Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award -
voor M@x. Omdat ook toegeven dat de beste keuze een moeilijke keuze is, absoltuut supercalidingeswaardig is! Dat vind ik je kind zo voorop stellen boven jezelf!
Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award -
Bix. Je praat en bent zo puur en fijn over je kinderen en de foto's en filmpjes geven zo'n prachtig ontspannen kijkje in jouw en hun leven!
Grappigste OUDer award -
Vivi. Mix tussen wel en niet rellen/praten/mening hebben en gewoon lekker aanwezig zijn.
Helpende hand award -
Eigenlijk heel OUD zo bij tijd en wijle. Het hangt zo af van 't probleem of de vraag.
Reldel award -
Ik ben meer van 't neutrale

Hormonster award -
Ticootje

Schattigste/leukste/liefste kind award -
alle kindjes omdat ze bijzonder zijn gewoon al omdat ze er zijn!
Praatjesmaker award -
Jolie!!

Lief, lief kind met zo'n bijzondere mama

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award -
Ik vind momenteel Syrena erg grappig en origineel posten.
Meest bijzonder quote/topic award -
Het update topic!!!

Wat een uitvinding!!

Echt.. die wint het voor mij momenteel met sprongen! Juist omdat je geholpen wordt om de verhalen te volgen die in diverse topics lopen. Soms geen tijd om alles te lezen, (of niet de moed of niet de interesse in alle topics! Maar dit topic 'dwingt' me gewoon lekker bij te lezen ook in topics die ik zelf minder snel open!)
Bevallingsverhaal award -
sla ik even over

Mooiste buik award -
Heb te weinig gekeken in 't topic. Plus dat ik het wonder van zo'n dikke buik gewoon al mooi genoeg vind.

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap -
Tan...

Ik wilde eigenlijk dat ik dat niet hoefde te schrijven. Want ik gunde je zo graag een 'gewone prachtige en bijzondere zwangerschap'.
De grote geduld award -
Miss_sly..

Leukste nieuwkomer award -
Vooral voor de positieve frisse start: Pruk
Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter -
Belana

Omdat ik je gewoon zo leuk vind. (en ik mis je oude sig!

)
Treffendste signature award -
Ik geloof dat ik dit jaar Suug al minstens twee keer gecomplimenteerd heb met haar sig. Dus: Sugar
Mooiste geboortekaartje award -
Leukste kinderkamer award -
Lishe!

Beeldigste beeldaward voor het mooiste filmpje of foto -
Ik vind het hele euvre van Spuug gewoon te grappig en te leuk!!

Ik ben vooral dol op de foto's die je post en dan de na-post met de-fotos-die-er-eigenlijk-ook-nog-bij-hoorden!

en MeNicole met je kleine purkie eindelijk eens lachend op de foto!!

Maar toch.. gaat mijn stem naar de FOTTERS!!! Die er toch maar gewoon weer zijn bij een groot aantal meets en zulke prachtig mooie foto's maken van onze schatjes

.
Symbolisch stem ik dan op PdeHoog

(voor alle OUD-Fotters

)
Creaward -
Jeroen van Lois!!

Echt.. met open mond gevolgd en vooral met een grote glimlach gevolgd! Wow!
award voor de OUDer die je even een dikke kus wilt geven voor het afgelopen of komende jaar -
Luchtbel. Omdat het 'ik worstel en kom boven' zo op je van toepassinglijkt. Je worsteling zo duidelijk, maar ook die liefde voor Jolie vind ik altijd zo enorm pakkend. Zoveel keuzes die je maakt met vooral het welzijn van haar voor ogen vind ik bere-bere sterk!
award de liefste OUDer -
Arrrrghhhh moet ik kiezen??

Dan wordt het uhm.. uhm.. uhm... Lois. Die liefde die je weet te verwoorden voor je twee liefies.