We moeten nu ook niet doen of ze onverslaanbaar zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 18:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
De wereldkampioen en de vice-wereldkampioen... niet indrukwekkend?
Dat bedoel ik. Zo bijzonder spelen zij, ook op een eindtoernooi, niet. Maar ze zijn wel veel te goed voor ons. Het zegt echter meer over onze zwakte dan over hun kracht.quote:Op zondag 2 december 2007 18:52 schreef kriele het volgende:
[..]
We moeten nu ook niet doen of ze onverslaanbaar zijn.
Maar Nederland is volgens de statistieken het beste land van Europa afgaande op de laatste kwalificatiereeksen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
De wereldkampioen en de vice-wereldkampioen... niet indrukwekkend?
indrukwekkend is ook niet hetzelfde als onverslaanbaar... maar ik was even vergeten dat Barca een serieuze pet heeft en een andere en dat hij nu even niet zijn serieuze pet op schijnt te hebben...quote:Op zondag 2 december 2007 18:52 schreef kriele het volgende:
[..]
We moeten nu ook niet doen of ze onverslaanbaar zijn.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Nederland is volgens de statistieken het beste land van Europa afgaande op de laatste kwalificatiereeksen.
Dus dit wordt een eitje voor Marco toch?
En we weten hoe dat afliep.quote:Op zondag 2 december 2007 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
WK 2006: "Poule des doods, we komen nooit verder!"
Resultaat: na 2 wedstrijden al gekwalificeerd (met baggervoetbal).
Dus waarom zou dat nu niet lukken?
Omdat geluk opraakt! En we kwalitatief nog minder zijn!quote:Op zondag 2 december 2007 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
WK 2006: "Poule des doods, we komen nooit verder!"
Resultaat: na 2 wedstrijden al gekwalificeerd (met baggervoetbal).
Dus waarom zou dat nu niet lukken?
Makaay moet er ook bijquote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zal De Guzman tegen de zomer van 2008 wel zijn NL's nationaliteit al hebben ontvangen.
Dit kan dit de selectie worden
1. Van Der Sar (Man. Utd - Eng)
2. Stekelenburg (Ajax - Ned)
3. Velthuizen (Vitesse - Ned) / Waterman (AZ - Ned)
4. Boulahrouz (Sevilla - Spa)
5. Bouma (Aston Villa - Eng)
6. Mathijsen (HSV - Dui)
7. Heitinga (Ajax - Ned)
8. Hofland (Feyenoord - Ned) / Zonneveld (PSV - Ned)
9. De Cler (Feyenoord - Ned)
10. Ooijer (Blackburn Rovers - Eng)
11. Van Bronckhorst (Feyenoord - Ned)
12. Sneijder (Real Madrid - Spa)
13. Seedorf (AC Milan - Ita)
14. Van Bommel (Bayern Munchen - Dui)
15. Babel (Liverpool - Eng)
16. De Guzman (Feyenoord - Ned)
17. Afellay (PSV - Ned)
18. Van Der Vaart (HSV - Dui)
19. Robben (Real Madrid - Spa)
20. Van Persie (Arsenal - Eng)
21. Van Nistelrooy (Real Madrid - Spa)
22. Huntelaar (Ajax - Ned)
23. Koevermans (PSV - Ned) / Vennegoor of Hesselink (Celtic - Sco)
24. Kuyt (Liverpool - Eng)
Géén Kromkamp, Jaliens, Melchiot, Landzaat, Emanuelson en Engelaar A.U.B.
Ja maar Portugal zit niet in groep D, dus die komen we op zijn vroegst pas in de halve finale tegenquote:
En je weet hoe de laatste halve finale op een Ek tegen Portugal afliepquote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar Portugal zit niet in groep D, dus die komen we op zijn vroegst pas in de halve finale tegen
Ja... alleen spelen die teringlijers niet in eigen land nu. Stinkportugalquote:Op zondag 2 december 2007 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
En je weet hoe de laatste halve finale op een Ek tegen Portugal afliep
...En weten wij inmiddels wat ons te wachten staat...quote:Op zondag 2 december 2007 19:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja... alleen spelen die teringlijers niet in eigen land nu. ...
De ezel heeft zich al 2 keer gestoten hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Tennessee het volgende:
[..]
...En weten wij inmiddels wat ons te wachten staat...
Wij hadden daar vrij weinig moeite mee.quote:Op zondag 2 december 2007 19:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja... alleen spelen die teringlijers niet in eigen land nu. Stinkportugal
jij staat voorlopig weer op mijn ignore lijst sjimz, dat lijkt me verstandig en dan weet je dat nu weer...quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ezel heeft zich al 2 keer gestoten hoor.
harryquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wij hadden daar vrij weinig moeite mee.
2x zelfs..
En dat zal nog zeker 11x gebeuren!quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ezel heeft zich al 2 keer gestoten hoor.
weinig moeite is geen synoniem voor winnenquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wij hadden daar vrij weinig moeite mee.
2x zelfs..
Beter lezen en kijken wat ik quote, pannenkoek.quote:Op zondag 2 december 2007 19:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
weinig moeite is geen synoniem voor winnen
Wat lul jij nou mafketel ik hoop gewoon dat iedereen ziet dat M. van Basten het Nederlands Elftal verneukt, ik wil gewoon geen smoesjes horen als tsja frankrijk en Italië zijn natuurlijk ook toplanden.quote:
Ik zie liever Van Bommel dan Maduro, met spelers als Maduro win je de oorlog nietquote:Op zondag 2 december 2007 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Emanuelson in deze vorm heeft echt helemaal niets bij Oranje te zoeken idd.
Maduro moet er zeker bij in deze vorm.
Von Bommel mag wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |