"It takes one to know one" gaat in het geval BM dan niet op iigquote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gok op 'recht door zee, geen dubbele bodems, gewoon what you see is what you get'.
Althans... dat maak ik er dan maar van.
Ik ben heus recht door zee hoor, als ik jou een dwaze geit vind...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
"It takes one to know one" gaat in het geval BM dan niet op iig.
Probeer je nu gevat te doen?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ben heus recht door zee hoor, als ik jou een dwaze geit vind...
Hij komt er nietquote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ow, komt de beloofde rel dan nu eindelijk?
Kan da tniet morgen ofzo, heb het vandaag te druk om echt te rellen
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor, ik zeg maar zo, ik zeg maar béh.
Nou, dat dus. Ik heb best lang nagedacht over mijn nominaties. En dan nog denk ik achteraf: Ja, maar Lady_S en Jelief had ik nog eenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik had zoveel meer mensen willen noemen, er zijn zoveel leuke, lieve, creatieve, bijzondere mensen in OUD...maar allemaal kan niet. Dus iedereen die ik niet genoemd heb: jullie zijn ook bijzonder
Daar moet op gedronken op worden, hihaho!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:08 schreef Leah het volgende:
Spuuglokje, wat een lieve nominatie!
Ik ben trouwens helemaal verbaasd dat ik er drie heb.
Maar eigenlijk kunnen we dat toch ook regelmatig gewoon zeggen tegen elkaar? Waarom zijn daar de awards voor nodig om nou eens te vertellen dat je iemand lief vindt?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef Fuente het volgende:
Dat heb ik nou ook Moonah, zo wil ik jou eigenlijk ook nomineren omdat je ontzettend lief bent, zo vaak goede adviezen geeft, soms vragen kan stellen waardoor men echt gaat nadenken over hoe, wat waarom.
Echt super!
Omdat ik denk dat bepaalde mensen er echt uitspringen wat dat betreft, en ik vind Moonah daar (voor mij dan) echt een voorbeeld van!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kunnen we dat toch ook regelmatig gewoon zeggen tegen elkaar? Waarom zijn daar de awards voor nodig om nou eens te vertellen dat je iemand lief vindt?
Nou, dankjewel. Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef Fuente het volgende:
Dat heb ik nou ook Moonah, zo wil ik jou eigenlijk ook nomineren omdat je ontzettend lief bent, zo vaak goede adviezen geeft, soms vragen kan stellen waardoor men echt gaat nadenken over hoe, wat waarom.
Echt super!
Gheghe!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik krijg godverdomme allemaal kusje kroel stemmen.
Is dat zo? Ik meen wel eens gelezen te hebben dat je iemand echt zou onthouden en haar voortaan het leven op Fok zuur zou maken....quote:Ik weet werkelijk vandaag niet meer met wie ik gisteren ruzie had.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:17 schreef Moonah het volgende:
Oeh, Fuente, nu word ik verlegen hoor.
En dat ben ik niet zo snel...
vandaar 'op een enkeling na'quote:Op woensdag 5 december 2007 17:28 schreef Moonah het volgende:
Is dat zo? Ik meen wel eens gelezen te hebben dat je iemand echt zou onthouden en haar voortaan het leven op Fok zuur zou maken....(Was overigens niet in OUD).
Dit vind ik echt super gezegd miss_sly!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kunnen we dat toch ook regelmatig gewoon zeggen tegen elkaar? Waarom zijn daar de awards voor nodig om nou eens te vertellen dat je iemand lief vindt?
Ach, het is internet: veel mensen líjken oprecht, maar zijn het in werkelijkheid niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dit vind ik echt super gezegd miss_sly!
Ik ben het dus helemaal met je eens. Dit was eigenlijk ook een beetje de reden dat ik de 'liefste OUDer' in mijn voorstel lijstje had veranderd in 'oprechtste OUDer'. Lief zijn er zoveel, maar echt oprecht.. Voor mijn gevoel zijn dat er maar een paar! Oprecht zijn mensen die eens af en toe naar je vragen of je een berichtje sturen hoe het met je gaat. Mensen die écht aan je denken en niet alleen maar reageren met 'wat fijn' wat naar' als je iets fijns of naars in een topic schrijft.
Díe mensen dusZe weten vast zelf wel over wie ik het heb..
Dat denk ik ook. Ik ben bijvoorveeld totaal geen PM-type, dwz, ik zal niet snel een PM sturen omdat ik dat niet goed 'durf' zomaar. Dus zet ik het meestal in een topic neer.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ach, het is internet: veel mensen líjken oprecht, maar zijn het in werkelijkheid niet.Dat wil niet zeggen dat mensen die zeggen "oh, wat vervelend" minder oprecht zouden zijn. Het is ook erg opportuun, allemaal. Dat blijkt niet alleen uit deze awards, maar ook uit andere, vergelijkbare verkiezingen op FOK!
Krijg je daar geen sik van?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor, ik zeg maar zo, ik zeg maar béh.
Ik denk best wel dat er aardig wat oprechte mensen zijn maar dat OUD ook wel een beetje te groot geworden is om dat naar iedereen te kunnen zijn. De echte betrokkenheid heb je toch met mensen met wie je klikt (of kliektquote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef lcicle het volgende:
[..]
Lief zijn er zoveel, maar echt oprecht.. Voor mijn gevoel zijn dat er maar een paar! Oprecht zijn mensen die eens af en toe naar je vragen of je een berichtje sturen hoe het met je gaat. Mensen die écht aan je denken en niet alleen maar reageren met 'wat fijn' wat naar' als je iets fijns of naars in een topic schrijft.
bedanktquote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef lcicle het volgende:
Díe mensen dusZe weten vast zelf wel over wie ik het heb..
Dat zeg ik, lieve easy-goingquote:Op woensdag 5 december 2007 19:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat er aardig wat oprechte mensen zijn maar dat OUD ook wel een beetje te groot geworden is om dat naar iedereen te kunnen zijn. De echte betrokkenheid heb je toch met mensen met wie je klikt (of kliekt) en bij anderen heb je dan idd de reacties : "wat fijn" oid.
[..]
bedankt
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dit ga ik niet in mijn sig zetten hoor
Hij is volkomen terecht! jij ook bedankt! whehequote:
Dat óók inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Igraine het volgende:
Oprecht kan juist ook zijn, niet bang zijn een kritische noot te plaatsen, ipv met de kusjekroelstemming mee te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |