Als dat zo is, eet ik mijn hoed opquote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef Fides het volgende:
We gaan gewoon met Roemenie naar de 2 ronde. Appeltje-eitje.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:15 schreef HPayne het volgende:
Lekker die Arrogante KutFransen afslachten!!!
quote:Op zondag 2 december 2007 13:16 schreef trepper het volgende:
Hahaha Zwitserland en Turkije bijelkaar.Ik kan me nog wel een leuke playoff wedstrijd herinneren voor het WK 2006.
Nee hoor. Spanje heeft altijd de scheids tegen. En dat zeg ik niet als sympathisant, maar dat kun je gewoon zien.quote:Op zondag 2 december 2007 13:14 schreef BigKahuna het volgende:
Dus als we 2e worden krijgen we wss Spanje. Die pakken we want die zijn altijd slecht op een eindronde.
NEDERLAND EUROPEES KAMPIOEN
quote:Op zondag 2 december 2007 13:07 schreef DANILXL het volgende:
Italie-Frankrijk is ongunstig als laatste wedstrijd
boeie. gewoon 2x winnen in totaal dan kan het niet misquote:Op zondag 2 december 2007 13:16 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kijk nu alweer uit naar CH-Turkije
[ afbeelding ]
En 17 juni: Italië - Frankrijk heeft alles in zich om een "Oostenrijk - Duitsland" -achtig 0-0 te worden. 3 keer raden wie er dan de l*l is.![]()
Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat Griekenland, Spanje en Rusland op het vorige EK ook al samen in de poule zaten?
Zou mooi zijn. Kroatie en Leo spelen Duitsland naar huis. Hiddink en Zlatan spelen Spanje naar huis. Onze Turkse vrienden en Tsjechie sturen Portugal naar huis. Halve finales:quote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als dat zo is, eet ik mijn hoed op
Edit:
ennnn, dan ga ik langs marco (mits hij nog bc is) met een petitie dat hij langer bc moet blijven
!
ja ik denk het ookquote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Druus het volgende:
Nederland- Italie 3-1
Nederland- Roemenie 5-0
Nederland- Frankrijk 4-2
makkie
*Genoteerdquote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
We gaan gewoon met Roemenie naar de 2 ronde. Appeltje-eitje.
[..]
Als dat zo is, eet ik mijn hoed op
Edit:
ennnn, dan ga ik langs marco (mits hij nog bc is) met een petitie dat hij langer bc moet blijven
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |