Mijn zwager en schoonzus hadden ook icsi nodig en de laatste poging hadden ze ook vijf eicellen. Hiervan was er ook maar eentje bevrucht, liep alleen achter qua delen (?) en hebben ze een dag langer in de broedstoof gelaten.quote:Op zondag 18 november 2007 13:10 schreef Madelieve het volgende:
Sombie, gefeliciteerd meid!Hartstikke leuk voor jullie!
We zijn net terug uit het AMC met een dubbel gevoel... Gisteren waren we natuurlijk heel blij dat we ons vandaag mochten melden voor terugplaatsing. Vandaag bleek dat van de 6 eitjes er 5 in de goede fase waren - goed rijp zeg maar. Er waren geen dode eitjes bij zoals vorige keer dus ook dat is wel positief. Van de 5 die ze geprobeerd hebben te bevruchten is dat echter maar bij 1 gelukt... en dat is toch wel een hele slechte score. Tuurlijk, er had ook helemaal niets bevrucht kunnen zijn en tuurlijk kan 1 in principe genoeg zijn, dat weet ik allemaal wel maar toch ben ik teleurgesteld.... Het zaadje wordt notabene ingespoten in de eicel, hoe makkelijk kunnen ze het maken? En dan toch maar 1 van de 5 bevrucht...
Het heeft ook weinig zin om er bij stil te staan dus we gaan maar afwachten de komende weken.....
We gebruiken alleen Clomid, omdat er verder niks aantoonbaar 'fout' zit. Ik heb gewoon geen regelmatige eisprong zonder Clomid, waardoor het mikken op het juiste moment erg lastig wordt. Verder zit alles voor zover we nu weten gewoon goed (ook bijquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Jose, ik snap wel hoor, dat je dat zo nu en dan zo voelt! Het is ook gewoon rot dat het op deze manier moet en zo lang duurt.
Hoe zit het eigenlijk met jullie behandelingen? Is het jullie keus om alleen clomid te gebruiken en niet verder te gaan met andere behandelingen, of is dat de policy van het ziekenhuis waar jullie zitten?
Niet dat het iets uitmaakt, het is gewoon rot en soms voelt het even nog vervelender dan anders. Sterkte in ieder geval
Nee, bij mij wisselt het wel wat. De ene keer is mijn cyclus 28 dagen, de andere keer zit ik op 33 ofzo. De gyn zei dat dit met Clomid wel normaal is.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Rottdog het volgende:
Heb je wel vaste dagen dat je ongi wordt Jose?
Ik zelf ben door de clomid regelmatig om de 30 dagen ong. en rond dag 16 een eispringer
Een jaar clomid? dat vind ik wel lang, eigenlijk. Vind je dat zelf niet, want dan is het goed natuurlijk? En IUI in combinatie met clomid is toch een veel gebruikte methode bij een onregelmatige cyclus? Je bent al zolang zelf aan het proberen met alleen clomid, dat een beetje extra hulp geen kwaad zou kunnen, lijkt me.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:17 schreef Jose81 het volgende:
Ik moet een jaar Clomid gebruiken, mocht ik dan nog niet zwanger zijn, dan gaan we verder kijken... waarschijnlijk dan als eerst volgende stap IUI. Maar het jaar is nog niet om (in april/mei pas) en ik blijf gewoon hopen dat we telkens op het verkeerder moment geklust hebben... hopelijk zit er voor ons ook ergens de komende maanden een wondertje verstopt...![]()
Met mij gaat het eigenlijk best goed. Heb de laatste weken geprobeerd te genieten van de dingen die ik wel weer mag (lekker drinken, bepaalde dingen eten, niet meer vermoeid zijn) en dat is best gelukt eigenlijk. Sta er zelf ook wel een beetje van te kijken. Hoewel ik mezelf redelijk goed ken, had ik eigenlijk best een beetje verwacht er emotioneel nogal naar aan toe te zijn, maar ik ben gelukkig neit veranderd in een ongelukkig hoopje mens. Ik ben vrij positief en opgewekt van mezelf, en dat ben ik gelukkig nog. Natuurlijk heb ik wel eens een dipje, bijvoorbeeld toen we in Madrid in een winkel op de baby- en kinderafdeling terecht kwamen bovenaan de roltrap. Ik dacht toen echt wel: als alles goed was gegaan, zou ik hier nu echt wel even rondgekeken hebben en iets leuks gekocht hebben voor de baby. Nu hebben we de afdeling maar genegeerd.quote:Hoe is het nu verder met jou Miss_Sly? Trek je het allemaal een beetje? En heb je alweer iets wat lijkt op een cyclus? ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat gaat na een miskraam....![]()
die is in mijn hoofd ook al opgekomenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
Jose, ik duim ook voor je hoor!
Hoewel in mijn achterhoofd de 'ik kan nog wel even wachten met testen-theorie' al weer voorbij gekomen is...Ik zet mijn geld op een
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |