Bassie zei dat hij er geen problemen mee heeft maar dat dit soort wedstrijden dan in principe idd niet door gaan.quote:
ik had al zon voorgevoel welke goal dat zou zijnquote:Op zondag 2 december 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=30RlSZTYXrw
Als hij maar fit van de partij is in Zwitserland
En dan de band maar van Sar afpakken in z'n laatste toernooi? Da's gemeen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Seedorf moet je altijd opstellen. Sterker nog, aanvoerder maken.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:52 schreef DANILXL het volgende:
---------------------Van der Sar--------------------
--Heitinga----Da Silva---Ooijer-----De Cler---
--------------------De Zeeuw--------------------
--------v.d. Vaart-----------------Seedorf/Robben
------------------- -Sneijder-------------------
---------v. Persie--------v. Nistelrooy------
Alleen Boulah laten spelen als hij wedstrijdritme heeft.
Bronckhorst eventueel als linksback laten opereren
Hopen dat Robben, van persie en vdv fit blijven gedurende het toernooi
Davids op DFMquote:Op zondag 2 december 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
---------------------Van der Sar--------------------
--Heitinga----Boulah---Ooijer-----De Cler---
-----------------------????----------------------------
--------Van Bommel-----------------Seedorf-----
--------------------Van der Vaart-------------------
---------Van Persie--------Van Nistelrooy------
quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Davids op DFM
Verder helemaal eens met die opstelling.
dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dan de band maar van Sar afpakken in z'n laatste toernooi? Da's gemeen.
quote:
Goede eerste reservequote:Op zondag 2 december 2007 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Sneijder MOET er ook in hoor.
zowel mentaal, conditioneel komt hij tekort. Als hij al niet geblesseerd is. Waarom zou hij de afgelopen 4 jaar niet opgeroepen zijn denk je ?quote:
Wat een onzin. Hij deed het prima bij Ajax tot ie zijn poot brak..quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zowel mentaal, conditioneel komt hij tekort.
kloptquote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je gelijk krijgen/het belachelijk maken van iemand anders met tig smilies is zo 1988.
Brand los hapsnurkquote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik had al zon voorgevoel welke goal dat zou zijn
Bijna goedquote:Op zondag 2 december 2007 02:13 schreef Saekerhett het volgende:
Nog minder dan 11 uur en dan weten we het!
Als ik moest gokken (1 op 64 dat het klopt): Nederland, Zweden, Roemenië, Frankrijk
quote:Op zondag 2 december 2007 14:02 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zo tegen zo'n Engelsman die ik toevalligerwijs goed ken, zo van OMG GROUP C WITH FRANCE & ITALY OMGOMGOMGOMG![]()
![]()
En hij zo van
"least ur in"
Engelaar welquote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zal De Guzman tegen de zomer van 2008 wel zijn NL's nationaliteit al hebben ontvangen.
Géén Kromkamp, Jaliens, Melchiot, Landzaat, Emanuelson en Engelaar A.U.B.
Lijkt mij een foute gedachte. Op ervaring en geslepenheid leg je het altijd af tegen Italie en in mindere mate Frankrijk.quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
We hebben echt wel geslepenheid en ervaring nodig in dit soort grote potten. Hopelijk hebben die lui die zich lieten gaan tegen Portugal ook wat geleerd.
Alsof Bommel ooit nog onder Bassie gaat spelenquote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zal De Guzman tegen de zomer van 2008 wel zijn NL's nationaliteit al hebben ontvangen.
Dit kan dit de selectie worden
quote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Afellay moet inderdaad mee.
Mendes da Silva ipv Hoflandquote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Van Der Sar (Man. Utd - Eng)
2. Stekelenburg (Ajax - Ned)
3. Velthuizen (Vitesse - Ned) / Waterman (AZ - Ned)
4. Boulahrouz (Sevilla - Spa)
5. Bouma (Aston Villa - Eng)
6. Van Bronckhorst (Feyenoord - Ned)
7. Heitinga (Ajax - Ned)
8. Hofland (Feyenoord - Ned)
9. De Cler (Feyenoord - Ned)
10. Ooijer (Blackburn Rovers - Eng)
11. De Zeeuw (AZ - Ned)
12. Sneijder (Real Madrid - Spa)
13. Seedorf (AC Milan - Ita)
14. Van Bommel (Bayern Munchen - Dui)
15. Babel (Liverpool - Eng)
16. De Guzman (Feyenoord - Ned)
17. Afellay (PSV - Ned)
18. Van Der Vaart (HSV - Dui)
19. Robben (Real Madrid - Spa)
20. Van Persie (Arsenal - Eng)
21. Van Nistelrooy (Real Madrid - Spa)
22. Huntelaar (Ajax - Ned)
23. Koevermans (PSV - Ned) / Vennegoor of Hesselink (Celtic - Sco)
24. Kuyt (Liverpool - Eng)
Maar met Buys en Van Dijk hebben we er in onszelf een anti-voetballand bijquote:Op zondag 2 december 2007 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar zoals ik eerder had gezegd. We hebben spelers als Buys en Van Dijk nodig die de spelers van Italië het leven zuur zullen maken. Gevolg: Frankrijk en Nederland gaan door en we hebben al één anti-voetballand minder
Vervang Hofland dan maar door Zonneveld (met zijn huidige spel verdient hij ook een kans, ik bedoel, hij is veel beter dan bijv. Jaliens en Melchiot)quote:Op zondag 2 december 2007 14:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof Bommel ooit nog onder Bassie gaat spelen. En Hofland gaat ook niet mee.
Dat is sowieso al één speler teveel. En dan nog moet er gekozen worden tussen Koef en Jan?quote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
24 spelers
haha, kijk dan eerst eens naar Mendes da Silvaquote:Op zondag 2 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vervang Hofland dan maar door Zonneveld (met zijn huidige spel verdient hij ook een kans, ik bedoel, hij is veel beter dan bijv. Jaliens en Melchiot)
De echte selectie:quote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Van Der Sar (Man. Utd - Eng)
2. Stekelenburg (Ajax - Ned)
3. Velthuizen (Vitesse - Ned) / Waterman (AZ - Ned)
4. Boulahrouz (Sevilla - Spa)
5. Bouma (Aston Villa - Eng)
6. Van Bronckhorst (Feyenoord - Ned)
7. Heitinga (Ajax - Ned)
8. Hofland (Feyenoord - Ned)
9. De Cler (Feyenoord - Ned)
10. Ooijer (Blackburn Rovers - Eng)
11. De Zeeuw (AZ - Ned)
12. Sneijder (Real Madrid - Spa)
13. Seedorf (AC Milan - Ita)
14. Van Bommel (Bayern Munchen - Dui)
15. Babel (Liverpool - Eng)
16. De Guzman (Feyenoord - Ned)
17. Afellay (PSV - Ned)
18. Robben (Real Madrid - Spa)
19. Van Persie (Arsenal - Eng)
20. Van Nistelrooy (Real Madrid - Spa)
21. Huntelaar (Ajax - Ned)
22. Koevermans (PSV - Ned) / Vennegoor of Hesselink (Celtic - Sco)
23. Kuyt (Liverpool - Eng)
Het probleem is dat Koevermans en Vennegoor of Hesselink precies dezelfde type spelers zijn. En in Oranje beide dezelfde functie moeten invullen, namelijk die van pinchhitter, en het heeft weinig zin om 2 pinchhitters mee te nemen aangezien 1 al volstaat.quote:Op zondag 2 december 2007 14:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is sowieso al één speler teveel. En dan nog moet er gekozen worden tussen Koef en Jan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |