dat wou ik net zeggen!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Igraine het volgende:
Ik vind alleen wat je aandraagt niet echt persé oprecht. Dat is dan meer oprecht belangstellend.
Oprecht kan juist ook zijn, niet bang zijn een kritische noot te plaatsen, ipv met de kusjekroelstemming mee te gaan.
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik vind het trouwens heel stom dat mijn kamer nog niet af is en ik nog geen dikke buik heb. Zijn alweer twee categoriën waar ik buiten de boot val.
Gewoon een foto maken vanuit de juiste hoek, dan lijkt het wat meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Krijg nou wat! Wat cool!.
. Ik ben inmiddels wel een stukje ronder geworden trouwens. Dit is vast een goed moment om zo even een foto te posten
.
Ik vond die foto ook zo grappig die je gemaakt had toen Maria er maar niet uit wilde komen, ik moet daar nog steeds om lachen als ik eraan denkquote:Op donderdag 6 december 2007 11:00 schreef Sugar het volgende:
Kim, je hebt mijn buik gekozen! Hihi, die was niet van afgelopen jaar, maar ik ben wel heel gevleid, hoor.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef Moonah het volgende:
Alleen wil ik nog toevoegen dat ik B-M ook ontzettend graag mag, ondanks dat ik haar als reldel heb genomineerd!
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:41 schreef Vivi het volgende:
Ik heb al besloten dat ik gewoon bij Maggie ga wonen
Zie je, ik ben Rockabella ook al vergeten.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef Moonah het volgende:
En ik wíst dat ik dus nog steeds mensen was vergeten bij de dikke kus award....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 03:31 schreef Maggie het volgende:
[..]
ik zal de logeerkamer gaan opruimen
![]()
Ah! Jij hebt de eerste categorie niet gelezenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:22 schreef Belana het volgende:
ik vraag me wel af waarom je hier tijdelijk mod bent geworden na het lezen van je stemmen
Auquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:02 schreef Five_Horizons het volgende:Zwangerschap-met/zonder-een-sterretje award: ik heb geen bevallingen gezien met een totaal-ruptuur, dus deze moet ik helaas open laten
Dan zou je het moeten snappenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef Belana het volgende:
jawel hoor
quote:
ah, ok!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan zou je het moeten snappen
Als jij niet gaat beginnen met lekken, dan moet iemand het doen he!quote:
Die gaat pas lekken over 3 wekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als jij niet gaat beginnen met lekken, dan moet iemand het doen he!![]()
Zij gaat doen wat Swets niet lukte vorig jaar bedoel je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die gaat pas lekken over 3 weken
Geen idee. Daar had ik eigenlijk nog nooit over nagedacht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:02 schreef Moonah het volgende:
EN B-M, is jouw post serieus? Jij wist toch wel dat ik je graag mag?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar ik mag jouw ook wel, ondanks het schooljufgehalte soms.
Hehe, dat staat er stom idd. En ik was net nog aan het lachen met een mail die ik kreeg... '' ik wouw de zaal aanvragen voor een concert''quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Tja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan he. Ik ben nu eenmaal juf met hart en ziel.
En het is dat ik hier geen rode pen heb, maar anders zou ik die 'w' bij 'jouw' aanstrepen...![]()
PM even als je klaar bent!quote:Op vrijdag 7 december 2007 03:31 schreef Maggie het volgende:
[..]
ik zal de logeerkamer gaan opruimen
![]()
Ik vond hem ook echt met stip het allermooist!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:42 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag twee stemmen voorbij komen voor het geboortekaartje van IsaLief
Nee, maar er werden er meer genomineerd die dit jaar gepost zijn(maar niet van dit jaar zijn). Het is een beetje vals spelen, i know.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef bixister het volgende:
maar toch niet van afgelopen jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |