Eur 16,778.98quote:* Twee Intel Xeon quad-coreprocessors van 3 GHz
* 16 GB (8 x 2 GB)
* NVIDIA Quadro FX 4500 512 MB, Stereo 3D (2 x dual-link DVI)
* 750 GB 7200-rpm seriële ATA met 3 Gb/s
* Twee SuperDrives met 16-voudige snelheid
* Zowel Bluetooth 2.0+EDR als AirPort Extreme
* Mac Pro RAID Card
* Apple Keyboard en Mighty Mouse - Internationaal Engels
* Mac OS X (Engels)
* iWork '08
* Apple Cinema HD Display (30-inch flat-panel)
* Apple Cinema HD Display (30-inch flat-panel)
* AppleCare Protection Plan voor Mac Pro - Auto-enroll
World dominationquote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef phluphy het volgende:
Ik zou jullie "boodschappenlijstje" wel eens willen zien, bij een onbeperkt budget!
Je hebt dr het snot voor dr ogen geneuktquote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Verder kan ik phluphy verklappen dat alles zeer goed gaat, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Ruim 5,5 jaar geleden maakten we bekend dat we voor het forum gebruik gingen maken van React. Door de samenwerking met softwareontwikkelaar Parse (tegenwoordig gewoon React BV) kregen onze devvers toegang tot de broncode zodat we onze eigen features in het forum konden knutselen. Dat was bijvoorbeeld noodzakelijk om de legendarische userbage merge te kunnen realiseren.
We zijn nu op een punt gekomen dat React voor ons op alle punten voldoet aan wat wij er als forumsoftware van verwachten. Eventuele ontbrekende features zijn dusdanig specifiek op Tweakers.net gericht, dat het niet realistisch zou zijn om te verwachten dat die door de ontwikkelaars van React worden geïmplementeerd. Bovendien wordt de software ook niet alleen meer door Tweakers.net gebruikt en kost de implementatie van features die wij niet gebruiken tijd die de uitrol van nieuwe versies vertraagd.
Omdat dit natuurlijk vanaf het begin was voorzien, is van meet af aan de mogelijkheid opengehouden dat Tweakers.net de broncode zou kopen, om het dan voor eigen gebruik verder te ontwikkelen - en dit leek ons daarvoor een geschikt moment. Met ingang van de op handen zijnde React 1.9.5 zal Tweakers.net dus een eigen fork van React ingebruiknemen.
quote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Verder kan ik phluphy verklappen dat alles zeer goed gaat, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op maandag 10 december 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
Je hebt dr het snot voor dr ogen geneukt
quote:Op maandag 10 december 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt dr het snot voor dr ogen geneukt
Hij heeft haar naar de sterren gespotenschoten?quote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Probéér het nou eens een beetje romantisch te houden, ja!!
quote:Op maandag 10 december 2007 17:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij heeft haar naar de sterren gespotenschoten?
Uhhhh?quote:Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, mijn chick is tenminste minderjarig.
JUIST !!!quote:Op maandag 10 december 2007 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Pubers.
dat doe ik toch helemaal niet?quote:Op maandag 10 december 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Moedig ze nou niet aan!
Ah daar hebben we plurry weer met haar wapen stokquote:Op maandag 10 december 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Moedig ze nou niet aan!
* JortK is 22 so shut upquote:Op maandag 10 december 2007 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Pubers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |