Ik denk dat jij zoals alle vrouwen in de spiegel er minimaal een maat bij op telt. Mijn vrouw kijkt wel eens naar zo'n programma waar iemand een dame mag uitkiezen die volgens haar hetzelfde figuur heeft en ze kiezen altijd een maat of een paar maten er boven. En dan kijken ze niet eens naar een foto die wat lastig in te schatten is.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:
Die rechter zou maat 42 kunnen hebben. De andere twee 38 of 40. Dat baseer ik op het feit dat mijn postuur ongeveer dat van de meest linkse is en ik heb maat 40 (hangt beetje van het merk af).
Oh, dus ik ben eigenlijk dunner zeg je?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zoals alle vrouwen in de spiegel er minimaal een maat bij op telt. Mijn vrouw kijkt wel eens naar zo'n programma waar iemand een dame mag uitkiezen die volgens haar hetzelfde figuur heeft en ze kiezen altijd een maat of een paar maten er boven. En dan kijken ze niet eens naar een foto die wat lastig in te schatten is.
Mijn vrouw heeft 75D. En mt. 36. Dikke tieten kunnen ook a la carte...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Oh, maar ik heb wel dikke tieten en daarmee krijg ik evenveel gedaan als de knappe achttienjarigen.
Mooi zo.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik heb liever een strak jong meisje dan een 30-er met dikke tieten.
Ik heb 75E. Als ik maat 36 had, zou ik topzwaar zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft 75D. En mt. 36. Dikke tieten kunnen ook a la carte...
Dat zou zo maar eens kunnen. Je hebt geen fotoboek, dus ik geef geen garantie...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dus ik ben eigenlijk dunner zeg je?
Er is altijd baas boven baas...quote:
Dat kan. Gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde. En for the record: een beetje stevig kan ijk ook mooi vinden. Maar bij 42 haak ik toch echt af. Over 10 jaar denk ik daar misschien weer anders over, want je stelt het beeld ook bij met het stijgen van de leeftijd.quote:Maar ik vind maatje 36 zelf ook gewoon minder mooi om te zien. Ik hou van een beetje stevig, zowel bij mannen als bij vrouwen.
die dove dames hebben echt maat 44/46quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Dan is de vraag wat jij precies een normaal figuur vindt. Is dat dit:
[ afbeelding ]
of is het dit:
[ afbeelding ]
Jij vindt de onderste dames al aan de dikke kant waarschijnlijk?
Je vergist je echt hoor. Maat 44/46 is nog wel even een tikje steviger.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
die dove dames hebben echt maat 44/46
nooit dat zij in 38 passen.
ze zijn gewoon lekker stevig
Nou eh, postuur en lenigheid hebben maar in beperkte mate iets met elkaar te maken. Ik kan mijn been in mijn nek leggen, om maar wat te noemen. Er zijn vast genoeg meisjes met maat 36 die dat niet kunnen.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:36 schreef Verloren_onschuld het volgende:
'Stevigere' meiden hebben ook dikkere tieten. Tieten zijn namelijk vetmassa voor het grootste deel.
Geef mij maar een maatje 36 met een goede kont en een gezonde C-cup, dat vleesch trilt nog op den goede manier.![]()
Die Dove-dames zijn aardig volgevreten cavia's. Het type 'ik heb al een vent, dus ik vreet tegen de klippen op'. Ik moet er niet aan denken, geen moer aan in bed. De lenigheid van een bonte zeekoe.
ok ok ok ik chargeer
Nou, met niveau dovedames durf ik te stellen dat ik dat wel haal hoor...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
Zijn jullie zelf zo fantastisch mooi?
Ik weet wat ik al binnen heb.quote:Of weten jullie gewoon niet wat er buiten te halen valt?
nou ik heb maat 38 en ik ben echt de helft of 1/3e van die vrouwenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je vergist je echt hoor. Maat 44/46 is nog wel even een tikje steviger.
Goh, ik heb maat 40 en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker. Dus één van ons moet een lachspiegel in de slaapkamer hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ik heb maat 38 en ik ben echt de helft of 1/3e van die vrouwen
Dan moet je je bikini uit doen onder de zonnebank...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef Isegrim het volgende:
en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker.
Maar je begreep hoop ik de grap wel?quote:
Je hebt weldegelijk een maat. Alleen zijn er labels die wat klein vallen en labels die groot vallen (vooral groot, want dat streelt het ego en komt de verkoop ten goede).quote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:
Maten zeggen geen ruk, ik heb 34 tm 40 en s t/m xl.
Het zegt vooral wat over de maatinconsistentie van fabrikanten.
Gelukkig...quote:
En dus bestaat er geen universele maat. (32 of 54 voor mijn part)quote:Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt weldegelijk een maat. Alleen zijn er labels die wat klein vallen en labels die groot vallen.
Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in. En in de VS vallen ze weer groter uit dacht ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Nee, is er niet een officiële maat zoals bij de meter?Een meter is een meter, maar er is dus nergens een officiële vastgestelde maat 38?
Die drie vrouwen zijn gewoon dik, ga naar de sportschool ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
of is het dit:
[ afbeelding ]
Veel te mager.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter vind ik overduidelijk te dik, de andere twee vind ik niet dik maar toch zeker wel enigszins mollig. Het mooist zou ik iets hier tussenin vinden. Zelf lijk ik denk ik nog het meest op de middelste, al houdt zij wel gruwelijk haar buik in.quote:[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/EN_13402quote:Op donderdag 6 december 2007 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in. En in de VS vallen ze weer groter uit dacht ik.
Ik zou ze ook mollig noemen.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Veel te mager.
of is het dit:
[..]
De rechter vind ik overduidelijk te dik, de andere twee vind ik niet dik maar toch zeker wel enigszins mollig. Het mooist zou ik iets hier tussenin vinden. Zelf lijk ik denk ik nog het meest op de middelste, al houdt zij wel gruwelijk haar buik in.
Toch is het zo dat Italiaanse vrouwen andere maten hebben dan ons.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/EN_13402
Mijn vriendin heeft maatje 36, is 1m81 en weegt 60 kilo, dus ik ben gewoon verwend.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind die dove dames dus echt wel mooi, normaal en gezond
Sorry hoor maar jullie zijn allemaal wel erg veel eisend
Zijn jullie zelf zo fantastisch mooi? Of weten jullie gewoon niet wat er buiten te halen valt?
Hmja, maar de EU wil dat dus gelijktrekken begrijp ik. Zou wel handiger zijn met shoppen in het buitenland. Maar dan nog gaan merken er dus mee lopen sjoemelen. Ik wordt daar altijd wel wat sjago van, pak je een broek uit het rek met jouw maat erop, passen je benen er nog niet eens in.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch is het zo dat Italiaanse vrouwen andere maten hebben dan ons.
1.81m, Poeh he.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft maatje 36, is 1m81 en weegt 60 kilo, dus ik ben gewoon verwend.
Dan mag ze wel eens wat meer eten. Dat is wel heel erg licht met die lengte...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft maatje 36, is 1m81 en weegt 60 kilo, dus ik ben gewoon verwend.
Idd heel opverzichtelijk jaquote:Op donderdag 6 december 2007 13:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/EN_13402
Ik vind mezelf ook verre van ongezond dik en ik ben hartstikke fit door sport en nooit ziek en mijn BMI is keurig, maar esthetisch gezien zou ik een kilo of 5-10 minder niet afslaan (dan wel zonder lekker eten te laten staan inderdaad, want lekker eten daar word ik gelukkig van).quote:Op donderdag 6 december 2007 13:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou ze ook mollig noemen.Dat vind ik zelf wat anders dan 'te dik'. 'Te dik' = overgewicht, ongezond. Ik ben mollig, maar ik beweeg veel (alles op de fiets, fitness), dus ik maak me geen zorgen. Zou het bolletje op mijn buik wel weer kwijt willen, maar ja, ik ben geen achttien meer dus een ramp vind ik het ook niet. Niet voldoende om te gaan sonjabakkeren in elk geval.
n.a.v. deze topic zou je denken dat de man genoegen moet nemen met één van de drie vrouwen op die foto en dat zo'n beetje het beste verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus precies hetzelfde. Had ik veel geld, dan zou ik die paar vetjes die ik nét op de verkeerde plek vind zitten, lekker laten wegstofzuigen.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook verre van ongezond dik en ik ben hartstikke fit door sport en nooit ziek en mijn BMI is keurig, maar esthetisch gezien zou ik een kilo of 5-10 minder niet afslaan (dan wel zonder lekker eten te laten staan inderdaad, want lekker eten daar word ik gelukkig van).
Ik durf te wedden dat ze echt wel kleding stukken in grotere maten heeft, alleen al omdat ze het met lengte anders nooit alles redt. Geef haar maar eens een willekeurig tshirt in maat 36, groot kans dat het een onbedoeld naveltruitje wordtquote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hehe, als je op internetafbeeldingen zou moeten afgaan, dan zou je juist concluderen dat 80% van de vrouwen maat 34 heeft.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
n.a.v. deze topic zou je denken dat de man genoegen moet nemen met één van de drie vrouwen op die foto en dat zo'n beetje het beste verkrijgbaar is.
Gelukkig leven we niet in deze internetwereld.
Als het goed is (maar ik ken alleen mensen in die branche, ik zit er zelf niet in) hoort Italië 38 hetzelfde te zijn als NL 36.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee, maat 38 in Italie komen wij met maat 36 al niet meer in.
Ja, precies.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef katerwater het volgende:
Dussssss, we hadden het over de vloek van mooie vrouwen.
Je weet haar leeftijd niet... Maar volgens BMI normen is ze idd te dun (maar goed, BMI is onzin, dat schreef ik al).quote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Isegrim het volgende:
Dan mag ze wel eens wat meer eten. Dat is wel heel erg licht met die lengte...
Nee hoor, niks geen standaard:quote:Op donderdag 6 december 2007 13:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het goed is (maar ik ken alleen mensen in die branche, ik zit er zelf niet in) hoort Italië 38 hetzelfde te zijn als NL 36.
Er is weldegelijk een standaard. Anders heeft het ook geen zin natuurlijk. Dat er merken zijn die er erg in variëren is een tweede. Maar mijn vrouw heeft toch echt meer dan 90% daadwerkelijk mt. 36 in de kast hangen (en geloof me, dat is een ruim onderzoek...).
Onderstaande link bevat nog een matentabel:quote:Niet schrikken voor maatje 44...
Wees (psychisch) voorbereid op het Italiaanse matensysteem. Italiaanse dames zijn nu eenmaal wat kleiner en daardoor valt de kleding klein uit. Ze hanteren ook nog een ander matensysteem. Niet schrikken dus wanneer je in plaats van een maatje 38 een 44 uit het vak moet halen. Of wanneer die prachtige schoenen toch erg nauw zitten. Het ligt niet aan jou! De Italiaanse schoenenleest is niet in eerste instantie bedoeld voor de Nederlandse voet. Overigens kun je Italiaanse laarzen soms beter in Nederland kopen: de schacht is vaak aangepast aan “onze” bredere kuiten.
Binnen de perken, ja.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, precies.
Bjoetie is in die aai of die bieholder dus.
Zoals ik zei, ik kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt als je constant op je uiterlijk wordt beoordeeld. En als andere vrouwen instinctief een hekel aan je hebben. Jaloers ben ik daarom ook niet, ik denk dat het beter is om 'gewoon' te zijn. Maar ik ben nog nooit bloedmooi geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:40 schreef OldJeller het volgende:
oké, over graatmagere modellen waarbij je de ribben kan tellen hebben we het niet als het over de mooie vrouw gaat, desalniettemin ging deze topic over de vloek van een mooie vrouw.
Schijnt dat de gespreksstof nu plots dikke en mollige vrouwen betreft, en dat dekt niet de strekking van deze topic.
Als je niet in de positie zit om je - in elk geval in te leven - in een mooie vrouw, dan rest jou de taak om de jaloerse bitch uit te hangen of de topic gewoon te verlaten.
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, oordeel eens? Vadsig of valt het mee?Mijn benen vind ik wat lomp, maar met de juiste broek aan, zie je d'r lekker niks van.
En in vergelijking met de Dove-dames?
[ link | afbeelding ]
-edit-quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, oordeel eens? Vadsig of valt het mee?Mijn benen vind ik wat lomp, maar met de juiste broek aan, zie je d'r lekker niks van.
Was gewoon even benieuwd, sorry.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Waarom betrek je jezelf er nu de hele tijd mee.
Dit is nooit een goede zet op FOK!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
-foto-
...GATVERRRRRRRRRRE-DAMME!!!!!!!!!! Ik heb net gegeten en hoef geen versuikerde afgelikte vette peer. Bedankt.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is dus een bevestiging van wat ik schreef, alleen had ik een verkeerde conversie... De conversie die ik gebruikte was kennelijk FR/NL.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee hoor, niks geen standaard:
Onderstaande link bevat nog een matentabel:
http://www.italie.nl/producten/shopping/inleiding.php
Anders doe je even normaal.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Kreator het volgende:
Echt, ik zou je nog niet onderpissen als je in de fik stond,.
Ik moest lachen...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Kreator het volgende:
Echt, ik zou je nog niet onderpissen als je in de fik stond,.
Maar ff serieus hè. Je benen zijn niet 'wel wat lomp'. Die zijn gewoon te dik. Net als ongetwijfeld je kont. Tevens ben je nogal een peer, wat wijst op teveel snaaien tussen de maaltijden door en te weinig sporten.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Ze vreet 2x zoveel als ik doe met mijn 80 kiloquote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan mag ze wel eens wat meer eten. Dat is wel heel erg licht met die lengte...
Ik fitness en ik fiets bijna 100 km per week. Toen ik tien kilo lichter was, waren mijn benen net zo dik als nu, dus de hoop om daar wat aan te veranderen, heb ik allang opgegeven.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ff serieus hè. Je benen zijn niet 'wel wat lomp'. Die zijn gewoon te dik. Net als ongetwijfeld je kont. Tevens ben je nogal een peer, wat wijst op teveel snaaien tussen de maaltijden door en te weinig sporten.
Je bent in mijn ogen stevig en steviger dan ik mooi vind.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
![]()
Denk ik dat je minder lang bent... gelet op de door jou genoemde kledingmaatquote:En in vergelijking met de Dove-dames?
..en je eet 4 zakken chips, 3 repen chocola en ander onderschuldig goede-tijden voedsel tussen de maaltijden door? Je word niet dik door te sporten en gezond te eten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik fitness en ik fiets bijna 100 km per week.
I know.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dit is nooit een goede zet op FOK!.
Chips en chocola eet ik niet, maar CUL is mijn favo subforum en koken mijn voornaamste hobby, dus dat zegt wel voldoende denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
..en je eet 4 zakken chips, 3 repen chocola en ander onderschuldig goede-tijden voedsel tussen de maaltijden door? Je word niet dik door te sporten en gezond te eten.
Ik geloof je onmiddellijk. Ik kende ook een dame, iets van 1.80 en zelfs minder dan 60 kg. En die kon vreten... dat wil je niet weten. Echt, die at iedereen eruit, ook mannen van 100 kg. Als je een all-you-can-eat hebt en zij komt langs had je die dag verlies geleden... zonder meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:00 schreef Scorpie het volgende:
Ze vreet 2x zoveel als ik doe met mijn 80 kilo
Bizar he. Ik snap het ook niet; zij schept rustig 3 keer op s`avonds, terwijl ik na 1 keer vol zit.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geloof je onmiddellijk. Ik kende ook een dame, iets van 1.80 en zelfs minder dan 60 kg. En die kon vreten... dat wil je niet weten. Echt, die at iedereen eruit, ook mannen van 100 kg. Als je een all-you-can-eat hebt en zij komt langs had je die dag verlies geleden... zonder meer.
Of je kont hebt en tieten moet losstaan van de omvang van je middel.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een dikke reet en tieten en ik heb niks te klagen over mannelijk aandacht. De ene man houdt van superslank, de andere van wat meer vlees. Smaken mogen verschillen toch?
Ik quote mezelf maar evenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:
Maten zeggen geen ruk, ik heb 34 tm 40 en s t/m xl.
Het zegt vooral wat over de maatinconsistentie van fabrikanten.
OT: ts in deel 1 denkt dat andere mensen problemen met haar uiterlijk hebben, maar ze heeft eik een ander probleem: het idee dat iedereen haar alleen op haar uiterlijk beoordeelt. En als iemand er doorheen prikt, bestempelt zij het als: "Ze kijken alleen maar naar mijn uiterlijk."
Dat is een gedachtengang die dogmatisch gaat werken.
Ik heb uiteraard ook geen wespentaille.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Of je kont hebt en tieten moet losstaan van de omvang van je middel.
Ik snapte eigenlijk niet wat je daarmee precies bedoelde. Als iemand waar doorheen prikt?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar evenDaarom dwaalt dit topic zo af... TS heeft een nogal rotsvast geloof in haar eigen overtuiging en iedere poging om haar iets anders te laten inzien, ziet zij als een bevestiging van haar eigen overtuiging...
Ergo: ... niet meer te redden ~O>
Geen behoefte aan hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou Ripley, pm dan maar eens een fotoke. Zal ik jou eens beoordelen
Ho ho ho, ik "ga" niet voor slanke dames, mijn vriendin is slankquote:Op donderdag 6 december 2007 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen behoefte aan hoorAls jij voor slanke dames gaat zul je mij ongetwijfeld vreselijk vinden. Maar niet iedereen ziet een beetje vet hier en daar dus als afstotelijk
Ik zie dr vanavond, ik kijk nog wel evenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou Ripley, pm dan maar eens een fotoke. Zal ik jou eens beoordelen
Let me know hoe het eruit ziet mkay!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dr vanavond, ik kijk nog wel even.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goh, ik heb maat 40 en ik zie er naakt ongeveer hetzelfde uit als die linker. Dus één van ons moet een lachspiegel in de slaapkamer hebben.
Als ik jouw figuur had zou ik 20-30 kilo afvallen. Of je bent 1,30 en je hebt maat 40 of je koopt je kleding in hele rare winkels.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het mooi en niet vadsig!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:41 schreef Isegrim het volgende:
[ link | afbeelding ]
Neh, al dat haar vind ik niks, Adelante.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Adelante het volgende:
Ik had niet heel veel tijd, maar dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Terecht idd - wta MUUS ook zegt. Kunnen er weer een paar bloedlekkere wijven komen vertellen hoe moeilijk z ehet hebben?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef OldJeller het volgende:
Bah, weer een degradatie naar een topic over middelmatige vrouwen en daaronder waarvan enkelen ze ook mooi schijnen te vinden. Who gives a fuck.
Dat is waarquote:Op donderdag 6 december 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
De één vindt het knuffelvet en de ander gewoon vet.
De één vindt het mooi en de ander niet.
De ene man wil een lucifer en de andere man wil een peer.
Prima, maar de vraag is of je merkt dat je anders behandeld wordt.
Wat een ongelooflijke onzin.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakterNiet hoe je er uit ziet
Dat is dan een zegen en geen vloek.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:52 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij gebruikt iedereen die mooi is dat in zijn voordeel.Of werkt het onbewust in hun voordeel. Is toch eens zo'n onderzoek geweest, dat mooie mensen makkelijker een goede baan scoren enzo?
Beiden is van belang. Dat ontkennen is wel heel erg naïef.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:
Het ligt er aan wat je zelf mee brengt aan inhoud en karakterNiet hoe je er uit ziet
Dan heb je zeker wel je "Ik weet waar de klit zit" shirt aanquote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Kreator het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat onzekere lelijke meisjes (zoals Isegrim) mij nooit benaderen. Ik denk dat het een soort natuurlijke selectie is dat ik altijd de slagroom op de taart aangeboden krijg op vrouwengebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |