ach, ik kan er wel om lachen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:57 schreef Geqxon het volgende:
http://www.schellingerhou(...)owpage.asp?pageid=84
Ziekelijk.
't Is een flauwe grapquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik kan er wel om lachen..
maar tis alleen leuk als grap...
quote:Er bestaan voor de wijze van vervoer geen wetttelijke voorschriften. De overledene kan zelfs per bakfiets, fiets of motorfiets naar zijn/haar laatste rustplaats gebracht worden. Mogelijkheden genoeg om er een onderscheidend andere uitvaart van te maken, als men dat wil.
quote:
dat vind ik dat op zich helemaal niet zo'n slechte...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:36 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.cvu.nl/de_uitvaartbus.html
OMG!
quote:Op zondag 9 december 2007 14:30 schreef FredvZ het volgende:
Mogguh, je plant een avond Skihut en je eindigt bij vrienden op de bank tot half 5![]()
![]()
Voor de IR-ers onder ons: Skithut => ex, vrienden => Breezah
Oh, je huurt dus van een woonstichting ofzo?quote:Op zondag 9 december 2007 17:08 schreef JortK het volgende:
Goedemiddag
Lekker het hele weekend lopen verfen in me nieuwe huis
quote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, je huurt dus van een woonstichting ofzo?
pwnquote:Op zondag 9 december 2007 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij kunnen we hem wel weer zwart maken.
Hij is er geen eens.
Preciesquote:Op zondag 9 december 2007 19:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat moeten we nog afwachten.![]()
Het is wel de bedoeling.
Uhuquote:
Dankjequote:
Was ff eten en de kertsboom naar binnen halenquote:Op zondag 9 december 2007 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij kunnen we hem wel weer zwart maken.
Hij is er geen eens.
Daar heb je nu dus geen tijd meer voor.quote:Op zondag 9 december 2007 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Was ff eten en de kertsboom naar binnen halen(ow en 3 extra cavia's en een konijn)
Minpunt: Kan geen prio's stellenquote:Op zondag 9 december 2007 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar heb je nu dus geen tijd meer voor.
No shit sherlockquote:Op zondag 9 december 2007 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar heb je nu dus geen tijd meer voor.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te sherlocken want ik zit er altijd boven op.
*start Youp van 't Hek - Flappiequote:Op zondag 9 december 2007 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Was ff eten en de kertsboom naar binnen halen(ow en 3 extra cavia's en een konijn)
Geweldig nummerquote:
Eten geven, naar kijken en aaienquote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef FredvZ het volgende:
Maar moet je met kerst met een hoopje cavia?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Wyri als mod? Maar Wyri is toch helemaal geen narcistische chagrijnige klootzak?
Ik heb hem van het weekend op een ander plekje dan normaal gezet en daar was hij het denk ik niet zo mee eensquote:Op maandag 10 december 2007 09:01 schreef phluphy het volgende:
Fred, ben je wel lief geweest voor je auto dan? Misschien een ontbijt op "bed" proberen?
Hopelijk doet-ie snel weer braaf wat ie moet doen!
Eindelijkquote:Op maandag 10 december 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=14&t=611789
quote:Op maandag 10 december 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=14&t=611789
Ook leukquote:KPN bouwt in Almere een nieuw datacentrum om aan de verwachte vraag naar gehoste diensten te kunnen voldoen. Dit vijfde zogenoemde CyberCenter beschikt over een forse datavloer en wordt november volgend jaar geopend.
KPN biedt al langer in samenwerking met partners gehoste applicaties aan, zoals Exact Online en Exchange Online. Het aanbieden van 'software as a service' zal een volgende stap zijn, zo heeft het bedrijf eerder al bekendgemaakt. Hoewel KPN hiervoor geen tijdspad noemt, lijkt de telco zich met het vijfde CyberCenter klaar te maken voor de verwachte groei.
KPN maakt hierbij slim gebruik van de eerder opgebouwde infrastructuur voor het vaste net. Zo werden de andere CyberCenters voorheen alleen gebruikt voor kwaliteitsbewaking van het vaste net, maar dienen deze nu als infrastructuur voor het aanbod van gehoste applicaties. Voordeel hierbij was onder meer dat het netwerk al dubbel redundant was uitgevoerd.
Het nieuwe datacentrum beschikt over vijfduizend vierkante meter datavloer en over 2000 watt per vierkante meter aan vermogen. Dit zal echter verder stijgen, stelt KPN. Toegang tot het nieuwe gebouw, dat wordt ontwikkeld door Borchveste, is biometrisch beveiligd. KPN wil niet zeggen of dit middels vingerafdrukherkenning of irisscanning is, maar stelt dat het om de 'modernste beveiligingstechnieken' gaat.
Bij de bouw van het pand wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met het feit dat het als datacentrum zal worden gebruikt, zo blijkt uit aanvullende documentatie die bij de provincie Flevoland is ingediend ten behoeve van de aanvraag. Zo komen er speciale installatieruimtes voor hybride koelapparatuur en ondergrondse opslagtanks voor de diesel die in geval van nood de 32 noodstroomaggregaten in de lucht houden.
Voor de koeling maakt Borchveste gebruik van een intelligent klimaatsysteem dat zijn koelgedrag aanpast aan de buitentemperatuur en dat gebruik maakt van onder meer het 'free cooling'-principe. Het koelwater dat nog wel nodig is, wordt onttrokken uit een nabijgelegen kanaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |