Zó spannend is dat nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:55 schreef Spike1506 het volgende:
Verder hebben jullie al bijna 200deeltjes volgespammed!
wFzquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zó spannend is dat nou ook weer niet...
Wtf heb je dan gedaan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik leef nog
Alleen wel met zestien meter verband om mijn poot, dat loopt best kut zeg maar.
Ow wij hebben het gewoon geriptquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ja, best irritant om zo die stof te leren maarja. Toetsen online zijn wel handig.
Zo kwamen de meeste van ons er ook door heenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef Spike1506 het volgende:
@WyriHaximus, mja daar waren heel veel klasgenoten ook al achtergekomen
Ik ben blij als ik er vanaf ben. Hierna nog een scriptieverdediging en dan ga ik lekker een paar maanden doen waar ik zelf zin in heb.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef Spike1506 het volgende:
Ik heb nu ook weer zin om stage te lopen
Dat dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zó spannend is dat nou ook weer niet...
Hoe herkenbaar, alleen zaten wij altijd ET, StarCraft en nog iets te spelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Verder doet FredVz HBO, dat scheelt met mij. Spike, wat doe jij? In het geval van het MBO zou ik blij zijn dat je uberhaupt al les krijgt. Bij mij was het zowat een peuterspeelzaal. Beetje heel de dag met ons speelgoed spelen, tussen de middag een hapje en een slokje doen en aan het einde van de dag maar eens naar huis.
Hehe, op het HBO had ik like 3 dagen les, maandag, dinsdag, woensdag, en de donderdag en vrijdag pakten we dan altijd voor de projecten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:46 schreef Spike1506 het volgende:
Ik doe inderdaad MBO, maar een vriend van mij doet HBO en die heeft maar 2dagen les per week ofzo.
Heb best veel les, maar paar leraren zijn gewoon lui. Gelukkig heb ik verder wel leuke klas waar mensen ook nog fatsoenlijk met de les meedoen en dus niet zo kinderachtig zijn.
Zie het nut van UML verder niet echt in, snap wel waarom enz. maar waarom het zo uitgebreid moet is mij een raadsel.
Nu lekker pauze en een tussenuur.
Nu nog zorgen dat ze je leuk blijven vindenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef Geqxon het volgende:
HAAR OUDERS VINDEN ME LEUK
Yeah hormonen for teh win.
Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet van moeders alleen wel van haar dochter afblijven.
kut kut kutquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
+quote:
=quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef Geqxon het volgende:
En geheel in de trant van Sinterklaas: "Zal ik eens even lekker een peen in jouw schoen stoppen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:
quote:Ow leuk het hele bedrijf heeft de zak gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef Geqxon het volgende:
HAAR OUDERS VINDEN ME LEUK
Yeah hormonen for teh win.
Wat vindt dochterlief er zelf van?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Ja! Een sok die ik kwijt was!quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Spike1506 het volgende:
Goedemorgen!
Al iets in jullie schoentje gevonden?
Denk niet dat dat geheel is afgerondquote:Op woensdag 5 december 2007 09:31 schreef phluphy het volgende:
JO-HOOOOORT !!!!
Ging jij gisteren niet verhuizen? Niets meer over gehoord
Nee.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Was je zenuwachtig voor de ontmoeting?
[..]
Die hield zich akelig stil. Zal wel normaal zijn.quote:Wat vindt dochterlief er zelf van?
Deed je ook snel, zit die zaak om de hoek ofzoquote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm.. Cartridge op voor het uitprinten van de gedichten.
Toch niet
Hij zal wel straks heel vrolijk langs komenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk niet dat dat geheel is afgerond
Yes indeed!!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij zal wel straks heel vrolijk langs komen![]()
![]()
.
En waar ish et K&W topic met de foto'squote:Op woensdag 5 december 2007 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Yes indeed!!
Vanochtend de sleutel opgehaald
Zal ik vandeweek doenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En waar ish et K&W topic met de foto's.
in de linker "doffe"quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Spike1506 het volgende:
Goedemorgen!
Al iets in jullie schoentje gevonden?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
in de linker "doffe"
in de rechter "ellende"
En nog een leuke verkoudheid ook
uhu!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef JortK het volgende:
Overduidelijk een geschikt notebook voor WyriHaximus
Ik heb echt met je doen. Maar daar heb je verder niks aan.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
in de linker "doffe"
in de rechter "ellende"
En nog een leuke verkoudheid ook
Stuur hem een ecard/epm!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb echt met je doen. Maar daar heb je verder niks aan.
Foto?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
Dank je![]()
Met dank aan de woningbouw kan ik me nu uitleven op mijn laminaatvloer. Die moet er namelijk uit.
Iemand interesse?
Het kan iemand een warm moment in zijn/haar hart geven?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef phluphy het volgende:
Ook dáár heeft ie niets aan.![]()
Ik vind het echt sneu!
Knuffel, Fred!
van de woningbouw?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:21 schreef Geqxon het volgende:
Foto?
Welke kleur ik heb namelijk laminaat nodigquote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
Dank je![]()
Met dank aan de woningbouw kan ik me nu uitleven op mijn laminaatvloer. Die moet er namelijk uit.
Iemand interesse?
ja dat wel ja (moeten ze wel geconverteerd worden)quote:Op donderdag 6 december 2007 13:10 schreef Geqxon het volgende:
VS2005 projecten doen het toch wel in 2008?
zie dev topicquote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef JortK het volgende:
Wyri vertel eens wat meer over die RSS feeds
Go to work!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef WyriHaximus het volgende:
http://www.overheardintheoffice.com/archives/005496.html *rpoest*![]()
(Serieus die site houd je bezig
.)
't Was inderdaad but-weerquote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
Ja, wat een sufferd. Zou hij al foto's van zijn stulpje hebben?![]()
Bah, vanmiddag een begrafenis gehad. Het weer maakte het extra triest.
Maar ik had het wel verdiend en ik heb er wat aan gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:44 schreef Geqxon het volgende:
Meneer de motoragent heeft mij een boete gegeven.
Ah sterktequote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
Ja, wat een sufferd. Zou hij al foto's van zijn stulpje hebben?![]()
Bah, vanmiddag een begrafenis gehad. Het weer maakte het extra triest.
gister na 12:00 had ik al weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Bertje, ik ben wel erg nieuwsgierig wat je gedaan had dan!![]()
Was het een hoge boete?
Wie heeft er al weekend? Ik niet! Maar wel bijna!
Tientje of 5 a 6. Ondeugdelijke bevestiging van de kentekenplaat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Bertje, ik ben wel erg nieuwsgierig wat je gedaan had dan!![]()
Was het een hoge boete?
Nee nee en nog eens neequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er al weekend? Ik niet! Maar wel bijna!
Tsja.. Maar om verdere boetes te voorkomen hèquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tientje of 5 a 6. Ondeugdelijke bevestiging van de kentekenplaat.
Ik heb hem gisteravond maar weer eens deugdelijk gemaakt, maar dat is zo enorm lelijk. Een enorme plaat op een schattig kleine brommert.
Hehe, deze "ondeugdelijke" kentekenplaat heeft mij al wel eens een flitsboete bespaart.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja.. Maar om verdere boetes te voorkomen hè
Goedemoggelquote:
Waar ben jij dan van? Kabel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow ja vergeet dat steeds! Bij ADSL zit de router al in de modem
! (Weer een reden dat ik het niet zo op ADSL heb
.)
Wyri en ik zijn trouwe UPC-klantenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Geqxon het volgende:
Waar ben jij dan van? Kabel?
maar wees eens reeel, hoe vaak gaat een router nou kapot..quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wyri en ik zijn trouwe UPC-klanten
Losse router heeft wel als voordeel dat je nog gewoon kan internetten als je router defect isZij het dan op 1 pc.
Goed, op het moment dat ik lees zit ik naar Paul de Leeuw te kijken die een negroïde meneer uitkleed op het podiumquote:
ik zit nu aan mn vierde router in 2 jaar tijd....quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef mschol het volgende:
maar wees eens reeel, hoe vaak gaat een router nou kapot..
Getver Fred.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed, op het moment dat ik lees zit ik naar Paul de Leeuw te kijken die een negroïde meneer uitkleed op het podium
Ik heb geen verstand van mooie mannen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef phluphy het volgende:
Getver Fred.
Tenzij het een mooie man is, natuurlijk!
Dat offer is me te groot. (Ben niet zo'n PdL fan).quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef FredvZ het volgende:
Ik heb geen verstand van mooie mannen.
Maar als je hetzelf wil bekijken: hij zit op de Symphonica in Rosso DVD op ongeveer 00:30:00
Heb ff een paar dingen op een rijtje gezet en kwam tot de conclusie dat wat het vriendinlief betreft er toch iets ontbrak. Geen lange gesprekken tot diep in de nacht e.d. En de leukste momenten bevinden zich eigenlijk alleen maar tussen de twee lakens. Op den duur toch een beetje zwakke basis voor een relatie.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef phluphy het volgende:
Maar dan komen er weer goeie tijden, wedden?!!!
Op jouw leeftijd? Kansloos!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vast wel
misschien lukt het dit keer wel om langer dan 4 maanden van een vrouw af te blijven
vreemd...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ik zit nu aan mn vierde router in 2 jaar tijd....
En zoveel gekke dingen doe ik er nou ook weer niet mee.
huh? ze ze zijn boos omdat je over een semi provinciale weg rijdt ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:17 schreef Geqxon het volgende:
Rij ik over een semi provinciale weg.... en wie kom ik dan tegen. Mijn ouders. Die nu boos zijn.
Ik voel me nu net een 16 jarig broekie.
ahh, foeiquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef Geqxon het volgende:
Naja, het is een vrij lange buiten de woonwijk liggende weg, waar auto's 50 mogen en 80 rijden. Vanaf de ene kant kun je er onmogelijk op komen, omdat bromfietsers daar over het fietspad moeten. Maar van de andere kant af kun je er zo op draaien.
Mijn vader is nu boos omdat hij het levengevaarlijk vind. En nu voel ik mij net een 16 jarig pikkie die heel stout is geweest.
Fire awayquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Verder zoek ik phluphy. Ik heb vrouwenadvies nodig.
Yup UPCquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waar ben jij dan van? Kabel?
Verder heb ik het liefst een all-in-one combi, dan scheelt in stroomverbruik en configuratie. De tijd dat ik een router had die op een ADSL modem in ging "bellen" en dat af en toe fout ging heb ik ver achter mij laten liggen.
Zeg toch niet dat het hier moet, PM kan ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga mij niet openbaar voor lul zetten, hey.
Playerquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
hmm, denk dat 4 weken al een onhaalbare zaak zijn
Ocht, je hebt (hopelijk) > 18 jaar zonder gekund.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
hmm, denk dat 4 weken al een onhaalbare zaak zijn
Ja maar dan weet je niet wat je mistquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ocht, je hebt (hopelijk) > 18 jaar zonder gekund.
Bertje heeft ff een handje nodigquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef phluphy het volgende:
* hijg * ! * puf * !
Speciaal van de wintersport terug gekomen! Ik zat verdorie al bijna in München man!
Iemand had me nodig!?!![]()
ach, ik kan er wel om lachen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:57 schreef Geqxon het volgende:
http://www.schellingerhou(...)owpage.asp?pageid=84
Ziekelijk.
't Is een flauwe grapquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik kan er wel om lachen..
maar tis alleen leuk als grap...
quote:Er bestaan voor de wijze van vervoer geen wetttelijke voorschriften. De overledene kan zelfs per bakfiets, fiets of motorfiets naar zijn/haar laatste rustplaats gebracht worden. Mogelijkheden genoeg om er een onderscheidend andere uitvaart van te maken, als men dat wil.
quote:
dat vind ik dat op zich helemaal niet zo'n slechte...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:36 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.cvu.nl/de_uitvaartbus.html
OMG!
quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef FredvZ het volgende:
Mogguh, je plant een avond Skihut en je eindigt bij vrienden op de bank tot half 5![]()
![]()
Voor de IR-ers onder ons: Skithut => ex, vrienden => Breezah
Oh, je huurt dus van een woonstichting ofzo?quote:Op zondag 9 december 2007 17:08 schreef JortK het volgende:
Goedemiddag
Lekker het hele weekend lopen verfen in me nieuwe huis
quote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, je huurt dus van een woonstichting ofzo?
pwnquote:Op zondag 9 december 2007 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij kunnen we hem wel weer zwart maken.
Hij is er geen eens.
Preciesquote:Op zondag 9 december 2007 19:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat moeten we nog afwachten.![]()
Het is wel de bedoeling.
Uhuquote:
Dankjequote:
Was ff eten en de kertsboom naar binnen halenquote:Op zondag 9 december 2007 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij kunnen we hem wel weer zwart maken.
Hij is er geen eens.
Daar heb je nu dus geen tijd meer voor.quote:Op zondag 9 december 2007 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Was ff eten en de kertsboom naar binnen halen(ow en 3 extra cavia's en een konijn)
Minpunt: Kan geen prio's stellenquote:Op zondag 9 december 2007 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar heb je nu dus geen tijd meer voor.
No shit sherlockquote:Op zondag 9 december 2007 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar heb je nu dus geen tijd meer voor.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te sherlocken want ik zit er altijd boven op.
*start Youp van 't Hek - Flappiequote:Op zondag 9 december 2007 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Was ff eten en de kertsboom naar binnen halen(ow en 3 extra cavia's en een konijn)
Geweldig nummerquote:
Eten geven, naar kijken en aaienquote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef FredvZ het volgende:
Maar moet je met kerst met een hoopje cavia?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Wyri als mod? Maar Wyri is toch helemaal geen narcistische chagrijnige klootzak?
Ik heb hem van het weekend op een ander plekje dan normaal gezet en daar was hij het denk ik niet zo mee eensquote:Op maandag 10 december 2007 09:01 schreef phluphy het volgende:
Fred, ben je wel lief geweest voor je auto dan? Misschien een ontbijt op "bed" proberen?
Hopelijk doet-ie snel weer braaf wat ie moet doen!
Eindelijkquote:Op maandag 10 december 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=14&t=611789
quote:Op maandag 10 december 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=14&t=611789
Ook leukquote:KPN bouwt in Almere een nieuw datacentrum om aan de verwachte vraag naar gehoste diensten te kunnen voldoen. Dit vijfde zogenoemde CyberCenter beschikt over een forse datavloer en wordt november volgend jaar geopend.
KPN biedt al langer in samenwerking met partners gehoste applicaties aan, zoals Exact Online en Exchange Online. Het aanbieden van 'software as a service' zal een volgende stap zijn, zo heeft het bedrijf eerder al bekendgemaakt. Hoewel KPN hiervoor geen tijdspad noemt, lijkt de telco zich met het vijfde CyberCenter klaar te maken voor de verwachte groei.
KPN maakt hierbij slim gebruik van de eerder opgebouwde infrastructuur voor het vaste net. Zo werden de andere CyberCenters voorheen alleen gebruikt voor kwaliteitsbewaking van het vaste net, maar dienen deze nu als infrastructuur voor het aanbod van gehoste applicaties. Voordeel hierbij was onder meer dat het netwerk al dubbel redundant was uitgevoerd.
Het nieuwe datacentrum beschikt over vijfduizend vierkante meter datavloer en over 2000 watt per vierkante meter aan vermogen. Dit zal echter verder stijgen, stelt KPN. Toegang tot het nieuwe gebouw, dat wordt ontwikkeld door Borchveste, is biometrisch beveiligd. KPN wil niet zeggen of dit middels vingerafdrukherkenning of irisscanning is, maar stelt dat het om de 'modernste beveiligingstechnieken' gaat.
Bij de bouw van het pand wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met het feit dat het als datacentrum zal worden gebruikt, zo blijkt uit aanvullende documentatie die bij de provincie Flevoland is ingediend ten behoeve van de aanvraag. Zo komen er speciale installatieruimtes voor hybride koelapparatuur en ondergrondse opslagtanks voor de diesel die in geval van nood de 32 noodstroomaggregaten in de lucht houden.
Voor de koeling maakt Borchveste gebruik van een intelligent klimaatsysteem dat zijn koelgedrag aanpast aan de buitentemperatuur en dat gebruik maakt van onder meer het 'free cooling'-principe. Het koelwater dat nog wel nodig is, wordt onttrokken uit een nabijgelegen kanaal.
8 russische maskes. Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef phluphy het volgende:
Ik zou jullie "boodschappenlijstje" wel eens willen zien, bij een onbeperkt budget!
Nee, laten we ons beperken tot computers, en aanverwante artikelen/accessoires/benodigdheden etc.quote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef phluphy het volgende:
Ik zou jullie "boodschappenlijstje" wel eens willen zien, bij een onbeperkt budget!
Doe er maar tweequote:Op maandag 10 december 2007 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou denk ik een Mac Pro met een dubbele 3.0Ghz Xeon Quad-Core beginnen. 16GB geheugen, en gevuld met vier 1TB hardeschijven. Voor nu even genoeg.
quote:
fileserver:quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef phluphy het volgende:
Nee, laten we ons beperken tot computers, en aanverwante artikelen/accessoires/benodigdheden etc.
En een Gbit internet verbinding direct op de backbonequote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
fileserver:
20xRAID5 opstelling met elk 4x750GB
2 werkstations met een zooi geheugen en high-end videokaarten
2x 2 Samsung 226BW
en nog een zooitje mediacenters voor elke kamer en een centrale huis radio/tv-zender, zodat je overal de tv kan blijven volgen.
Zoiets
Komt omdat ik niet de tijd heb om me brein volledig zijn werk te laten doenquote:Op maandag 10 december 2007 15:04 schreef phluphy het volgende:
Ik vind de lijstjes een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd. Ik had echt hele waslijsten verwacht!
quote:Op maandag 10 december 2007 15:04 schreef phluphy het volgende:
Ik vind de lijstjes een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd. Ik had echt hele waslijsten verwacht!
quote:Nieuw !!! DELL PowerEdge™ R900
Prijs vanaf ¤ 65.835,00
Exclusief BTW**
Kortingen in detail
Voorlopige verzenddatum: Niet beschikbaar1
# Nieuw !!! DELL PowerEdge™ R900
Date 10-12-2007 8:14:25 Central Standard Time
Catalogusnummer 212129 Retail rc1078542
Catalogusnummer / Beschrijving Productcode SKU ID
Base:
2x Quad-Core Intel® Xeon® X7350, 2.93GHz, 8MB L2 cache, 1066MHz FSB, 130W 130041 [210-19514] 1
Extra processor:
2x Additional Quad-Core Intel® Xeon® X7350, 2.93GHz, 8MB L2 cache, 1066MHz FSB, 130W 130087 [374-11442] 2
Ondersteuningsdiensten:
5 jaar Uitgebreide GOLD Support 24x7-ondersteuning via Dell Expert Center 57210 [680-11001][680-13782] 30
Geheugen:
128GB, 667MHz FBD Memory (32x4GB Dual Rank DIMM) 130064 [370-13146] 3
Omlijsting vooraan:
Metal Bezel for PowerEdge R900 130089 [350-10210] 669
In de fabriek voorgeïnstalleerd besturingssysteem:
Windows Server 2003 R2, Datacenter x64 Edition (4CPU) 106155 [598-10033] 285
Niet in de fabriek geïnstalleerd besturingssysteem:
RedHat Linux 4 AS, EM64T version, 3-year RedHat Network Subscription 38854 [605-10303] 286
Systeembeheer:
Dell Open Manage Server Management Software CD and Drivers 130088 [631-10151] 49
OpenManage Subscription Service:
OpenManage Annual Subscription Service 9291 [631-10020] 284
RAID-configuratie interne harde schijf:
RAID 5 Configuration, Add-in PERC6i Controller (min 3/max 5 of 3.5'' or 8 of 2.5'' Hard Drives) 130073 [780-10886] 276
Chassisopties:
Chassis with support for 2.5'' SAS Hard Drives (1X8 Backplane) 130065 [350-10208] 116
1ste RAID- of SCSI-controllerkaart:
PERC 6/i Internal RAID Controller Card (256MB cache, battery backup) 130091 [405-10752] 278
2de RAID- of SCSI-controllerkaart:
2x PERC 6/E SAS RAID Adapter, PCI-Express, 2x4 Connectors, External, 512MB Cache 132383 [405-10804][405-10804] 391
1ste harde schijf:
300GB, SAS, 3.5-inch, 15.000 rpm Hard Drive 86356 [400-13076] 668
2de harde schijf:
300GB, SAS, 3.5-inch, 15.000 rpm Hard Drive 86356 [400-13076] 23
3de harde schijf:
300GB, SAS, 3.5-inch, 15.000 rpm Hard Drive 86356 [400-13076] 54
4de harde schijf:
300GB, SAS, 3.5-inch, 15.000 rpm Hard Drive 86356 [400-13076] 51
5de harde schijf:
300GB, SAS, 3.5-inch, 15.000 rpm Hard Drive 86356 [400-13076] 52
6de harde schijf:
73GB, SAS, 2.5-inch, 15.000 rpm Hard Drive 99340 [400-13266] 53
7de harde schijf:
73GB, SAS, 2.5-inch, 15.000 rpm Hard Drive 99340 [400-13266] 71
8ste harde schijf:
73GB, SAS, 2.5-inch, 15.000 rpm Hard Drive 99340 [400-13266] 72
Standaardondersteuning:
Base Warranty 57202 [688-10525][688-10524] 29
Verzendingsdocumenten:
English Documentation and Rack Power Cord 130045 [340-15000] 21
Bestelgegevens:
PowerEdge Order - Netherlands 32391 [800-10507] 111
Netwerkkaarten:
Intel® 10GbE Network Card SR optical, PCI-E 127484 [540-10447] 13
Host bus adapters (HBA's)/interfacekaarten:
Qlogic QLE2462, Dual-port 4Gbps Fibre Channel PCI Express HBA card 49586 [406-10080] 48
Serverbeheerkaarten:
DRAC 5 Server Remote Management Card 130099 [565-10099] 169
UPS-systemen (Uninterruptible Power Supply):
APC Smart-UPS 5000i, 3750 Watt, rack mounted (5U) 32178 [450-10819] 987
Diskette-/mediastations:
1.44MB USB Floppy Drive 74591 [385-10472] 10
Optische stations:
24x CD-RW/DVD, Internal 77356 [429-12369] 16
Cables:
2 x Rack Power Cord 130543 [450-11421] 20
Accessoires:
1.44MB USB Floppy Drive 74591 [385-10472] 530
Accessoires:
USB-naar-PS2 adapter voor KVM-connectiviteit 64753 [470-10662] 530
Optionele documentatie:
English Documentation for SAS 6iR Controller 128951 [403-10222] 132
Optionele documentatie:
PERC6 Controller English Documentation 130094 [405-10755] 132
Optionele documentatie:
PERC6 Controller French Documentation 130096 [405-10757] 132
Optionele documentatie:
SAS 5/i and SAS 5/E Controller Documentation (English) 64387 [403-10138] 132
Optionele documentatie:
SAS 5/i and SAS 5/E Controller Documentation (French) 64388 [403-10139] 132
Rails voor rackmontage:
Dell Sliding Rapid Rails for use in Dell Racks, Square Holes 130042 [770-10682] 88
Installatieservices:
Server Installation 1 unit (Out of Hours) 55776 [683-11796] 32
Keep Your HardDrive:
Keep Your Hard Drive 5 Year 75678 [704-10139] 345
Ik hou me in....quote:Op maandag 10 december 2007 15:04 schreef phluphy het volgende:
Eur 16,778.98quote:* Twee Intel Xeon quad-coreprocessors van 3 GHz
* 16 GB (8 x 2 GB)
* NVIDIA Quadro FX 4500 512 MB, Stereo 3D (2 x dual-link DVI)
* 750 GB 7200-rpm seriële ATA met 3 Gb/s
* Twee SuperDrives met 16-voudige snelheid
* Zowel Bluetooth 2.0+EDR als AirPort Extreme
* Mac Pro RAID Card
* Apple Keyboard en Mighty Mouse - Internationaal Engels
* Mac OS X (Engels)
* iWork '08
* Apple Cinema HD Display (30-inch flat-panel)
* Apple Cinema HD Display (30-inch flat-panel)
* AppleCare Protection Plan voor Mac Pro - Auto-enroll
World dominationquote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef phluphy het volgende:
Je hebt dr het snot voor dr ogen geneuktquote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Verder kan ik phluphy verklappen dat alles zeer goed gaat, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Ruim 5,5 jaar geleden maakten we bekend dat we voor het forum gebruik gingen maken van React. Door de samenwerking met softwareontwikkelaar Parse (tegenwoordig gewoon React BV) kregen onze devvers toegang tot de broncode zodat we onze eigen features in het forum konden knutselen. Dat was bijvoorbeeld noodzakelijk om de legendarische userbage merge te kunnen realiseren.
We zijn nu op een punt gekomen dat React voor ons op alle punten voldoet aan wat wij er als forumsoftware van verwachten. Eventuele ontbrekende features zijn dusdanig specifiek op Tweakers.net gericht, dat het niet realistisch zou zijn om te verwachten dat die door de ontwikkelaars van React worden geïmplementeerd. Bovendien wordt de software ook niet alleen meer door Tweakers.net gebruikt en kost de implementatie van features die wij niet gebruiken tijd die de uitrol van nieuwe versies vertraagd.
Omdat dit natuurlijk vanaf het begin was voorzien, is van meet af aan de mogelijkheid opengehouden dat Tweakers.net de broncode zou kopen, om het dan voor eigen gebruik verder te ontwikkelen - en dit leek ons daarvoor een geschikt moment. Met ingang van de op handen zijnde React 1.9.5 zal Tweakers.net dus een eigen fork van React ingebruiknemen.
quote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Verder kan ik phluphy verklappen dat alles zeer goed gaat, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op maandag 10 december 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
Je hebt dr het snot voor dr ogen geneukt
quote:Op maandag 10 december 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt dr het snot voor dr ogen geneukt
Hij heeft haar naar de sterren gespotenschoten?quote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Probéér het nou eens een beetje romantisch te houden, ja!!
quote:Op maandag 10 december 2007 17:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij heeft haar naar de sterren gespotenschoten?
Uhhhh?quote:Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, mijn chick is tenminste minderjarig.
JUIST !!!quote:Op maandag 10 december 2007 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Pubers.
dat doe ik toch helemaal niet?quote:Op maandag 10 december 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Moedig ze nou niet aan!
Ah daar hebben we plurry weer met haar wapen stokquote:Op maandag 10 december 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Moedig ze nou niet aan!
* JortK is 22 so shut upquote:Op maandag 10 december 2007 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Pubers.
Bis morgenquote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef FredvZ het volgende:
ben denk ik te moe om er om te lachen![]()
![]()
Tot morgen
Dan heb ik je aangestoken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
* WyriHaximus denkt dat i ziek aan het worden is
Ik ben er net vanafquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
* WyriHaximus denkt dat i ziek aan het worden is
Wat heb jij met die sitequote:Op dinsdag 11 december 2007 09:55 schreef WyriHaximus het volgende:
http://www.overheardintheoffice.com/archives/005481.html
http://www.overheardintheoffice.com/archives/000018.htmlquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:55 schreef WyriHaximus het volgende:
http://www.overheardintheoffice.com/archives/005481.html
Zakelijk SDSL for the win.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:31 schreef JortK het volgende:
* JortK trekt hier ff de hele lijn plat door wat spullen te uploaden
Leuke sitequote:
Was het maar zon pretquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wyri heeft denk ik aandelen in de opbrengst van de reclamebanners
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.overheardintheoffice.com/archives/000018.html
Al heel lang jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:55 schreef Spike1506 het volgende:
Goedemorgen mensen van het digitale leven.
Zijn jullie net als ik ook toe aan vakantie?
Verkapte *zie mij eens baardhaar hebben* post.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:02 schreef Geqxon het volgende:
Je op kantoor scheren is schijnbaar not-done.
Hey SFquote:
Ja primaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef phluphy het volgende:
Harry! Hoe bevalt het tot nu toe om mod te zijn?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verkapte *zie mij eens baardhaar hebben* post.
ach... vier wel op school vakantie, doe er toch niks en haal alleen maar voldoendesquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:55 schreef Spike1506 het volgende:
Goedemorgen mensen van het digitale leven.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:55 schreef Spike1506 het volgende:
Snoepertquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:06 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Drie stuks. Heerlijk.
-Een random image generator posten is zo slim toch niet-quote:
oi!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:57 schreef Geqxon het volgende:
Hey! Leuk je hier weer te zien
Neem je BlueCurl ook gelijk even mee?
En wij altijd maar denken dat hij wit met een witte baard isquote:
Idd ziet er lekker uit: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Anime&action=history&offset=0&limit=250quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef mschol het volgende:
he bah...
de fokWiki is leuk maar wanneer wordt registratie verplicht gesteld voor bewerkingen..
de spam bots hebben de OP anime pagina meer dan 100x gewijzigd zo'n beetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |