kijk maar eens goed naar m'N sig en ga dan pas domme dingen zeggen.quote:
Wat hebben Polen en Russen met Praag te maken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
kijk maar eens goed naar m'N sig en ga dan pas domme dingen zeggen.
het stikt hier van de Russen en ik heb aardig wat Poolse collega's ook hier. Buurland, jeweets.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:36 schreef Joe. het volgende:
[..]
Wat hebben Polen en Russen met Praag te maken?
te veel poules ?quote:
We kunnen helaas niet tegen julliie loten.quote:
In België is er zelfs nog geen enkele zender die het tv-contract voor Euro 2008 gekocht heeft. Alle zenders claimen "geen interesse" of "geen geld er voor over" ...quote:Op zondag 2 december 2007 02:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet tegen julliie loten.
Niet in de zomer natuurlijk. Maar wie zal hier na de overwinningen van Justine Henin in Roland Garros en Wimbledon , en de groene trui van Tom Boonen in de Tour in die maanden nog merken dat er een EK voetbal aan de gang is ?quote:
de mensen op de tribunes natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 07:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik hoop op zweden, ik weet niet waarom.
quote:Op zondag 2 december 2007 11:21 schreef borisz het volgende:
Griekenland, Zwitserland en Oostenrijk zijn de landen die ik uitsluit voor de titel. Verder kan iedereen met een goede dag het EK winnen.
Er zijn meer landen die ik niet als titelkandidaat zie. Polen, Zweden, Nederland, Rusland en Roemenie zie ik bijvoorbeeld echt geen Europees kampioen worden.quote:Op zondag 2 december 2007 11:21 schreef borisz het volgende:
Griekenland, Zwitserland en Oostenrijk zijn de landen die ik uitsluit voor de titel. Verder kan iedereen met een goede dag het EK winnen.
Waar niet is meer de vraagquote:Op zondag 2 december 2007 11:27 schreef Jnk18 het volgende:
Hoelaat begint de loting? ergens te zien ook?
Nou ik vind het wel altijd leuk hoor met al die coaches en filmpjes daarquote:Op zondag 2 december 2007 11:49 schreef Ambrosius het volgende:
Over een uur is het pas bekend, eerst dus ruim een half uur onzin.
Verwacht er niet teveel van.quote:Op zondag 2 december 2007 11:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel altijd leuk hoor met al die coaches en filmpjes daar
Sneeuw?quote:Op zondag 2 december 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:
Als ik 75% goed heb, kom ik iedereen Zwitserse en Oostenrijkse delicatessen brengen (wat dat ook mogen zijn).
Door de potindeling zitten we daar zeker inquote:Op zondag 2 december 2007 11:55 schreef Cootz het volgende:
Wedden dat er straks weer gesproken wordt over de 'poule des doods'?
Griekenland Italië Duitsland Frankrijk zou anders ook de groep des doods zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Door de potindeling zitten we daar zeker in.
Humor zou het wel zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 11:56 schreef Bruce117 het volgende:
Nederland - Italie - Duitsland - Frankrijk zou toch misschien wel de sterkste poule allertijden zijn
Pot 1 gooit wel een beetje roet in het eten om een echte sterke poule te maken.quote:Op zondag 2 december 2007 11:56 schreef Bruce117 het volgende:
Nederland - Italie - Duitsland - Frankrijk zou toch misschien wel de sterkste poule allertijden zijn
Nederland word wel beter gezien dan Griekenland.quote:Op zondag 2 december 2007 11:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Griekenland Italië Duitsland Frankrijk zou anders ook de groep des doods zijn.
je moet gewoon alle 16 of misschien niet de gastlanden + winnaar vorig ek apart, maar de rest gewoon in 1 bak.quote:Op zondag 2 december 2007 11:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Humor zou het wel zijn.
Maar de pot indeling is natuurlijk beetje absurd.
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is. Ik zeg alleen dat het helemaal niet zeker is dat Nederland in de groep des doods komt.quote:Op zondag 2 december 2007 12:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland word wel beter gezien dan Griekenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |