijk als de nacht, als diegene een k*tkarakter heeft, dan heeft diegene in mijn ogen een k*tkarakter, ik ga minder mooie mensen geen voorrechten geven vooral niet als ze zelf niet door iets, als 'uiterlijk', heen kunnen kijken.

ps. ik maak mij bijv. zelf nooit druk om mijn nagels, doe er niks aan, zijn al jaren lang, mooi wit (zonder lak) en van zichzelf erg hard. Maar.. stel dat een minder mooi iemand constant zichzelf druk maakt over haar/zijn nagels, lichaam etc etc. boeit het dan niet ofzo. Maw een mooi(er) iemand is raar als die zichzelf druk maakt over zijn of haar uiterlijk of anders gezegd goed verzorgd erbij wil lopen en een minder mooi iemand niet.

Het zou niet moeten boeien.
Niet of mijn nagels mooi zijn en ook niet die van een ander, net zo min.
Maar dat is mijn mening. Aan de andere kant, boeit het wel, prima, dan show ik toch even wél meer mijn kont

En nog aan de andere kant, heb jij mijn posts wel eens gelezen hier op fok
Super intellectueel, spiritueel en noem maar op. Maar het maakt soms allemaal geen flauss aus.

En dat is wel zo !

Het gaat er niet om hoe je bent, maar mensen zien je toch wel hoe zij jou willen zien.
En dus kan je maar beter gewoon doen waar je zin in hebt en jezelf blijven, want het maakt toch allemaal niets uit.

En met deze wijze woorden ga ik de nacht in
pi_55090761
Ik kan je post bijna niet volgen en ben eerlijk gezegd dus ook halverwege afgehaakt
Maar wat ik dus juist zeg is dat het voornamelijk toch om innerlijk draait...
Met een knap koppie krijg je misschien meer gedaan, maar als je een rot karakter heb eindig je toch ooit eenzaam en alleen en zo
En als je continue met je uiterlijk bezig bent vind ik dat mensen niet sieren
Mensen gaa je ook vanzelf saai en inhoudsloos vinden
Ik kende een enorm mooi man (model voor gsus of zoiets, zat achter een vriendin van me aan) maar omdat ie zo knap was, was ie verder niets... Niet interresant of slim of grappig... hij had dat gewoon nooit ontwikkeld... daar is toch niks aan aan zoiemand hooguit voor een nacht
pi_55090762
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:19 schreef dawg het volgende:

Die heb je mij nooit gestuurd!
Nee, jou had ik diegene gestuurd met dat vlindertje erop inderdaad, klopt !

ik ga
pi_55091068
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
Ik kan je post bijna niet volgen en ben eerlijk gezegd dus ook halverwege afgehaakt
Maar wat ik dus juist zeg is dat het voornamelijk toch om innerlijk draait...
Met een knap koppie krijg je misschien meer gedaan, maar als je een rot karakter heb eindig je toch ooit eenzaam en alleen en zo
En als je continue met je uiterlijk bezig bent vind ik dat mensen niet sieren
Mensen gaa je ook vanzelf saai en inhoudsloos vinden
Ik kende een enorm mooi man (model voor gsus of zoiets, zat achter een vriendin van me aan) maar omdat ie zo knap was, was ie verder niets... Niet interresant of slim of grappig... hij had dat gewoon nooit ontwikkeld... daar is toch niks aan aan zoiemand hooguit voor een nacht
Bull, want dat maakt dus geen flauss aus.

Naar mijn mening omdat er gewoon veel mensen zijn juist met een k*tkarakter.
Nee even serieus, het is juist bewezen dat mensen die goed zijn in manipuleren, erg zelfverzekerd ook vaak zijn, de meeste vrienden etc hebben. Echter, en een beetje wetenschappelijk ingestelde mensen, kunnen hieruit concluderen dat dit dus niet gelijk wil zeggen dat deze mensen ook (altijd) aardig zijn of hoeven zijn.

Ik ken mensen met een K*tkarakter van hier tot tokio, maar op hun hyves hebben ze wel mooi iets van 200 vrienden ofzo, hoe verklaar je dat dan ? Ik geloof, ja als je argumenten gaat aanhalen, dat dus niet allemaal zo.

Punt 3, mensen dit en dat. Mensen vinden inderdaad van alles, als er iets is waar je schijt aan moet hebben, is dat het wel. Want zoals ik al zei, maakt toch geen flauss aus .

Dus eigenlijk lul ik hier nu ook voor noppes, dus ik ga lekker mijn bedje in, regent lekker hard !
  donderdag 6 december 2007 @ 23:45:01 #286
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_55091117
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:42 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Bull, want dat maakt dus geen flauss aus.

Naar mijn mening omdat er gewoon veel mensen zijn juist met een k*tkarakter.
Nee even serieus, het is juist bewezen dat mensen die goed zijn in manipuleren, erg zelfverzekerd ook vaak zijn, de meeste vrienden etc hebben. Echter, en een beetje wetenschappelijk ingestelde mensen, kunnen hieruit concluderen dat dit dus niet gelijk wil zeggen dat deze mensen ook (altijd) aardig zijn of hoeven zijn.

Ik ken mensen met een K*tkarakter van hier tot tokio, maar op hun hyves hebben ze wel mooi iets van 200 vrienden ofzo, hoe verklaar je dat dan ? Ik geloof, ja als je argumenten gaat aanhalen, dat dus niet allemaal zo.

Punt 3, mensen dit en dat. Mensen vinden inderdaad van alles, als er iets is waar je schijt aan moet hebben, is dat het wel. Want zoals ik al zei, maakt toch geen flauss aus .

Dus eigenlijk lul ik hier nu ook voor noppes, dus ik ga lekker mijn bedje in, regent lekker hard !
OMG! Hyves als argument?! Echt?!

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_55091134
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
En dan nog, laat hem lekker knap zijn, wat kan jou het schelen ?
Laat een dik iemand lekker eten en laat een intellectueel iemand lekker zeiken, iedereen blij en tevree.

Olé ! Alsof mensen er iemand perfect is ofzo
pi_55091188
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef AgLarrr het volgende:

OMG! Hyves als argument?! Echt?!

Even serieus, het zwakste argument wat ik hier hoor, slaat ook nergens op.
En wat ik aanbreng is echt onderzoek naar gedaan Mensen die goed kunnen manipuleren, hebben vaak veel vrienden, ze zijn sociaal manipulatief begaafd, hoeven echt niet aardig te zijn hoor. De introverte mensen hebben het zwaarder, in die zin zegt uiterlijk ook niks. Of je nou knap of lelijk bent, je zult, in deze wereld, erg manipulatief begaafd, sociaal en verbaal erg sterk moeten zijn, wil je hier enigszins nog staande kunnen houden.

Dat is heden dage gewoon zo hoor
pi_55091195
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En dan nog, laat hem lekker knap zijn, wat kan jou het schelen ?
Laat een dik iemand lekker eten en laat een intellectueel iemand lekker zeiken, iedereen blij en tevree.

Olé ! Alsof mensen er iemand perfect is ofzo
Snap je de strekking van het topic wel?

Ik kan echt niks van je gewauwel volgen... het lijkt wel alsof je dronken bent of zo
pi_55091235
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:47 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Even serieus, het zwakste argument wat ik hier hoor, slaat ook nergens op.
En wat ik aanbreng is echt onderzoek naar gedaan Mensen die goed kunnen manipuleren, hebben vaak veel vrienden, ze zijn sociaal manipulatief begaafd, hoeven echt niet aardig te zijn hoor. De introverte mensen hebben het zwaarder, in die zin zegt uiterlijk ook niks. Of je nou knap of lelijk bent, je zult, in deze wereld, erg manipulatief begaafd, sociaal en verbaal erg sterk moeten zijn, wil je hier enigszins nog staande kunnen houden.

Dat is heden dage gewoon zo hoor
Ja dat ligt nogal besloten in het woord manipuleren he

Maar het hele topic, en mijn hele punt hebben niks met manipuleren te maken
pi_55091253
Of je moet miljonair zijn, dat kan ook nog.
Maar omdat dat laatste er vaak niet inzit, is het gewoon dat ene.

Sorry
pi_55091285
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef liefie_ het volgende:

Ik kan echt niks van je gewauwel volgen... het lijkt wel alsof je dronken bent of zo
Nee, ik moet/wil optijd naar bed, dus probeer snel een discussie te voeren, ik heb en krijg de kriebels nl van zwart/witzinnen en zwakke argumenten. Naja, niet de kriebels, maar als je er zelf over nadenkt, klopt het gewoon niet, het is gewoon niet zo (zwart/wit) en daar haak ik (even) op in. Ben niet dronken hoor, heb alleen haast
pi_55091321
Niks is zwart wit
Maar elke uitzondering in een discussie gaan bespreken werkt niet
Daarom doen mensen dat niet
pi_55091373
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef sweetgirly het volgende:
ik ga
Welterusten, SG.
pi_55091384
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:

Ja dat ligt nogal besloten in het woord manipuleren he

Maar het hele topic, en mijn hele punt hebben niks met manipuleren te maken
Misschien niet, maar ook niet alleen met dat.
Het is expliciet niet waar nl dat het één nl altijd en alleen met het ander te maken heeft. Zoals ik al zei en als voorbeeld gaf, aardig zijn heeft niets te maken vaak met wat mensen wel of niet beslissen, willen ze wel of niet met je omgaan. In die zin ook niet (vaak) met uiterlijk. Die fotomodel van jou, wie zegt dat hij eenzaam en alleen is, wie weet neukt hij zichzelf wel een slag in de rondte elke avond, weet jij veel, en vindt hij een fotomodel die op hem lijkt qua innerlijk. Is toch niets mis mee ? Denk ook niet dat het iets zegt over zijn intelligentie, maar met hoe hij gewoon ís. Kan en mag je opzich iemand niet op veroordelen, net zo min als ik dikke mensen liever niet veroordeel op dat ze teveel eten, maar mooie mensen worden dus wel veroordeeld.

Dan zeg ik, (lekker) boeiuh allemaal ! Ja toch ?!
pi_55091407
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee joh, dat is intellectueel
pi_55091411
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:56 schreef dawg het volgende:

Welterusten, SG.
Weltrust !
  donderdag 6 december 2007 @ 23:59:30 #298
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55091431
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:57 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dan zeg ik, (lekker) boeiuh allemaal ! Ja toch ?!
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55091441
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
Niks is zwart wit
Maar elke uitzondering in een discussie gaan bespreken werkt niet
Daarom doen mensen dat niet
Ik wel !
Want dat is ook belangrijk ! Kom nou. Anders gaan sommige argumenten, waar het sóms nou juist weer over gaat, dit topic uiterlijk enzo, weer nergens over, vandaar.

doei !
pi_55091451
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:59 schreef Shitonya het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')