En waar ish et K&W topic met de foto'squote:Op woensdag 5 december 2007 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Yes indeed!!
Vanochtend de sleutel opgehaald
Zal ik vandeweek doenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En waar ish et K&W topic met de foto's.
in de linker "doffe"quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Spike1506 het volgende:
Goedemorgen!
Al iets in jullie schoentje gevonden?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
in de linker "doffe"
in de rechter "ellende"
En nog een leuke verkoudheid ook
uhu!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef JortK het volgende:
Overduidelijk een geschikt notebook voor WyriHaximus
Ik heb echt met je doen. Maar daar heb je verder niks aan.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
in de linker "doffe"
in de rechter "ellende"
En nog een leuke verkoudheid ook
Stuur hem een ecard/epm!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb echt met je doen. Maar daar heb je verder niks aan.
Foto?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
Dank je![]()
Met dank aan de woningbouw kan ik me nu uitleven op mijn laminaatvloer. Die moet er namelijk uit.
Iemand interesse?
Het kan iemand een warm moment in zijn/haar hart geven?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef phluphy het volgende:
Ook dáár heeft ie niets aan.![]()
Ik vind het echt sneu!
Knuffel, Fred!
van de woningbouw?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:21 schreef Geqxon het volgende:
Foto?
Welke kleur ik heb namelijk laminaat nodigquote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
Dank je![]()
Met dank aan de woningbouw kan ik me nu uitleven op mijn laminaatvloer. Die moet er namelijk uit.
Iemand interesse?
ja dat wel ja (moeten ze wel geconverteerd worden)quote:Op donderdag 6 december 2007 13:10 schreef Geqxon het volgende:
VS2005 projecten doen het toch wel in 2008?
zie dev topicquote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef JortK het volgende:
Wyri vertel eens wat meer over die RSS feeds
Go to work!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef WyriHaximus het volgende:
http://www.overheardintheoffice.com/archives/005496.html *rpoest*![]()
(Serieus die site houd je bezig
.)
't Was inderdaad but-weerquote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
Ja, wat een sufferd. Zou hij al foto's van zijn stulpje hebben?![]()
Bah, vanmiddag een begrafenis gehad. Het weer maakte het extra triest.
Maar ik had het wel verdiend en ik heb er wat aan gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:44 schreef Geqxon het volgende:
Meneer de motoragent heeft mij een boete gegeven.
Ah sterktequote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
Ja, wat een sufferd. Zou hij al foto's van zijn stulpje hebben?![]()
Bah, vanmiddag een begrafenis gehad. Het weer maakte het extra triest.
gister na 12:00 had ik al weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Bertje, ik ben wel erg nieuwsgierig wat je gedaan had dan!![]()
Was het een hoge boete?
Wie heeft er al weekend? Ik niet! Maar wel bijna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |