Nee. Dat van de buurman was in Utrecht (en nee... niet Kanaleneiland ofzo... fatsoenlijke wijk) en mijn auto stond op een parkeerterrein ver van waar ik woon en overigens ook niet in een deel van het land waar je op dit soort dingen bedacht moet zijn.quote:
Maar dat heeft denk ik toch te maken met wat voor "vibe" (ik vind het een kutwoord maar ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet zeggen even) je afgeeft...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu heb ik ook niet één van de makkelijkste karakters, maar als ik nog geen woord met je heb gewisseld en je durft me niet te benaderen, vind ik dat toch wat vreemd. Dat karakter ruik je toch niet als je aan de andere kant van de bar staat? Toch zijn er mensen van wie ik achteraf hoorde dat ze me niet durfden te benaderen.
Ik stem op jou.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef Logician het volgende:
Misschien moeten we een wedstrijd gaan houden wie de lekkerste is hier, SHE of MUUS
ik koop ook soms in de c&a, ben ook 1.65 moet soms toch echt 40 kopen... maar soit, ik vind je figuur niet lelijk of afstotelijk zoals sommigen je hier willen laten geloven. Je hebt nog een taille, het ziet er allemaal in proportie en vrouwelijk uit. Niets mis meequote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef Isegrim het volgende:
Tegenwoordig koop ik veel bij The Sting. Laatst daar per ongeluk een broek van maat 42 gekocht en die is te ruim. Verder koop ik ook wel vaak bij C&A en soms bij V&D. Neuh, niet de geweldigste winkels, maar ik heb niet zoveel met kleding eigenlijk.
Ik stem ook op Logicianquote:Op donderdag 6 december 2007 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik stem op jou.
Oh wacht... uhh, ik stem niet.
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik stem op logican
Aangeboden nog welquote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Kreator het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat onzekere lelijke meisjes (zoals Isegrim) mij nooit benaderen. Ik denk dat het een soort natuurlijke selectie is dat ik altijd de slagroom op de taart aangeboden krijg op vrouwengebied.
Dat is ook wat de meeste vrouwen hier aangeven, het is inherent aan het vrouwzijn (bij gemiddeld of bovengemiddeld uiterlijk) en het heeft vooral veel voordelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef MUUS het volgende:
Aaaaaanyway.....
Vrouwen die denken dat ik hun vent ga inpikken, door vreemden vol in je kont/borsten/kruis (!) gegrepen worden, dubbelzinnige opmerkingen, valse blikken van andere vrouwen, opmerkingen als 'goh, ik dacht dat jij heel arrogant zou zijn', behoorlijk wat gedaan krijgen als je het goed aanpakt, been there, done that, en nee, ik ben niet goddelijk.
Volgens mij maken de meeste vrouwen dit soort dingen wel mee. Of ze nou maat 36 of maat 42 hebben.
Zeker geen vloek en een beetje schijnheilig is het ook wel. De dag dat bloedmooie vrouwen niet meer worden nagefloten op straat betekent vast de ondergang van hun zelfvertrouwen. Klagen over mannelijke aandacht terwijl je tieten boven een naveltruitje uitgeperst worden en je een rokje draagt a la zie-poes-net-niet tsja. Eens kijken hoeveel aandacht er nog verworven wordt wanneer zij gehuld is in joggingbroek en haar haar in stekeltjes laat knippen.quote:Maar een vloek? Nou nee.
Dat is waar. Ik had vroeger cup 70E en had maat 36. Vooral vrouwen reageerden hier negatief op. Ik hoorde als 16jarig meisje wel eens dat ik er mee te koop liep omdat ik ook gewoon strakke truitjes droeg (net als de minderbedeelden). Als ik een coltrui droeg, leken ze helemaal mega. Als ik een gewone trui droeg dan zou ik maat 44 of zo moeten kopen en die zou als een tent vanaf mijn borsten naar beneden lopen. Ook liep ik altijd gewoon rechtop met mijn schouders naar achteren, ook dat werd geinterpreteerd als ermee te koop lopen, terwijl ik er juist enkel voor wilde waken dat ik niet krom ging lopen door het gewicht van mijn borsten. Zelf was ik overigens helemaal niet blij met grote borsten: je kan niet alle kleding passend vinden, natuurlijke grote borsten zijn zelden mooi, het is fysiek belastend en je krijgt veel commentaar (Misschien lag het deels ook wel aan de leeftijd).quote:Op donderdag 6 december 2007 15:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou denk ik aan de hand van de foto's dat ik SHE mooier zal vinden als ik ze beiden zie, maar dat terzijde: SHE heeft wel eerder een uiterlijk waar andere vrouwen negatief op reageren dan MUUS. SHE neigt zogezegd meer naar stoeipoes uiterlijk dan MUUS.
Het gaat niet eens zo zeer om mooi, maar om een bepaalde sexuele aantrekkingskracht. En daar hoef je niet meteen een fotomodel voor te zijn.
Ik denk wel dat dat leeftijdgebonden is. Vriendinnen en klasgenootjes van vroeger kregen ook altijd te horen dat ze ermee te koop liepen en werden zelfs als sletten bestempeld omdat ze grote borsten hadden.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik had vroeger cup 70E en had maat 36. Vooral vrouwen reageerden hier negatief op. Ik hoorde als 16jarig meisje wel eens dat ik er mee te koop liep omdat ik ook gewoon strakke truitjes droeg (net als de minderbedeelden). Als ik een coltrui droeg, leken ze helemaal mega. Als ik een gewone trui droeg dan zou ik maat 44 of zo moeten kopen en die zou als een tent vanaf mijn borsten naar beneden lopen. Ook liep ik altijd gewoon rechtop met mijn schouders naar achteren, ook dat werd geinterpreteerd als ermee te koop lopen, terwijl ik er juist enkel voor wilde waken dat ik niet krom ging lopen door het gewicht van mijn borsten. Zelf was ik overigens helemaal niet blij met grote borsten: je kan niet alle kleding passend vinden, natuurlijke grote borsten zijn zelden mooi, het is fysiek belastend en je krijgt veel commentaar (Misschien lag het deels ook wel aan de leeftijd).
..schaamteloos hè.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef Xennia het volgende:
Aangeboden nog wel
Tuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:
Dat is waar
Ik heb al gereageerd maar heeeeeeeel beknopt samengevat denk ik: Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakterNiet hoe je er uit ziet
Dus iemand die mooi is en graag ook mooi wil zijn en blijven krijgt minder respect dan een lelijk varken die zichzelf probeert mooi te maken en bij wijze van ook nog eens een k*tkarakter heeft, dat laatste mag ze want ze is toch lelijk..quote:Als je mooi bent een een stomme trut ja dan word je anders behandeld dan wanneer je mooi bent en er zelf niet zo om geeft...
Good for you!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben gewoon blij met mijn maatje 36/38 en Jeniffer Lopez ass !
Oh ja, jij hebt HSP he. Mens, ik weet niet eens hoe jij eruit ziet. Omdat je zelf zegt een kont te hebben als J.LO heb ik het meest onflatteuze plaatje van haar kont gezocht. Stel je niet aan zeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
En Xennia, ik ga toch ook geen
plaatjes posten om als voorbeeld te geven voor jouw postuur ofzo
plaatje van miss piggy weggehaald, medelijden en laat ik mezelf niet verlagen tot zulk soort niveau![]()
De dag, toen was ik 14 ofzo, dat ik besefte dat er wat mis is met mij, was de dag dat een paar meiden tegen mij zeiden 'goh, je hebt helemaal geen kapsones'.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef MUUS het volgende:
Nu heb ik ook niet één van de makkelijkste karakters, maar als ik nog geen woord met je heb gewisseld en je durft me niet te benaderen, vind ik dat toch wat vreemd. Dat karakter ruik je toch niet als je aan de andere kant van de bar staat? Toch zijn er mensen van wie ik achteraf hoorde dat ze me niet durfden te benaderen.
Ja, ook dat nogquote:Op donderdag 6 december 2007 22:07 schreef Xennia het volgende:
Oh ja, jij hebt HSP he. Mens, ik weet niet eens hoe jij eruit ziet. Omdat je zelf zegt een kont te hebben als J.LO heb ik het meest onflatteuze plaatje van haar kont gezocht. Stel je niet aan zeg.
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben gewoon blij met mijn maatje 36/38 en Jeniffer Lopez ass !
Bij jou 'past' waarschijnlijk gewoon een ander lichaamstype. Als ik met dezelfde lengte jouw gewicht zou hebben, zou ik mezelf iets te dun vinden.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik koop ook soms in de c&a, ben ook 1.65 moet soms toch echt 40 kopen... maar soit, ik vind je figuur niet lelijk of afstotelijk zoals sommigen je hier willen laten geloven. Je hebt nog een taille, het ziet er allemaal in proportie en vrouwelijk uit. Niets mis mee
wat niet wil zeggen dat ik waarschijnlijk een beetje op dieet zou gaan...
Doe eens rustig! Alle mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hoe ze anderen behandelen niet alleen mooie mensenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:36 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tuurlijk.
De mooie mensen moeten zichzelf voorbeeldig gedragen en aanpassen, en het gros wat minder mooi is, niet ?
Bull.
[..]
Wederom chill!!quote:Dus iemand die mooi is en graag ook mooi wil zijn en blijven krijgt minder respect dan een lelijk varken die zichzelf probeert mooi te maken en bij wijze van ook nog eens een k*tkarakter heeft, dat laatste mag ze want ze is toch lelijk..
![]()
Je snapt de strekking van mn verhaal welquote:Op donderdag 6 december 2007 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Het zijn meestal niet de echt spectaculair mooie vrouwen die zich drukmaken om een gebroken nagel.
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef OldJeller het volgende:
Jouw kont. Dit is hoogst twijfelachtig.
Schrijf tenminste met stift FOK! op je kont.
Het klinkt en komt alleen op mij over alsof een mooi(er) iemand minder rechten heeft ofzo dan een minder mooi iemand, dat vind ik zo'n onzin en in mijn ogen niet dus. Of iemand nou supermooi is of zo lelijk als de nacht, als diegene een k*tkarakter heeft, dan heeft diegene in mijn ogen een k*tkarakter, ik ga minder mooie mensen geen voorrechten geven vooral niet als ze zelf niet door iets, als 'uiterlijk', heen kunnen kijken.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:57 schreef liefie_ het volgende:
Doe eens rustig! Alle mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hoe ze anderen behandelen niet alleen mooie mensen
Dat zeg ik ook nergens
Wederom chill!!
Ik bedoel daar alleen maar mee: als jij continue aaah ik ben zo mooi, ow jeetje dat is omdat ik mooi ben, ow mn nagel breekt mn dag is nu echt kut etc roept dan leg je er zelf continue de nadruk op hoe belangrijk je uiterlijk wel niet voor je is
Terwijl als je gewoon een ontzettend mooi iemand bent maar ook eens iets leuks verteld of intresse toont in een ander is dat een heel ander verhaal
Bull, want dat maakt dus geen flauss aus.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
Ik kan je post bijna niet volgen en ben eerlijk gezegd dus ook halverwege afgehaakt
Maar wat ik dus juist zeg is dat het voornamelijk toch om innerlijk draait...
Met een knap koppie krijg je misschien meer gedaan, maar als je een rot karakter heb eindig je toch ooit eenzaam en alleen en zo
En als je continue met je uiterlijk bezig bent vind ik dat mensen niet sieren
Mensen gaa je ook vanzelf saai en inhoudsloos vinden
Ik kende een enorm mooi man (model voor gsus of zoiets, zat achter een vriendin van me aan) maar omdat ie zo knap was, was ie verder niets... Niet interresant of slim of grappig... hij had dat gewoon nooit ontwikkeld... daar is toch niks aan aan zoiemand hooguit voor een nacht
OMG! Hyves als argument?! Echt?!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Bull, want dat maakt dus geen flauss aus.
Naar mijn mening omdat er gewoon veel mensen zijn juist met een k*tkarakter.
Nee even serieus, het is juist bewezen dat mensen die goed zijn in manipuleren, erg zelfverzekerd ook vaak zijn, de meeste vrienden etc hebben. Echter, en een beetje wetenschappelijk ingestelde mensen, kunnen hieruit concluderen dat dit dus niet gelijk wil zeggen dat deze mensen ook (altijd) aardig zijn of hoeven zijn.
Ik ken mensen met een K*tkarakter van hier tot tokio, maar op hun hyves hebben ze wel mooi iets van 200 vrienden ofzo, hoe verklaar je dat dan ? Ik geloof, ja als je argumenten gaat aanhalen, dat dus niet allemaal zo.
Punt 3, mensen dit en dat. Mensen vinden inderdaad van alles, als er iets is waar je schijt aan moet hebben, is dat het wel. Want zoals ik al zei, maakt toch geen flauss aus.
Dus eigenlijk lul ik hier nu ook voor noppes, dus ik ga lekker mijn bedje in, regent lekker hard !
En dan nog, laat hem lekker knap zijn, wat kan jou het schelen ?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
Ik kende een enorm mooi man (model voor gsus of zoiets, zat achter een vriendin van me aan) maar omdat ie zo knap was, was ie verder niets... Niet interresant of slim of grappig... hij had dat gewoon nooit ontwikkeld... daar is toch niks aan aan zoiemand hooguit voor een nacht
Even serieus, het zwakste argument wat ik hier hoor, slaat ook nergens op.quote:
Snap je de strekking van het topic wel?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En dan nog, laat hem lekker knap zijn, wat kan jou het schelen ?
Laat een dik iemand lekker eten en laat een intellectueel iemand lekker zeiken, iedereen blij en tevree.
Olé ! Alsof mensen er iemand perfect is ofzo
Ja dat ligt nogal besloten in het woord manipuleren hequote:Op donderdag 6 december 2007 23:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Even serieus, het zwakste argument wat ik hier hoor, slaat ook nergens op.
En wat ik aanbreng is echt onderzoek naar gedaanMensen die goed kunnen manipuleren, hebben vaak veel vrienden, ze zijn sociaal manipulatief begaafd, hoeven echt niet aardig te zijn hoor. De introverte mensen hebben het zwaarder, in die zin zegt uiterlijk ook niks. Of je nou knap of lelijk bent, je zult, in deze wereld, erg manipulatief begaafd, sociaal en verbaal erg sterk moeten zijn, wil je hier enigszins nog staande kunnen houden.
Dat is heden dage gewoon zo hoor
Nee, ik moet/wil optijd naar bed, dus probeer snel een discussie te voeren, ik heb en krijg de kriebels nl van zwart/witzinnen en zwakke argumenten. Naja, niet de kriebels, maar als je er zelf over nadenkt, klopt het gewoon niet, het is gewoon niet zo (zwart/wit) en daar haak ik (even) op in. Ben niet dronken hoor, heb alleen haastquote:Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef liefie_ het volgende:
Snap je de strekking van het topic wel?
Ik kan echt niks van je gewauwel volgen... het lijkt wel alsof je dronken bent of zo
Misschien niet, maar ook niet alleen met dat.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:
Ja dat ligt nogal besloten in het woord manipuleren he
Maar het hele topic, en mijn hele punt hebben niks met manipuleren te maken
Nee joh, dat is intellectueelquote:Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Snap je de strekking van het topic wel?
Ik kan echt niks van je gewauwel volgen... het lijkt wel alsof je dronken bent of zo
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dan zeg ik, (lekker) boeiuh allemaal ! Ja toch ?!
Ik wel !quote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
Niks is zwart wit
Maar elke uitzondering in een discussie gaan bespreken werkt niet
Daarom doen mensen dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |