quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef MUUS het volgende:
Ja hoi.
Let maar niet op mij.[ afbeelding ]
Gun die Fok!users nou hun lolletje rond deze awards, joh!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Pruk het volgende:
Stemmen via PM naar de user OUDawards ofzoDa's wat voor volgend jaar
het is jammer dat mensen zo overdreven gevoelig zijn dat ze meteen hun post weghalen omdat ze tegengas krijgen, iets wat je kan verwachten als je heel gespecificeerd en "je gram halerig" uitleg geeft bij je nominatie, hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Game on!
En ik denk dat het verstandig is om af te spreken dat mocht men echt problemen hebben met de stem (of motivatie van iemand) dat je dan evt. via de PM verhaal gaat halen, maar beter nog helemaal niet.
Het is jammer dat mensen het gevoel krijgen dat ze hun stemmen in moeten trekken omdat men zich erdoor aangevallen voelt.
Nog even en we moeten over op anoniem stemmen.Lijkt me niet de bedoeling.
hoe lang heb ik nog, ik moet er namelijk echt voor gaan zittenquote:
Stemmen is mogelijk tot zondag 9 december 20:00 uur volgens het stemtopicquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe lang heb ik nog, ik moet er namelijk echt voor gaan zitten
het moet een weloverwogen lijst worden namelijk, bij voorkeur ende vermaeck
Eens, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo overdreven gevoelig om tegengas te gaan geven nav een nominatie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
het is jammer dat mensen zo overdreven gevoelig zijn dat ze meteen hun post weghalen omdat ze tegengas krijgen, iets wat je kan verwachten als je heel gespecificeerd en "je gram halerig" uitleg geeft bij je nominatie, hè
damn, da's kort dagquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Stemmen is mogelijk tot zondag 9 december 20:00 uur volgens het stemtopic
Nee, je vind al mijn stemmen dus wel terecht??quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo overdreven gevoelig om tegengas te gaan geven nav een nominatie.![]()
Van de week was het nog 'het is toch allemaal maar voor de grap', ga er dan even heel serieus op in.
Ik vind het bij wijze van spreken ook niet helemaal terecht dat 'men' mijn nomineert als hormonster omdat ik vind dat dat wel mee valt maar daar ga ik toch ook niet over miepen.Zo... toch even gezegd.
![]()
* Brighteyes laat zich heel wijselijk niet uit over stemmen die aan/over anderen gegeven zijn...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je vind al mijn stemmen dus wel terecht??
* Ticootje probeert een rel uit te lokken...
ja, als iemand je enkel nomineert voor een negatieve award zonder uitleg verder, dan lach je erom, want "het is toch allemaal voor de grap".quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo overdreven gevoelig om tegengas te gaan geven nav een nominatie.![]()
Van de week was het nog 'het is toch allemaal maar voor de grap', ga er dan even heel serieus op in.
Ik vind het bij wijze van spreken ook niet helemaal terecht dat 'men' mijn nomineert als hormonster omdat ik vind dat dat wel mee valt maar daar ga ik toch ook niet over miepen.Zo... toch even gezegd.
![]()
wievandedrie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Deepfreeze het volgende:Schattigste/leukste/liefste kind award
Anna, al zijn er wel een heleboel schattige kindjes hier!
Ik ging dit jaar voor de liefste OUDer enzo, maar nu livelink haar nominaties heeft weggehaald ben ik daar ook al kansloos inquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef lcicle het volgende:
Easy-going, je laat je toch niet zomaar voorbij stuiven door Bass-Miss he?
Weer eens... maar dan is een reactie op de reactie op de actie ook weer niet onverwacht toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, als iemand je enkel nomineert voor een negatieve award zonder uitleg verder, dan lach je erom, want "het is toch allemaal voor de grap".
maar als het overduidelijk dodelijk serieus uitgelegd wordt, het waarom, kan ik me voorstellen dat iemand het niet laten kan daar toch even wat over te zeggen.
nou, heb je allebei je zegje gedaan weer en dan klaar.
feit is gewoon dat sommigen dit als gelegenheid aangrijpen om op de valreep van het jaar toch nog even 'hun gram " ( chargerend, ja) te halen, in de veilige kontext van de OUD awards.... niets ergs aan, maar actie reactie is dan ook niet erg.
Ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou wordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef miss_sly het volgende:
En ik maar denken dat de awards werden gedaan omdat het leuk is
Tuurlijk mag jij stemmen. Het is een openbare stemming dus iedereen kan de stemmen natellen. Dus valsspelen is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef miss_sly het volgende:
En ik maar denken dat de awards werden gedaan omdat het leuk is
Mag ik, als organisatie, eigenlijk ook stemmen?
Ow, en ik zag dat ik stemmen heb. Ik vertelde tegen schaap dat ik al twee stemmen had voor de geduld-award en die zei: gelukkig zit je niet in het verkeersforummaar hier heb je het zeker verdiend, ook wat mij betreft
Owwww ik bedoelde dat echt als leukig, positief! Zoals jij kan vertellen over hoe je in tranen uitbarst om iets kleins bijvoorbeeld, dat had ik nou ook, heerlijk herkenbaar. Voor mij was het dus niet bedoeld als zijnde dat je een monster zou zijn gewordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*verhaal*
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Fuente het volgende:
[..]
Owwww ik bedoelde dat echt als leukig, positief! Zoals jij kan vertellen over hoe je in tranen uitbarst om iets kleins bijvoorbeeld, dat had ik nou ook, heerlijk herkenbaar. Voor mij was het dus niet bedoeld als zijnde dat je een monster zou zijn geworden
Gelukkigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
Die draai had ik er voor mezelf ook maar aan gegeven!Leuk hoor, zo'n eigen wereldje.
![]()
3 anna's? Maar ouders die vragen worden overgeslagenquote:
Tvp.quote:
Hm, ik kan geloof ik nog wijzigen....quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef bixister het volgende:
sowieso erg vleiend om m'n naam best vaak genoemd te zien hoor.. lief! dat mensen mij wel als mama zouden willen,
[ afbeelding ] (en dat zelfs na mijn 'slaag'-bekentenissen vorige week in het 'wat je je nog zo had voorgenomen nooit te doen' topic.
)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:06 schreef _Flash_ het volgende:
Grappig zo'n verkiezing. Ik lees te weinig mee om te kunnen stemmen, maar moet wel twee dingen kwijt:
- Waarom zoveel categorieen??? Nu lijkt het alsof dat gedaan is om iedereen te kunnen laten winnen: kliekje moeders die elkaar een pluim in de reet proberen te schuiven.
Jij bent een lieve vader hoor... maar zou niet willen dat je de mijne wasquote:- Waarom een categorie "ik wou dat jij mijn moeder was"? Waarom niet vader-neutraal geformuleerd?
*Popcornvertegenwoordigster meld en reageert evenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, simpelweg omdat ik er nooit lees.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:08 schreef moussy het volgende:
omg stel je niet zo aaaaan zeg! Ik hang in dat topic en als er iets is wat niet als een speer, race-eend, straaljager loopt is het dát centrale topic wel!
dan moet je het ook niet als excuus gebruikenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, simpelweg omdat ik er nooit lees.
Een uitleg is iets anders als een excuus! Mijn koffie is op. Hasta La Pasta en have fun!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:13 schreef moussy het volgende:
[..]
dan moet je het ook niet als excuus gebruiken
een uitleg is gewoon een langdradig excuus, niks meer of minder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een uitleg is iets anders als een excuus! Mijn koffie is op. Hasta La Pasta en have fun!
Zoals je kunt zien heb ik Milagro gequote en die gebruikte tegengas. Ik reageerde op haar. Niet op jou.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
*Popcornvertegenwoordigster meld en reageert even![]()
Ik weet niet wat jij onder tegengas verstaat,
*knip*
Hahaha, ik vind 'm gewoon errug mooi! Is mijn smaak ook welquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef lcicle het volgende:Ik zie nu pas dat Fuente en Ireth mijn geboortekaartje genomineerd hebben! Dankjulliewel!!
En dat nog bóven dat van Lena (die vind ik namelijk ook heel erg mooi!), wat een compliment
Wist niet meer dat ik het dit jaar gepost had..
Ja maar ik begon met het tegengas geven, dus wilde ik daarover nog een uitleg (nee Mous! Geen excuus!) geven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien heb ik Milagro gequote en die gebruikte tegengas. Ik reageerde op haar. Niet op jou.![]()
Het was van mij totaal geen verdediging, maar een uitleg. Livelink vond het jammer dat enz enz enz en ik gaf aan over het hoe en waarom! En dat moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind gewoon sowieso dat het niet slim is om in te gaan op stemmen en de argumentatie daarvoor. Het is 1 iemands mening, als je echt vindt dat je je daartegen moet verdedigen kan je dat beter 1 op 1 doen.
Dus als jij iets uitlegt aan je dochter is het een landradig excuus? Dus als jij iets uitlegt aan je huisarts is het een langdradig excuus?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:28 schreef moussy het volgende:
een uitleg is gewoon een langdradig excuus, niks meer of minder.
ja doh, je hebt uitleg en uitleg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:22 schreef Ireth het volgende:
Dus als jij iets uitlegt aan je dochter is het een landradig excuus? Dus als jij iets uitlegt aan je huisarts is het een langdradig excuus?
Yep van mij ook! Was er al direct weg van! Vind hem te strak om zelf te kunnen kiezen, maar hijs gewoon mooi!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:06 schreef Fuente het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind 'm gewoon errug mooi! Is mijn smaak ook wel
Waaronder valt mijn uitleg aan Livelink dan? Onder uitleg of onder uitleg?quote:
Ja gezellig!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik dan weer helpen? Is zo'n leuk, dankbaar karweitje
En waar blijven jouw stemmen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Best nog veel stemmers, dames
en wederom een matige TVP![]()
Aww, wat ontzettend liefquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef m@x het volgende:
Ik wil een eervolle vermelding aan Maggie geven. Ik had haar al bij de helpende handjes genomineerd, maar daar was ze onderdeel van een groep lieve dames. Omdat ik haar zo lief vind, vind ik dat ze best ook nog even apart genoemd mag worden. Mosselen je woont veel te ver weg jah
![]()
Volgens mij heb ik tot 9 decemberquote:
Ik heb al besloten dat ik gewoon bij Maggie ga wonenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:06 schreef Maggie het volgende:
[..]
Aww, wat ontzettend lief![]()
Ik vind jou ook lief
Als je dat maar goed weet!
en JIJ woont veel te ver weg jah![]()
"It takes one to know one" gaat in het geval BM dan niet op iigquote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gok op 'recht door zee, geen dubbele bodems, gewoon what you see is what you get'.
Althans... dat maak ik er dan maar van.
Ik ben heus recht door zee hoor, als ik jou een dwaze geit vind...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
"It takes one to know one" gaat in het geval BM dan niet op iig.
Probeer je nu gevat te doen?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ben heus recht door zee hoor, als ik jou een dwaze geit vind...
Hij komt er nietquote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ow, komt de beloofde rel dan nu eindelijk?
Kan da tniet morgen ofzo, heb het vandaag te druk om echt te rellen
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor, ik zeg maar zo, ik zeg maar béh.
Nou, dat dus. Ik heb best lang nagedacht over mijn nominaties. En dan nog denk ik achteraf: Ja, maar Lady_S en Jelief had ik nog eenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik had zoveel meer mensen willen noemen, er zijn zoveel leuke, lieve, creatieve, bijzondere mensen in OUD...maar allemaal kan niet. Dus iedereen die ik niet genoemd heb: jullie zijn ook bijzonder
Daar moet op gedronken op worden, hihaho!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:08 schreef Leah het volgende:
Spuuglokje, wat een lieve nominatie!
Ik ben trouwens helemaal verbaasd dat ik er drie heb.
Maar eigenlijk kunnen we dat toch ook regelmatig gewoon zeggen tegen elkaar? Waarom zijn daar de awards voor nodig om nou eens te vertellen dat je iemand lief vindt?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef Fuente het volgende:
Dat heb ik nou ook Moonah, zo wil ik jou eigenlijk ook nomineren omdat je ontzettend lief bent, zo vaak goede adviezen geeft, soms vragen kan stellen waardoor men echt gaat nadenken over hoe, wat waarom.
Echt super!
Omdat ik denk dat bepaalde mensen er echt uitspringen wat dat betreft, en ik vind Moonah daar (voor mij dan) echt een voorbeeld van!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kunnen we dat toch ook regelmatig gewoon zeggen tegen elkaar? Waarom zijn daar de awards voor nodig om nou eens te vertellen dat je iemand lief vindt?
Nou, dankjewel. Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef Fuente het volgende:
Dat heb ik nou ook Moonah, zo wil ik jou eigenlijk ook nomineren omdat je ontzettend lief bent, zo vaak goede adviezen geeft, soms vragen kan stellen waardoor men echt gaat nadenken over hoe, wat waarom.
Echt super!
Gheghe!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik krijg godverdomme allemaal kusje kroel stemmen.
Is dat zo? Ik meen wel eens gelezen te hebben dat je iemand echt zou onthouden en haar voortaan het leven op Fok zuur zou maken....quote:Ik weet werkelijk vandaag niet meer met wie ik gisteren ruzie had.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:17 schreef Moonah het volgende:
Oeh, Fuente, nu word ik verlegen hoor.
En dat ben ik niet zo snel...
vandaar 'op een enkeling na'quote:Op woensdag 5 december 2007 17:28 schreef Moonah het volgende:
Is dat zo? Ik meen wel eens gelezen te hebben dat je iemand echt zou onthouden en haar voortaan het leven op Fok zuur zou maken....(Was overigens niet in OUD).
Dit vind ik echt super gezegd miss_sly!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kunnen we dat toch ook regelmatig gewoon zeggen tegen elkaar? Waarom zijn daar de awards voor nodig om nou eens te vertellen dat je iemand lief vindt?
Ach, het is internet: veel mensen líjken oprecht, maar zijn het in werkelijkheid niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dit vind ik echt super gezegd miss_sly!
Ik ben het dus helemaal met je eens. Dit was eigenlijk ook een beetje de reden dat ik de 'liefste OUDer' in mijn voorstel lijstje had veranderd in 'oprechtste OUDer'. Lief zijn er zoveel, maar echt oprecht.. Voor mijn gevoel zijn dat er maar een paar! Oprecht zijn mensen die eens af en toe naar je vragen of je een berichtje sturen hoe het met je gaat. Mensen die écht aan je denken en niet alleen maar reageren met 'wat fijn' wat naar' als je iets fijns of naars in een topic schrijft.
Díe mensen dusZe weten vast zelf wel over wie ik het heb..
Dat denk ik ook. Ik ben bijvoorveeld totaal geen PM-type, dwz, ik zal niet snel een PM sturen omdat ik dat niet goed 'durf' zomaar. Dus zet ik het meestal in een topic neer.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ach, het is internet: veel mensen líjken oprecht, maar zijn het in werkelijkheid niet.Dat wil niet zeggen dat mensen die zeggen "oh, wat vervelend" minder oprecht zouden zijn. Het is ook erg opportuun, allemaal. Dat blijkt niet alleen uit deze awards, maar ook uit andere, vergelijkbare verkiezingen op FOK!
Krijg je daar geen sik van?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor, ik zeg maar zo, ik zeg maar béh.
Ik denk best wel dat er aardig wat oprechte mensen zijn maar dat OUD ook wel een beetje te groot geworden is om dat naar iedereen te kunnen zijn. De echte betrokkenheid heb je toch met mensen met wie je klikt (of kliektquote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef lcicle het volgende:
[..]
Lief zijn er zoveel, maar echt oprecht.. Voor mijn gevoel zijn dat er maar een paar! Oprecht zijn mensen die eens af en toe naar je vragen of je een berichtje sturen hoe het met je gaat. Mensen die écht aan je denken en niet alleen maar reageren met 'wat fijn' wat naar' als je iets fijns of naars in een topic schrijft.
bedanktquote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef lcicle het volgende:
Díe mensen dusZe weten vast zelf wel over wie ik het heb..
Dat zeg ik, lieve easy-goingquote:Op woensdag 5 december 2007 19:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat er aardig wat oprechte mensen zijn maar dat OUD ook wel een beetje te groot geworden is om dat naar iedereen te kunnen zijn. De echte betrokkenheid heb je toch met mensen met wie je klikt (of kliekt) en bij anderen heb je dan idd de reacties : "wat fijn" oid.
[..]
bedankt
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dit ga ik niet in mijn sig zetten hoor
Hij is volkomen terecht! jij ook bedankt! whehequote:
Dat óók inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Igraine het volgende:
Oprecht kan juist ook zijn, niet bang zijn een kritische noot te plaatsen, ipv met de kusjekroelstemming mee te gaan.
dat wou ik net zeggen!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Igraine het volgende:
Ik vind alleen wat je aandraagt niet echt persé oprecht. Dat is dan meer oprecht belangstellend.
Oprecht kan juist ook zijn, niet bang zijn een kritische noot te plaatsen, ipv met de kusjekroelstemming mee te gaan.
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik vind het trouwens heel stom dat mijn kamer nog niet af is en ik nog geen dikke buik heb. Zijn alweer twee categoriën waar ik buiten de boot val.
Gewoon een foto maken vanuit de juiste hoek, dan lijkt het wat meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Krijg nou wat! Wat cool!.
. Ik ben inmiddels wel een stukje ronder geworden trouwens. Dit is vast een goed moment om zo even een foto te posten
.
Ik vond die foto ook zo grappig die je gemaakt had toen Maria er maar niet uit wilde komen, ik moet daar nog steeds om lachen als ik eraan denkquote:Op donderdag 6 december 2007 11:00 schreef Sugar het volgende:
Kim, je hebt mijn buik gekozen! Hihi, die was niet van afgelopen jaar, maar ik ben wel heel gevleid, hoor.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef Moonah het volgende:
Alleen wil ik nog toevoegen dat ik B-M ook ontzettend graag mag, ondanks dat ik haar als reldel heb genomineerd!
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:41 schreef Vivi het volgende:
Ik heb al besloten dat ik gewoon bij Maggie ga wonen
Zie je, ik ben Rockabella ook al vergeten.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef Moonah het volgende:
En ik wíst dat ik dus nog steeds mensen was vergeten bij de dikke kus award....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 03:31 schreef Maggie het volgende:
[..]
ik zal de logeerkamer gaan opruimen
![]()
Ah! Jij hebt de eerste categorie niet gelezenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:22 schreef Belana het volgende:
ik vraag me wel af waarom je hier tijdelijk mod bent geworden na het lezen van je stemmen
Auquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:02 schreef Five_Horizons het volgende:Zwangerschap-met/zonder-een-sterretje award: ik heb geen bevallingen gezien met een totaal-ruptuur, dus deze moet ik helaas open laten
Dan zou je het moeten snappenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef Belana het volgende:
jawel hoor
quote:
ah, ok!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan zou je het moeten snappen
Als jij niet gaat beginnen met lekken, dan moet iemand het doen he!quote:
Die gaat pas lekken over 3 wekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als jij niet gaat beginnen met lekken, dan moet iemand het doen he!![]()
Zij gaat doen wat Swets niet lukte vorig jaar bedoel je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die gaat pas lekken over 3 weken
Geen idee. Daar had ik eigenlijk nog nooit over nagedacht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:02 schreef Moonah het volgende:
EN B-M, is jouw post serieus? Jij wist toch wel dat ik je graag mag?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar ik mag jouw ook wel, ondanks het schooljufgehalte soms.
Hehe, dat staat er stom idd. En ik was net nog aan het lachen met een mail die ik kreeg... '' ik wouw de zaal aanvragen voor een concert''quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Tja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan he. Ik ben nu eenmaal juf met hart en ziel.
