"It takes one to know one" gaat in het geval BM dan niet op iigquote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gok op 'recht door zee, geen dubbele bodems, gewoon what you see is what you get'.
Althans... dat maak ik er dan maar van.
Ik ben heus recht door zee hoor, als ik jou een dwaze geit vind...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
"It takes one to know one" gaat in het geval BM dan niet op iig.
Probeer je nu gevat te doen?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ben heus recht door zee hoor, als ik jou een dwaze geit vind...
Hij komt er nietquote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ow, komt de beloofde rel dan nu eindelijk?
Kan da tniet morgen ofzo, heb het vandaag te druk om echt te rellen
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor, ik zeg maar zo, ik zeg maar béh.
Nou, dat dus. Ik heb best lang nagedacht over mijn nominaties. En dan nog denk ik achteraf: Ja, maar Lady_S en Jelief had ik nog eenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik had zoveel meer mensen willen noemen, er zijn zoveel leuke, lieve, creatieve, bijzondere mensen in OUD...maar allemaal kan niet. Dus iedereen die ik niet genoemd heb: jullie zijn ook bijzonder
Daar moet op gedronken op worden, hihaho!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:08 schreef Leah het volgende:
Spuuglokje, wat een lieve nominatie!
Ik ben trouwens helemaal verbaasd dat ik er drie heb.
Maar eigenlijk kunnen we dat toch ook regelmatig gewoon zeggen tegen elkaar? Waarom zijn daar de awards voor nodig om nou eens te vertellen dat je iemand lief vindt?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef Fuente het volgende:
Dat heb ik nou ook Moonah, zo wil ik jou eigenlijk ook nomineren omdat je ontzettend lief bent, zo vaak goede adviezen geeft, soms vragen kan stellen waardoor men echt gaat nadenken over hoe, wat waarom.
Echt super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |