abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 09:40:32 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48623320
vervolg van Het Peutertopic [2-4 jaar] deel 7

Peuters:

***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
14 augustus 2003: Fleur, dochter van Chacama
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
26 september 2003: Eleni, dochter van rameijer
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
9 juli 2004: Sander, zoon van LovelyLady
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 22-05-2007 20:00:18 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48624611
Mijn bijna-kleuter mag na de vakantie gaan wennen op school
Saartje
  maandag 23 april 2007 @ 10:31:52 #3
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48624704
Jouw bijna-kleuter is ook zo'n lekker bijdehand ding.

Ah gossie, Irisje
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_48625460
Jou bijna kleuter had ik eigenlijk allang ruim 4 of 5 geschat zaterdag
pi_48625540
Nee joh die moet eind juni 4 worden
Maar hij is best bijdehand, net als z`n broer ghehe
Iris wat zie je er uit meisje *aai*
Saartje
  maandag 23 april 2007 @ 21:36:05 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48648614
Lekker weekend achter de rug in de Ardennen met die ganze familie. Léon heeft zich enorm uit kunnen leven met zijn oudere neven. Toen we begin van de middag terugkwamen vandaag, was hij niet teleurgesteld. Maar ik denk wel dat het al met al een beetje teveel van het goede was. Plopsaland, wild spelen, laat eten, vroeg wakker. Vanavond had hij ineens 39.6 graden.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_48664633
Ik heb Morris net ingeschreven bij debasisschool waar we hem op willen doen als we in het nieuwe huis wonen. Toch wel een gek idee dat hij daar over een tijdje ook rond zal lopen. Ik vind het erg fijn dat we er al een rondleiding hebben gehad en dat je persoonlijk langs moet komen voor de inschrijving. Bij de school hier om de hoek mag je pas rondkijken als je kind ook daadwerkelijk geplaatst is. Dat vind ik echt vreemd.

Hoe is het eigenlijk met Githa en Jordy? Klopt het dat ik ze hier mis, of zit ik gewoon niet op te letten?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48665519
nee, het was mij ook al opgevallen snoopy.

hoe is 't met Iris? wat zag ze er vreselijk zielig uit zeg.

en léon dus ook al ziekig, hopelijk was dat alleen maar een reactie op het drukke weekend en is 't snel over.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:13:39 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48667093
Ik moest er vanmorgen toevallig ook aan denken, waar githa en jordy zijn.
En idd, hoe is het met Iris?

Volgens mij schuif ik het inschrijven onbwust voor me uit dan zijn ze al zo groot
Dan kan ik zeggen: "Ik heb mijn dochter ingeschreven bij de basisschool" En ik kon me op 5 november 2003 zo moeilijk voorstellen dat de dag zou aanbreken dat ik einedlijk voor het eerst naar de verloskundige moest, en nu moet ik haar alweer in gaan schrijven voor de basisschool

Amber heeft een afschuwelijke blaar op haar hiel Ze wil geen schoentjes meer aan. en op teenslippers kan ze niet lopen We gaan vanmiddag even naar een oma toe, dus dan moet ze maar blootvoets. Gelukkig is het niet midden in de winter
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_48672803
arme amber, heeft ze die blaar van dr schoenen (en wil ze ze daarom niet meer aan) of juist van het blootsvoets lopen?

anna zegt sinds ze bij opa & oma gelogeerd heeft ineens achter bijna elke zin 'hè?', maar dan niet gewoon 'hè' maar meer met een ah-klank, dus 'hàh?'. ik lig vaak helemaal in een deuk. toevallig heb ik 't gisteren in een klein filmpje vastgelegd, luister maar. en dan van die zinnen als 'ik ben heel klein hàh?'.
verder is 't heerlijk dat ze nu zoveel naar buiten kunnen, ze klooit heerlijk aan in de tuin. ze kan nu goed zelf 't trapje af in onze tuin, alleen houdt ze zich dan wel vast aan een houten randje langs een bloembak. en daar zitten regelmatig vliegjes op, daar is ze momenteel echt panisch voor. dus dan roept ze heel hard 'wegwezen!' maar die beesten luisteren niet zo goed naar haar. en dan komt stoere Piet haar wel even redden, en die jaagt de vlieg weg, zodat Anna weer verder kan. erg grappig. en ze kondigt nu steeds aan wat ze gaat doen, ook iets nieuws. 'ik ga even naar beneden mama!' 'OK meisje'. staat ze beneden. "ik kom zo weer terug hoor!".

hier moest ik wat plotseling afbreken want zowel anna als piet werden nogal verdrietig wakker dus dat kostte de nodige porties troost.
  Jubileum moderator dinsdag 24 april 2007 @ 20:17:03 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48680300
Bix wat heerlijk om te lezen. (helaas heb ik nog steeds geen geluid op mijn computer, ik krijg het maar niet werkend, dus ik kan je filmpje niet horen )

Iris knapt op! EIndelijk! Ze eet weer, drinkt weer stukken beter en de koorts is zo goed als weg. Alleen 's avonds nog wat verhoging. Het vervellen is vandaag ook begonnen dus het is bijna helemaal over
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:38:20 #12
3142 m@x
pi_48681059
Lieve Anna Ik kan er steeds maar niet bij dat ze al zo groot is terwijl ze in feite natuurlijk maar een beetje scheelt met Kai. Gek is dat.

Kai zet tegenwoordig overal "toch" en "joh" achter. Nu hij dat doet betrap ik mezelf erop dat ik dat heel vaak doe en dat hij het dus van mij heeft overgenomen. Verder gaat het goed met hem, afgezien van een lelijk ontstoken vinger en een ziekelijke neiging om continu ieder wondje open te krabben. Hij loopt nog steeds als een dronken pinguin maar hij is er o zo trots op. De laatste paar dagen wil hij wel weer heel veel "handje vasthouden" maar dat zal wel gewoon een fase zijn.
Ook is hij heerlijk aan het peuterpuberen Ik word er helemaal gek van en kan het er op dit moment moeilijk bij hebben. Als ik iets aan hem vraag komt er geen reactie, als er wel een reactie komt is dat steevast het tegenovergestelde van wat ik zou willen en samen spelen met andere kindjes gaat erg moeizaam met veel meppen en "mijn". Ik probeer me vast te houden aan het feit dat hij vast heftiger reageert door de situatie waar we in zitten maar regelmatig denk ik dat ik gewoon geen moedermateriaal ben. Zijn jullie peuters ook zo extreem in alles wat ze doen?
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:38:45 #13
3142 m@x
pi_48681075
Joepiedepoepie voor Iris
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:39:23 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48681098
Lekker bijdehand meisje is Anna. Githa en Jordy zijn hier inderdaad al een tijd niet meer geweest. Volgens mij heeft Githa nog wel een keer aangegeven dat ze het even niet meer zo leuk vond, hier.

Maneki, kom je met je bijna kleuter dan ook straks naar Kleuters en Pubers? Het is een beetje stil, daar.

Arme Amber, een blaar kan inderdaad heel pijnlijk zijn. Katja heeft laatst ook een blaar gehad, van nieuwe schoenen. Met een flinke pleister erop wilde ze gelukkig nog wel andere schoenen aan. Maar het bleef lang openschuren, dus er zijn heel wat pleisters doorheen gegaan.

Hoe was Plopsaland, Dutchie? Ik heb nog een pluim van mijn oude werkgever die ik nog moet verzilveren en Plopsaland was 1 van de mogelijkheden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_48681231
he, daar ben ik blij om Lois. en wat heb je voortvarend gehandeld zeg, petje af. wel erg handig met zulke onwetende huisartsen dat je zelf zo goed op de hoogte was van de symptomen. ik denk niet dat ik zoiets geraden had.

snoopy, belachelijk inderdaad die school waar je niet eerst mag kijken voor je je kind er inschrijft!! gelukkig hebben jullie een prettigere gekozen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:45:07 #16
37150 livelink
pi_48681307
Oh en M@x, mijn peuterpuber is ook zo extreem. Hoewel ik er zelf ook grote moeite mee heb, heb ik de laatste tijd vooral medelijden met Job. Hij komt zo onbegrepen over. Vanavond was hij ook om een of andere reden vlak voor het eten heel erg gefrustreerd door iets kleins en dat kleine wordt dan ineens zo groot dat hij uiteindelijk heftig huilend zonder eten naar boven loopt en in bed kruipt. Dan ligt hij hevig snikkend in bed en wil alleen nog maar slapen en verder niks. Zo moeilijk en zo zielig, maar als het eenmaal fout gaat komt het in een stroomversnelling waar hij niet meer uitkomt en waar wij hem ook niet uit kunnen krijgen. Een paar maanden geleden werd hij dan heel boos en ging dingen kapot maken en de laatste 2 weken gaat hij dan uit zichzelf naar bed. Zo zielig
pi_48681463
Fijn dat het beter gaat met Iris!

Morris werd net helemaal overstuur wakker. Hij voelde bloedheet aan en had 38.1 koorts. Hij is dan helemaal van de wereld en lijkt ons bijna niet te zien. Uiteindelijk is hij in mijn armen in slaap gevallen.
We vermoeden dat hij het weekendje logeren bij opa en oma nog niet helemaal verwerkt had. En we zijn vandaag naar de basisschool geweest voor de inschrijving en ook nog naar de kapper.
Hij is erg gevoelig denken wij en heeft soms moeite met verwerken terwijl het logeren op zich harstikke goed ging en de kapper ook

Oh, dat is zeker rot van Job zeg Kan me voorstellen dat je hart breekt.

En Bix, ik denk ook steeds dat Anna veeeeel jonger is dan Morris maar dat scheelt maar een half jaartje geloof ik. Elke keer denk ik: wat knap dat ze dat al kan!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48682400
oh livelink dat is echt hartverscheurend zeg.

en morris ook al zo overstuur, zielig! juist als zulke gebeurtenissen ogenschijnlijk allemaal zo goed lopen kan 't van binnen vaak best een hoop energie kosten inderdaad. komt me zéér bekend voor.

m@x, dat gepuber is inderdaad extra moeilijk inschatten in jullie situatie lijkt me, lastig! maar (wellicht ter troost) ook hier al flink wat gepeuterpuber hoor, Anna kan van kleine dingen echt enooooorme drama's maken en als ze met het verkeerde been uit bed gestapt is kan 't laaaang duren voor het weer een beetje gaat. vanmiddag was ze ook behalve snel verdrietig heel heel boos op vanalles en nog wat. ze is op 't moment erg bezig met hoe dingen 'eigenlijk' heten of gezegd moeten worden en als je daar dan wat van afwijkt (voor de gein of per ongeluk) begint ze meteen te roepen "NEEEE het is niet X, maar Y!!!" echt woedend is ze dan he.
we maken ook wel eens grapjes door in een liedje een woord te veranderen, nou dat is op dit moment NIET GRAPPIG volgens Anna. ik weet nog goed dat Piet ook zo'n fase had maar die hield 't bij het roepen van 'raar liedje raar liedje!' om het te 'bezweren'. een van de grappigste dingen is wel dat ze zelf bijvoorbeeld de R nog niet kan uitspreken en in plaats van rose zegt ze jose. maar als je dat dan nazegt (ok, is ook gemeen), zit ze meteen boven op de kast. "NEE, het is niet JOSE, het is LLOSE!" [edit]zelfs daar heb ik een filmpje van, zie hier (sorry lois! [/edit]
en Piet nu natuurlijk maar expres dingen verkeerd zeggen, dikke pret...

oh over en Anna als klein blijven zien, dat doe ik zelf ook nog heel vaak. dat ik denk 'huh, wat doet ze nu weer, ze is toch pas...' en dan realiseer ik me pas dat Piet zich op die leeftijd ook al heel goed kon uitdrukken bijvoorbeeld, dus dat 't ook weer niet zo heel gek is. maar ik zit er zelf duidelijk met heel andersoortige verwachtingen in nu. of 't nu alleen ligt aan haar positie als tweede, of ook aan haar karakter/ontwikkeling, weet ik niet. en ook weet ik niet zo precies wat nou uiteindelijk beter voor 't kind is maar ik denk dat het voor haar wel wat relaxter is allemaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door bixister op 24-04-2007 22:03:20 ]
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:25:40 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48683067
Amber heeft idd een blaar van een nieuw schoentje Ze wil zelfs niet onder douche. (dat deed gisteren zo een pijn, dat water eroverheen). Net liet ze wel toe dat we haar sandaaltjes pasten (kijken of het bandje toevallig over de blaar), maar helaas... het zit precies op de blaar. Morgen maar teenslippertjes aan naar school, dan krijgt het ook de kans om te genezen.

M@x, denk alsjeblieft niet dat je slecht moedermateriaal bent. Amber is net zo (of we zijn alle 2 slecht ). Als ik A zeg, zegt zij bij voorkeur B. En dan het liefst met zo een uitdagende blik van: "En zorg jij er nu maar voor dat ik toch doe wat jij wilt dat ik doe"
Ze kan de hoek inmiddels uittekenen en het lijkt 'r geen **** te kunnen schelen Soms heb ik het er moeilijk mee om de sfeer terug te buigen naar "leuk", en blijf een beetje in het negatieve van de situatie hangen.

Wat sneu voor Morris zeg. Dat hij zo vn slag is aan het einde van een drukke dag/weekend. Hopen dat het morgen weer beter is.

En Job net zo eigenlijk. Ik heb wel eerder van die verhalen gelezen van je livelink, dat Job zich moeilijk kan uiten o.i.d. Zou een professioneel iemand niet kunnen helpen? (misschien dat je dat al gedaan hebt een keer hoor, maar dan heb ik daar overheen gelezen )
pi_48683317
Aaah... dat klinkt echt zielig, Livelink... Dan heb ik nog liever het dwarse gedrag, geloof ik.
Randy is ook (al) regelmatig om achter het behang te plakken. Vooral als hij 'smiddags niet kan slapen, is hij aan het eind van de middag werkelijk onbruikbaar. Hier uit zich dat vooral in het kleine zussie pesten. Maar dan ook echt zó dat je uit je vel springt. Omduwen, aan haar hoofd omhoog trekken of met arm om haar nek haar proberen te verslepen of zich op haar storten. Mijn hart zit elke keer weer in mijn keel als er zoiets gebeurt; ziet er echt eng uit af en toe. En het ergste is ook nog dat hij niet stopt als je dat zegt (lees: brult!) en na straf gewoon doorgaat. Het bloed onder mijn nagels vandaan af en toe. Ik kon me voor Tinka's komst niet voorstellen dat ik woedend op Randy zou kunnen worden, maar net zoals ze niet aan hem moeten komen, zo moeten ze ook niet aan haar komen. Hij breekt haar nek nog eens. Ook de 'knuffels' die hij haar geeft, vertrouw ik daardoor niet meer. En ik schuif het vooral op jaloezie, want Tinka is net 1 jaar geworden en wordt ook steeds meer een mensje die ook aandacht nodig heeft. Ze komt al zoveel tekort omdat hij alle aandacht opeist. Soms erg moeilijk om mee om te gaan.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:37:09 #21
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48683513
mammietje herkenbaar!! Amber gaat ook rustig door met Iris verslepen als ik vraag (en dan bij een reactie: brul) dat ze dat niet moet doen. Gelukkig is ze niet zo hardhandig als Randy, maar het niet luisteren en toch doorgaan, komt hier dus ook voor.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:42:14 #22
37150 livelink
pi_48683737
LadyS, ik heb mijn hoop nog een klein beetje op het cb gezet. Daar heb ik mijn problemen met Job aangegeven en ik heb een afspraak met de kinderarts van het cb voor hem en ook voor mij. Kijken wat daar uitkomt.

Mammietje, dat klinkt wel erg heftig, dat ruwe gedrag tegenover Tinka. Dat heb ik hier gelukkig niet zo meegemaakt. Katja is altijd wel erg lief voor Job. Als je hier de verhalen leest, dan is de peuterpuberteit toch wel een realiteit. Zou het ook iets zeggen over hoe ze zijn in de gewone puberteit?
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:49:29 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_48684057
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:09 schreef bixister het volgende:
m@x, dat gepuber is inderdaad extra moeilijk inschatten in jullie situatie lijkt me, lastig! maar (wellicht ter troost) ook hier al flink wat gepeuterpuber hoor, Anna kan van kleine dingen echt enooooorme drama's maken en als ze met het verkeerde been uit bed gestapt is kan 't laaaang duren voor het weer een beetje gaat. vanmiddag was ze ook behalve snel verdrietig heel heel boos op vanalles en nog wat. ze is op 't moment erg bezig met hoe dingen 'eigenlijk' heten of gezegd moeten worden en als je daar dan wat van afwijkt (voor de gein of per ongeluk) begint ze meteen te roepen "NEEEE het is niet X, maar Y!!!" echt woedend is ze dan he.
we maken ook wel eens grapjes door in een liedje een woord te veranderen, nou dat is op dit moment NIET GRAPPIG volgens Anna. ik weet nog goed dat Piet ook zo'n fase had maar die hield 't bij het roepen van 'raar liedje raar liedje!' om het te 'bezweren'. een van de grappigste dingen is wel dat ze zelf bijvoorbeeld de R nog niet kan uitspreken en in plaats van rose zegt ze jose. maar als je dat dan nazegt (ok, is ook gemeen), zit ze meteen boven op de kast. "NEE, het is niet JOSE, het is LLOSE!"
en Piet nu natuurlijk maar expres dingen verkeerd zeggen, dikke pret...
Ghehe, dit verhaal had zo over Noah kunnen gaan

Noah is heel erg bezig met of dingen groot of klein zijn, Als ie een bus of en vrachtwagen ziet dan is het een grote vrachtwagen of een grote bus. Als je dan zegt dat het een kleine is, kan ie soms heel boos worden Of als je zegt dat oma's auto van papa is ofzow. "Nee oma's auto!!!!! "
En de buurvrouw van mijn ouders heet Anske maar Noah maakt daar Sanke van. Maar als wij haar dan Sanke noemen dan zegt ie heel boos "neehee Sanke!!! "

En M@x, wat dat precies het tegenovergestelde doen wat je vraagt, werkt bij Noah heel goed door omgekeerde psychologie te gebruiken. "Noah niet melk opdrinken he?" "Noah wél melk drinke!!!" Werkt hier echt geweldig. Meestal

Noah zegt overal "hè" achteraan, maar dat komt ook omdat ik (en anderen ook) dat ook doen, dus dat heeft ie gewoon overgenomen. Wat ook heel grapig is is als je iets zegt wat nit klopt en hij eens niet boos wordt. Dan zegt ie "Nee" maar dan meer uitgesproken als "Nèèèèèh" vaak gevolgd door bijv "gekke mama"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:51:04 #24
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_48684136
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef livelink het volgende:
Zou het ook iets zeggen over hoe ze zijn in de gewone puberteit?
Ik heb me laten vertellen dat als een peuter heftig pubert, het in de pubertijd meevalt .

HELE GROTE DISCLAIMER , als het niet klopt, ben ik niet bereikbaar voor het geven van valse hoop .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:54:44 #25
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_48684307
Ik vind het trouwens vooral lastig dat het niet te voorspellen is hoe hij gaat reageren. De ene keer is een grapje leuk en de andere keer ontploft ie zowat. Er valt geen peil op te trekken.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')