Tientje of 5 a 6. Ondeugdelijke bevestiging van de kentekenplaat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Bertje, ik ben wel erg nieuwsgierig wat je gedaan had dan!![]()
Was het een hoge boete?
Nee nee en nog eens neequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er al weekend? Ik niet! Maar wel bijna!
Tsja.. Maar om verdere boetes te voorkomen hèquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tientje of 5 a 6. Ondeugdelijke bevestiging van de kentekenplaat.
Ik heb hem gisteravond maar weer eens deugdelijk gemaakt, maar dat is zo enorm lelijk. Een enorme plaat op een schattig kleine brommert.
Hehe, deze "ondeugdelijke" kentekenplaat heeft mij al wel eens een flitsboete bespaart.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja.. Maar om verdere boetes te voorkomen hè
Goedemoggelquote:
Waar ben jij dan van? Kabel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow ja vergeet dat steeds! Bij ADSL zit de router al in de modem
! (Weer een reden dat ik het niet zo op ADSL heb
.)
Wyri en ik zijn trouwe UPC-klantenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Geqxon het volgende:
Waar ben jij dan van? Kabel?
maar wees eens reeel, hoe vaak gaat een router nou kapot..quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wyri en ik zijn trouwe UPC-klanten
Losse router heeft wel als voordeel dat je nog gewoon kan internetten als je router defect isZij het dan op 1 pc.
Goed, op het moment dat ik lees zit ik naar Paul de Leeuw te kijken die een negroïde meneer uitkleed op het podiumquote:
ik zit nu aan mn vierde router in 2 jaar tijd....quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef mschol het volgende:
maar wees eens reeel, hoe vaak gaat een router nou kapot..
Getver Fred.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed, op het moment dat ik lees zit ik naar Paul de Leeuw te kijken die een negroïde meneer uitkleed op het podium
Ik heb geen verstand van mooie mannen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef phluphy het volgende:
Getver Fred.
Tenzij het een mooie man is, natuurlijk!
Dat offer is me te groot. (Ben niet zo'n PdL fan).quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef FredvZ het volgende:
Ik heb geen verstand van mooie mannen.
Maar als je hetzelf wil bekijken: hij zit op de Symphonica in Rosso DVD op ongeveer 00:30:00
Heb ff een paar dingen op een rijtje gezet en kwam tot de conclusie dat wat het vriendinlief betreft er toch iets ontbrak. Geen lange gesprekken tot diep in de nacht e.d. En de leukste momenten bevinden zich eigenlijk alleen maar tussen de twee lakens. Op den duur toch een beetje zwakke basis voor een relatie.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef phluphy het volgende:
Maar dan komen er weer goeie tijden, wedden?!!!
Op jouw leeftijd? Kansloos!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vast wel
misschien lukt het dit keer wel om langer dan 4 maanden van een vrouw af te blijven
vreemd...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ik zit nu aan mn vierde router in 2 jaar tijd....
En zoveel gekke dingen doe ik er nou ook weer niet mee.
huh? ze ze zijn boos omdat je over een semi provinciale weg rijdt ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:17 schreef Geqxon het volgende:
Rij ik over een semi provinciale weg.... en wie kom ik dan tegen. Mijn ouders. Die nu boos zijn.
Ik voel me nu net een 16 jarig broekie.
ahh, foeiquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef Geqxon het volgende:
Naja, het is een vrij lange buiten de woonwijk liggende weg, waar auto's 50 mogen en 80 rijden. Vanaf de ene kant kun je er onmogelijk op komen, omdat bromfietsers daar over het fietspad moeten. Maar van de andere kant af kun je er zo op draaien.
Mijn vader is nu boos omdat hij het levengevaarlijk vind. En nu voel ik mij net een 16 jarig pikkie die heel stout is geweest.
Fire awayquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Verder zoek ik phluphy. Ik heb vrouwenadvies nodig.
Yup UPCquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waar ben jij dan van? Kabel?
Verder heb ik het liefst een all-in-one combi, dan scheelt in stroomverbruik en configuratie. De tijd dat ik een router had die op een ADSL modem in ging "bellen" en dat af en toe fout ging heb ik ver achter mij laten liggen.
Zeg toch niet dat het hier moet, PM kan ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga mij niet openbaar voor lul zetten, hey.
Playerquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
hmm, denk dat 4 weken al een onhaalbare zaak zijn
Ocht, je hebt (hopelijk) > 18 jaar zonder gekund.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
hmm, denk dat 4 weken al een onhaalbare zaak zijn
Ja maar dan weet je niet wat je mistquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ocht, je hebt (hopelijk) > 18 jaar zonder gekund.
Bertje heeft ff een handje nodigquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef phluphy het volgende:
* hijg * ! * puf * !
Speciaal van de wintersport terug gekomen! Ik zat verdorie al bijna in München man!
Iemand had me nodig!?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |