Buk ffquote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef Ziewoarut het volgende:
Moet de Fransen toch meer als die Italianen
quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vrees dat het na twee wedstrijden al min of meer voorbij is voor Nederland. Italië en Frankrijk zijn met een normale bondscoach al veel te sterk en met van Basten aan het roer al helemaal.
Je onderschat Frankrijk zwaar.quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik vind anders dat Frankrijk nu toch wordt overschat door velen. Ze zijn goed, ja. Ze zijn favoriet ten opzichte van Nederland, maar ik vind het team wel wat over zijn hoogtepunt heen. Italie is gewoon een klapje beter als Nederland. Als je die op een gelijkspel kan houden, dan doe je het goed, denk ik.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh ja, je stonden voor Jan Lul in de finale van het WK.!
quote:Group of Death draws mixed reaction
The look on France coach Raymond Domenech's face said it all as Les Bleus were the second team drawn in Group C after the Netherlands. Being placed alongside the Dutch was bad enough, but Domenech's expression of horror signalled the realisation that worse was to come. Romania were next out of the pot, then the hammer blow; Italy. The Group of Death. Every tournament has to have one and UEFA EURO 2008 has not disappointed with the UEFA EURO 2000 and 2006 FIFA World Cup finalists scheduled to reprise their rivalry on 17 June in Zurich. The two sides also met in qualifying, as did the Netherlands and Romania, so it was a time to renew acquaintances when the four coaches faced reporters together after today's draw in Lucerne. "Va bene?" asked a journalist as Roberto Donadoni took his place at the table. The Italy coach shrugged and smiled wryly. Domenech could not hide his disappointment though, admitting he would rather have "avoided these three teams" before leaving early.
Roberto Donadoni, Italy coach
It was not an easy qualifying round and now we have not been too fortunate with this draw. I had a gut feeling that it would turn out this way but you cannot change the rules and when you get to a final, every opponent is tough. I spoke with Marco before the draw and told him I thought we were going to play each other and that's the way it's worked out. We have to meet France again which is tough, but every past match is history. We now look forward to the next game.
Raymond Domenech, France coach
I am not happy, nothing I wanted has worked out. In fact, I don't think we're the happiest four coaches here after the draw and the way it worked out. We would love to have avoided the three other teams but now we've got it we'll have to deal with it. I would have also preferred to have played in Austria and not Switzerland.
Marco van Basten, Netherlands coach
You can say we have a really heavy group. We have to play against the World Cup finalists Italy and France. These are the two big countries. They have lots of experience, good players, so we have a really hard group. In the last World Cup we had a 'group of death' and I am very curious what they will call this one. We start against Italy, then France and then Romania so it will be a tough group for us. Italy is a real football nation that always gets far in tournaments. The same goes for France in recent years. This will be a very tough job.
Victor Piturca, Romania coach
It is a very nice and easy group, with the world champions, the World Cup runners-up and Holland who we know very well. We hope it will be an extraordinary experience for us and why shouldn't we be one of the two teams to qualify?
Bron: UEFA
Zizou..quote:Op zondag 2 december 2007 18:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh ja, je stonden voor Jan Lul in de finale van het WK.!
Optimise for the winquote:Op zondag 2 december 2007 18:09 schreef Dvm86 het volgende:
Die afschuwelijke Nederlandse sombere mentaliteit!
We hebben hem al eens gewonnen en een de afgelopen twee EKs waren we er dicht bij.
Duitsland en Frankrijk speelden voor (en Frankrijk tevens gedurende de beginfase) van het WK helemaal niet goed... we weten allemaal hoe deze teams eindigden. Herinner je de kritiek op Klinsmann nog?
In de poule des doods van afgelopen EK zijn we goed doorgekomen. Deze is dodelijker, maar voor Nederland beter. Nederland speelt beter tegen geduchte tegenstanders dan tegen landjes zoals Luxemburg.
We maken zeker kans om alle drie de tegenstanders uit te schakelen. De Italianen hebben een naam, maar zijn zeker niet onverslaanbaar!
Ja, matige tegenstanders man, Frankrijk en Italie.quote:Op zondag 2 december 2007 18:33 schreef Barca het volgende:
Poule des doods? Zout op zeg! Zo goed zijn de tegenstanders niet. Toch gaat Nederland 3x met minimaal 10 - 0 op zijn bek!
quote:Op zondag 2 december 2007 18:33 schreef Barca het volgende:
Poule des doods? Zout op zeg! Zo goed zijn de tegenstanders niet. Toch gaat Nederland 3x met minimaal 10 - 0 op zijn bek!
quote:Op zondag 2 december 2007 18:33 schreef Barca het volgende:
Denk sowieso dat Roemenie wel punten kan afsnoepen van Frankrijk en Italie. Maar juist daarom is het vervelend dat je zelf de laatste wedstrijd tegen Roemenie speelt.quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Wel tof dat de coach van Roemenie er zo luchtig over doet. Als hij dat kan overbrengen op zijn ploeg zouden de andere 3 ploegen zomaar nog eens voor een verrassing komen te staan.
Bij een Nederland zit er toch een soort van druk achter met al die vedettes in je team. Roemenie heeft wat dat betreft niets te verliezen en kan alleen maar winnen aan status als zij goed spel showen tegenover de rest.
Indrukwekkend vind ik ze niet! Waar lees jij dat ik zeg dat Spanje en Kroatië beter zijn dan Frankrijk en Italië?quote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, matige tegenstanders man, Frankrijk en Italie.
Spanje en Kroatie zijn veel beter..
De wereldkampioen en de vice-wereldkampioen... niet indrukwekkend?quote:Op zondag 2 december 2007 18:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Indrukwekkend vind ik ze niet! Waar lees jij dat ik zeg dat Spanje en Kroatië beter zijn dan Frankrijk en Italië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |