Nu nog zorgen dat ze je leuk blijven vindenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef Geqxon het volgende:
HAAR OUDERS VINDEN ME LEUK
Yeah hormonen for teh win.
Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet van moeders alleen wel van haar dochter afblijven.
kut kut kutquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
+quote:
=quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef Geqxon het volgende:
En geheel in de trant van Sinterklaas: "Zal ik eens even lekker een peen in jouw schoen stoppen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:
quote:Ow leuk het hele bedrijf heeft de zak gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef Geqxon het volgende:
HAAR OUDERS VINDEN ME LEUK
Yeah hormonen for teh win.
Wat vindt dochterlief er zelf van?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Ja! Een sok die ik kwijt was!quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Spike1506 het volgende:
Goedemorgen!
Al iets in jullie schoentje gevonden?
Denk niet dat dat geheel is afgerondquote:Op woensdag 5 december 2007 09:31 schreef phluphy het volgende:
JO-HOOOOORT !!!!
Ging jij gisteren niet verhuizen? Niets meer over gehoord
Nee.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Was je zenuwachtig voor de ontmoeting?
[..]
Die hield zich akelig stil. Zal wel normaal zijn.quote:Wat vindt dochterlief er zelf van?
Deed je ook snel, zit die zaak om de hoek ofzoquote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm.. Cartridge op voor het uitprinten van de gedichten.
Toch niet
Hij zal wel straks heel vrolijk langs komenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk niet dat dat geheel is afgerond
Yes indeed!!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij zal wel straks heel vrolijk langs komen![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |