abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:11:41 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55110961
Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Spuuglokje - kan niet gemist worden hier, vind ik. Kritisch en ook lief.
En natuurlijk de hilarische foto's!

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
Lois - lief en betrokken. Warm nest gevoel.

Grappigste OUDer award
Syrena

Helpende hand award
- misschien later

Reldel award
- misschien later

Hormonster award
Weet ik niet

Schattigste/leukste/liefste kind award
Lucie van Macka66 - Komt niet zo vaak voorbij maar dat vind ik zo'n snoetje!

Praatjesmaker award
Anna van bixister - Om haar dingetjes moet ik vaak lachen, het lijkt me een pittige tante.

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
Tan - Altijd duidelijk vind ik, ongeacht het onderwerp

Meest bijzonder quote/topic award
Themafototopic: Slapende kindjes - Gewoon een leuk en lief topic

Bevallingsverhaal award
Weet ik niet - lees ik nooit

Mooiste buik award
Weet ik niet - bekijk ik nooit

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
Lishe - en ik vraag me nu af of het toen al 2007 was maar whatever Op een avond laat online zijn en dan lezen dat je zwanger bent, dat vond ik leuk

De grote geduld award
Bright, miss_sly, sombie, marie, daar kan en ga ik niet uit kiezen.

Leukste nieuwkomer award
debuurvrouw - zo'n buurvrouw waarbij je jezelf niet hoeft voor te stellen, eentje die zomaar even een praatje maakt

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
Snoopy - lekker doorgaan met posten!

Treffendste signature award
Livelink - Als je goed om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is. Niet vergeten.

Mooiste geboortekaartje award
Heb ik niet.

Leukste kinderkamer award
Beaker - dat wiegje vind ik echt prachtig

Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto
Sugar - twee keer noemen mag hoop ik mooie foto's en filmpjes waardoor ik haar duo op afstand kan volgen. Dat vind ik leuk en Jolie vindt dat ook.

Creaward
Weet ik niet

award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar
Phluphy - een en veel goeds deze dagen en straks in het nieuwe huis.

award de liefste OUDer
Sugar - mijn steun en toeverlaat, voor wie ik hoop op betere tijden. Hele dagen. En vooral niet meer hoeven wachten op morgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtbel op 07-12-2007 21:17:51 ]
  Jubileum moderator vrijdag 7 december 2007 @ 21:35:57 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55111667

• Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
    Five heeft hier het gras voor mijn voeten weggemaaid, in mijn ogen zijn jullie dat nl. allemaal. Allemaal, op hun eigen manier betrokken bij je eigen en andersmans kinderen. Iedereen helpt elkaar, vraagt om raad, bewonderd elkaars kroost, praat moed in, zorgt voor elkaar, oftewel *spreid armen wijd* Jullie!

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Phluphy, al vanaf het begin ben ik geraakt door jouw warmte, en de manier waarop je die om je heen strooit. Onze ontmoeting heeft diepe indruk op me gemaakt, het is geen forumpose, het is gewoon de persoon die jij bent.

• Grappigste OUDer award
    Swets kan me echt laten huilen van het lachen. Soms ook huilen van ontroering zoals bijv. het prachtige stuk over deze bijzondere zwangerschap, maar het merendeel van je posts lees ik toch met een grote glimlach.

• Helpende hand award
    Piglet, voor de moedermelkdonaties

• Reldel award
    hmm...

• Hormonster award
    Op dit moment vind ik het nogal meevallen met het monstergedeelte in deze categorie maar wie wel aardig onder invloed van hormonen is is Ticootje.

• Schattigste/leukste/liefste kind award
    Kan niet kiezen, vind dit ook een rotcategorie, er zijn zoveel mooie,lieve, leuke, schattige kindjes hier.

• Praatjesmaker award
    Dat moet Jolie zijn, geweldig wat die af en toe verzint

• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
    Met stip op 1, de persoon die regelmatig mijn thee tegen het beeldscherm laat spetteren: Syrena

• Meest bijzonder quote/topic award
    Het topic wat een heel bijzonder plekje in mijn hart heeft, het Engeltjes topic.

• Bevallingsverhaal award

• Mooiste buik award
    Prachtige foto's van bloemetje, met de buik van BE

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    De zwangere ET & Swets.

• De grote geduld award
    Miss Sly.

• Leukste nieuwkomer award
    Ynske

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
    Samen begonnen als zwangeren in het allereerste topic, ze heeft inmiddels een nickchange ondergaan en laat zich hier veel te weinig zien maar toch wil ik haar noemen: Icaa

• Treffendste signature award
    Ik vind het kostbare vrachtje van Sugar heel erg mooi.

• Mooiste geboortekaartje award
    Het kaartje van Lena van Lishe

• Leukste kinderkamer award

Het kamertje van vrouwtje-theelepel

• Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto
    Alle FOTmensen die zulke prachtige plaatjes hebben geschoten op de OUD meets.

• Creaward
    DeLiedje, voor het kamertje en voor al die mooie dingen die zij kan maken.

• award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar M@x , Tan, Sugar, Luchtbel, Tex, Phluphy, Sombie, Bar, en alle mensen die wel een dikke knuffel kunnen gebruiken.

• award de liefste OUDer
    Hier kan ik toch niet kiezen? Voor jullie allemaal
  • En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_55114358
    Tan

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
    Lishe

• Grappigste OUDer award
    Pruk

• Helpende hand award
    Nebelung

• Reldel award
    Bass Miss en dan vooral omdat er vaak zo heftig op je gereageerd wordt, waar ik dan denk HUH?

• Hormonster award
    BE Je hebt heerlijk 'last' van je hormonen, zeker het voorval met stinkie die te laat thuis komt

Storm

• Praatjesmaker award
    Jolie LB ga maar vast sparen voor een studie filosofie of talen

Luchtbel Dat wat Jolie zegt weet je zo mooi en beeldend te beschrijven.

welke beschuit Werkelijk dat zo'n tijd-opvul-topic zo storm loopt

Lishe zonder terug kijken weet ik dat ik met tranen in mijn ogen heb gezeten.

• Mooiste buik award
    Ardenlyn mede vnawege de mooie serie met steeds dezelfde broek.

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    ET

• De grote geduld award
    Faja Lobi

de buurvrouw

Bixister

Sugar met haar waardevolle vrachtje

Beakers kaartje voor Jet. en die van Lena een heel mooie tweede plaats

DeLiedje al is het maar omdat punk hetzelfde HEMArompertje heeft als Emma

Dean van Vivi vermomd als Onslow donderdag 6 december 2007 10:00

• Creaward
    Maneki.Neko labeldoekje en omslagdoek

• award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar
    Evenstar gewoon daarom

• award de liefste OUDer
    P_iglet omdat ze kolft voor twee

Zo pfoe hehe, gelukt. En dan nog een kus voor alle anderen die ik niet genoemd heb. Heel oud is geweldig om rond te hangen
  • Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
      zaterdag 8 december 2007 @ 12:14:12 #54
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_55122100
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award : Luchtbel, in haar posts altijd nadenken over/voor jolie het beste te geven. mooi!

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: spuuglokje om alle leuke dingen die ze met/voor haar kinderen doet.

• Grappigste OUDer award: Bixister omdat ze van die leuke woordgrapjes maakt.

• Helpende hand award er zijn heel veel helpende handen hier zoals alle BV dames die elkaar altijd te woord staan, vicky en macka ook nooit te verlegen om te helpen, milagro weet ook een juiste input te geven en voormijzelf heeft ze me eens heel fijn geholpen ivm arwen lief! Brighteyes omdat ze me niet kent, maaar toch ook weer wel en vaak weet wat te zeggen.
    Maar ik ga voor mijn eigen helpende hand phluphy omdat zij mij de gouden tip gaf, en ik haar tot in de oneindigheid dankbaar voor ben

• Reldel award -------

• Hormonster award,:ik hoop dat het je hormonen zijn ticootje

• Schattigste/leukste/liefste kind award Emma van jelief, ze straalt uit wat ze is lief mooi wijs slim , ondeugend en ze lijkt een beetje op arwen

• Praatjesmaker award: Piet

• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Syrena, altijd goed voor een glimlach

• Meest bijzonder quote/topic award: update topic vind ik echt een goede

• Bevallingsverhaal award ----------

• Mooiste buik award: ardelyn, mooie serie!

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: alle zwangerschappen

• De grote geduld award : Diaan

• Leukste nieuwkomer award: Ynske ze is voor mij niet nieuw , maar post wel sinds een poosje actief mee hier leuk!

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Jessie ( waar hang je uit? )

• Treffendste signature award: Sugar met haar wikkels

• Mooiste geboortekaartje award -------------

• Leukste kinderkamer award: Deliedje

dat filmpje van piet over/van zijn oom, vond dat heel vertederend

• CreawardL: Deliedje

• award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar Anitra , omdat ze het gewoon niet makkelijk heeft, en nu zo lang weg is van haar gezinnetje , maar wel resoluut dingen anders heeft aangepakt/gaat aanpakken de afgelopen periode. Dingen die ze nooit wilde/durfde/kon. en een side note voor chacama omdat ik weet waar ze doorheen gegaan is met maud en daaarom die extra dikke ook wel erg verdient.

• award de liefste OUDer Moonah, omdat ze eerlijk en oprecht is,ondanks dat ik haar niet echt ken ze altijd voor iedereen een lief bemoedigend woord heeft, Nebelung/P_iglet omdat ze altijd met handige linkjes/weetjes aan komen
    jelief haar naam zegt hoe ze is, sugar twijfelt zo vaak aan haarzelf maar vecht zo hard door voor haar kinderen en haarzelf.
    Toch gaat mijn stem naar clark op de meets vond ik het zo mooi te zien hoe hij met iris en eva omgaat zo'n pure geduldige oprechte liefde
  • Engaging Infinite Improbability Drive..
      zaterdag 8 december 2007 @ 19:54:34 #55
    106819 Smirre
    Geselli Gemelli
    pi_55130485
    * Leukste nieuwkomer-award: Loena-tik-. Of was je niet nieuw?
      zaterdag 8 december 2007 @ 21:26:46 #56
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_55133302
    Luchtbel. Moeilijk om een motivatie te geven. maar je posts zijn fijn om te lezen. Met een lach en een traan, maar zo uit het leven gegrepen!

• Grappigste OUDer award
    Ik moet vaak hardop lachen... t is een samenspel vaak. Er springt er nu even niet echt een uit. Misschien kom ik daarop terug binnen 48 uur....

• Helpende hand award
    ik denk nog even...

• Reldel award
    Rellen? in OUD?!

• Hormonster award
    In ieder geval het meest merkbaar onder invloed. Ticootje. Heel herkenbaar

ja, daar kan ik niet in kiezen hoor. Ze zijn allemaal geweldig.

• Praatjesmaker award
    Al die praatjes zijn geweldig. Maar Jolie spring er een beetje uit voor mij. Wat een heerlijk denkertje!
    Milagro. Ik moet vaak echt erg lachen om je posts. Realtiverende humor. Lekker venijnig soms, Ik seg: ik houderfan Ik zou willen dat ik mijn gedachten zo helder en duidelijk kon opschrijven.

Geen idee..

• Mooiste buik award
    Webkim

E.T en Swets. Wonderen zijn tof!

• De grote geduld award
    Miss_sly. Ik heb zo meegeleefd. Hopelijk wordt jullie geduld gauw beloond!

Aangezien ik zelf nieuw ben heb ik er niet zoveel zicht op wie er nou al langer posten of ook nieuw zijn...

Bixister, Snoopy, Vivi, Moonah, Maneki, Sugar, Belana. Noli, M@x,.... allemaal mensen waar het gezellig bij toeven is, en die mij gewoon welkom hebben doen voelen.... (en het gevaar van een rijtje, ik vergeet er gewoon 12... waarvoor Sorry... ) Dus: alle oude OUDers die er voor zorgen dat het leuk is!

Die van Loïs geloof ik: Normal is a setting on a washingmachine

geen idee

Vrouwtje Theelepel.... Maar ik zie zoveel leuke dingen voorbij komen... Van Maneki, DeLiedje, BE.. en de rest die ik nu heel lomp vergeet...

De opsekopse foto van Noah!

• Creaward
    Tan, die Pinjãta-pinguin. Zoooo prachtig!

• award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar
    tja... Wat ik zo kort even snel meekrijg... Bar, M@x, Tan, De dames uit het toen ging het mis topic... Eigenlijk iedereen die het nodig heeft...

• award de liefste OUDer
    [/quote]Belana. het klikt het echt enorm wat mij betreft....

mijn hemel wat een bevalling. Voor eenieder die ik vergeet.... Sorry.... ik zal kijken of ik nog ernstige fouten kan verbeteren de aankomende 48 uur...
  • Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
    pi_55133547
    [quote]Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef melonovy het volgende:
    De fok! OUD awards 2007 - we mogen stemmen

Hieronder vind je de lijst met categorieën, het zijn er iets meer dan vorig jaar, dus ook meer kansen om er zelf een te ontvangen, zeker als er gevarieerd gestemd word.

Quote deze lijst, vul een naam in met eventuele toelichting en je bent weer klaar voor dit jaar.

Slowchat, campagne voeren, dankbetuigingen en aanmoedigen mag allemaal in het andere topic, graag hier alleen stemmen! En dat stemmen is mogelijk tot zondag 9 december 20:00 uur. Daarna gaan we tellen en worden de awards uitgereikt!

Succes ermee!

Miss Sly, Bar en Mel

Bar

• Helpende hand award

P_iglet

• Hormonster award

Vivi

Fons

• De grote geduld award

Bright

Sugar

Marit, heeft het volgens mij niet altijd even gemakkelijk.
  • pi_55135310
    pfff, hier dan mijn votes:

• Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award luchtbel een top-MOEDer omdat je er zo manhaftig alles aan doet om problemen te overwinnen en er optimaal te zijn. voor jezelf en voor jolie. alle lof! ben zo blij voor jullie dat 't beter gaat nu. dik verdiend!

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Lishe! een mooi & lief mens, en 't het lijkt me gewoon reuze warm, leuk en fijn bij jullie thuis.

• Grappigste OUDer award jessie, ik mis je verhalen wel de laatste tijd!

• Helpende hand award yppy. super attent, lief en dat ondanks genoeg eigen sores.

• Reldel award yvonne, die zich zo hoog boven alle OUD-(lief&)leed verheven voelt en dat bij 'rellen' vooral altijd even moet melden.

• Hormonster award k_i_m met 'r prachtige verzameling kleren en schoenen voor de b_a_b_y.

• Schattigste/leukste/liefste kind award jetske al zijn er nog veel meer leukste kinderen hier, teveel om op te noemen zelfs! maar jetske vind ik wel extra speciaal. ben héél erg benieuwd naar dr kleine broer/zus!

• Praatjesmaker award jolie! ware poëzie!

• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award sugar, echt een ster in woorden (én beelden overigens), maar dus ook verbaal vind ik je erg stijlvol & knap!

• Meest bijzonder quote/topic award het engeltjestopic blijft voor mij een van de meest indrukwekkende topics hier. ik reageer er nog altijd veel te weinig maar wil alle daar schrijvende OUDers bij deze nog eens een extra hart onder de riem steken.

• Bevallingsverhaal award lishe. en dat het vlak daarna nog zo extra spannend is geweest, pfff. gelukkig met een heel happy end.

• Mooiste buik award Tan, vanwege het extra kwetsbare 'vrachtje' dat hij dit keer bevat.

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap opa's kado aan de familie Swets

• De grote geduld award. er zijn er helaas teveel die er ruimschoots een verdiend hebben. ik wil marie/miepes hier speciaal nog eens noemen. nooit klagen maar al zo lang aan 't wachten... dat 't je laatste keer voor deze nominatie maar mag zijn, miepes!

• Leukste nieuwkomer award ik vind er veel leuke nieuwkomers bij zitten, maar wil sombie hier een eervolle vermelding geven. hopelijk heb je snel weer net zo'n mooie reden als een tijdje terug om actief mee te posten in OUD ...

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter snoopy! prettige & lieve stabiele factor!

• Treffendste signature award wat moed, dat moet of was ie nou andersom? van Luchtbel.

• Mooiste geboortekaartje award die van anneja, omdat ie sowieso erg leuk was en ook nog eens helemaal zelf geschilderd! knap!

• Leukste kinderkamer award DeLiedje met die geweldige punkie-kamer! 't is dat punkie 'm nog niet kan zien, anders was hij/zij er allang uitgekomen!

• Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto sugar, zowel je filmpjes als je foto's zijn prachtig en bijzonder leuk!

• Creaward m@x, voor hoe je het zo snel mooi & gezellig maken van je nieuwe thuis. vooral Kais kamer vind ik super!

• award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar mama_v_pepijn. ben benieuwd hoe 't met je gaat!

• award de liefste OUDer moonah. tsja, je bent gewoon een schat! en heel prettig kritisch meedenkend, zonder te opdringerig te zijn.
  •   zaterdag 8 december 2007 @ 23:43:38 #59
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_55136759
    # award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven
    Livelink, omdat ze iemand is die nooit bewust iemand zou willen kwetsen en ik het heel erg vind dat ik haar onbewust misschien wel heb gekwetst. Het is nooit mijn bedoeling geweest om een hele discussie te starten nav haar nominaties en ik vind het heel erg naar dat ze er een rotgevoel van heeft gekregen. Van mij dus een extra voor Livelink.
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_55137774
    Oxymoron, omdat ik zo super knap vind hoe je alles wat er in je hoofd omgaat. Wat vast nog vele malen moeilijker is dan de naam van deze award

Tan & Spuuglokje, het klinkt bij jullie altijd gezellig

• Grappigste OUDer award
    Ticootje, ik mag echt zo hard hopen dat het alleen de hormonen zijn. Je posts werken iig erg vaak op mijn lachspieren

• Helpende hand award

• Reldel award
    Bass-miss

• Hormonster award
    Ticootje echt ik mag hopen dat het alleen de hormonen zijn.

• Praatjesmaker award
    Jolie

Luchtbel

• Mooiste buik award

ET Toch wel heel bijzonder z'n 3e wondertje

• De grote geduld award
    Bright

Van Lois door Oxy

De Liedje

• Creaward
    Clark met het bedje van eva!!

Yppy Omdat het blijkbaar nu allemaal even niet zo lekker gaat. Maar ook omdat ik iedere keer een glimlach op mijn gezicht krijg als ik er weer aan denk dat terwijl ik je nog nooit gezien heb, het eigenlijk dankzij jou is dat ik nu mama ben.

• award de liefste OUDer

De rest denk ik nog even over na...
  • pi_55140431
    Ik plaats hier even een post omdat ik tot hier geteld heb, mochten er nog dingen veranderen, dan graag in een aparte post
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 december 2007 @ 09:21:23 #62
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_55140493
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 09:00 schreef Pruk het volgende:
    Ik plaats hier even een post omdat ik tot hier geteld heb, mochten er nog dingen veranderen, dan graag in een aparte post
    Ik heb tot hier reldellen geteld
    pi_55140507
    En de hormonsters zijn geteld

Bevallingsverhalen zijn ook geteld.

Zwangerschappen met een *

De meest Supercalifragilisticexpialidociouse OUDer is ook bekend

Zal de creaward gaat dit jaar naar een creabea gaan??

[ Bericht 13% gewijzigd door melonovy op 09-12-2007 10:14:21 ]
    Het voelt goed hè?
    A je to!
      zondag 9 december 2007 @ 09:58:30 #64
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_55140651
    De kinderkamers en "jou wil ik wel als mama" zijn ook tot hier geteld. "Dat Hollandse kamertje" (daar zijn er inmiddels meer van) en 5 namen bij één categorie heb ik niet meegeteld.
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      zondag 9 december 2007 @ 10:46:50 #65
    3142 m@x
    pi_55140984
    De "mooiste buik" en "treffendste sig" zijn door Maggie tot hier geteld":*
      Moderator zondag 9 december 2007 @ 11:36:07 #66
    5428 crew  miss_sly
    pi_55141558
    De Gouden Toetsenbord award is tot hier geteld

En de grappigste ook

En de Gouwe Ouwe

[ Bericht 24% gewijzigd door miss_sly op 09-12-2007 11:55:37 ]
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      Licht Ontvlambaar zondag 9 december 2007 @ 12:44:53 #67
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_55142687
    Ook hier kan ik niet kiezen... OUD is waar ik op Fok! begonnen ben, ik kom steeds weer terug omdat ik het toch heel leuk vind om alle perikelen zo te volgen en omdat er ook steeds weer users zwanger worden die ik een beetje ken en graag wil volgen... Dus gewoon voor allemaal

Phluphy

• Grappigste OUDer award
    Vivi

• Helpende hand award
    Blijft voor mij toch Poemojn

• Reldel award
    BassMiss

• Hormonster award
    Ticootje

Kan ik gewoon echt niet kiezen

• Praatjesmaker award
    Jolie!

Syrena

Wat je nooit zou doen als ouder...:') Geweldig topic

Lees ik niet meer zo vaak...

• Mooiste buik award
    Webkim

Absoluut ET, een wondertje

• De grote geduld award
    Gewoon alle dames uit het topic Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#36) Ik hoop dat jullie geduld beloont zal worden in 2008

DeBuurvrouw

Snoopy

Sugar's speciale vrachtje

Lena van Lishe

BE

Ynske die al zoveel OUD kindjes zo geweldig in beeld heeft gebracht (stiekem een beetje boel trots )

• Creaward
    m@x

miss_sly

• award de liefste OUDer
    Lois
  • You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      zondag 9 december 2007 @ 13:41:24 #69
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_55143908
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef melonovy het volgende:

Bassmiss vanwege onze gezellige gesprekken zo nu en dan op msn

Sugar Als ik naar je filmpjes kijk van je rijkdom, dan smelt mijn moederhart

• Grappigste OUDer award
    Syrena moet altijd erg om je lachen

• Helpende hand award
    Leah je staat voor zoveel mensen klaar als ze vragen hebben

• Reldel award
    we rellen allemaal toch wel eens
  • Hormonster award
    Geen idee dat volg ik niet zozeer

Isa van Sjeen heeft mijn hart verwarmt leuke meid, vrolijk bekkie, lekker spontaan en een heerlijke kroelkont

• Praatjesmaker award
    Maria

Luchtbel en Syrena heerlijke stukken vaak om te lezen, soms luchtig, soms zwaar

Als zwanger niet zo makkelijk gaat ik maak het nu van dichtbij allemaal mee, en vind het zo verdrietig dat het allemaal niet zo vanzelf sprekend is dat dit topic zeker mijn nominatie verdient

• Mooiste buik award

Tan Op de mannier hoe je het verwoord, hoe je ermee omgaat, laat mij geregeld in tranen belanden

• De grote geduld award
    Miss_sly

Ik weet niet eens wie er nieuw zijn

Poeh... geen idee

Vrouwtje theelepel met stip op 1

Ynske

• Creaward

M@x omdat je al voor zoveel moeilijke keuzes gestaan hebt, maar er nog steeds staat !!!
  • award de liefste OUDer
    Dat is voor mij absoluut Bixister geregeld vanuit het niets een prachtige kaart, dan zomaar een pm, met zoveel liefde geschreven dat ze mij telkens weer ontroeren
  • Herinnering is een vorm van ontmoeting.
    pi_55144936
    Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award : tromgeroffel......... Sugar, zo, in your face, deal with it

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award : Swets heeft een piemel, zo schijnt, dus die kon niet, het is dus Bass-Miss geworden, al was het maar opdat ik ook zo'n grappige Vlaamse tongval zou krijgen

Grappigste OUDer award : zou K_I_M al ruimschoots bevallen zijn, dan zou zij zomaar Vivi de award hebben kunnen afsnoepen, maar dat is niet zo, dus Vivi

Helpende hand award : hm Yppy dan toch, denk ik, daar waar ik al drie keer gillend gek weg zou zijn gelopen, blijft zij vriendelijk en vol begrip ... irritant bewonderenswaardig

Reldel award : tjaaaaaa... de dames die als een 'weps' gestoken reageren op de ageerd/ster, zijn wmb de reldeldekeldersterdersters

Hormonster award : zolang je niet weet hoe de persoon was zonder baby in buik, kun je eigenlijk niet oordelen... bovendien, hormonen is een slap excuus sowieso, so there

Schattigste/leukste/liefste kind award : jaaaaaaaaaaa Fons! met Dean als goede tweede, maar Belgié heeft al geen regering, dus een award voor een van zijn onderdanen is wel op zijn plaats

Praatjesmaker award : mag je ook ouders nomineren? nee, hè ... nu, dan heb ik er geen, alle prietpraat is schattig, grappig of geniaal, ook als er niet meer dan een 'burre' uitkomt

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award : Mwana, al post zij niet meer zoveel, het zijn vaak van die lekkere breek me de bek eens lekker open, why don't you posts

Meest bijzonder quote/topic award : .... geen idee

Bevallingsverhaal award : ik ben eigenlijk niet zo van de bevallingsverhalen, maar Moonah, die 'stalkte' ik in Z & G al , overgelopen als ze was uit R & P , ja, en om dan het resultaat te missen is ook weer zo in slaap vallen voor de tv en wakker worden tijdens de aftiteling achtig

Mooiste buik award : wie het eerste in me opkwam gewoon, Webkim , de mooiste dikzak

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere zwangerschap : ET & Swets

De grote geduld award : ook omdat ze het zo mooi weet te verwoorden, Miss Sly

Leukste nieuwkomer award : nieuwkomers are stupid, throw rocks at them

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter : BE, omdat ze hier al postte ruim voor dat ik begreep waarom... of zoiets

Treffendste signature award : ik let er nooit bewust op eigenlijk, en als ik er op zou letten, dan zou ik nooit nu meer weten welke bij wie hoort

Mooiste geboortekaartje award : Vandaag is ROOOOOOD lalallalaaaaa... Sjeen dus

Leukste kinderkamer award : niet te doen eigenlijk, zoveel moois en vrolijks gezien, niet alles is mijn smaak, maar lelijke kamertjes heb ik niet gezien, en alles is met zoveel liefde gedaan, dat is toch wat telt...
    nu ja, toch kiezen maar, en dan moet ik toch een onderscheid maken tussen peuter/kleuter en baby vind ik ,een kleurijke kamer waar lekker veel te zien is, en een rustig kamertje, waar je lief kan slapen
    okay, dan kies ik voor den peuters die van M@x... en voor den babies, oooh nu moet ik weer kiezen .... Vrouwtje Theelepel, met pal erachter Klein Spookje, als ik me de nick goed herinner

Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto : Oei, lastig, foto's... er waren er 2 , fotootjes dus, die me zo te binnen schieten, 1 prachtige van Thies, door Re gemaakt volgens mij, en 1 ontroerend mooie van Merlijn, gemaakt door zijn mama
    ik kies die van Merlijn .... voor het filmpje kies ik Storm, die de kaarsjes op de taart zet... oscarwaardig gewoon, beste buitenlandse docu

Creaward : de kinderkamer award is al vergeven, dus deze gaat naar Deliedje, wat een creativiteit, wat een werk! hulde dus enzo

Award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar : Bar .........én voor de komende tijd Anitra

Award de liefste OUDer : je mag jezelf niet nomineren, hè ...... alle mama's en papa's zijn de liefste mama/stoerste papa voor hun kids, ik wil eigenlijk niet kiezen, maar mes op de kelenderwijs.. Vicky

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd en iedere beoordeling van bestaande personen berust louter op toeval de persoonlijke interpretatie van mijn persoon, dus relax
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      zondag 9 december 2007 @ 15:26:39 #71
    11682 Moonah
    Jolie femme
    pi_55146628
    Oeps, wrong topic.
    "Bloemen zijn rood jongeman... "
    Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
    pi_55146995
    # Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-awardLuchtbel

# Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama awardTan je hebt gewoon een superstel en je bent een supermama ondanks dat je jezelf absoluut geen supermamatype vind

# Grappigste OUDer awardswetsgewoon heerijke scherpe humor en toch de liefde voor de kids die in alles doorklinkt

# Helpende hand awardp_iglet

# Reldel awardBassmiss

# Hormonster award

# Schattigste/leukste/liefste kind awardJolie

# Praatjesmaker award

# Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste awardSyrena geen twijfel over mogelijk

# Meest bijzonder quote/topic award

# Bevallingsverhaal award

# Mooiste buik awardArdenlyn gewoon een geweldige serie die ze gemaakt heeft/ maakt

# Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap

# De grote geduld award

# Leukste nieuwkomer award

# Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposterSnoopy

# Treffendste signature awardSugar die van het waardetransport blijft super

# Mooiste geboortekaartje awardMilo

# Leukste kinderkamer award

# Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of fotoicicle

# Creaward

# award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar M@x en er zijn er nog zoveel om te noemen. Dus voor iedereen die hem nodig heeft

# award de liefste OUDerevenstar ja vriendjespolitiek maar zonder haar had ik dze grote stap niet aan gedurft en ik ben zo blij dat ik hem genomen heb e gewoon omdat ze altijd klaar staat als het ff teveel word
      zondag 9 december 2007 @ 16:07:22 #73
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_55147409
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award m@x zo'n woord past precies bij het beeld dat ik van jou heb

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Spuuglokje

• Grappigste OUDer award

• Helpende hand award nebelung

• Reldel award Easy-Going

• Hormonster award Ticootje

• Praatjesmaker award Jolie

• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Syrena; je moet je echt eens gaan wagen aan het schrijven van chicklit oid

• Meest bijzonder quote/topic award: mijn 'thuishonk' "Als zwanger worden/blijven niet vanzelf gaat"

• Mooiste buik award: Nek-aan-nek.. BE en Webkim.. Toch Webkim, Hello Kitty doet 't 'm

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan

• De grote geduld award miss_sly

• Leukste nieuwkomer award DeBuurvrouw

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Lois , zonder haar (en Eva) was er geen OUD geweest

• Treffendste signature award alles is gaan hangen, behalve m'n lach Al vraag ik me af of die er nog in 2007 heeft gestaan. Een van de weinigen die is blijven hangen bij mij

• Leukste kinderkamer award BE; I wit

• Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto Ik ben erg fan van de stijl van Icicle die mag ze best vaker laten zien

• Creaward DeLiedje

• award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar Yppy

• award de liefste OUDer ja, dit is dus onmogelijk

Na een week twijfelen en wikken en wegen, moet dit 't maar zijn
  • I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zondag 9 december 2007 @ 17:41:27 #74
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_55149569

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Faja-Lobi Je komt over als streng doch rechtvaardig. spreekt me wel aan

• Grappigste OUDer award P_iglet (Jij eet je lunch toch oo niet op de wc

• Helpende hand award Nebelung

• Reldel award

• Hormonster award

• Praatjesmaker award Jolie LB schreef een keer iets wat Jolie had gezegd in het "hoe gaat het met de moeders-topic", en dat vond ik heel erg wijs

• Meest bijzonder quote/topic award Taboe op de bevalling Al vind ik het Update-topic ook een goede vondst.

• Bevallingsverhaal award Marlieske puffen tot 10cm en dan nog een ks...

• Mooiste buik award

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan

• De grote geduld award Miss_Sly

• Leukste nieuwkomer award Nijna Je lijkt me een sympatiek mens

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Moonah

• Treffendste signature award MeNicole Ben je moeder of heb je kinderen?

• Creaward

• award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar Tja, Bar, Anitra, YPPY, Sombie, MeNicole, M@x, Tan... Toch maar voor M@x

• award de liefste OUDer weetniet
  • *O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
    Insanity is heritable. You get it from your children.
    Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
    If you can't beat them, confuse them.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 december 2007 @ 18:02:48 #75
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_55150022
    Ja zo blijf ik verdomme reldellen tellen

Ik ben weer bij
      zondag 9 december 2007 @ 18:16:18 #76
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55150278
    Ik ga alle regels overtreden, maar ik kan niet anders!
    Ik voel me “beperkt” omdat ik veel dames van de nieuwere generaties niet goed (genoeg) ken. Dit probleem zullen ongetwijfeld meer mensen hebben, maar het voelt toch oneerlijk, dat ik alleen de voor mij bekende personen betrek bij mijn stemmen.

En dan: binnen de groep mensen die ik wel (wat) beter ken, zijn er nog steeds heel veel die iets toevoegen, iets voor me betekenen, waar ik een “klik” mee heb, of die iets bijzonders voor me zijn. Hoe moet ik daar in hemelsnaam uit kiezen?

Ik ben al 8 keer opnieuw begonnen, en nog ben ik bang dat ik veel mensen vergeet. Echt heel erg!
    En ik kan te vaak niet echt kiezen. Daarom heb ik het maar op onderstaande manier gedaan.
    De uiteindelijke stem gaat dan maar naar de cursief gedrukte naam.

Lois

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award.
    Luchtbel, want dan is geen dag in mijn leven meer saai.
    Lois, heerlijk, zo’n stabiele factor.
    snoopy, leuke, gezellige, lieve mama.
    Tan, als The Godmother

• Grappigste OUDer award
    Reese, kan ook zo heerlijk uit de hoek komen.
    snoopy, is dat Amsterdamse humor, eigenlijk?
    m@x, melige humor is zo heerlijk op zijn tijd.
    Bass-Miss, moet ik toch ook vaak om lachen!
    Bixister, lekkere humor.

• Helpende hand award
    Lady-WRB en Bix, voor de kleertjes aktie voor Danyel’s vriendje Thijs.
    Alle medewerk(st)ers aan deze jaarlijkse awardtoestand!
    Luchtbel, altijd bereid mijn geblaat aan te horen.

• Reldel award
    De sensatiebeluste ramptoeristen, vaak modjes uit andere fora!!
    Swets
    Easy-Going
    Vivi

• Hormonster award
    Bright -laat maar lekker gieren- Eyes

Ik ken de kindjes niet zo goed, maar ik kies Isa, voor de schattige aktie van de groene bloem.

• Praatjesmaker award
    DesiredBard. Wat een praatjesmaker!

BE, weet altijd treffend (en snel) te verwoorden wat ze vindt, met name in de wat heftigere discussies. Daar ben ik echt jaloers op.
    Swets, voor zijn scala aan “scheld” woorden- en uitdrukkingen. Er gaat een wereld voor me open soms! Leerzaam!
    Syrena, voor obvious reasons.

Ouders-van-kinderen-met-autisme
    Zwanger,… en dan gaat het mis
    Het (speeltuin)bankje. Altijd beschikbaar voor “de gewone dingen des levens” en meer.
    Het engeltjestopic

Sorry, ben ik niet van op de hoogte

• Mooiste buik award

Alle zwangerschappen die helaas voortijdig beëindigd werden. Zo enorm verdrietig.
    ET & Swets
    Tan

• De grote geduld award
    Marie79. Ik hoop zó dat 2008 jouw jaar wordt!!
    Leonieke
    Miss-Sly

Ehm ehm ehm…. ik weet niet eens goed wie “oud” en “nieuw” is!

Belana

Sugar (en het waardevolle vrachtje)
    Lishe, mijn “geluk” zit ook in een klein wolkje…
    MeNicole, die vraag heeft een bijzondere lading in mijn situatie!
    Oxymoron/Lois. Zo treffend! (Normal is a setting on a washing machine)

• Creaward
    Retteketet! Een beter bed! Jeroen a.k.a. Clark natuurlijk!!

snoopy, voor al het zieken-leed
    Luchtbel, voor al je worstelingen, maar wat ben ik trots op je!
    Lois, voor het kruis dat jullie met zoveel liefde dragen.
    Sugar, m@x, Miss-Sly, Tan, Anitra, Ingrid, Evenstar, Yppy, Leonieke, Marie79, Fuente... en zo veel meer
    Bar

• award de liefste OUDer
    Hier kan ik onmogelijk een keuze maken. De één is lief op manier zus, de andere op manier zo.
    Te moeilijk!
  • ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55150619
    En tot hier zijn de helpende handjes, de geboortekaartjes, de praatjesmaker en de nieuwkomers geteld..
    Nog maar anderhalf uur!!!
    pi_55150972
    geteld
      zondag 9 december 2007 @ 19:22:25 #79
    3142 m@x
    pi_55151539
    De stemmen voor "Jou wil ik wel als mama" en "de leukste kinderkamer" zijn ook weer bijgewerkt
    pi_55151828
    En ja, ook ik ben bij
    pi_55152139
    nog 5 minuten
    pi_55152263
    0
      zondag 9 december 2007 @ 20:00:23 #84
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_55152265
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef melonovy het volgende:
    De fok! OUD awards 2007 - we mogen stemmen

Hieronder vind je de lijst met categorieën, het zijn er iets meer dan vorig jaar, dus ook meer kansen om er zelf een te ontvangen, zeker als er gevarieerd gestemd word.

Quote deze lijst, vul een naam in met eventuele toelichting en je bent weer klaar voor dit jaar.

Slowchat, campagne voeren, dankbetuigingen en aanmoedigen mag allemaal in het andere topic, graag hier alleen stemmen! En dat stemmen is mogelijk tot zondag 9 december 20:00 uur. Daarna gaan we tellen en worden de awards uitgereikt!

Succes ermee!

Miss Sly, Bar en Mel

Sugar omdat ze ondanks alles het afgelopen jaar toch weer steeds op de juiste momenten in de topics steun komt geven.

Lois, omdat jij zo onwijs goed gaat met die kids van je.

• Grappigste OUDer award
    ? Jullie zijn allemaal grappig (en lief)

• Helpende hand award
    Ja onmiskenbaar: P-iglet..... zo goed kolven voor mijn meissie

• Reldel award
    B-M altijd raak met je mening.

• Hormonster award
    Ticootje.... Ik heb het zelf goed bont gemaakt toen, maar jij weet het stress-niveau tot een nieuw hoog te stellen.

Dat is voor mij Maria. Omdat ze zo ontzettend goed houd op dat scherm...of omdat d'r mama zo goed kan laten zien hoeveel lol ze heeft in het leven.

• Praatjesmaker award
    Absoluut Jolie. Rake woorden, mooie verklaringen.

Syrena

Twijfelt tussen themafototopics of update...het wordt update

Allemaal!!!

• Mooiste buik award
    ???

Die van Tan. Zo sterk als ze daar mee omgaat.

• De grote geduld award
    Bright

Ynske

M@x

Sugar... ingewikkeld

???

???

Storm.............. allemaal!!!

• Creaward

Anitra, omdat ze het zo ontzetten goed kan gebruiken

• award de liefste OUDer
  • Kan ik niet kiezen....teveel lieve mensen hier die me steunen met me meeleven enz...
      zondag 9 december 2007 @ 20:02:31 #85
    3142 m@x
    pi_55152306
    We zijn gesloten
    pi_55153607
    Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Lois

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Spuuglokje

Grappigste OUDer award Syrena

Helpende hand award Leah

Reldel award Swets

Hormonster award Brighteyes

Schattigste/leukste/liefste kind award: Jadey

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Phileine

Mooiste buik award Lewis

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap E.T.

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Karin

Mooiste geboortekaartje award Milo

Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto Tristan die kan fietsen

Creaward: Clark

award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar: Icaa

award de liefste OUDer No Nick
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
      zondag 9 december 2007 @ 20:55:23 #87
    3142 m@x
    pi_55153644
    In welke tijdzone leef jij Easy?
      zondag 9 december 2007 @ 21:00:23 #88
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_55153769
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 20:55 schreef m@x het volgende:
    In welke tijdzone leef jij Easy?
    waarschijnlijk dacht zij hetzelfde als ik..

Ik was ook de hele tijd in de veronderstelling dat het stemmen tot 21.00 uur kon
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      maandag 10 december 2007 @ 09:45:02 #89
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_55163115
    Even afzinken maar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')