abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55073673
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:

Die rechter zou maat 42 kunnen hebben. De andere twee 38 of 40. Dat baseer ik op het feit dat mijn postuur ongeveer dat van de meest linkse is en ik heb maat 40 (hangt beetje van het merk af).
Ik denk dat jij zoals alle vrouwen in de spiegel er minimaal een maat bij op telt. Mijn vrouw kijkt wel eens naar zo'n programma waar iemand een dame mag uitkiezen die volgens haar hetzelfde figuur heeft en ze kiezen altijd een maat of een paar maten er boven. En dan kijken ze niet eens naar een foto die wat lastig in te schatten is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55073678
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Voor wat het waard is: ik heb liever een strak jong meisje dan een 30-er met dikke tieten.
pi_55073705
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij zoals alle vrouwen in de spiegel er minimaal een maat bij op telt. Mijn vrouw kijkt wel eens naar zo'n programma waar iemand een dame mag uitkiezen die volgens haar hetzelfde figuur heeft en ze kiezen altijd een maat of een paar maten er boven. En dan kijken ze niet eens naar een foto die wat lastig in te schatten is.
Oh, dus ik ben eigenlijk dunner zeg je?

Vrouwen die zichzelf te dik vinden zullen inderdaad een vrouw kiezen die dikker is dan zijzelf. Ik geloof dat ik zelf wel een behoorlijk realistisch beeld van mijn lichaam heb.
pi_55073708
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:40 schreef Isegrim het volgende:

Oh, maar ik heb wel dikke tieten en daarmee krijg ik evenveel gedaan als de knappe achttienjarigen.
Mijn vrouw heeft 75D. En mt. 36. Dikke tieten kunnen ook a la carte...
pi_55073720
wat nummer_zoveel zegt. Iedereen loopt een beetje appels met peren te vergelijken. Een meisje van 18-22 die maat 42 heeft is echt wel aan de dikke kant.

Ot. Ik begrijp op zich wel wat je bedoelt. Mijn zussen hebben er beide nogal last van. Ik ben een beetje een de lelijke van de familie zeg maar, maar heb wel een knappe vriendin die er ook last van heeft. Maar die vindt mij dan weer leuk omdat ik niet echt heel erg onder de indruk was van haar verschijning (natuurlijk wel een beetje, maar niet zo erg dat ik me helemaal raar ging gedragen), waarschijnlijkk omdat ik er mischien een beetje aan gewend was door de vriendinnen van m'n zussen ofzo...
pi_55073724
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor wat het waard is: ik heb liever een strak jong meisje dan een 30-er met dikke tieten.
Mooi zo.
pi_55073756
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mijn vrouw heeft 75D. En mt. 36. Dikke tieten kunnen ook a la carte...
Ik heb 75E. Als ik maat 36 had, zou ik topzwaar zijn. Nee, serieus, dat zou er stom uitzien, dan is de boel een beetje uit verhouding denk ik. Maar ik vind maatje 36 zelf ook gewoon minder mooi om te zien. Ik hou van een beetje stevig, zowel bij mannen als bij vrouwen.
pi_55073781
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef Isegrim het volgende:

Oh, dus ik ben eigenlijk dunner zeg je?
Dat zou zo maar eens kunnen. Je hebt geen fotoboek, dus ik geef geen garantie...
pi_55073857
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:47 schreef Isegrim het volgende:

Ik heb 75E.
Er is altijd baas boven baas...
quote:
Maar ik vind maatje 36 zelf ook gewoon minder mooi om te zien. Ik hou van een beetje stevig, zowel bij mannen als bij vrouwen.
Dat kan. Gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde. En for the record: een beetje stevig kan ijk ook mooi vinden. Maar bij 42 haak ik toch echt af. Over 10 jaar denk ik daar misschien weer anders over, want je stelt het beeld ook bij met het stijgen van de leeftijd.
pi_55073938
Ik vind die dove dames dus echt wel mooi, normaal en gezond
Sorry hoor maar jullie zijn allemaal wel erg veel eisend
Zijn jullie zelf zo fantastisch mooi? Of weten jullie gewoon niet wat er buiten te halen valt?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55073998
Maar om even weer helemaal ontopic te komen: ik had een goede vriendin die hier ook last van had. Knappe meid, ook model geweest enzo. Altijd strak in 't lijf zonder dat ze daar veel voor hoefde te doen of te laten. En daarnaast ook nog heel intelligent én hartstikke aardig. Daar kunnen veel mensen niet mee omgaan (inclusief ik in het begin overigens). Zij werd ook echt vaak puur op d'r uiterlijk beoordeeld. Kan me voorstellen dat je daar af en toe schijtziek van wordt. Je moet iedere keer maar weer opboksen tegen die debiele vooroordelen.
pi_55074764
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Dan is de vraag wat jij precies een normaal figuur vindt. Is dat dit:

[ afbeelding ]

of is het dit:

[ afbeelding ]

Jij vindt de onderste dames al aan de dikke kant waarschijnlijk?
die dove dames hebben echt maat 44/46
nooit dat zij in 38 passen.

ze zijn gewoon lekker stevig
pi_55074773
'Stevigere' meiden hebben ook dikkere tieten. Tieten zijn namelijk vetmassa voor het grootste deel.

Geef mij maar een maatje 36 met een goede kont en een gezonde C-cup, dat vleesch trilt nog op den goede manier.

Die Dove-dames zijn aardig volgevreten cavia's. Het type 'ik heb al een vent, dus ik vreet tegen de klippen op'. Ik moet er niet aan denken, geen moer aan in bed. De lenigheid van een bonte zeekoe.

ok ok ok ik chargeer
Verbaal terrorist
pi_55074885
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

die dove dames hebben echt maat 44/46
nooit dat zij in 38 passen.

ze zijn gewoon lekker stevig
Je vergist je echt hoor. Maat 44/46 is nog wel even een tikje steviger.
pi_55074906
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:36 schreef Verloren_onschuld het volgende:
'Stevigere' meiden hebben ook dikkere tieten. Tieten zijn namelijk vetmassa voor het grootste deel.

Geef mij maar een maatje 36 met een goede kont en een gezonde C-cup, dat vleesch trilt nog op den goede manier.

Die Dove-dames zijn aardig volgevreten cavia's. Het type 'ik heb al een vent, dus ik vreet tegen de klippen op'. Ik moet er niet aan denken, geen moer aan in bed. De lenigheid van een bonte zeekoe.

ok ok ok ik chargeer
Nou eh, postuur en lenigheid hebben maar in beperkte mate iets met elkaar te maken. Ik kan mijn been in mijn nek leggen, om maar wat te noemen. Er zijn vast genoeg meisjes met maat 36 die dat niet kunnen.
pi_55074936
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
Zijn jullie zelf zo fantastisch mooi?
Nou, met niveau dovedames durf ik te stellen dat ik dat wel haal hoor...
quote:
Of weten jullie gewoon niet wat er buiten te halen valt?
Ik weet wat ik al binnen heb.
pi_55074967
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je vergist je echt hoor. Maat 44/46 is nog wel even een tikje steviger.
nou ik heb maat 38 en ik ben echt de helft of 1/3e van die vrouwen
pi_55075042
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nou ik heb maat 38 en ik ben echt de helft of 1/3e van die vrouwen
Goh, ik heb maat 40 en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker. Dus één van ons moet een lachspiegel in de slaapkamer hebben.
pi_55075327
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef Isegrim het volgende:
en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker.
Dan moet je je bikini uit doen onder de zonnebank...
pi_55075363
Ik heb geeneens een bikini.
pi_55075464
Maten zeggen geen ruk, ik heb 34 tm 40 en s t/m xl.
Het zegt vooral wat over de maatinconsistentie van fabrikanten.

OT: ts in deel 1 denkt dat andere mensen problemen met haar uiterlijk hebben, maar ze heeft eik een ander probleem: het idee dat iedereen haar alleen op haar uiterlijk beoordeelt. En als iemand er doorheen prikt, bestempelt zij het als: "Ze kijken alleen maar naar mijn uiterlijk."
Dat is een gedachtengang die dogmatisch gaat werken.
pi_55075518
Hehe, ja idd, ik heb ook veel verschillende maten. 40 is de meest gebruikelijke bij gewone merken zeg maar, maar ik heb inderdaad ook een broek in maat 44 die perfect past.
pi_55075965
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb geeneens een bikini.
Maar je begreep hoop ik de grap wel?

(dat is iets anders dan hem ook leuk vinden)
pi_55076010
Ja hoor.
pi_55076053
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:
Je hebt weldegelijk een maat. Alleen zijn er labels die wat klein vallen en labels die groot vallen (vooral groot, want dat streelt het ego en komt de verkoop ten goede).

Jij hebt kennelijk 36/38 en nog eerder 38 (want iemand met maat 36 zal niet snel een 40 kopen gelet op bovenstaand mechanisme, dus zo'n merk kan niet lang bestaan).
pi_55076065
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor.
Gelukkig...
pi_55076570
ik vind de dames op die dove reclame dus echt wel te dik. Moest ik ooit zulke billen en buik krijgen, ga ik onmiddellijk op dieet (en ik ben bijna 30).

ik verkies een iets fijner en eleganter figuur. (de bovenste foto vind ik dan iets te mager).

en maten kunnen wel degelijk ENORM varieren, k heb echt truitjes die varieren van XS tot L ...van 34 tot 40, en ik weeg momenteel 54 kilo, voor 1.65...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_55076626
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je hebt weldegelijk een maat. Alleen zijn er labels die wat klein vallen en labels die groot vallen.
En dus bestaat er geen universele maat. (32 of 54 voor mijn part)

Het enige wat maten doen is de onderlinge verhoudingen weergeven, bijv van 2 broeken die allebei van één en hetzelfde model en van één en hetzelfde merk zijn.
("Die broek van gapstar in model limitloose in mijn linkerhand is 1 maat groter dan de broek van gapstar in model limitloose in mijn rechterhand.")

Tussen merken zelf is het chaos... dus wie bepaald welke maat ik heb? Ik heb idd "een" maat ja, maar nergens is universeel aangegeven dat maat 36 overeenkomt met een vast aantal centimeters.

En dan heb ik het nog niet eens over "de invloed" van lengte op breedte maten

Maar goed, dit gaat niet over maten, maar over het denkpatroon van de TS die zichzelf mooi vindt...
pi_55076717
Nee, is er niet een officiële maat zoals bij de meter? Een meter is een meter, maar er is dus nergens een officiële vastgestelde maat 38?
pi_55076804
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Nee, is er niet een officiële maat zoals bij de meter? Een meter is een meter, maar er is dus nergens een officiële vastgestelde maat 38?
Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in. En in de VS vallen ze weer groter uit dacht ik.
pi_55076817
quote:

[ afbeelding ]

of is het dit:

[ afbeelding ]

Die drie vrouwen zijn gewoon dik, ga naar de sportschool ofzo.
Dat model is weer te dun.. het is altijd raar dat men met twee van zulke plaatjes komt en niet gewoon met plaatjes van normale, goedverzorgde vrouwen in de twintig die sporten zoals elk ander normaal mens, of vrouwen van in de dertig die sporten.
Dit heeft weinig met veeleisend te maken, dit heeft meer te maken met 'kom van je luie reet af, ik hoef geen homp vet'.
En dan nog dat punt over 'dikke tieten'. Dat ligt er maar net aan hoe de rest van het lichaam is, als iemand dik is en daardoor ook een flinke voorgevel heeft, tsja leuk, maar val liever af.. misschien ben je dan wel leuker.
pi_55076823
quote:
[ afbeelding ]
Veel te mager.

of is het dit:
quote:
[ afbeelding ]
De rechter vind ik overduidelijk te dik, de andere twee vind ik niet dik maar toch zeker wel enigszins mollig. Het mooist zou ik iets hier tussenin vinden. Zelf lijk ik denk ik nog het meest op de middelste, al houdt zij wel gruwelijk haar buik in.
pi_55076846
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in. En in de VS vallen ze weer groter uit dacht ik.
http://en.wikipedia.org/wiki/EN_13402
pi_55076931
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Veel te mager.

of is het dit:
[..]

De rechter vind ik overduidelijk te dik, de andere twee vind ik niet dik maar toch zeker wel enigszins mollig. Het mooist zou ik iets hier tussenin vinden. Zelf lijk ik denk ik nog het meest op de middelste, al houdt zij wel gruwelijk haar buik in.
Ik zou ze ook mollig noemen. Dat vind ik zelf wat anders dan 'te dik'. 'Te dik' = overgewicht, ongezond. Ik ben mollig, maar ik beweeg veel (alles op de fiets, fitness), dus ik maak me geen zorgen. Zou het bolletje op mijn buik wel weer kwijt willen, maar ja, ik ben geen achttien meer dus een ramp vind ik het ook niet. Niet voldoende om te gaan sonjabakkeren in elk geval.
pi_55076954
quote:
Toch is het zo dat Italiaanse vrouwen andere maten hebben dan ons.
pi_55076980
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind die dove dames dus echt wel mooi, normaal en gezond
Sorry hoor maar jullie zijn allemaal wel erg veel eisend
Zijn jullie zelf zo fantastisch mooi? Of weten jullie gewoon niet wat er buiten te halen valt?
Mijn vriendin heeft maatje 36, is 1m81 en weegt 60 kilo, dus ik ben gewoon verwend.
pi_55077013
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Toch is het zo dat Italiaanse vrouwen andere maten hebben dan ons.
Hmja, maar de EU wil dat dus gelijktrekken begrijp ik. Zou wel handiger zijn met shoppen in het buitenland. Maar dan nog gaan merken er dus mee lopen sjoemelen. Ik wordt daar altijd wel wat sjago van, pak je een broek uit het rek met jouw maat erop, passen je benen er nog niet eens in.
pi_55077020
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft maatje 36, is 1m81 en weegt 60 kilo, dus ik ben gewoon verwend.
1.81m, Poeh he.
pi_55077040
quote:

[..]

Dan mag ze wel eens wat meer eten. Dat is wel heel erg licht met die lengte...
pi_55077054
quote:
Idd heel opverzichtelijk ja
En het moet nog ingevoerd gaan worden... dubbel
pi_55077069
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zou ze ook mollig noemen. Dat vind ik zelf wat anders dan 'te dik'. 'Te dik' = overgewicht, ongezond. Ik ben mollig, maar ik beweeg veel (alles op de fiets, fitness), dus ik maak me geen zorgen. Zou het bolletje op mijn buik wel weer kwijt willen, maar ja, ik ben geen achttien meer dus een ramp vind ik het ook niet. Niet voldoende om te gaan sonjabakkeren in elk geval.
Ik vind mezelf ook verre van ongezond dik en ik ben hartstikke fit door sport en nooit ziek en mijn BMI is keurig, maar esthetisch gezien zou ik een kilo of 5-10 minder niet afslaan (dan wel zonder lekker eten te laten staan inderdaad, want lekker eten daar word ik gelukkig van).
pi_55077092
quote:

[..]

n.a.v. deze topic zou je denken dat de man genoegen moet nemen met één van de drie vrouwen op die foto en dat zo'n beetje het beste verkrijgbaar is.
Gelukkig leven we niet in deze internetwereld.
pi_55077114
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook verre van ongezond dik en ik ben hartstikke fit door sport en nooit ziek en mijn BMI is keurig, maar esthetisch gezien zou ik een kilo of 5-10 minder niet afslaan (dan wel zonder lekker eten te laten staan inderdaad, want lekker eten daar word ik gelukkig van).
Dat heb ik dus precies hetzelfde. Had ik veel geld, dan zou ik die paar vetjes die ik nét op de verkeerde plek vind zitten, lekker laten wegstofzuigen. Maar diëten, daar word ik diep ongelukkig van (dan denk ik dus echt de godganse dag aan eten ). Mijn BMI zit bij de 25, maar mijn conditie is prima (bovengemiddeld, aldus de test door de fitnessschool), dus ik ga niet zeuren.
pi_55077126
quote:

[..]

Ik durf te wedden dat ze echt wel kleding stukken in grotere maten heeft, alleen al omdat ze het met lengte anders nooit alles redt. Geef haar maar eens een willekeurig tshirt in maat 36, groot kans dat het een onbedoeld naveltruitje wordt
pi_55077133
Dussssss, we hadden het over de vloek van mooie vrouwen.
pi_55077145
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:23 schreef OldJeller het volgende:

[..]

n.a.v. deze topic zou je denken dat de man genoegen moet nemen met één van de drie vrouwen op die foto en dat zo'n beetje het beste verkrijgbaar is.
Gelukkig leven we niet in deze internetwereld.
Hehe, als je op internetafbeeldingen zou moeten afgaan, dan zou je juist concluderen dat 80% van de vrouwen maat 34 heeft.
pi_55077344
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in.
Als het goed is (maar ik ken alleen mensen in die branche, ik zit er zelf niet in) hoort Italië 38 hetzelfde te zijn als NL 36.

Er is weldegelijk een standaard. Anders heeft het ook geen zin natuurlijk. Dat er merken zijn die er erg in variëren is een tweede. Maar mijn vrouw heeft toch echt meer dan 90% daadwerkelijk mt. 36 in de kast hangen (en geloof me, dat is een ruim onderzoek... ).
pi_55077448
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef katerwater het volgende:
Dussssss, we hadden het over de vloek van mooie vrouwen.
Ja, precies.

Bjoetie is in die aai of die bieholder dus.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55077455
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Isegrim het volgende:

Je weet haar leeftijd niet... Maar volgens BMI normen is ze idd te dun (maar goed, BMI is onzin, dat schreef ik al).
pi_55077461
oké, over graatmagere modellen waarbij je de ribben kan tellen hebben we het niet als het over de mooie vrouw gaat, desalniettemin ging deze topic over de vloek van een mooie vrouw.
Schijnt dat de gespreksstof nu plots dikke en mollige vrouwen betreft, en dat dekt niet de strekking van deze topic.
Als je niet in de positie zit om je - in elk geval in te leven - in een mooie vrouw, dan rest jou de taak om de jaloerse bitch uit te hangen of de topic gewoon te verlaten.
pi_55077468
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het goed is (maar ik ken alleen mensen in die branche, ik zit er zelf niet in) hoort Italië 38 hetzelfde te zijn als NL 36.

Er is weldegelijk een standaard. Anders heeft het ook geen zin natuurlijk. Dat er merken zijn die er erg in variëren is een tweede. Maar mijn vrouw heeft toch echt meer dan 90% daadwerkelijk mt. 36 in de kast hangen (en geloof me, dat is een ruim onderzoek... ).
Nee hoor, niks geen standaard:
quote:
Niet schrikken voor maatje 44...
Wees (psychisch) voorbereid op het Italiaanse matensysteem. Italiaanse dames zijn nu eenmaal wat kleiner en daardoor valt de kleding klein uit. Ze hanteren ook nog een ander matensysteem. Niet schrikken dus wanneer je in plaats van een maatje 38 een 44 uit het vak moet halen. Of wanneer die prachtige schoenen toch erg nauw zitten. Het ligt niet aan jou! De Italiaanse schoenenleest is niet in eerste instantie bedoeld voor de Nederlandse voet. Overigens kun je Italiaanse laarzen soms beter in Nederland kopen: de schacht is vaak aangepast aan “onze” bredere kuiten.
Onderstaande link bevat nog een matentabel:

http://www.italie.nl/producten/shopping/inleiding.php
pi_55077471
Nou, oordeel eens? Vadsig of valt het mee? Mijn benen vind ik wat lomp, maar met de juiste broek aan, zie je d'r lekker niks van. En in vergelijking met de Dove-dames?

pi_55077511
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:39 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, precies.

Bjoetie is in die aai of die bieholder dus.
Binnen de perken, ja.
pi_55077521
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:40 schreef OldJeller het volgende:
oké, over graatmagere modellen waarbij je de ribben kan tellen hebben we het niet als het over de mooie vrouw gaat, desalniettemin ging deze topic over de vloek van een mooie vrouw.
Schijnt dat de gespreksstof nu plots dikke en mollige vrouwen betreft, en dat dekt niet de strekking van deze topic.
Als je niet in de positie zit om je - in elk geval in te leven - in een mooie vrouw, dan rest jou de taak om de jaloerse bitch uit te hangen of de topic gewoon te verlaten.
Zoals ik zei, ik kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt als je constant op je uiterlijk wordt beoordeeld. En als andere vrouwen instinctief een hekel aan je hebben. Jaloers ben ik daarom ook niet, ik denk dat het beter is om 'gewoon' te zijn. Maar ik ben nog nooit bloedmooi geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.
pi_55077524
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, oordeel eens? Vadsig of valt het mee? Mijn benen vind ik wat lomp, maar met de juiste broek aan, zie je d'r lekker niks van. En in vergelijking met de Dove-dames?

[ link | afbeelding ]

Waarom betrek je jezelf er nu de hele tijd mee.
pi_55077532
quote:
-edit-

die foto kan je inderdaad beter weghalen, het blijft wel FOK! zoals Mouse zei.

[ Bericht 9% gewijzigd door OldJeller op 06-12-2007 14:02:25 ]
pi_55077593
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom betrek je jezelf er nu de hele tijd mee.
Was gewoon even benieuwd, sorry.
pi_55077678
quote:

-foto-
Dit is nooit een goede zet op FOK! .
Oi!
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2007 @ 13:55:32 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55077739
quote:

[ link | afbeelding ]
...GATVERRRRRRRRRRE-DAMME!!!!!!!!!! Ik heb net gegeten en hoef geen versuikerde afgelikte vette peer. Bedankt.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2007 @ 13:56:39 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55077761
Echt, ik zou je nog niet onderpissen als je in de fik stond,.
pi_55077773
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

Nee hoor, niks geen standaard:

Onderstaande link bevat nog een matentabel:

http://www.italie.nl/producten/shopping/inleiding.php
Dit is dus een bevestiging van wat ik schreef, alleen had ik een verkeerde conversie... De conversie die ik gebruikte was kennelijk FR/NL.

Maar vaak zie je ook labels met de maat van meerdere landen er op en/of een apart label met de NL maat.

Voor de goede orde: we hebben het over NL maten. Dat er geen standaard is die wereldwijd wordt gebruikt is een tweede. Maar dar geldt voor meer zaken. Die 501 met waist 28 is ook niet 28 cm, maar 28 inch. Omdat lengtematen ook niet universeel zijn. Er is wel een conversie...
pi_55077780
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Kreator het volgende:
Anders doe je even normaal.
pi_55077813
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Kreator het volgende:
Ik moest lachen...

Maar echt aardig is het niet.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2007 @ 13:59:02 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55077818
quote:
Maar ff serieus hè. Je benen zijn niet 'wel wat lomp'. Die zijn gewoon te dik. Net als ongetwijfeld je kont. Tevens ben je nogal een peer, wat wijst op teveel snaaien tussen de maaltijden door en te weinig sporten.
-edit- en de Dove dames zijn ook lelijk en vadsig dik. Over 20 jaar is al dat vet gaan hangen...als je er nu niets mee doet, ben je straks compleet uitgezakt.
pi_55077852
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ze vreet 2x zoveel als ik doe met mijn 80 kilo
pi_55077857
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar ff serieus hè. Je benen zijn niet 'wel wat lomp'. Die zijn gewoon te dik. Net als ongetwijfeld je kont. Tevens ben je nogal een peer, wat wijst op teveel snaaien tussen de maaltijden door en te weinig sporten.
Ik fitness en ik fiets bijna 100 km per week. Toen ik tien kilo lichter was, waren mijn benen net zo dik als nu, dus de hoop om daar wat aan te veranderen, heb ik allang opgegeven.
pi_55077863
quote:
Nou, oordeel eens? Vadsig of valt het mee? Mijn benen vind ik wat lomp, maar met de juiste broek aan, zie je d'r lekker niks van.
Je bent in mijn ogen stevig en steviger dan ik mooi vind.
quote:
En in vergelijking met de Dove-dames?
Denk ik dat je minder lang bent... gelet op de door jou genoemde kledingmaat
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2007 @ 14:02:44 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55077902
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik fitness en ik fiets bijna 100 km per week.
..en je eet 4 zakken chips, 3 repen chocola en ander onderschuldig goede-tijden voedsel tussen de maaltijden door? Je word niet dik door te sporten en gezond te eten.
pi_55077914
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:52 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dit is nooit een goede zet op FOK! .
I know. Ik ken Fok inmiddels een beetje.

Maar nou heb ik het topic verpest, sorry. We hadden het over mooie vrouwen, niet over vrouwen met lelijke vadsige benen.
pi_55077938
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

..en je eet 4 zakken chips, 3 repen chocola en ander onderschuldig goede-tijden voedsel tussen de maaltijden door? Je word niet dik door te sporten en gezond te eten.
Chips en chocola eet ik niet, maar CUL is mijn favo subforum en koken mijn voornaamste hobby, dus dat zegt wel voldoende denk ik. Ik eet gezond, hooguit wat te veel.
pi_55077939
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:00 schreef Scorpie het volgende:

Ze vreet 2x zoveel als ik doe met mijn 80 kilo
Ik geloof je onmiddellijk. Ik kende ook een dame, iets van 1.80 en zelfs minder dan 60 kg. En die kon vreten... dat wil je niet weten. Echt, die at iedereen eruit, ook mannen van 100 kg. Als je een all-you-can-eat hebt en zij komt langs had je die dag verlies geleden... zonder meer.
pi_55078157
Ik heb ook een dikke reet en tieten en ik heb niks te klagen over mannelijk aandacht. De ene man houdt van superslank, de andere van wat meer vlees. Smaken mogen verschillen toch?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55078166
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik geloof je onmiddellijk. Ik kende ook een dame, iets van 1.80 en zelfs minder dan 60 kg. En die kon vreten... dat wil je niet weten. Echt, die at iedereen eruit, ook mannen van 100 kg. Als je een all-you-can-eat hebt en zij komt langs had je die dag verlies geleden... zonder meer.
Bizar he. Ik snap het ook niet; zij schept rustig 3 keer op s`avonds, terwijl ik na 1 keer vol zit.
En toch gaat er bij mij NIKS onder de 80 kilo komen, terwijl ik ook 2 keer in de week sport.
Echt ongelooflijk.
pi_55078207
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een dikke reet en tieten en ik heb niks te klagen over mannelijk aandacht. De ene man houdt van superslank, de andere van wat meer vlees. Smaken mogen verschillen toch?
Of je kont hebt en tieten moet losstaan van de omvang van je middel.
pi_55078217
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:

OT: ts in deel 1 denkt dat andere mensen problemen met haar uiterlijk hebben, maar ze heeft eik een ander probleem: het idee dat iedereen haar alleen op haar uiterlijk beoordeelt. En als iemand er doorheen prikt, bestempelt zij het als: "Ze kijken alleen maar naar mijn uiterlijk."
Dat is een gedachtengang die dogmatisch gaat werken.
Ik quote mezelf maar even Daarom dwaalt dit topic zo af... TS heeft een nogal rotsvast geloof in haar eigen overtuiging en iedere poging om haar iets anders te laten inzien, ziet zij als een bevestiging van haar eigen overtuiging...
Ergo: ... niet meer te redden
pi_55078229
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:18 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Of je kont hebt en tieten moet losstaan van de omvang van je middel.
Ik heb uiteraard ook geen wespentaille. Ook geen bierbuik overigens hoor
pi_55078262
dat all you can eat heb ik ook... en met maatje 32 en soms 34 ... stiekem best handig, maar soms verdomde lullig

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2007 14:21:34 ]
pi_55078273
Nou Ripley, pm dan maar eens een fotoke. Zal ik jou eens beoordelen
pi_55078275
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:18 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik quote mezelf maar even Daarom dwaalt dit topic zo af... TS heeft een nogal rotsvast geloof in haar eigen overtuiging en iedere poging om haar iets anders te laten inzien, ziet zij als een bevestiging van haar eigen overtuiging...
Ergo: ... niet meer te redden ~O>
Ik snapte eigenlijk niet wat je daarmee precies bedoelde. Als iemand waar doorheen prikt?
pi_55078298
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Geen behoefte aan hoor Als jij voor slanke dames gaat zul je mij ongetwijfeld vreselijk vinden. Maar niet iedereen ziet een beetje vet hier en daar dus als afstotelijk
pi_55078336
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Geen behoefte aan hoor Als jij voor slanke dames gaat zul je mij ongetwijfeld vreselijk vinden. Maar niet iedereen ziet een beetje vet hier en daar dus als afstotelijk
Ho ho ho, ik "ga" niet voor slanke dames, mijn vriendin is slank
Ik hou zelf van brede heupen en mooie stevigheid
pi_55078376
Zandloperfiguur.
  donderdag 6 december 2007 @ 14:27:56 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55078388
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dr vanavond, ik kijk nog wel even .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55078449
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie dr vanavond, ik kijk nog wel even .
Let me know hoe het eruit ziet mkay!
pi_55078572
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Goh, ik heb maat 40 en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker. Dus één van ons moet een lachspiegel in de slaapkamer hebben.
quote:

Als ik jouw figuur had zou ik 20-30 kilo afvallen. Of je bent 1,30 en je hebt maat 40 of je koopt je kleding in hele rare winkels.
Ik heb maat 38, soms van broeken 40 maar soms ook 36.
Stel he. dat ik nou echt 38 zou hebben. En jij echt 40. Dan moet iemand met maat 36 opassen dat ze niet door het doucheputje spoelt.

Je komt wel overeen met die dove meisjes ja. dus ik zou ook denken maat 44-46

Maar dit is een beetje offtopic
pi_55078606
quote:

[ link | afbeelding ]
Ik vind het mooi en niet vadsig!
Er zit idd een beetje vet op maar dat heet knuffelvet
pi_55078692
De één vindt het knuffelvet en de ander gewoon vet.
De één vindt het mooi en de ander niet.
De ene man wil een lucifer en de andere man wil een peer.

Prima, maar de vraag is of je merkt dat je anders behandeld wordt.
Oi!
  donderdag 6 december 2007 @ 14:47:33 #188
3185 Adelante
To let it go now
pi_55078730
Ik had niet heel veel tijd, maar dit lijkt er meer op:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55078738
Het gaat niet om wat men mooi kan vinden.

In B&H komen ook niet tientonners voor die bepaalde mannen mooi vinden.

Jezus.
pi_55078747
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Adelante het volgende:
Ik had niet heel veel tijd, maar dit lijkt er meer op:

[ afbeelding ]
Neh, al dat haar vind ik niks, Adelante.
Oi!
pi_55078751
Tieten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_55078764
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef OldJeller het volgende:
Bah, weer een degradatie naar een topic over middelmatige vrouwen en daaronder waarvan enkelen ze ook mooi schijnen te vinden. Who gives a fuck.
Terecht idd - wta MUUS ook zegt. Kunnen er weer een paar bloedlekkere wijven komen vertellen hoe moeilijk z ehet hebben?
pi_55078786
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
De één vindt het knuffelvet en de ander gewoon vet.
De één vindt het mooi en de ander niet.
De ene man wil een lucifer en de andere man wil een peer.

Prima, maar de vraag is of je merkt dat je anders behandeld wordt.
Dat is waar
Ik heb al gereageerd maar heeeeeeeel beknopt samengevat denk ik: Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakter Niet hoe je er uit ziet
Als je mooi bent een een stomme trut ja dan word je anders behandeld dan wanneer je mooi bent en er zelf niet zo om geeft... Of als je mooi bent en je probeert het in je voordeel te gebruiken etc

Voor wie de uitgebreide versie wil moet je ff in het begin van het topic kijken of zo
pi_55078802
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:

[..]
Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakter Niet hoe je er uit ziet
Wat een ongelooflijke onzin.
pi_55078824
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke onzin.
Ik vind van niet
pi_55078830
Volgens mij gebruikt iedereen die mooi is dat in zijn voordeel. Of werkt het onbewust in hun voordeel. Is toch eens zo'n onderzoek geweest, dat mooie mensen makkelijker een goede baan scoren enzo?
pi_55078852
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:52 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij gebruikt iedereen die mooi is dat in zijn voordeel. Of werkt het onbewust in hun voordeel. Is toch eens zo'n onderzoek geweest, dat mooie mensen makkelijker een goede baan scoren enzo?
Dat is dan een zegen en geen vloek.
Oi!
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 december 2007 @ 14:55:54 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_55078905
Wat me trouwens wel opvalt is dat onzekere lelijke meisjes (zoals Isegrim) mij nooit benaderen. Ik denk dat het een soort natuurlijke selectie is dat ik altijd de slagroom op de taart aangeboden krijg op vrouwengebied.
pi_55078937
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:

Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakter Niet hoe je er uit ziet
Beiden is van belang. Dat ontkennen is wel heel erg naïef.
pi_55078944
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Kreator het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat onzekere lelijke meisjes (zoals Isegrim) mij nooit benaderen. Ik denk dat het een soort natuurlijke selectie is dat ik altijd de slagroom op de taart aangeboden krijg op vrouwengebied.
Dan heb je zeker wel je "Ik weet waar de klit zit" shirt aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')