En het is dat ik hier geen rode pen heb, maar anders zou ik die 'w' bij 'jouw' aanstrepen...![]()
PM even als je klaar bent!quote:Op vrijdag 7 december 2007 03:31 schreef Maggie het volgende:
[..]
ik zal de logeerkamer gaan opruimen
![]()
Ik vond hem ook echt met stip het allermooist!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:42 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag twee stemmen voorbij komen voor het geboortekaartje van IsaLief
Nee, maar er werden er meer genomineerd die dit jaar gepost zijn(maar niet van dit jaar zijn). Het is een beetje vals spelen, i know.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef bixister het volgende:
maar toch niet van afgelopen jaar?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:50 schreef Lishe het volgende:
Bix en Luchtbel...![]()
Jelief, wat lief en fijn! Dankjewel! Ik word er helemaal vrolijk van...!![]()
![]()
Het is nu toevallig Sjeen, maar het had bijvoorbeeld ook een nieuwkomer kunnen zijn die met terugwerkende kracht haar kaartjes, buik en bevallingsverhaal postte.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Sugar het volgende:
Hihi, maar een kaartje uit 2004?![]()
Maar ik vind die van Sjeen ook erg mooi, dus kan me de stemmen wel voorstellen!
tsja, toen was ik amper bekend met het fenomeen OUDquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Sugar het volgende:
Hihi, maar een kaartje uit 2004?![]()
Maar ik vind die van Sjeen ook erg mooi, dus kan me de stemmen wel voorstellen!
Dat is meer de onkruid-vergaat-niet-awardquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:54 schreef Smirre het volgende:
* Leukste nieuwkomer-award: Loena-tik-. Of was je niet nieuw?![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef Belana het volgende:
ik zie dat mijn berichtje in je fotoboek zijn werk heeft gedaan debuurvrouw![]()
Nou idd... jij bent al zo'n monster van jezelf, heb je die hormonen niet voor nodig toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
Hoezo ben ik genomineerd voor het hormonster award
Da's waar! Maar ik werd JUIST lief van de hormonen, echt hoor, het was een soort omgekeerde wereld of parallel universum ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd... jij bent al zo'n monster van jezelf, heb je die hormonen niet voor nodig toch?
Sorry... die was gewoon te makkelijk.
bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:38 schreef snoopy het volgende:
Zo, 23 awards in elkaar geknutseld.
*zweet van voorhoofd wist*
Wie heeft er in hemelsnaam zoveel awards bedacht?
*gauw kijken gaat of er iets is mis gegaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
Hoezo ben ik genomineerd voor het hormonster award terwijl ik al 10 maanden niet meer zwanger benO-
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef Belana het volgende:
ik zie dat mijn berichtje in je fotoboek zijn werk heeft gedaan debuurvrouw![]()
Jij nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*gauw kijken gaat of er iets is mis gegaan.
ik heb nog 48 uur bedenktijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef bixister het volgende:
je nominaties staan er nu toch al, dus er valt weinig eer meer te behalen debuuv!![]()
enne... je hoort voor mij zeker bij de leuke nieuwkomers!
maar ik heb de award net aan iemand anders toegekend... sorry!
Echt niet. Morgenavond 8 uur sluit de boel en dan gaan we tellenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt niet. Morgenavond 8 uur sluit de boel en dan gaan we tellen
En daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Dat heb ik Livelink ook al gezegd in een pb en ik hoop ook dat ze ze alsnog neerzet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef bixister het volgende:
anders zet je ze weer terug?![]()
ach meid, zelf weten hoor. ik vond 't wel jammer want had ze nog niet zo aandachtig gelezen. ik waardeer jouw inzichten over 't algemeen zeer, dus was ook benieuwd wie en hoe je precies genomineerd had.
Oeps! Ik had het helemaal niet vanuit dat perspectief bekeken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Daarom heb ik ook steeds maar 1 genoemd, Bix. Als je meer noemt vind ik het extra lullig als je iemand toch per ongeluk vergeet.
Opschieten gaat...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt niet. Morgenavond 8 uur sluit de boel en dan gaan we tellen
Ah, dus jij vergelijkt mij(n zwangerschap) met een slechte film.quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef milagro het volgende:
Bevallingsverhaal award : ik ben eigenlijk niet zo van de bevallingsverhalen, maar Moonah, die 'stalkte' ik in Z & G al , overgelopen als ze was uit R & P, ja, en om dan het resultaat te missen is ook weer zo in slaap vallen voor de tv en wakker worden tijdens de aftiteling achtig
Nee (fuck, daar gaat mijn disclaimerquote:Op zondag 9 december 2007 15:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, dus jij vergelijkt mij(n zwangerschap) met een slechte film.
Puh, ik had vorig jaar al een award voor mijn bevalling (nee, niet alleen Thies, ook hier van de Fok!dames).![]()
allebeiquote:Op zondag 9 december 2007 16:53 schreef MUUS het volgende:
Ik ben niet één keer genomineerd.
Wat betekent dat nou? Dat ik een nikszeggend figuur ben of dat ik eigenlijk geen kind heb?
MUUS MUUS... hmzz, wie is dat ook alweer?quote:Op zondag 9 december 2007 16:53 schreef MUUS het volgende:
Ik ben niet één keer genomineerd.
Wat betekent dat nou? Dat ik een nikszeggend figuur ben of dat ik eigenlijk geen kind heb?
Alleen jouw aanwezigheid is al goed voor een rellerig gevoel. Ik zou er trots op zijnquote:Op zondag 9 december 2007 17:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
MUUS MUUS... hmzz, wie is dat ook alweer?
Ik heb reldelstemmen, en ik heb niet eens gereld dit jaar![]()
wat betekent dat dan??
Jaaaaaaa, lekker heequote:Op zondag 9 december 2007 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee (fuck, daar gaat mijn disclaimer) , schandalige negatieveling , ik vergelijk je zwangerschap met een goede film waar ik het einde niet van wil missen, overmand door slaap als ik soms ben laat in de avond onderuit op de bank.
Award voor de meest fout geinterpreteerde toekenning van een award : Moonah
Heb je de Mosselaward voor Maggie ook al gemaakt dan?quote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, lekker heeMoet ik nog een extra icoontje photohoppen
quote:Op zondag 9 december 2007 17:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb je de Mosselaward voor Maggie ook al gemaakt dan?
hoezo niet?quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef phluphy het volgende:
Lieve schatten, ik ben vandaag voor de 8e keer begonnen met mijn lijstje, maar ik kom er niet uit.
Gewoon om en om m@x en snoopy invullen. Heel simpelquote:
Ja!quote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Gewoon om en om m@x en snoopy invullen. Heel simpel
quote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja!
liefste OUDer: snoopy
reldel: M@x
crea-award: snoopy
hormonster: M@x
etc. etc.
duhquote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat nou nog steeds vanwege die bromvlieg
quote:Op zondag 9 december 2007 15:27 schreef Moonah het volgende:
En ja, de foto die Re van Thies heeft gemaakt is idd awardwaardig!
Ook de grootouders zijn dól op mijn zoon die foto!quote:
Mwaoh, je lult je er aardig uit met je verbaalvaardige vingers!quote:Op zondag 9 december 2007 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee (fuck, daar gaat mijn disclaimer) , schandalige negatieveling , ik vergelijk je zwangerschap met een goede film waar ik het einde niet van wil missen, overmand door slaap als ik soms ben laat in de avond onderuit op de bank.
Jeuj!quote:Award voor de meest fout geinterpreteerde toekenning van een award : Moonah
Nu moet je toch wel érg op gaan schieten chaca! Haha! Op de valreep!quote:Op zondag 9 december 2007 19:48 schreef chacama het volgende:
Leest dat ze nog wel 10 minuten heeft
vrouwen, je kan zo veel beter kippen houden, hèquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mwaoh, je lult je er aardig uit met je verbaalvaardige vingers!
Maar ík val nooit in slaap bij een echt goede film.
[..]
Jeuj!
Jaaah! Rellen!!!quote:
Jij wil te graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |