Opschieten gaat...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt niet. Morgenavond 8 uur sluit de boel en dan gaan we tellen
Ah, dus jij vergelijkt mij(n zwangerschap) met een slechte film.quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef milagro het volgende:
Bevallingsverhaal award : ik ben eigenlijk niet zo van de bevallingsverhalen, maar Moonah, die 'stalkte' ik in Z & G al , overgelopen als ze was uit R & P, ja, en om dan het resultaat te missen is ook weer zo in slaap vallen voor de tv en wakker worden tijdens de aftiteling achtig
Nee (fuck, daar gaat mijn disclaimerquote:Op zondag 9 december 2007 15:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, dus jij vergelijkt mij(n zwangerschap) met een slechte film.
Puh, ik had vorig jaar al een award voor mijn bevalling (nee, niet alleen Thies, ook hier van de Fok!dames).![]()
allebeiquote:Op zondag 9 december 2007 16:53 schreef MUUS het volgende:
Ik ben niet één keer genomineerd.
Wat betekent dat nou? Dat ik een nikszeggend figuur ben of dat ik eigenlijk geen kind heb?
MUUS MUUS... hmzz, wie is dat ook alweer?quote:Op zondag 9 december 2007 16:53 schreef MUUS het volgende:
Ik ben niet één keer genomineerd.
Wat betekent dat nou? Dat ik een nikszeggend figuur ben of dat ik eigenlijk geen kind heb?
Alleen jouw aanwezigheid is al goed voor een rellerig gevoel. Ik zou er trots op zijnquote:Op zondag 9 december 2007 17:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
MUUS MUUS... hmzz, wie is dat ook alweer?
Ik heb reldelstemmen, en ik heb niet eens gereld dit jaar![]()
wat betekent dat dan??
Jaaaaaaa, lekker heequote:Op zondag 9 december 2007 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee (fuck, daar gaat mijn disclaimer) , schandalige negatieveling , ik vergelijk je zwangerschap met een goede film waar ik het einde niet van wil missen, overmand door slaap als ik soms ben laat in de avond onderuit op de bank.
Award voor de meest fout geinterpreteerde toekenning van een award : Moonah
Heb je de Mosselaward voor Maggie ook al gemaakt dan?quote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, lekker heeMoet ik nog een extra icoontje photohoppen
quote:Op zondag 9 december 2007 17:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb je de Mosselaward voor Maggie ook al gemaakt dan?
hoezo niet?quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef phluphy het volgende:
Lieve schatten, ik ben vandaag voor de 8e keer begonnen met mijn lijstje, maar ik kom er niet uit.
Gewoon om en om m@x en snoopy invullen. Heel simpelquote:
Ja!quote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Gewoon om en om m@x en snoopy invullen. Heel simpel
quote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja!
liefste OUDer: snoopy
reldel: M@x
crea-award: snoopy
hormonster: M@x
etc. etc.
duhquote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat nou nog steeds vanwege die bromvlieg
quote:Op zondag 9 december 2007 15:27 schreef Moonah het volgende:
En ja, de foto die Re van Thies heeft gemaakt is idd awardwaardig!
Ook de grootouders zijn dól op mijn zoon die foto!quote:
Mwaoh, je lult je er aardig uit met je verbaalvaardige vingers!quote:Op zondag 9 december 2007 16:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee (fuck, daar gaat mijn disclaimer) , schandalige negatieveling , ik vergelijk je zwangerschap met een goede film waar ik het einde niet van wil missen, overmand door slaap als ik soms ben laat in de avond onderuit op de bank.
Jeuj!quote:Award voor de meest fout geinterpreteerde toekenning van een award : Moonah
Nu moet je toch wel érg op gaan schieten chaca! Haha! Op de valreep!quote:Op zondag 9 december 2007 19:48 schreef chacama het volgende:
Leest dat ze nog wel 10 minuten heeft
vrouwen, je kan zo veel beter kippen houden, hèquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mwaoh, je lult je er aardig uit met je verbaalvaardige vingers!
Maar ík val nooit in slaap bij een echt goede film.
[..]
Jeuj!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |