Zó spannend is dat nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:55 schreef Spike1506 het volgende:
Verder hebben jullie al bijna 200deeltjes volgespammed!
wFzquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zó spannend is dat nou ook weer niet...
Wtf heb je dan gedaan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik leef nog
Alleen wel met zestien meter verband om mijn poot, dat loopt best kut zeg maar.
Ow wij hebben het gewoon geriptquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ja, best irritant om zo die stof te leren maarja. Toetsen online zijn wel handig.
Zo kwamen de meeste van ons er ook door heenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef Spike1506 het volgende:
@WyriHaximus, mja daar waren heel veel klasgenoten ook al achtergekomen
Ik ben blij als ik er vanaf ben. Hierna nog een scriptieverdediging en dan ga ik lekker een paar maanden doen waar ik zelf zin in heb.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef Spike1506 het volgende:
Ik heb nu ook weer zin om stage te lopen
Dat dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zó spannend is dat nou ook weer niet...
Hoe herkenbaar, alleen zaten wij altijd ET, StarCraft en nog iets te spelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Verder doet FredVz HBO, dat scheelt met mij. Spike, wat doe jij? In het geval van het MBO zou ik blij zijn dat je uberhaupt al les krijgt. Bij mij was het zowat een peuterspeelzaal. Beetje heel de dag met ons speelgoed spelen, tussen de middag een hapje en een slokje doen en aan het einde van de dag maar eens naar huis.
Hehe, op het HBO had ik like 3 dagen les, maandag, dinsdag, woensdag, en de donderdag en vrijdag pakten we dan altijd voor de projecten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:46 schreef Spike1506 het volgende:
Ik doe inderdaad MBO, maar een vriend van mij doet HBO en die heeft maar 2dagen les per week ofzo.
Heb best veel les, maar paar leraren zijn gewoon lui. Gelukkig heb ik verder wel leuke klas waar mensen ook nog fatsoenlijk met de les meedoen en dus niet zo kinderachtig zijn.
Zie het nut van UML verder niet echt in, snap wel waarom enz. maar waarom het zo uitgebreid moet is mij een raadsel.
Nu lekker pauze en een tussenuur.
Nu nog zorgen dat ze je leuk blijven vindenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef Geqxon het volgende:
HAAR OUDERS VINDEN ME LEUK
Yeah hormonen for teh win.
Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet van moeders alleen wel van haar dochter afblijven.
kut kut kutquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
+quote:
=quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef Geqxon het volgende:
En geheel in de trant van Sinterklaas: "Zal ik eens even lekker een peen in jouw schoen stoppen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:
quote:Ow leuk het hele bedrijf heeft de zak gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef Geqxon het volgende:
HAAR OUDERS VINDEN ME LEUK
Yeah hormonen for teh win.
Wat vindt dochterlief er zelf van?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Ja! Een sok die ik kwijt was!quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Spike1506 het volgende:
Goedemorgen!
Al iets in jullie schoentje gevonden?
Denk niet dat dat geheel is afgerondquote:Op woensdag 5 december 2007 09:31 schreef phluphy het volgende:
JO-HOOOOORT !!!!
Ging jij gisteren niet verhuizen? Niets meer over gehoord
Nee.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Was je zenuwachtig voor de ontmoeting?
[..]
Die hield zich akelig stil. Zal wel normaal zijn.quote:Wat vindt dochterlief er zelf van?
Deed je ook snel, zit die zaak om de hoek ofzoquote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm.. Cartridge op voor het uitprinten van de gedichten.
Toch niet
Hij zal wel straks heel vrolijk langs komenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk niet dat dat geheel is afgerond
Yes indeed!!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij zal wel straks heel vrolijk langs komen![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |