quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:50 schreef Lishe het volgende:
Bix en Luchtbel...![]()
Jelief, wat lief en fijn! Dankjewel! Ik word er helemaal vrolijk van...!![]()
![]()
Het is nu toevallig Sjeen, maar het had bijvoorbeeld ook een nieuwkomer kunnen zijn die met terugwerkende kracht haar kaartjes, buik en bevallingsverhaal postte.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Sugar het volgende:
Hihi, maar een kaartje uit 2004?![]()
Maar ik vind die van Sjeen ook erg mooi, dus kan me de stemmen wel voorstellen!
tsja, toen was ik amper bekend met het fenomeen OUDquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Sugar het volgende:
Hihi, maar een kaartje uit 2004?![]()
Maar ik vind die van Sjeen ook erg mooi, dus kan me de stemmen wel voorstellen!
Dat is meer de onkruid-vergaat-niet-awardquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:54 schreef Smirre het volgende:
* Leukste nieuwkomer-award: Loena-tik-. Of was je niet nieuw?![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef Belana het volgende:
ik zie dat mijn berichtje in je fotoboek zijn werk heeft gedaan debuurvrouw![]()
Nou idd... jij bent al zo'n monster van jezelf, heb je die hormonen niet voor nodig toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
Hoezo ben ik genomineerd voor het hormonster award
Da's waar! Maar ik werd JUIST lief van de hormonen, echt hoor, het was een soort omgekeerde wereld of parallel universum ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd... jij bent al zo'n monster van jezelf, heb je die hormonen niet voor nodig toch?
Sorry... die was gewoon te makkelijk.
bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:38 schreef snoopy het volgende:
Zo, 23 awards in elkaar geknutseld.
*zweet van voorhoofd wist*
Wie heeft er in hemelsnaam zoveel awards bedacht?
*gauw kijken gaat of er iets is mis gegaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
Hoezo ben ik genomineerd voor het hormonster award terwijl ik al 10 maanden niet meer zwanger benO-
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef Belana het volgende:
ik zie dat mijn berichtje in je fotoboek zijn werk heeft gedaan debuurvrouw![]()
Jij nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*gauw kijken gaat of er iets is mis gegaan.
ik heb nog 48 uur bedenktijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef bixister het volgende:
je nominaties staan er nu toch al, dus er valt weinig eer meer te behalen debuuv!![]()
enne... je hoort voor mij zeker bij de leuke nieuwkomers!
maar ik heb de award net aan iemand anders toegekend... sorry!
Echt niet. Morgenavond 8 uur sluit de boel en dan gaan we tellenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt niet. Morgenavond 8 uur sluit de boel en dan gaan we tellen
En daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Dat heb ik Livelink ook al gezegd in een pb en ik hoop ook dat ze ze alsnog neerzet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef bixister het volgende:
anders zet je ze weer terug?![]()
ach meid, zelf weten hoor. ik vond 't wel jammer want had ze nog niet zo aandachtig gelezen. ik waardeer jouw inzichten over 't algemeen zeer, dus was ook benieuwd wie en hoe je precies genomineerd had.
Oeps! Ik had het helemaal niet vanuit dat perspectief bekeken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Daarom heb ik ook steeds maar 1 genoemd, Bix. Als je meer noemt vind ik het extra lullig als je iemand toch per ongeluk vergeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |