Rottdog wat fijn dat die uitslag in ieder geval goed was!! Dat is een hele geruststelling!!
Dank jullie wel voor de reacties over die 14 dagen-tijd. Er is niet echt één antwoord op.. wel jammer.
Ik word denk ik morgen ongesteld, vandaag kwam er al weer wat. Dus als ik wel uit zou gaan van die 14 dagen, dan zou ik dus de sprong in de stijging hebben... maar ja... of dat dus klopt...?!
Soms word ik echt moedeloos van het wachten. Soms kan ik er zo vreselijk van balen...en op andere momenten denk ik weer 'ach, volgende ronde weer een kans'. Maar zo na bijna 2 jaar ben ik het wachten gewoon ZAT!
En wie niet hier?! Ik ben nu 26... als het aan ons had gelegen was ik met m'n 24e al moeder geworden... En ook al ben ik nu echt nog niet 'oud', toch denk ik soms al stiekem 'ik word alleen maar ouder...'. Dan zit ik in mijn hoofd alweer te rekenen: als ik nu zwanger zou zijn, zou ik nog 26 zijn bij de bevalling. Als ik nou in december zwanger raak, ben ik misschien al wel 27 bij de bevalling... Stom eigenlijk dat ik soms zo denk... maar alles bij elkaar wordt het ook gewoon een rekensom af en toe: op commando sexen -waar net ook al over gesproken werd-, elke x-aantal maanden voor controle naar de gyn... soms ben ik het echt allemaal zo zat en wil ik ook "gewoon" zwanger zijn!
Wat kan het leven soms toch oneerlijk zijn... zucht...
Moest mijn ei even kwijt...