Behalve als Frankrijk en Italië allebei nog 1 punt nodig hebben, 100% gelijkspel dan.quote:Op zondag 2 december 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
Wel gunstig dat de laatste wedstrijd Nederland - Roemenie is.
0-0 en 1-0 voor Roemenie toch?quote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef DANILXL het volgende:
zegt ie: Roemenie heeft helemaal een lastige loting. Pardon? Roemenie is beter dan NL
Nederland Italie 9 juniquote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef Rumille het volgende:
Iemand wedstrijdschema van poule C?
Nederland - Roemenie is de laatste wedstrijd. En de anderen?
Dacht het niet. Italië gaat dan vol voor de winst. Die hebben een schijthekel aan die Fransozen (wie niet).quote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Behalve als Frankrijk en Italië allebei nog 1 punt nodig hebben, 100% gelijkspel dan.
Bijnaquote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland Italie 9 juni
Nederland Frankrijk 17 juni dacht ik
Of juli?
bijna goedquote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland Italie 9 juni
Nederland Frankrijk 17 juni dacht ik
Of juli?
Ah zie post hierboven
uiteraard, piece of cakequote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind Poule D ook pittig.
Onze poule is een makkie
Idd wat een verschikkelijke termquote:Op zondag 2 december 2007 13:05 schreef Cootz het volgende:
Ik kan het nu al niet meer horen, de 'poule des doods'![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 13:05 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is het gehele schema:quote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef Rumille het volgende:
Iemand wedstrijdschema van poule C?
Nederland - Roemenie is de laatste wedstrijd. En de anderen?
quote:LUCERNE, Switzerland, Dec 1 (Reuters) - France and the Netherlands are likely to face the stiffest challenges when the draw for the 2008 European championship takes place on Sunday (1100 GMT).
France, World Cup runners-up in Germany last year, have been placed in the lowest of the four pots for the 16-team draw and could therefore find themselves in the same group as the Netherlands, Italy and Germany.
The Dutch are among the top seeds, having finished the competition's qualifying stage with the highest points average, but their position is not as advantageous as it might seem.
Hij bedoelt dat we echt niet kansloos zijn, en daar heeft hij gewoon gelijk in.quote:Op zondag 2 december 2007 13:06 schreef DANILXL het volgende:
"zo goed zijn italie en Frankrijk ook weer niet" 1e en 2e op het WK
NL1 netquote:Op zondag 2 december 2007 13:06 schreef BigFire het volgende:
iemand foto's van Bern stadion?
Ja. Normaal gesproken wel.quote:Op zondag 2 december 2007 13:07 schreef kv26 het volgende:
Spelen we nu alle groepswedstrijden in het Oranje?
We spelen alle 3 thuis dus ik denk het welquote:Op zondag 2 december 2007 13:07 schreef kv26 het volgende:
Spelen we nu alle groepswedstrijden in het Oranje?
Mooi stadion.quote:
Dat dacht ik precies zoquote:Op zondag 2 december 2007 13:09 schreef Rumille het volgende:
voorspelling
Lijkt me wel toch? Iemand schema bij de hand?quote:Op zondag 2 december 2007 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komen we nou iemand van Groep D tegen in de kwart finale?
Jaquote:Op zondag 2 december 2007 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mja Duitsland heeft met Oostenrijk al drie gratis punten gekregen, die hebben ook niets te klagen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
Bierhoff is wel tevreden.
Winnaar groep A - 2de groep Bquote:Op zondag 2 december 2007 13:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Iemand schema bij de hand?
Zelfs dat niet.quote:
De eerste van groep D tegen de tweede van groep C.quote:Op zondag 2 december 2007 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als dat zo is, eet ik mijn hoed opquote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef Fides het volgende:
We gaan gewoon met Roemenie naar de 2 ronde. Appeltje-eitje.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:15 schreef HPayne het volgende:
Lekker die Arrogante KutFransen afslachten!!!
quote:Op zondag 2 december 2007 13:16 schreef trepper het volgende:
Hahaha Zwitserland en Turkije bijelkaar.Ik kan me nog wel een leuke playoff wedstrijd herinneren voor het WK 2006.
Nee hoor. Spanje heeft altijd de scheids tegen. En dat zeg ik niet als sympathisant, maar dat kun je gewoon zien.quote:Op zondag 2 december 2007 13:14 schreef BigKahuna het volgende:
Dus als we 2e worden krijgen we wss Spanje. Die pakken we want die zijn altijd slecht op een eindronde.
NEDERLAND EUROPEES KAMPIOEN
quote:Op zondag 2 december 2007 13:07 schreef DANILXL het volgende:
Italie-Frankrijk is ongunstig als laatste wedstrijd
boeie. gewoon 2x winnen in totaal dan kan het niet misquote:Op zondag 2 december 2007 13:16 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kijk nu alweer uit naar CH-Turkije
[ afbeelding ]
En 17 juni: Italië - Frankrijk heeft alles in zich om een "Oostenrijk - Duitsland" -achtig 0-0 te worden. 3 keer raden wie er dan de l*l is.![]()
Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat Griekenland, Spanje en Rusland op het vorige EK ook al samen in de poule zaten?
Zou mooi zijn. Kroatie en Leo spelen Duitsland naar huis. Hiddink en Zlatan spelen Spanje naar huis. Onze Turkse vrienden en Tsjechie sturen Portugal naar huis. Halve finales:quote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als dat zo is, eet ik mijn hoed op
Edit:
ennnn, dan ga ik langs marco (mits hij nog bc is) met een petitie dat hij langer bc moet blijven
!
ja ik denk het ookquote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Druus het volgende:
Nederland- Italie 3-1
Nederland- Roemenie 5-0
Nederland- Frankrijk 4-2
makkie
*Genoteerdquote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
We gaan gewoon met Roemenie naar de 2 ronde. Appeltje-eitje.
[..]
Als dat zo is, eet ik mijn hoed op
Edit:
ennnn, dan ga ik langs marco (mits hij nog bc is) met een petitie dat hij langer bc moet blijven
!
Samen met Belgie.quote:Op zondag 2 december 2007 13:19 schreef MCH het volgende:
Welke poule zit Engeland eigenlijk?
Wat hij zegt ^^quote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Druus het volgende:
Nederland- Italie 3-1
Nederland- Roemenie 5-0
Nederland- Frankrijk 4-2
makkie
Is goed, zit dan toch in Oostenrijkquote:Op zondag 2 december 2007 13:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga je mee langs als ik de petitie aan marco schenk?
Tekort aan aandacht?quote:
Youri begrijpt hetquote:Op zondag 2 december 2007 13:01 schreef Cootz het volgende:
Haha, voor de supporters hadden we beter in Oostenrijk terecht kunnen komen... 'daar is het bier goedkoper'!
quote:Op zondag 2 december 2007 13:25 schreef wdn het volgende:
MVB
"heavy"
"zware poule"
"2 jaar geleden de poule des doods gehad en ben benieuwd hoe ze dit gaan noemen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |