't Was inderdaad but-weerquote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
Ja, wat een sufferd. Zou hij al foto's van zijn stulpje hebben?![]()
Bah, vanmiddag een begrafenis gehad. Het weer maakte het extra triest.
Maar ik had het wel verdiend en ik heb er wat aan gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:44 schreef Geqxon het volgende:
Meneer de motoragent heeft mij een boete gegeven.
Ah sterktequote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
Ja, wat een sufferd. Zou hij al foto's van zijn stulpje hebben?![]()
Bah, vanmiddag een begrafenis gehad. Het weer maakte het extra triest.
gister na 12:00 had ik al weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Bertje, ik ben wel erg nieuwsgierig wat je gedaan had dan!![]()
Was het een hoge boete?
Wie heeft er al weekend? Ik niet! Maar wel bijna!
Tientje of 5 a 6. Ondeugdelijke bevestiging van de kentekenplaat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Bertje, ik ben wel erg nieuwsgierig wat je gedaan had dan!![]()
Was het een hoge boete?
Nee nee en nog eens neequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er al weekend? Ik niet! Maar wel bijna!
Tsja.. Maar om verdere boetes te voorkomen hèquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tientje of 5 a 6. Ondeugdelijke bevestiging van de kentekenplaat.
Ik heb hem gisteravond maar weer eens deugdelijk gemaakt, maar dat is zo enorm lelijk. Een enorme plaat op een schattig kleine brommert.
Hehe, deze "ondeugdelijke" kentekenplaat heeft mij al wel eens een flitsboete bespaart.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja.. Maar om verdere boetes te voorkomen hè
Goedemoggelquote:
Waar ben jij dan van? Kabel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow ja vergeet dat steeds! Bij ADSL zit de router al in de modem
! (Weer een reden dat ik het niet zo op ADSL heb
.)
Wyri en ik zijn trouwe UPC-klantenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Geqxon het volgende:
Waar ben jij dan van? Kabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |