abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2007 @ 22:53:58 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54684451
Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#35)

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo's

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Inmiddels 6 rondjes met Clomid gehad. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. Eind mei getrouwd, nu huis gekocht en druk met het huis. Laat de natuur zn gang gaan en bij niet zwanger worden, in 2008 weer naar de gyn.

Jaape
LEO operatie in september 2007, sindsdien eigen cyclus, gaat het even een poosje zonder hulp proberen.

Jose81:
150 mg Clomid. In februari weer naar de gyn.

Madelieve:
1e ISCI juli 2007 mislukt
18 November terugplaatsing

Marie79: Op de wachtlijst voor iui

Nijo
Vermoedelijk PCOS. 23-11 eerste afspraak gyn

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 19-12-2007 18:22:02 ]
  zondag 18 november 2007 @ 08:51:56 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54688823
Dit is wel hele kaal zo.

Madelieve, heel veel succes vandaag! Ik denk aan je hoor!
pi_54689856
Madelieve, succes vandaag! Ik ben aan het duimen!

Lieve meiden, ik heb een tijdje met jullie meegepost, toen ik allerlei onderzoeken kreeg. Uiteindelijk werd er niets gevonden bij ons en moesten we het nog een halfjaartje zelf proberen. Inmiddels is dat halfjaar bijna om en op de valreep ben ik zwanger... Ik ben er zelf helemaal sprakeloos van, kan het nog niet geloven eigenlijk.

Ik heb getwijfeld of ik het hier zou vertellen omdat ik zonder medische hulp zwanger ben geworden maar omdat ik een tijdje heb meegepost (en nog steeds meelees en -leef) doe ik het toch maar.

Ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger raken. Het hele topic leeg graag!
  zondag 18 november 2007 @ 13:08:47 #4
61800 Rottdog
pi_54691770
Sombie is toch gewoon geweldig dat na al die rotonderzoeken je gewoon als klap op de vuurpijl zwanger bent geworden
pi_54691801
Sombie, gefeliciteerd meid! Hartstikke leuk voor jullie!

We zijn net terug uit het AMC met een dubbel gevoel... Gisteren waren we natuurlijk heel blij dat we ons vandaag mochten melden voor terugplaatsing. Vandaag bleek dat van de 6 eitjes er 5 in de goede fase waren - goed rijp zeg maar. Er waren geen dode eitjes bij zoals vorige keer dus ook dat is wel positief. Van de 5 die ze geprobeerd hebben te bevruchten is dat echter maar bij 1 gelukt... en dat is toch wel een hele slechte score. Tuurlijk, er had ook helemaal niets bevrucht kunnen zijn en tuurlijk kan 1 in principe genoeg zijn, dat weet ik allemaal wel maar toch ben ik teleurgesteld.... Het zaadje wordt notabene ingespoten in de eicel, hoe makkelijk kunnen ze het maken? En dan toch maar 1 van de 5 bevrucht...

Het heeft ook weinig zin om er bij stil te staan dus we gaan maar afwachten de komende weken.....
  zondag 18 november 2007 @ 14:18:28 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54693074
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:10 schreef Madelieve het volgende:
Sombie, gefeliciteerd meid! Hartstikke leuk voor jullie!

We zijn net terug uit het AMC met een dubbel gevoel... Gisteren waren we natuurlijk heel blij dat we ons vandaag mochten melden voor terugplaatsing. Vandaag bleek dat van de 6 eitjes er 5 in de goede fase waren - goed rijp zeg maar. Er waren geen dode eitjes bij zoals vorige keer dus ook dat is wel positief. Van de 5 die ze geprobeerd hebben te bevruchten is dat echter maar bij 1 gelukt... en dat is toch wel een hele slechte score. Tuurlijk, er had ook helemaal niets bevrucht kunnen zijn en tuurlijk kan 1 in principe genoeg zijn, dat weet ik allemaal wel maar toch ben ik teleurgesteld.... Het zaadje wordt notabene ingespoten in de eicel, hoe makkelijk kunnen ze het maken? En dan toch maar 1 van de 5 bevrucht...

Het heeft ook weinig zin om er bij stil te staan dus we gaan maar afwachten de komende weken.....
Mijn zwager en schoonzus hadden ook icsi nodig en de laatste poging hadden ze ook vijf eicellen. Hiervan was er ook maar eentje bevrucht, liep alleen achter qua delen (?) en hebben ze een dag langer in de broedstoof gelaten.
Dat halfgare embryo'tje van toen is nu een volijke kleuter van 5

En ook hier nooit zulke hele hoge scores qua bevruchtingen hoor. (2 uit 6, 3 uit 8, en 2 uit 5 geloof ik)

Dat ene embryootje moet het gewoon lekker genoeg bij jou hebben.. Meer heb je er niet nodig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54693141
Madelieve en Rottdog, bedankt voor jullie lieve reacties! Ik kan me best voorstellen dat het toch wel even steekt.

Ik hoop dat het verhaal van de zwager en schoonzus van ET ook waarheid wordt voor jou en je vrien/man, Madelieve!
  zondag 18 november 2007 @ 16:50:53 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54696642
Madelieve, zoals ik zei... het hoeft er maar eentje te zijn. We gaan gewoon heel hard duimen dat dat deze is!
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 16:56:09 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_54696791
Sombie wat fijn om te lezen dat het bij jullie zonder medische toestanden is gelukt. Van harte gefeliciteerd!

Madelieve heel veel succes in de wachtweken. Die ene zal vast een prachtig embryootje zijn en gewoon lekker blijven plakken en doorgroeien
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 18 november 2007 @ 18:00:00 #10
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54698470
Madelieve wat een dubbel bericht zo voor je.... ik hoop dat die ene genoeg is.

Sombie van harte gefelciteerd en wat fijn dat het nog gelukt is zonder het medische circus...
Make love, not war ☮
pi_54718885
Madelieve, kan me voorstellen dat je het zo voelt... maar er is er in ieder geval 1 gelukt!! Voor 't zelfde geld was het helemaal niet gelukt...!

Voor mij misschien makkelijk gezegd vanaf deze kant van het computertje, maar probeer de moed erin te houden... Ik zal iig heel hard voor je duimen!!

Hier inmiddels 15 dagen na de temperatuurdaling (waarvan ik altijd dacht dat het de eisprong was) en nog niet ongesteld. Ik ben echt niet zwanger, dat weet ik gewoon... maar ik ben blij dat ik nu in ieder geval weet dat mijn eisprong dus niet op de dag van de daling is, maar dat mijn eisprong ergens in de stijging plaatsvindt... Ik verwacht zelf morgen of woensdag ongesteld te worden.

Mooi om te onthouden voor de volgende ronde, zeg maar Dan kunnen we nòg beter mikken

Nu zit ik alleen weer verder te denken... ik kan het niet echt vinden op internet...Misschien dat jullie mij kunnen helpen: is het nou zo dat je ALTIJD 14 dagen voor je menstruatie je eisprong hebt of kan ook dat nog verschillen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Jose81 op 19-11-2007 16:23:23 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 19 november 2007 @ 22:02:55 #12
61800 Rottdog
pi_54726400
Bij mij klopt die 14 dg voor menstruatie wel maar of het zo ook altijd werkt geen idee Jose

Madelieve deze 1 is gewoon de plakker

Begin toch wel wat zenuwachtig te worden morgen weer naar de gyn en horen we ook de zaaduitslag.
pi_54727075
Slaapmeisje en Diaan, bedankt.

Geen idee hoe dat met die 14 dagen zit, Jose. Ik heb me wel ook vaak afgevraagd of het altijd 14 dagen moet zijn. Zelf had ik volgens mij soms meer dan 14 dagen tussen mijn eisprong en mijn menstruatie maar dat weet ik niet zeker.
  dinsdag 20 november 2007 @ 08:54:05 #14
114177 Diaan73
pi_54732082
Rottdog spannend vandaag... vroeg me vandeweek nog af wanneer jullie de uitslag zouden krijgen. Succes straks bij de gyn!!!

Volgens mijn gyn zou je 14 dagen na je eisprong ongi moeten worden, maar dat verhaal gaat bij mij niet op. Zelfs niet met Clomid, dan nog zijn mijn eileiders eigenwijs en zijn nog minstens 17 dagen erna... geen enkel vrouwelijk lichaam is hetzelfde, het verschilt dus per persoon.
Make love, not war ☮
pi_54735717
Wat laat met reageren, maar wij waren even een paar daagjes naar Madrid

sombie, gefeliciteerd Geweldig toch dat het op de valreep zonder hulp is gelukt!

Madelieve, ik hoop dat de twee weken een beetje meevallen en dat dit kleintje gewoon lekker blijft plakken!

Ik vond op internet nou juist terug dat de eipsprong net voor de daling was
Ik weet het niet meer, ook niet over die 14 dagen. Echt duidelijkheid is er niet over te krijgen, lijkt het.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:22:59 #16
61800 Rottdog
pi_54735898
Jaaaa we zijn nog in bezit van goede zwemmers hoeveel heb ik niet gevraagd vergeten dus

Volgende maand gaan we een samenlevingstest doen spannend hoor sex op commando
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:25:47 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54735957
Volgens mijn huisarts kan dat idd verschillen Jose. Vroeger hield men daar heel erg aan vast, maar tegenwoordig dus niet meer zo. Het is wel 'rond de 14 dagen', maar ja... daar heb je dan weer zo weinig aan.

Rottdog! Goed nieuws!
Enneh... ja... verplichte sex, dat is weer minder, maar goed... mss met een beetje fantasie toch net doen alsof het heeeeeeeeel spontaan is?
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:36:11 #18
114177 Diaan73
pi_54736173
Goed nieuws Rottdog Misschien een stomme vraag, maar wat houdt een samenlevingstest nu precies in?

ben even te lui om te gaan googlen
Make love, not war ☮
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:47:20 #19
61800 Rottdog
pi_54736410
De samenlevingstest (oftewel post coitumtest, of Simms-Huhnertest) gaat alsvolgt: je hebt de avond voor deze test gemeenschap en de volgende dag kijken ze onder de microscoop hoeveel levende spermatozoiden er in je baarmoederslijm aanwezig zijn. (ze halen wat baarmoederslijm bij je weg. Voel je niks van)Uiteindelijk is natuurlijk helemaal niet belangrijk hoeveel er in je baarmoederslijm zitten, maar hoeveel er doorgezwommen zijn naar je eileiders, maar omdat daar geen test voor is, is dit een mooi alternatief. Als er alleen dode cellen aanwezig zijn, kan het zijn dat jullie verkeerd getimed hebben. Alleen als jij in je vruchtbare dagen zit, is je baarmoederslijm een prettige omgeving voor spermatozoiden. Het kan zijn dat je man te weinig spermacellen aanmaakt. Het kan ook zijn dat de spermacellen bepaalde antistoffen met zich mee dragen (dat kunnen ze met een aparte test nagaan). Het kan ook zijn dat het baarmoederslijm te dik, te zuur of simpelweg vijandig is.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:47:46 #20
61800 Rottdog
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:49:04 #21
114177 Diaan73
pi_54736437
Okay duidelijk... lijkt me ook een goede test die Peaceman en ik eens moeten doen. In januari maar eens voorleggen bij de gyn. Maar eerst ook eerst even een zaadtest. Bedankt voor de uitleg!!
Make love, not war ☮
pi_54736440
Goed nieuws, Rottdog
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:49:25 #23
114177 Diaan73
pi_54736444
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:47 schreef Rottdog het volgende:
Heeft wel gegoogeld
Make love, not war ☮
pi_54744419
Rottdog wat fijn dat die uitslag in ieder geval goed was!! Dat is een hele geruststelling!!

Dank jullie wel voor de reacties over die 14 dagen-tijd. Er is niet echt één antwoord op.. wel jammer.

Ik word denk ik morgen ongesteld, vandaag kwam er al weer wat. Dus als ik wel uit zou gaan van die 14 dagen, dan zou ik dus de sprong in de stijging hebben... maar ja... of dat dus klopt...?!

Soms word ik echt moedeloos van het wachten. Soms kan ik er zo vreselijk van balen...en op andere momenten denk ik weer 'ach, volgende ronde weer een kans'. Maar zo na bijna 2 jaar ben ik het wachten gewoon ZAT! En wie niet hier?!

Ik ben nu 26... als het aan ons had gelegen was ik met m'n 24e al moeder geworden... En ook al ben ik nu echt nog niet 'oud', toch denk ik soms al stiekem 'ik word alleen maar ouder...'. Dan zit ik in mijn hoofd alweer te rekenen: als ik nu zwanger zou zijn, zou ik nog 26 zijn bij de bevalling. Als ik nou in december zwanger raak, ben ik misschien al wel 27 bij de bevalling... Stom eigenlijk dat ik soms zo denk... maar alles bij elkaar wordt het ook gewoon een rekensom af en toe: op commando sexen -waar net ook al over gesproken werd-, elke x-aantal maanden voor controle naar de gyn... soms ben ik het echt allemaal zo zat en wil ik ook "gewoon" zwanger zijn!

Wat kan het leven soms toch oneerlijk zijn... zucht...

Moest mijn ei even kwijt...
pi_54746397
Jose, ik snap wel hoor, dat je dat zo nu en dan zo voelt! Het is ook gewoon rot dat het op deze manier moet en zo lang duurt.

Hoe zit het eigenlijk met jullie behandelingen? Is het jullie keus om alleen clomid te gebruiken en niet verder te gaan met andere behandelingen, of is dat de policy van het ziekenhuis waar jullie zitten?

Niet dat het iets uitmaakt, het is gewoon rot en soms voelt het even nog vervelender dan anders. Sterkte in ieder geval
pi_54760328
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Jose, ik snap wel hoor, dat je dat zo nu en dan zo voelt! Het is ook gewoon rot dat het op deze manier moet en zo lang duurt.

Hoe zit het eigenlijk met jullie behandelingen? Is het jullie keus om alleen clomid te gebruiken en niet verder te gaan met andere behandelingen, of is dat de policy van het ziekenhuis waar jullie zitten?

Niet dat het iets uitmaakt, het is gewoon rot en soms voelt het even nog vervelender dan anders. Sterkte in ieder geval
We gebruiken alleen Clomid, omdat er verder niks aantoonbaar 'fout' zit. Ik heb gewoon geen regelmatige eisprong zonder Clomid, waardoor het mikken op het juiste moment erg lastig wordt. Verder zit alles voor zover we nu weten gewoon goed (ook bij )... Vandaar dat de gyn op deze manier door wil gaan. Ik heb er ook wel vertrouwen is, hoor... alleen zo af en toe zakt de moed in m'n schoenen...

Ik moet een jaar Clomid gebruiken, mocht ik dan nog niet zwanger zijn, dan gaan we verder kijken... waarschijnlijk dan als eerst volgende stap IUI. Maar het jaar is nog niet om (in april/mei pas) en ik blijf gewoon hopen dat we telkens op het verkeerder moment geklust hebben... hopelijk zit er voor ons ook ergens de komende maanden een wondertje verstopt...

Vandaag hoorde ik dat een moeder van een kind uit mijn klas zwanger is... moest aan de ene kant wel even slikken, maar ik liet het niet merken natuurlijk. Ik ben ook echt blij voor ze... het is een geweldig leuk mens... en gun het ze ook! Maar toch....

Hoe is het nu verder met jou Miss_Sly? Trek je het allemaal een beetje? En heb je alweer iets wat lijkt op een cyclus? ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat gaat na een miskraam....
  woensdag 21 november 2007 @ 14:56:42 #27
61800 Rottdog
pi_54761322
Heb je wel vaste dagen dat je ongi wordt Jose?

Ik zelf ben door de clomid regelmatig om de 30 dagen ong. en rond dag 16 een eispringer
pi_54761443
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Rottdog het volgende:
Heb je wel vaste dagen dat je ongi wordt Jose?

Ik zelf ben door de clomid regelmatig om de 30 dagen ong. en rond dag 16 een eispringer
Nee, bij mij wisselt het wel wat. De ene keer is mijn cyclus 28 dagen, de andere keer zit ik op 33 ofzo. De gyn zei dat dit met Clomid wel normaal is.

Voor deze maand sta ik nog in de wacht voor de ongi...Ik dacht dat het gister begon (had wat roze afscheiding), maar het is helemaal weg. Maar goed, dan komt het morgen wel .

Het is wel fijn dat het bij jou zo mooi regelmatig is!! Kun je ook goed op die eispringer mikken
pi_54762399
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:17 schreef Jose81 het volgende:

Ik moet een jaar Clomid gebruiken, mocht ik dan nog niet zwanger zijn, dan gaan we verder kijken... waarschijnlijk dan als eerst volgende stap IUI. Maar het jaar is nog niet om (in april/mei pas) en ik blijf gewoon hopen dat we telkens op het verkeerder moment geklust hebben... hopelijk zit er voor ons ook ergens de komende maanden een wondertje verstopt...
Een jaar clomid? dat vind ik wel lang, eigenlijk. Vind je dat zelf niet, want dan is het goed natuurlijk? En IUI in combinatie met clomid is toch een veel gebruikte methode bij een onregelmatige cyclus? Je bent al zolang zelf aan het proberen met alleen clomid, dat een beetje extra hulp geen kwaad zou kunnen, lijkt me.
quote:
Hoe is het nu verder met jou Miss_Sly? Trek je het allemaal een beetje? En heb je alweer iets wat lijkt op een cyclus? ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat gaat na een miskraam....
Met mij gaat het eigenlijk best goed. Heb de laatste weken geprobeerd te genieten van de dingen die ik wel weer mag (lekker drinken, bepaalde dingen eten, niet meer vermoeid zijn) en dat is best gelukt eigenlijk. Sta er zelf ook wel een beetje van te kijken. Hoewel ik mezelf redelijk goed ken, had ik eigenlijk best een beetje verwacht er emotioneel nogal naar aan toe te zijn, maar ik ben gelukkig neit veranderd in een ongelukkig hoopje mens. Ik ben vrij positief en opgewekt van mezelf, en dat ben ik gelukkig nog. Natuurlijk heb ik wel eens een dipje, bijvoorbeeld toen we in Madrid in een winkel op de baby- en kinderafdeling terecht kwamen bovenaan de roltrap. Ik dacht toen echt wel: als alles goed was gegaan, zou ik hier nu echt wel even rondgekeken hebben en iets leuks gekocht hebben voor de baby. Nu hebben we de afdeling maar genegeerd.

Ik ben nog niet ongesteld, maar dat kan na een miskraam ook 5-8 weken duren. Ergens tussen eind volgende week en einde van het jaar zou ik dus weer ongesteld moeten worden. Ik wacht 'geduldig' af
Ben weer begonnen met temperaturen, vorige week was hij netjes laag en vanochtend ook weer. Heb natuurlijk het weekend maar niet gedaan, dus ik weet niet of er een dipje in zat, maar goed, dan moet hij morgen ofzo wel stijgen.
pi_54783720
Miss_Sly, gelukkig dat het wel goed met je gaat... en ook wel een 'meevaller' dat je al zo positief van jezelf bent. Ik kan een behoorlijke pessimist zijn, dus ik weet niet of ik me er zoals jij doorheen zou slaan... maar misschien ook wel... want ook ik heb mijn positieve momenten, haha...

Kan me voorstellen dat het moeilijk was om op die baby-/kinderafdeling terecht te komen... ppfff... daar zit je echt niet op te wachten na die rotperiode.

Goed ook dat je weer bent begonnen met temperaturen! Geeft je toch hopelijk binnenkort weer inzicht in je nieuwe cyclus!

...ik vind het heel knap hoor, hoe je het doet...!

Ja, een jaar lang Clomid is ook wel lang.. maar mijn gyn is zo hoopvol, dat hij denkt dat die manier toch het beste werkt voor mij. IUI zou natuurlijk ook weer een handje helpen... maar goed. We zien wel hoe het loopt. Ik moet in februari pas weer naar hem toe. Als ik kan nog niet zwanger ben, zullen we wel een andere weg inslaan denk ik... Clomid in combinatie met IUI inderdaad is dan ook het eerste wat in me opkomt. Ook hier wachten we 'geduldig' af.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jose81 op 22-11-2007 18:56:27 ]
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:52:16 #31
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_54797450
Ik ben weer terug van de gyn, zonder enige vooruitgang.
Ik wordt doorverwezen naar een dietiste omdat ik toch wel wat moet afvallen en Lief moet maandag een potje inleveren. Dan is het wachten op mijn ongi en moet ik de 2e/3e dag bloedprikken.
Ik hoop dat ik nu snel weer ongi wordt, maar het kan net zo goed nog een maand duren...
Ik denk dat ik maar weer ga temperaturen zodat ik het nog een beetje kan bijhouden

Miss Sly, wat ontzettend naar dat het zo is gelopen. Ik reageer niet zo heel veel, maar lees wel dagelijks mee en heb echt een traantje moeten wegpinken toen het mis was gegaan.
Alle andere meiden, succes met de behandelingen
pi_54803784
Nijo, je hebt misschien niet de gewenste vooruitgang, maar stap 1 is gewoon al lekker genomen!! Maar ik vind het wel raar dat je naar een dietiste moet... heb je dan erg veel overgewicht? Ik dacht dat je ook een kilo of 10-15 te veel weegt? Ik ook en ik hoefde niet naar een diëtiste.. maar ja, het ene ziekenhuis is het andere ook niet natuurlijk.

Slim ook dat je gaat temperaturen. Hopelijk geeft dat toch wel wat inzicht in je cyclus...

Heel spannend al die onderzoeken... ik ga voor je duimen dat de onderzoeken allemaal goed uitpakken...!!!
pi_54803799
gister had ik al wat gepost, maar ik heb het toen weer weggehaald... maar ik ga het nu toch maar nog een keer schrijven..

Dinsdag schreef ik toch dat ik wat roze verlies had (dat was overigens na de ontlasting)? Ik dacht dus dat de ongesteldheid wel door zou zetten, maar dat is dus nog steeds niet gebeurd. Op 5 en 6 november (inmiddels is het de 23e)begon de temperatuurstijging... dus daarvan denk ik dat ik toen misschien de eisprong heb gehad.

Inmiddels zit ik al op dag 38 (!) van deze cyclus.... we hebben inmiddels twee testen in huis... maar ik durf gewoon niet te testen. Ik ben zo bang dat ik mezelf weer valse hoop geef en dat ik dus gewoon alsnog ongesteld word...

Ik weet ook niet precies hoe lang ik nu overtijd ben... maar waarschijnlijk tussen de 2 en de 5 dagen...

We hebben afgesproken dat we op z'n vroegst zondag gaan testen... maar het kan ook nog wel een week duren, als ik dan nog steeds niet ongesteld ben tenminste...

Nou ja, dat was even een update van mijn kant... kweet het ook allemaal niet meer... leef een beetje tussen hoop en vrees nu... en elke keer als ik naar de wc ga, durf ik niet op het papiertje te kijken ('t is zelfs zo erg dat ik gewoon recht voor me uit kijk en pas als ik in mijn ooghoek zie dat het toch wel gewoon wit is, dan kijk ik toch maar even voor alle zekerheid... )
pi_54803973
Jose, ik wilde het niet posten, maar had uit je verhaal hier en daar al wel iets opgepikt, maar wilde niet de vraag stellen: wanneer ga je testen? Op de een of andere manier lijkt die vraag niet in dit topic te horen, voor mijn gevoel

Anyway, ik snap je helemaal, zo was het bij mij ook. Maar als je inderdaad nu ongeveer 18 dagen een verhoogde temperatuur hebt, is het idee van testen helemaal zo gek nog niet, hoor. Het is ongeveer 14 dagen na je eisprong dat je temperatuur zou moeten dalen als je ongesteld zou moeten worden. 18 dagen is echt wel lang, volgens mij.

Test gewoon wanneer je voelt dat je het kunt. Maar moeilijk zijn deze dagen zeker. Sterkte en stiekem ga ik voor je hopen en jompelen, mag dat?
pi_54804831
Ja hoor, dat mag! Graag zelfs... hopelijk helpt het

Ik test op z'n vroegst denk ik dus zondag... ik durf het gewoon niet. Ik blijf liever nog even hopen en dromen dan dat je ineens op zo'n test ziet dat je niet zwanger bent... maar ja, aan de andere kant weet je dan wel waar je aan toe bent... da's ook wel weer wat waard natuurlijk...

We wachten maar weer 'gedudlig' af...
pi_54805413
O, ik hoop het zo voor je, Jose. Ik ga vreselijk duimen!!!
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:48:36 #37
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54805616
Jose wat spannend! Ik jompel in stilte voor je, wie weet helpt het als we dat doen!
Heeel veel succes met het vreselijke wachten tot zondag!
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:53:31 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54805699
Jose, ik duim ook voor je hoor!
Hoewel in mijn achterhoofd de 'ik kan nog wel even wachten met testen-theorie' al weer voorbij gekomen is... Ik zet mijn geld op een
pi_54809342
Ik vond dat testen ook iedere keer zo vreselijk. Je wilt zo graag en hoopt zo graag maar je wilt dan niet zien dat de test negatief is. Jose ik hoop voor je dat als je test er een dikke plus staat (of 2 streepjes). Het is je gegunt.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:58:04 #40
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54809520
Jose, ik duim mee hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54809605
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jose, ik duim ook voor je hoor!
Hoewel in mijn achterhoofd de 'ik kan nog wel even wachten met testen-theorie' al weer voorbij gekomen is... Ik zet mijn geld op een
die is in mijn hoofd ook al opgekomen
pi_54819232
Tis zondag
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54819505
al bijlezend op deze regenachtige zondag...ben ik ook maar aan het duimen geslagen voor jullie Jose81 !!!!!
pi_54819530
Jose?
pi_54820288
Ik lees het nu pas Jose81. Wat spannend Ook hier ben ik aan het duimen hoor
pi_54821533
daar zijn we dan... ja, het is inderdaad zondag... en we hebben gister al getest... dat wilde ik ook al posten, maar Fok lag eruit.

Ik heb dus getest en het was negatief . Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken... aan de ene kant heb ik zoiets van 'negatief is negatief', maar aan de andere kant heb ik heel sterk het gevoel dat ik te vroeg heb getest. Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld en mijn temperatuur is ook nog steeds hoog! Ik heb nu 3 dagen achter elkaar getemperatuurd en al drie dagen dus 37,0. Die ongesteldheid komt er dus ook nog niet aan...Er is ook na die ene roze veeg dinsdag niks geen afscheiding meer geweest...

Wat trouwens wel raar was... na 10 minuten mocht ik die test niet meer aflezen, maar toen we opstonden (ik testte om iets van 7.00 uur) om een uur of half 11, wilde mijn de test wegdoen, stonden er dus twee streepjes. Maar ja, dat telt niet... staat duidelijk in de handleiding... Bij andere testen die ik in de afgelopen tijd wel eens heb gebruikt kwam dat tweede streepje er dus niet te staan, ook niet na een paar uur. Maar goed, zoals ik al zei: dat telt niet... dus de test ligt al in de prullenbak.

Ik heb nog een test liggen en die gebruik ik rond woensdag, mits ik dan nog steeds niet ongesteld ben natuurlijk. Mocht die ook negatief zijn, dan ga ik voor een bloedtest in het ziekenhuis.

Anyway, ookal was de test negatief, ik denk toch dat het wel eens raak kan zijn... want nog steeds niet ongesteld èn een hoge temperatuur die aan blijft houden, vind ik toch wel hoopvol...

Blijven jullie voor me duimen??

[ Bericht 11% gewijzigd door Jose81 op 25-11-2007 12:23:45 ]
pi_54821659
Zeker weten, Jose!!
  zondag 25 november 2007 @ 12:26:26 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54821723
Dan gaan we gewoon voor 'te vroeg' hoor!
Als ik jou zo hoor kan ik me bijna niet voorstellen dat het niet zo zou zijn.

Ik duim door hoor!
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 12:30:47 #49
5428 crew  miss_sly
pi_54821816
Jose, mijn duimen blijven doordraaien hoor
Ik hoop dat het gewoon te vroeg was

nog wat jompeltjes dan, speciaal voor jou:
pi_54821867
dank jullie wel...

pfff, wat is het toch moeilijk om je gedachten ergens anders op te zetten...

ALS ik nu zwanger zou zijn, zijn we net geen twee jaar bezig geweest.... lijkt me wel lang genoeg zo onderhand... Maar goed... we moeten dat eerst nog maar even zien... we wachten "GEDULDIG" af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')