De sterkste 2 stonden in de finale.quote:Op zondag 2 december 2007 15:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vond je die twee nou zo geweldig spelen dan? Ik vond Argentinië en Duitsland veel beter.
Nou ja, tegen die wedstrijd van Tsjechie komt ook het woord mazzel bovendrijvenquote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef Zwansen het volgende:
In 2000 zaten we in de poule met de Wereldkampioen, de vice Europees kampioen en de Europees kampioen van 2 toernooien eerder. Toen wonnen we ook elke wedstrijd.
En die vieze stinkmoffen weer mazzel.
Nou dat vond ik niet. Ligt net aan de loting.quote:Op zondag 2 december 2007 15:10 schreef AminBen het volgende:
[..]
De sterkste 2 stonden in de finale.
De bondscoach van Roemenië kon er nog wel om lachen.quote:Tegenstanders ook niet blij met Oranje
LUZERN - De bondscoaches van de tegenstanders van het Nederlandse elftal in de groepsfase van het EK in Oostenrijk en Zwitserland waren het zondagmiddag na de loting in Luzern roerend met elkaar eens. Ze hadden het nauwelijks slechter kunnen treffen.
Raymond Domenech, de bondscoach van Frankrijk, was duidelijk aangeslagen van de loting, die zijn land in poule C aan Nederland, Italië en Roemenië koppelde. Met het gezicht op onweer verscheen hij op de persconferentie. "Dit had nauwelijks erger gekund. We gaan ons best doen", was zijn korte commentaar.
Domenech verliet de perszaal toen een Italiaanse journalist vroeg of hij het niet jammer vond dat Zidane was gestopt? De man doelde op de kopstoot die de aanvoerder van Frankrijk in de WK-finale aan Materazzi uitdeelde. "Ik vind dit geen grapje. Tot ziens", bitste Domenech.
Roberto Donadoni sprak ongeveer dezelfde woorden als Marco van Basten, met wie hij jaren bij AC Milan speelde. "Dit is een heel lastige groep", verklaarde de bondscoach van Italië. "Ik kan alleen maar hopen dat we verder komen. Dat zal lastig worden, maar we gaan ons best doen."
Victor Piturca, de bondscoach van Roemenië, kreeg de lachers op zijn hand. "Ik ben dolblij met dit resultaat. Dit had niet veel eenvoudiger gekund. We spelen tegen de wereldkampioen, de verliezend WK-finalist en het land dat de afgelopen drie jaar in de kwalificatiewedstrijden voor het EK en WK het beste heeft gepresteerd. Ik ben benieuwd tegen wie we het in de kwartfinale moeten opnemen."
Viera, Ribery, Makelele en Ribery slechter dan V. Bronckhorst, vd Vaart, Sneijder en Seedorf? Dacht 't niet..quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef Fides het volgende:
Niet heel speciaal hoor. Nederland heeft een beter middenveld en in principe ook een dodelijkere aanval dan Frankrijk. Hun verdediging (en het verdigende middeveld) natuurlijk wel veel sterker.
Wat zei 'ie?quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Die opmerking van de bondscoach van Roemenie![]()
Ik verwacht dat die nog gelijk gaat hebben ook
quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef Fides het volgende:
Niet heel speciaal hoor. Nederland heeft een beter middenveld en in principe ook een dodelijkere aanval dan Frankrijk. Hun verdediging (en het verdigende middeveld) natuurlijk wel veel sterker.
Wow hej zeg. Makaay is inderdaad helemaal niks, en zo nog een lijst.quote:Op zondag 2 december 2007 15:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
Domenech kan het zich gewoon permiteren om Trezeguet thuis te laten.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Davids op DFM
Verder helemaal eens met die opstelling.
Inderdaad, die hebben allen niets te zoeken in Oranjequote:Op zondag 2 december 2007 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zal De Guzman tegen de zomer van 2008 wel zijn NL's nationaliteit al hebben ontvangen.
Géén Kromkamp, Jaliens, Melchiot, Landzaat, Emanuelson en Engelaar A.U.B.
quote:Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En verder da Silva en Mathijsen echt als uiterste reserve gebruiken.
Evenals Robben
[..]
Inderdaad, die hebben allen niets te zoeken in Oranje
quote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Robben zet zichzelf wel buitenspel, want hij is altijd geblesseerd. Mathijssen is ronduit een gevaar in de verdediging. dan liever Bouhlarouz of wellicht Ryan Donk. Een fitte davids is wat mij betreft wel bruikbaar asl wisselspeler, een hele wedstrijd op dit hoge niveau zal niet meer gaan.
Als je Makaay aan Trezeguet gelijkwaardig stelt snap je er geloof ik niet zo veel van.quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wow hej zeg. Makaay is inderdaad helemaal niks, en zo nog een lijst.
precies ik denk dat roemenie nog wel eens de kwartfinale kan gaan halen ook, puur door de instelling van die coach. Niet te serieus op de loting reageren, ze gaan gewoon heerlijk genieten die Roemenen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Die opmerking van de bondscoach van Roemenie![]()
Ik verwacht dat die nog gelijk gaat hebben ook
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan Trezeguet?quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je Makaay aan Trezeguet gelijkwaardig stelt snap je er geloof ik niet zo veel van.
Persoonlijk heb ik veel liever Makaay in mijn elftal dan Trezeguet, maar beide bakken ze er vrij weinig van in hun nationale elftal (behalve dat ene moment van Trezeguet in de zomer van 2000).quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je Makaay aan Trezeguet gelijkwaardig stelt snap je er geloof ik niet zo veel van.
Precies wat ik wou zeggenquote:Op zondag 2 december 2007 16:55 schreef alors het volgende:
Nou prima loting, kan Marco + aanhang mooi de sterke tegenstand als reden voor de blamage opgeven en dan mooi rausss!![]()
Tijd voor echt voetbal.
Ach, Makaay is in het Nederlands team nooit goed gebruikt. Bij zo'n speler moet je naar zijn kwaliteiten spelen. Over Trezeguet weet ik het niet in het Franse elftal. Ik heb hem 2/3 jaar goed zien spelen, maar niet heel bijzonder. Maar ik zou dus zeker liever Makaay hebben.quote:Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik veel liever Makaay in mijn elftal dan Trezeguet, maar beide bakken ze er vrij weinig van in hun nationale elftal (behalve dat ene moment van Trezeguet in de zomer van 2000).
quote:Group C
June 9 Romania-France (17.00, Zurich)
June 9 Holland-Italy (19.45, Berne)
June 13 Italy-Romania (17.00, Zurich)
June 13 Holland-France (19.45, Berne)
June 21 Holland-Romania (19.45, Berne)
June 21 France-Italy (19.45, Zurich)
Quarter-Finals
June 19 Winner Gp A v Runner-up Gp B (19.45, Basel)
June 20 Winner Gp B v Runner-up Gp A (19.45, Vienna)
June 21 Winner Gp C v Runner-up Gp D (19.45, Basel)
June 22 Winner Gp D v Runner-up Gp C (19.45, Vienna)
Semi-Finals
June 25 Winner of June 19 QF v Winner of June 20 QF (19.45, Basel)
June 26 Winner of June 21 QF v Winner of June 22 QF (19.45, Vienna)
Final
June 29 (19.45, Vienna)
op papier misschien, maar kijk eens naar de kwalificatie reeeks.......... stugge ploeg hoor en toch een soort van angstgegner van NLquote:Op zondag 2 december 2007 16:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat een bs. Roemenie is veruit de minste van de 3. Niet dat het een makkelijke wedstrijd wordt tegen ze.
jah die wedstrijden tegen roemenie in de kwalificatiereeks worden een beetje weggemoffeld, vergeet niet dat Nederland 2x eigenlijk vrijwel kansloos is gelaten door Roemeniequote:Op zondag 2 december 2007 17:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat is en blijft nog steeds Portugal
quote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef kriele het volgende:
Frankrijk is favoriet,
Inderdaad. Ik vind alles best, als we maar van die kutfransen winnen!quote:Op zondag 2 december 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
Samen met Italie Frankrijk naar huis sturen zal prachtig zijn
Dat dusquote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind alles best, als we maar van die kutfransen winnen!
quote:Op zondag 2 december 2007 17:04 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef kriele het volgende:
Frankrijk is favoriet, maar Nederland is zeker niet kansloos. Ik opteer voor een volgende opstelling:
--------------Sar-----------------------
De Cler-Ooijer-Bouhlarouz-Urby(mits in vorm)
------------Van Bronkhorst----------
Seedorf-----Sneijder---------Davids(of Kuyt)
--------Van der Vaart----------------
--------Van Persie--------------------
qut/
Mits in vorm is al een jaar niet meer in vorm.
Heb hoofdpijn van die lul.
Samen met Italië Nederland naar huis sturen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
Samen met Italie Frankrijk naar huis sturen zal prachtig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |