Opvallend qau statistieken heb je gelijk ook omdat Nederland nog nooit tegen Spanje speelde op een eind toernooi Duitsland zou ik nooit willen hebbenquote:Op zondag 2 december 2007 12:59 schreef Thetallguy het volgende:
Jammer van Roemenie, had er liever Spanje of Duitsland gezien
Dat zal ik doen maar dit is snel zodat niet andere eerder met dit topic beginnenquote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef RayMania het volgende:
Kan er geen duidelijkere OP gemaakt worden? Speeldata ofzo?
TT verduidelijkt.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef Wooldoor het volgende:
We kunnen na 3 2 wedstrijden naar huis
Poule C ipv 3.quote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef RayMania het volgende:
Kan er geen duidelijkere OP gemaakt worden? Speeldata ofzo?
TT verduidelijkt.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:05 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, zou je dan dit plaatje in de OP willen doen?quote:Op zondag 2 december 2007 13:05 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
Dat zal ik doen maar dit is snel zodat niet andere eerder met dit topic beginnen
Kunnen we mooi tegen België spelenquote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef Pritt het volgende:
Als we nou 3e worden plaatsen we ons nog voor de Uefa-cup.
Ja maar 4e is ook geen probleemquote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef Pritt het volgende:
Als we nou 3e worden plaatsen we ons nog voor de Uefa-cup.
Dat valt wel mee toch, het stadion is in 2006 geopend: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stade_de_Suissequote:Op zondag 2 december 2007 12:59 schreef Crespo09 het volgende:
Het stadion is redelijk oud en er ligt kunstgras.
Hoe zieligquote:Op zondag 2 december 2007 13:16 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind deze poule jammer, niet omdat ik hoop dat Nederland het EK gaat winnen maar omdat ik liever zou zien dat ze door 3 kutlanden 0-0 zouden spelen ofzo. Als Nederland uitgeschakeld word zegt van Basten straks : Tsja Frankrijk en Italië zijn natuurlijk ook toplanden.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:26 schreef andre347 het volgende:
Jammer Nederland. Dat wordt dus 4e.
Pas maar op, je post wordt zo verwijdertquote:
wij zijn Oranje, wij zijn de beste!quote:Op zondag 2 december 2007 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Zoals ze in Amsterdam altijd zeggen: Appeltje / Eitje [ afbeelding ]
2e?quote:Op zondag 2 december 2007 13:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Nederland word gewoon 2e in de poule
Wat een fantastische poule![]()
Op zijn minst 2e hèquote:Op zondag 2 december 2007 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
2e?
Waarom?Fransen zijn arrogant en italianen lui dus ze worden gewoon eerste.
Je mist onze Raffiequote:Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef ASroma het volgende:
onderschat roemenie niet, denk dat dit de poule van de gelijkspelen wordt, zelfs met 4 punten kan je je in deze poule kwalificeren voor de volgende ronde
wel een heerlijke poule, gelijk vol aan de bakmaar met spelers als mathijsen,emanuelson, jaliens gaat het wel moeilijk worden. Tijd dat van Bommel wordt teruggehaald naar de selectie, iemand die een tegenstander letterlijk bij de ballen vastgrijpt.
basis 11?
Sar
Cler-Boulah-Ooijer-Bronckhorst, seedorf-de zeeuw-bommel-sneijder, v persie-nistelrooij
verdediging blijft zwakke punt.
sneijder en v/d vaart kunnen niet in 1 elftalquote:
Mijn gedachte. Liever dit dan een wedstrijd tegen Letland ofzo.quote:Op zondag 2 december 2007 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtpoule, beter kon bijna niet. Ze moeten er nu flink aan en dat was de bedoeling.
Tegen Frankrijk wel natuurlijk ... ook al was het alleen om Domenech te pesten.quote:Op zondag 2 december 2007 13:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Meest kutte is dat ze beginnen tegen Italie en eindigen tegen Roemenië. Wat Tsjechië deed tegen de Dutisers zullen de Italianen niet doen tegen Frankrijk.
Ik heb liever Kop d'r veur!quote:Op zondag 2 december 2007 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Zoals ze in Amsterdam altijd zeggen: Appeltje / Eitje [ afbeelding ]
Wat jonge.. poule des DOODS!quote:Op zondag 2 december 2007 13:40 schreef trepper het volgende:
Sjonge zeg wat een negativiteit hier allemaal. Er is nog geen seconde gespeeld. Laten we eerst de wedstrijden afwachten. Nederland kan van al deze landen winnen en verliezen, maar dat was ws voor elke poule het geval geweest.
---------------------Van der Sar--------------------quote:Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef ASroma het volgende:
onderschat roemenie niet, denk dat dit de poule van de gelijkspelen wordt, zelfs met 4 punten kan je je in deze poule kwalificeren voor de volgende ronde
wel een heerlijke poule, gelijk vol aan de bakmaar met spelers als mathijsen,emanuelson, jaliens gaat het wel moeilijk worden. Tijd dat van Bommel wordt teruggehaald naar de selectie, iemand die een tegenstander letterlijk bij de ballen vastgrijpt.
basis 11?
Sar
Cler-Boulah-Ooijer-Bronckhorst, seedorf-de zeeuw-bommel-sneijder, v persie-nistelrooij
van bronckhorst op zijn vetrouwde barcelona plekquote:Op zondag 2 december 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
---------------------Van der Sar--------------------
--Heitinga----Boulah---Ooijer-----De Cler---
-----------------------????----------------------------
--------Van Bommel-----------------Seedorf-----
--------------------Van der Vaart-------------------
---------Van Persie--------Van Nistelrooy------
???= Van Bronckhorst? De Zeeuw? Als Schaars en Davids weer fit zijn en in vorm zeker ook kandidaten
Heitinga omdat er niks beters is en hij op die positie het minst kwaad kan doen eigenlijkquote:Op zondag 2 december 2007 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
van bronckhorst op zijn vetrouwde barcelona plekHeitinga moet er eigenlijk ook wel in jah, echt vechtertje ook. Damn we hebben nog een best aardige selectie, alleen jammer dat van basten dan spelers als mathijsen en jaliens gebruikt en van bommel thuislaat
De Cler zakt door het ijs op dat niveau qua verdedigen. Doe maar Bouma ook al is dat pover in aanvallend opzicht. Boulah mag eerst weer is gaan spelen. En Sneijder vergetenquote:Op zondag 2 december 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
???= Van Bronckhorst? De Zeeuw? Als Schaars en Davids weer fit zijn en in vorm zeker ook kandidaten
Seedorf moet je altijd opstellen. Sterker nog, aanvoerder maken.quote:Op zondag 2 december 2007 13:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die moet je niet opstellen tegen Frankrijk, maar wel tegen Italie natuurlijk.
Dat zal wel niet meer doorgaan.quote:Op zondag 2 december 2007 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
We moeten toch al in Februari oefenen tegen de Italianen?
Van der Vaart is gewoon beter.quote:Op zondag 2 december 2007 13:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De Cler zakt door het ijs op dat niveau qua verdedigen. Doe maar Bouma ook al is dat pover in aanvallend opzicht. Boulah mag eerst weer is gaan spelen. En Sneijder vergeten?
Bassie zei dat hij er geen problemen mee heeft maar dat dit soort wedstrijden dan in principe idd niet door gaan.quote:
ik had al zon voorgevoel welke goal dat zou zijnquote:Op zondag 2 december 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=30RlSZTYXrw
Als hij maar fit van de partij is in Zwitserland
En dan de band maar van Sar afpakken in z'n laatste toernooi? Da's gemeen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Seedorf moet je altijd opstellen. Sterker nog, aanvoerder maken.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:52 schreef DANILXL het volgende:
--Heitinga----Da Silva---Ooijer-----De Cler---
--------------------De Zeeuw--------------------
--------v.d. Vaart-----------------Seedorf/Robben
------------------- -Sneijder-------------------
---------v. Persie--------v. Nistelrooy------
Alleen Boulah laten spelen als hij wedstrijdritme heeft.
Bronckhorst eventueel als linksback laten opereren
Hopen dat Robben, van persie en vdv fit blijven gedurende het toernooi
Davids op DFMquote:Op zondag 2 december 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Davids op DFM
Verder helemaal eens met die opstelling.
dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dan de band maar van Sar afpakken in z'n laatste toernooi? Da's gemeen.
quote:
Goede eerste reservequote:Op zondag 2 december 2007 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Sneijder MOET er ook in hoor.
zowel mentaal, conditioneel komt hij tekort. Als hij al niet geblesseerd is. Waarom zou hij de afgelopen 4 jaar niet opgeroepen zijn denk je ?quote:
Wat een onzin. Hij deed het prima bij Ajax tot ie zijn poot brak..quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zowel mentaal, conditioneel komt hij tekort.
kloptquote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je gelijk krijgen/het belachelijk maken van iemand anders met tig smilies is zo 1988.
Brand los hapsnurkquote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik had al zon voorgevoel welke goal dat zou zijn
Bijna goedquote:Op zondag 2 december 2007 02:13 schreef Saekerhett het volgende:
Nog minder dan 11 uur en dan weten we het!
Als ik moest gokken (1 op 64 dat het klopt): Nederland, Zweden, Roemenië, Frankrijk
quote:Op zondag 2 december 2007 14:02 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zo tegen zo'n Engelsman die ik toevalligerwijs goed ken, zo van OMG GROUP C WITH FRANCE & ITALY OMGOMGOMGOMG![]()
![]()
En hij zo van
"least ur in"
Engelaar welquote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zal De Guzman tegen de zomer van 2008 wel zijn NL's nationaliteit al hebben ontvangen.
Géén Kromkamp, Jaliens, Melchiot, Landzaat, Emanuelson en Engelaar A.U.B.
Lijkt mij een foute gedachte. Op ervaring en geslepenheid leg je het altijd af tegen Italie en in mindere mate Frankrijk.quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
We hebben echt wel geslepenheid en ervaring nodig in dit soort grote potten. Hopelijk hebben die lui die zich lieten gaan tegen Portugal ook wat geleerd.
Alsof Bommel ooit nog onder Bassie gaat spelenquote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zal De Guzman tegen de zomer van 2008 wel zijn NL's nationaliteit al hebben ontvangen.
Dit kan dit de selectie worden
quote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Afellay moet inderdaad mee.
Mendes da Silva ipv Hoflandquote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Van Der Sar (Man. Utd - Eng)
2. Stekelenburg (Ajax - Ned)
3. Velthuizen (Vitesse - Ned) / Waterman (AZ - Ned)
4. Boulahrouz (Sevilla - Spa)
5. Bouma (Aston Villa - Eng)
6. Van Bronckhorst (Feyenoord - Ned)
7. Heitinga (Ajax - Ned)
8. Hofland (Feyenoord - Ned)
9. De Cler (Feyenoord - Ned)
10. Ooijer (Blackburn Rovers - Eng)
11. De Zeeuw (AZ - Ned)
12. Sneijder (Real Madrid - Spa)
13. Seedorf (AC Milan - Ita)
14. Van Bommel (Bayern Munchen - Dui)
15. Babel (Liverpool - Eng)
16. De Guzman (Feyenoord - Ned)
17. Afellay (PSV - Ned)
18. Van Der Vaart (HSV - Dui)
19. Robben (Real Madrid - Spa)
20. Van Persie (Arsenal - Eng)
21. Van Nistelrooy (Real Madrid - Spa)
22. Huntelaar (Ajax - Ned)
23. Koevermans (PSV - Ned) / Vennegoor of Hesselink (Celtic - Sco)
24. Kuyt (Liverpool - Eng)
Maar met Buys en Van Dijk hebben we er in onszelf een anti-voetballand bijquote:Op zondag 2 december 2007 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar zoals ik eerder had gezegd. We hebben spelers als Buys en Van Dijk nodig die de spelers van Italië het leven zuur zullen maken. Gevolg: Frankrijk en Nederland gaan door en we hebben al één anti-voetballand minder
Vervang Hofland dan maar door Zonneveld (met zijn huidige spel verdient hij ook een kans, ik bedoel, hij is veel beter dan bijv. Jaliens en Melchiot)quote:Op zondag 2 december 2007 14:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof Bommel ooit nog onder Bassie gaat spelen. En Hofland gaat ook niet mee.
Dat is sowieso al één speler teveel. En dan nog moet er gekozen worden tussen Koef en Jan?quote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
24 spelers
haha, kijk dan eerst eens naar Mendes da Silvaquote:Op zondag 2 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vervang Hofland dan maar door Zonneveld (met zijn huidige spel verdient hij ook een kans, ik bedoel, hij is veel beter dan bijv. Jaliens en Melchiot)
De echte selectie:quote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
7. Heitinga (Ajax - Ned)
8. Hofland (Feyenoord - Ned)
11. De Zeeuw (AZ - Ned)
17. Afellay (PSV - Ned)
18. Robben (Real Madrid - Spa)
19. Van Persie (Arsenal - Eng)
20. Van Nistelrooy (Real Madrid - Spa)
21. Huntelaar (Ajax - Ned)
22. Koevermans (PSV - Ned) / Vennegoor of Hesselink (Celtic - Sco)
23. Kuyt (Liverpool - Eng)
Het probleem is dat Koevermans en Vennegoor of Hesselink precies dezelfde type spelers zijn. En in Oranje beide dezelfde functie moeten invullen, namelijk die van pinchhitter, en het heeft weinig zin om 2 pinchhitters mee te nemen aangezien 1 al volstaat.quote:Op zondag 2 december 2007 14:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is sowieso al één speler teveel. En dan nog moet er gekozen worden tussen Koef en Jan?
Ja laten we Ruud en Clarence weer eens thuis laten.quote:Op zondag 2 december 2007 14:14 schreef ASroma het volgende:
Oh verdorie, ik was inderdaad Mathijsen vergeten. Maar die speelt ook zo anoniem bij HSV.quote:Op zondag 2 december 2007 14:14 schreef ASroma het volgende:
[..]
De echte selectie:
3. Timmer (Feyenoord - Ned)
4. Mathijssen(HSV - Dui)
5. Melchiot (Birmingham - Eng)
7. Heitinga (Ajax - Ned)
8. Jaliens (AZ - Ned)
9. Emanuelson (Ajax - Ned)
11. De Zeeuw (AZ - Ned)
13. Maduro (Ajax - Ned)
14. De Jong (HSV - Dui)
16. Landzaat (Wigan- Eng)
17. Jansen(Vitesse-Ned)
18. Meerdink (Groningen - Ned)
19. Castelen (HSV - Dui)
20. Denneboom (Twente - Ned)
ik moest lachenquote:Op zondag 2 december 2007 14:14 schreef ASroma het volgende:
[..]
De echte selectie:
3. Timmer (Feyenoord - Ned)
4. Mathijssen(HSV - Dui)
5. Melchiot (Birmingham - Eng)
7. Heitinga (Ajax - Ned)
8. Jaliens (AZ - Ned)
9. Emanuelson (Ajax - Ned)
11. De Zeeuw (AZ - Ned)
13. Maduro (Ajax - Ned)14. De Jong (HSV - Dui)
16. Landzaat (Wigan- Eng)
17. Jansen(Vitesse-Ned)
18. Meerdink (Groningen - Ned)
19. Castelen (HSV - Dui)
20. Denneboom (Twente - Ned)
Die zijn dan ook veel beter.quote:Op zondag 2 december 2007 14:19 schreef Crespo09 het volgende:
Geen V. Nistelrooy maar Denneboom, Meerdink![]()
![]()
![]()
![]()
Volg je wel voetbal idioot als Maduro zijn niveau kan vasthouden is hij een van de beste in zijn positiequote:Op zondag 2 december 2007 14:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Maduro, Jansen, Meerdink, Denneboom zullen nooit meegaan, als die spelers meegaan, eet ik mijn pet op.
of als je hem toch niet gebruikt als het nodig is (Portugal).quote:Op zondag 2 december 2007 14:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Koevermans en Vennegoor of Hesselink precies dezelfde type spelers zijn. En in Oranje beide dezelfde functie moeten invullen, namelijk die van pinchhitter, en het heeft weinig zin om 2 pinchhitters mee te nemen aangezien 1 al volstaat.
editten is lekkerquote:
hopelijk komt Totti terug bij de azzuri en schakelt ie Nederland eigenhandig uit met een penalty in de 91e minuutquote:Op zondag 2 december 2007 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Prachtige om te zien hoeveel mensen (waaronder ik dus ook) happen op een Roma fan
.
misschien blijft bassie nog bondscoach:quote:Op zondag 2 december 2007 14:27 schreef WooZ het volgende:
nou maar hopen dat bassie er zsm uitvliegt en polen en rusland lekker doorgaan
quote:LUZERN - Marco van Basten is er voor zichzelf uit wat hij na het EK voetbal wil doen. De bondscoach van het Nederlands elftal praat komende week met de KNVB over contractverlenging.
Ik denk ook dat dit 'm wordquote:Op zondag 2 december 2007 14:24 schreef WeebI het volgende:
Doe mij maar:
1 Edwin van der Sar (Manchester United, ENG)
22 Maarten Stekelenburg (Ajax, NED)
23 Sander Westerveld (jawel)
2 John Heitinga (Ajax, NED)
3 Khalid Boulahrouz (Sevilla, ESP)
4 Wilfed Bouma (Aston Villa, ENG)
5 Joris Mathijsen (Hamburger SV, GER)
12 Jan Kromkamp (PSV, NED)
13 André Ooijer (Blackburn Rovers, ENG)
15 Tim de Cler (Feyenoord, NED)
17 Urby Emanuelson (Ajax, NED)
6 Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord, NED)
8 Clarence Seedorf (AC Milan, ITA)
10 Rafael van der Vaart (Hamburger SV, GER)
11 Arjen Robben (Real Madrid, ESP)
14 Ibrahim Afellay (PSV, NED)
16 Demy de Zeeuw (AZ, NED)
20 Wesley Sneijder (Real Madrid, ESP)
7 Robin van Persie (Arsenal, ENG)
9 Ruud van Nistelrooij (Real Madrid, ESP)
18 Dirk Kuijt (Liverpool, ENG)
19 Klaas Jan Huntelaar (Ajax, NED)
21 Ryan Babel (Liverpool, ENG)
Je bent 'Roma fan' en je weet niet hoe je Azzurri schrijft?quote:Op zondag 2 december 2007 14:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
hopelijk komt Totti terug bij de azzuri en schakelt ie Nederland eigenhandig uit met een penalty in de 91e minuut![]()
Sander, maakt elke wedstrijd wel 1 persoonlijke fout, heb onlangs 6 goals om de oren gekregen, ben bijna inmiddels de meest gepasseerde keeper in de Eredivisie, speel bij Sparta Rotterdam, Westerveld?quote:Op zondag 2 december 2007 14:24 schreef WeebI het volgende:
Doe mij maar:
1 Edwin van der Sar (Manchester United, ENG)
22 Maarten Stekelenburg (Ajax, NED)
23 Sander Westerveld (jawel)
2 John Heitinga (Ajax, NED)
3 Khalid Boulahrouz (Sevilla, ESP)
4 Wilfed Bouma (Aston Villa, ENG)
5 Joris Mathijsen (Hamburger SV, GER)
12 Jan Kromkamp (PSV, NED)
13 André Ooijer (Blackburn Rovers, ENG)
15 Tim de Cler (Feyenoord, NED)
17 Urby Emanuelson (Ajax, NED)
6 Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord, NED)
8 Clarence Seedorf (AC Milan, ITA)
10 Rafael van der Vaart (Hamburger SV, GER)
11 Arjen Robben (Real Madrid, ESP)
14 Ibrahim Afellay (PSV, NED)
16 Demy de Zeeuw (AZ, NED)
20 Wesley Sneijder (Real Madrid, ESP)
7 Robin van Persie (Arsenal, ENG)
9 Ruud van Nistelrooij (Real Madrid, ESP)
18 Dirk Kuijt (Liverpool, ENG)
19 Klaas Jan Huntelaar (Ajax, NED)
21 Ryan Babel (Liverpool, ENG)
Niks joh, gewoon zo'n man als Materazzi, waarvan 99% van de Nederlanders denkt dat ie alleen maar kan schoppen, die mag het verdict vellen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
hopelijk komt Totti terug bij de azzuri en schakelt ie Nederland eigenhandig uit met een penalty in de 91e minuut![]()
Van Basten neemt sowieso Koevermans of VoH mee.quote:
oh jij bent er zo een die bij gebrek aan argumenten het maar weer op gebrek aan spelling gooitquote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent 'Roma fan' en je weet niet hoe je Azzurri schrijft?
doe maar, ze winnen waars toch van onsquote:Op zondag 2 december 2007 14:38 schreef AminBen het volgende:
Zullen we nu een selectie van Frankrijk of Italie maken ?
Nee, het valt me op dat je graag een duur woord gebruikt, maar dat niet eens goed kan. Bovendien heb ik het niet zo op mensen die willen dat Nederland door Totti wordt uitgeschakeld.quote:Op zondag 2 december 2007 14:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
oh jij bent er zo een die bij gebrek aan argumenten het maar weer op gebrek aan spelling gooit![]()
talenwonder
Maakte ook niks klaar op het WK enzoquote:Op zondag 2 december 2007 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
Ach al die lelijke ouwe mannetjes van Frankrijk en Italië, kom op.... Net alsof hun zo goed speelden tijdens de kwalificatie....
Azzurri is geen duur woord.quote:Op zondag 2 december 2007 14:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, het valt me op dat je graag een duur woord gebruikt, maar dat niet eens goed kan. Bovendien heb ik het niet zo op mensen die willen dat Nederland door Totti wordt uitgeschakeld.
Details, details. Het is niet voor niets dat de WK-prestraties niet werden meegenomen bij de potplaatsing.quote:Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
Maakte ook niks klaar op het WK enzo
elk italiaans woord is voor jou duurquote:Op zondag 2 december 2007 14:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, het valt me op dat je graag een duur woord gebruikt, maar dat niet eens goed kan. Bovendien heb ik het niet zo op mensen die willen dat Nederland door Totti wordt uitgeschakeld.
Of op de competitiequote:Op zondag 2 december 2007 13:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar 4e is ook geen probleem
Dan kunnen ze zich richten op het EK
Dat was een ander Nederlands elftal, toen hadde we hem kunnen pakken maar neej, die klote Italianen weer...quote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef Zwansen het volgende:
In 2000 zaten we in de poule met de Wereldkampioen, de vice Europees kampioen en de Europees kampioen van 2 toernooien eerder. Toen wonnen we ook elke wedstrijd.
En die vieze stinkmoffen weer mazzel.
DIe wedstrijd is bijna net zo erg als '74.quote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dat was een ander Nederlands elftal, toen hadde we hem kunnen pakken maar neej, die klote Italianen weer...
Vond je die twee nou zo geweldig spelen dan? Ik vond Argentinië en Duitsland veel beter.quote:Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
Maakte ook niks klaar op het WK enzo
Als je het mij zegt was die ook erger, alleen heeft die van 74' meer zo een 'klassieker-status' als die tegen de Italianen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
DIe wedstrijd is bijna net zo erg als '74.
2 penals missen in de wedstrijd, ballen op de paal....
De sterkste 2 stonden in de finale.quote:Op zondag 2 december 2007 15:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vond je die twee nou zo geweldig spelen dan? Ik vond Argentinië en Duitsland veel beter.
Nou ja, tegen die wedstrijd van Tsjechie komt ook het woord mazzel bovendrijvenquote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef Zwansen het volgende:
In 2000 zaten we in de poule met de Wereldkampioen, de vice Europees kampioen en de Europees kampioen van 2 toernooien eerder. Toen wonnen we ook elke wedstrijd.
En die vieze stinkmoffen weer mazzel.
Nou dat vond ik niet. Ligt net aan de loting.quote:Op zondag 2 december 2007 15:10 schreef AminBen het volgende:
[..]
De sterkste 2 stonden in de finale.
De bondscoach van Roemenië kon er nog wel om lachen.quote:Tegenstanders ook niet blij met Oranje
LUZERN - De bondscoaches van de tegenstanders van het Nederlandse elftal in de groepsfase van het EK in Oostenrijk en Zwitserland waren het zondagmiddag na de loting in Luzern roerend met elkaar eens. Ze hadden het nauwelijks slechter kunnen treffen.
Raymond Domenech, de bondscoach van Frankrijk, was duidelijk aangeslagen van de loting, die zijn land in poule C aan Nederland, Italië en Roemenië koppelde. Met het gezicht op onweer verscheen hij op de persconferentie. "Dit had nauwelijks erger gekund. We gaan ons best doen", was zijn korte commentaar.
Domenech verliet de perszaal toen een Italiaanse journalist vroeg of hij het niet jammer vond dat Zidane was gestopt? De man doelde op de kopstoot die de aanvoerder van Frankrijk in de WK-finale aan Materazzi uitdeelde. "Ik vind dit geen grapje. Tot ziens", bitste Domenech.
Roberto Donadoni sprak ongeveer dezelfde woorden als Marco van Basten, met wie hij jaren bij AC Milan speelde. "Dit is een heel lastige groep", verklaarde de bondscoach van Italië. "Ik kan alleen maar hopen dat we verder komen. Dat zal lastig worden, maar we gaan ons best doen."
Victor Piturca, de bondscoach van Roemenië, kreeg de lachers op zijn hand. "Ik ben dolblij met dit resultaat. Dit had niet veel eenvoudiger gekund. We spelen tegen de wereldkampioen, de verliezend WK-finalist en het land dat de afgelopen drie jaar in de kwalificatiewedstrijden voor het EK en WK het beste heeft gepresteerd. Ik ben benieuwd tegen wie we het in de kwartfinale moeten opnemen."
Viera, Ribery, Makelele en Ribery slechter dan V. Bronckhorst, vd Vaart, Sneijder en Seedorf? Dacht 't niet..quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef Fides het volgende:
Niet heel speciaal hoor. Nederland heeft een beter middenveld en in principe ook een dodelijkere aanval dan Frankrijk. Hun verdediging (en het verdigende middeveld) natuurlijk wel veel sterker.
Wat zei 'ie?quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Die opmerking van de bondscoach van Roemenie![]()
Ik verwacht dat die nog gelijk gaat hebben ook
quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef Fides het volgende:
Niet heel speciaal hoor. Nederland heeft een beter middenveld en in principe ook een dodelijkere aanval dan Frankrijk. Hun verdediging (en het verdigende middeveld) natuurlijk wel veel sterker.
Wow hej zeg. Makaay is inderdaad helemaal niks, en zo nog een lijst.quote:Op zondag 2 december 2007 15:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
Domenech kan het zich gewoon permiteren om Trezeguet thuis te laten.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Davids op DFM
Verder helemaal eens met die opstelling.
Inderdaad, die hebben allen niets te zoeken in Oranjequote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En verder da Silva en Mathijsen echt als uiterste reserve gebruiken.
Evenals Robben
[..]
Inderdaad, die hebben allen niets te zoeken in Oranje
quote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Robben zet zichzelf wel buitenspel, want hij is altijd geblesseerd. Mathijssen is ronduit een gevaar in de verdediging. dan liever Bouhlarouz of wellicht Ryan Donk. Een fitte davids is wat mij betreft wel bruikbaar asl wisselspeler, een hele wedstrijd op dit hoge niveau zal niet meer gaan.
Als je Makaay aan Trezeguet gelijkwaardig stelt snap je er geloof ik niet zo veel van.quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wow hej zeg. Makaay is inderdaad helemaal niks, en zo nog een lijst.
precies ik denk dat roemenie nog wel eens de kwartfinale kan gaan halen ook, puur door de instelling van die coach. Niet te serieus op de loting reageren, ze gaan gewoon heerlijk genieten die Roemenen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Die opmerking van de bondscoach van Roemenie![]()
Ik verwacht dat die nog gelijk gaat hebben ook
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan Trezeguet?quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je Makaay aan Trezeguet gelijkwaardig stelt snap je er geloof ik niet zo veel van.
Persoonlijk heb ik veel liever Makaay in mijn elftal dan Trezeguet, maar beide bakken ze er vrij weinig van in hun nationale elftal (behalve dat ene moment van Trezeguet in de zomer van 2000).quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je Makaay aan Trezeguet gelijkwaardig stelt snap je er geloof ik niet zo veel van.
Precies wat ik wou zeggenquote:Op zondag 2 december 2007 16:55 schreef alors het volgende:
Nou prima loting, kan Marco + aanhang mooi de sterke tegenstand als reden voor de blamage opgeven en dan mooi rausss!![]()
Tijd voor echt voetbal.
Ach, Makaay is in het Nederlands team nooit goed gebruikt. Bij zo'n speler moet je naar zijn kwaliteiten spelen. Over Trezeguet weet ik het niet in het Franse elftal. Ik heb hem 2/3 jaar goed zien spelen, maar niet heel bijzonder. Maar ik zou dus zeker liever Makaay hebben.quote:Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik veel liever Makaay in mijn elftal dan Trezeguet, maar beide bakken ze er vrij weinig van in hun nationale elftal (behalve dat ene moment van Trezeguet in de zomer van 2000).
quote:Group C
June 9 Romania-France (17.00, Zurich)
June 9 Holland-Italy (19.45, Berne)
June 13 Italy-Romania (17.00, Zurich)
June 13 Holland-France (19.45, Berne)
June 21 Holland-Romania (19.45, Berne)
June 21 France-Italy (19.45, Zurich)
Quarter-Finals
June 19 Winner Gp A v Runner-up Gp B (19.45, Basel)
June 20 Winner Gp B v Runner-up Gp A (19.45, Vienna)
June 21 Winner Gp C v Runner-up Gp D (19.45, Basel)
June 22 Winner Gp D v Runner-up Gp C (19.45, Vienna)
Semi-Finals
June 25 Winner of June 19 QF v Winner of June 20 QF (19.45, Basel)
June 26 Winner of June 21 QF v Winner of June 22 QF (19.45, Vienna)
Final
June 29 (19.45, Vienna)
op papier misschien, maar kijk eens naar de kwalificatie reeeks.......... stugge ploeg hoor en toch een soort van angstgegner van NLquote:Op zondag 2 december 2007 16:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat een bs. Roemenie is veruit de minste van de 3. Niet dat het een makkelijke wedstrijd wordt tegen ze.
jah die wedstrijden tegen roemenie in de kwalificatiereeks worden een beetje weggemoffeld, vergeet niet dat Nederland 2x eigenlijk vrijwel kansloos is gelaten door Roemeniequote:Op zondag 2 december 2007 17:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat is en blijft nog steeds Portugal
quote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef kriele het volgende:
Frankrijk is favoriet,
Inderdaad. Ik vind alles best, als we maar van die kutfransen winnen!quote:Op zondag 2 december 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
Samen met Italie Frankrijk naar huis sturen zal prachtig zijn
Dat dusquote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind alles best, als we maar van die kutfransen winnen!
quote:Op zondag 2 december 2007 17:04 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef kriele het volgende:
Frankrijk is favoriet, maar Nederland is zeker niet kansloos. Ik opteer voor een volgende opstelling:
--------------Sar-----------------------
De Cler-Ooijer-Bouhlarouz-Urby(mits in vorm)
------------Van Bronkhorst----------
Seedorf-----Sneijder---------Davids(of Kuyt)
--------Van der Vaart----------------
--------Van Persie--------------------
qut/
Mits in vorm is al een jaar niet meer in vorm.
Heb hoofdpijn van die lul.
Samen met Italië Nederland naar huis sturen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
Samen met Italie Frankrijk naar huis sturen zal prachtig zijn
Buk ffquote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef Ziewoarut het volgende:
Moet de Fransen toch meer als die Italianen
quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vrees dat het na twee wedstrijden al min of meer voorbij is voor Nederland. Italië en Frankrijk zijn met een normale bondscoach al veel te sterk en met van Basten aan het roer al helemaal.
Je onderschat Frankrijk zwaar.quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik vind anders dat Frankrijk nu toch wordt overschat door velen. Ze zijn goed, ja. Ze zijn favoriet ten opzichte van Nederland, maar ik vind het team wel wat over zijn hoogtepunt heen. Italie is gewoon een klapje beter als Nederland. Als je die op een gelijkspel kan houden, dan doe je het goed, denk ik.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh ja, je stonden voor Jan Lul in de finale van het WK.!
quote:Group of Death draws mixed reaction
The look on France coach Raymond Domenech's face said it all as Les Bleus were the second team drawn in Group C after the Netherlands. Being placed alongside the Dutch was bad enough, but Domenech's expression of horror signalled the realisation that worse was to come. Romania were next out of the pot, then the hammer blow; Italy. The Group of Death. Every tournament has to have one and UEFA EURO 2008 has not disappointed with the UEFA EURO 2000 and 2006 FIFA World Cup finalists scheduled to reprise their rivalry on 17 June in Zurich. The two sides also met in qualifying, as did the Netherlands and Romania, so it was a time to renew acquaintances when the four coaches faced reporters together after today's draw in Lucerne. "Va bene?" asked a journalist as Roberto Donadoni took his place at the table. The Italy coach shrugged and smiled wryly. Domenech could not hide his disappointment though, admitting he would rather have "avoided these three teams" before leaving early.
Roberto Donadoni, Italy coach
It was not an easy qualifying round and now we have not been too fortunate with this draw. I had a gut feeling that it would turn out this way but you cannot change the rules and when you get to a final, every opponent is tough. I spoke with Marco before the draw and told him I thought we were going to play each other and that's the way it's worked out. We have to meet France again which is tough, but every past match is history. We now look forward to the next game.
Raymond Domenech, France coach
I am not happy, nothing I wanted has worked out. In fact, I don't think we're the happiest four coaches here after the draw and the way it worked out. We would love to have avoided the three other teams but now we've got it we'll have to deal with it. I would have also preferred to have played in Austria and not Switzerland.
Marco van Basten, Netherlands coach
You can say we have a really heavy group. We have to play against the World Cup finalists Italy and France. These are the two big countries. They have lots of experience, good players, so we have a really hard group. In the last World Cup we had a 'group of death' and I am very curious what they will call this one. We start against Italy, then France and then Romania so it will be a tough group for us. Italy is a real football nation that always gets far in tournaments. The same goes for France in recent years. This will be a very tough job.
Victor Piturca, Romania coach
It is a very nice and easy group, with the world champions, the World Cup runners-up and Holland who we know very well. We hope it will be an extraordinary experience for us and why shouldn't we be one of the two teams to qualify?
Bron: UEFA
Zizou..quote:Op zondag 2 december 2007 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh ja, je stonden voor Jan Lul in de finale van het WK.!
Optimise for the winquote:Op zondag 2 december 2007 18:09 schreef Dvm86 het volgende:
Die afschuwelijke Nederlandse sombere mentaliteit!
We hebben hem al eens gewonnen en een de afgelopen twee EKs waren we er dicht bij.
Duitsland en Frankrijk speelden voor (en Frankrijk tevens gedurende de beginfase) van het WK helemaal niet goed... we weten allemaal hoe deze teams eindigden. Herinner je de kritiek op Klinsmann nog?
In de poule des doods van afgelopen EK zijn we goed doorgekomen. Deze is dodelijker, maar voor Nederland beter. Nederland speelt beter tegen geduchte tegenstanders dan tegen landjes zoals Luxemburg.
We maken zeker kans om alle drie de tegenstanders uit te schakelen. De Italianen hebben een naam, maar zijn zeker niet onverslaanbaar!
Ja, matige tegenstanders man, Frankrijk en Italie.quote:Op zondag 2 december 2007 18:33 schreef Barca het volgende:
Poule des doods? Zout op zeg! Zo goed zijn de tegenstanders niet. Toch gaat Nederland 3x met minimaal 10 - 0 op zijn bek!
quote:Op zondag 2 december 2007 18:33 schreef Barca het volgende:
Poule des doods? Zout op zeg! Zo goed zijn de tegenstanders niet. Toch gaat Nederland 3x met minimaal 10 - 0 op zijn bek!
quote:Op zondag 2 december 2007 18:33 schreef Barca het volgende:
Denk sowieso dat Roemenie wel punten kan afsnoepen van Frankrijk en Italie. Maar juist daarom is het vervelend dat je zelf de laatste wedstrijd tegen Roemenie speelt.quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Wel tof dat de coach van Roemenie er zo luchtig over doet. Als hij dat kan overbrengen op zijn ploeg zouden de andere 3 ploegen zomaar nog eens voor een verrassing komen te staan.
Bij een Nederland zit er toch een soort van druk achter met al die vedettes in je team. Roemenie heeft wat dat betreft niets te verliezen en kan alleen maar winnen aan status als zij goed spel showen tegenover de rest.
Indrukwekkend vind ik ze niet! Waar lees jij dat ik zeg dat Spanje en Kroatië beter zijn dan Frankrijk en Italië?quote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, matige tegenstanders man, Frankrijk en Italie.
Spanje en Kroatie zijn veel beter..
De wereldkampioen en de vice-wereldkampioen... niet indrukwekkend?quote:Op zondag 2 december 2007 18:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Indrukwekkend vind ik ze niet! Waar lees jij dat ik zeg dat Spanje en Kroatië beter zijn dan Frankrijk en Italië?
We moeten nu ook niet doen of ze onverslaanbaar zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 18:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
De wereldkampioen en de vice-wereldkampioen... niet indrukwekkend?
Dat bedoel ik. Zo bijzonder spelen zij, ook op een eindtoernooi, niet. Maar ze zijn wel veel te goed voor ons. Het zegt echter meer over onze zwakte dan over hun kracht.quote:Op zondag 2 december 2007 18:52 schreef kriele het volgende:
[..]
We moeten nu ook niet doen of ze onverslaanbaar zijn.
Maar Nederland is volgens de statistieken het beste land van Europa afgaande op de laatste kwalificatiereeksen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
De wereldkampioen en de vice-wereldkampioen... niet indrukwekkend?
indrukwekkend is ook niet hetzelfde als onverslaanbaar... maar ik was even vergeten dat Barca een serieuze pet heeft en een andere en dat hij nu even niet zijn serieuze pet op schijnt te hebben...quote:Op zondag 2 december 2007 18:52 schreef kriele het volgende:
[..]
We moeten nu ook niet doen of ze onverslaanbaar zijn.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Nederland is volgens de statistieken het beste land van Europa afgaande op de laatste kwalificatiereeksen.
Dus dit wordt een eitje voor Marco toch?
En we weten hoe dat afliep.quote:Op zondag 2 december 2007 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
WK 2006: "Poule des doods, we komen nooit verder!"
Resultaat: na 2 wedstrijden al gekwalificeerd (met baggervoetbal).
Dus waarom zou dat nu niet lukken?
Omdat geluk opraakt! En we kwalitatief nog minder zijn!quote:Op zondag 2 december 2007 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
WK 2006: "Poule des doods, we komen nooit verder!"
Resultaat: na 2 wedstrijden al gekwalificeerd (met baggervoetbal).
Dus waarom zou dat nu niet lukken?
Makaay moet er ook bijquote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
6. Mathijsen (HSV - Dui)
7. Heitinga (Ajax - Ned)
8. Hofland (Feyenoord - Ned) / Zonneveld (PSV - Ned)
11. Van Bronckhorst (Feyenoord - Ned)
17. Afellay (PSV - Ned)
18. Van Der Vaart (HSV - Dui)
19. Robben (Real Madrid - Spa)
20. Van Persie (Arsenal - Eng)
21. Van Nistelrooy (Real Madrid - Spa)
22. Huntelaar (Ajax - Ned)
23. Koevermans (PSV - Ned) / Vennegoor of Hesselink (Celtic - Sco)
24. Kuyt (Liverpool - Eng)
Ja maar Portugal zit niet in groep D, dus die komen we op zijn vroegst pas in de halve finale tegenquote:
En je weet hoe de laatste halve finale op een Ek tegen Portugal afliepquote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar Portugal zit niet in groep D, dus die komen we op zijn vroegst pas in de halve finale tegen
Ja... alleen spelen die teringlijers niet in eigen land nu. Stinkportugalquote:Op zondag 2 december 2007 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
En je weet hoe de laatste halve finale op een Ek tegen Portugal afliep
...En weten wij inmiddels wat ons te wachten staat...quote:Op zondag 2 december 2007 19:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja... alleen spelen die teringlijers niet in eigen land nu. ...
De ezel heeft zich al 2 keer gestoten hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Tennessee het volgende:
[..]
...En weten wij inmiddels wat ons te wachten staat...
Wij hadden daar vrij weinig moeite mee.quote:Op zondag 2 december 2007 19:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja... alleen spelen die teringlijers niet in eigen land nu. Stinkportugal
jij staat voorlopig weer op mijn ignore lijst sjimz, dat lijkt me verstandig en dan weet je dat nu weer...quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ezel heeft zich al 2 keer gestoten hoor.
harryquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wij hadden daar vrij weinig moeite mee.
2x zelfs..
En dat zal nog zeker 11x gebeuren!quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ezel heeft zich al 2 keer gestoten hoor.
weinig moeite is geen synoniem voor winnenquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wij hadden daar vrij weinig moeite mee.
2x zelfs..
Beter lezen en kijken wat ik quote, pannenkoek.quote:Op zondag 2 december 2007 19:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
weinig moeite is geen synoniem voor winnen
Wat lul jij nou mafketel ik hoop gewoon dat iedereen ziet dat M. van Basten het Nederlands Elftal verneukt, ik wil gewoon geen smoesjes horen als tsja frankrijk en Italië zijn natuurlijk ook toplanden.quote:
Ik zie liever Van Bommel dan Maduro, met spelers als Maduro win je de oorlog nietquote:Op zondag 2 december 2007 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Emanuelson in deze vorm heeft echt helemaal niets bij Oranje te zoeken idd.
Maduro moet er zeker bij in deze vorm.
Von Bommel mag wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |