Alles wat eventueel na de poulefase komt stelt niks meer voor.quote:Op zondag 2 december 2007 12:57 schreef Tennessee het volgende:
nou, als Marco ook deze "poule des doods" weet te overleven heeft hij zich wel bewezen denk ik, en dan Portugal en Duitsland waarschijnlijk nog...
Zat er niet ver naastquote:Op zondag 2 december 2007 11:56 schreef Bruce117 het volgende:
Nederland - Italie - Duitsland - Frankrijk zou toch misschien wel de sterkste poule allertijden zijn
dat is zeker waarquote:Op zondag 2 december 2007 12:57 schreef DaMart het volgende:
Een ding is zeker: alleen met heel veel mazzel komt Nederland de groepsfase door.
vlak Polen en Kroatie niet uitquote:Op zondag 2 december 2007 12:58 schreef belanov het volgende:
Duitsland weer net als in 2006 een belachelijk makkelijke loting trouwens
Dat had idd Spanje moeten zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 12:57 schreef RayMania het volgende:
Heerlijke poule, jammer van Roemenie.
Genaaid door Klinsmann. Zijn altijd die Duitsers... :quote:Op zondag 2 december 2007 12:58 schreef Steven184 het volgende:
Wel opvallend trouwens. In kwalificatie zat NL al bij Roemenie en Frankrijk al bij Italie. Ik ruik een complottheorie.
Waarom zaten er dan 2 balletjes in nog?quote:Op zondag 2 december 2007 12:54 schreef TheVulture het volgende:
ja knurft, A2 was de enige plek die nog open was
met Wk ook alquote:Op zondag 2 december 2007 12:59 schreef StarGazer het volgende:
Ja hoor, die moffen komen ook overal mee weg
Wat een trieste opmerking weerquote:Op zondag 2 december 2007 12:59 schreef StarGazer het volgende:
Ja hoor, die moffen komen ook overal mee weg
kan zo maar dat het al op 13 juni voorbij isquote:Op zondag 2 december 2007 13:00 schreef wdn het volgende:
dinsdag 17 juni 22:45 is het ek voorbij ben ik bang
Of er moet veel veranderen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |