Opvallend qau statistieken heb je gelijk ook omdat Nederland nog nooit tegen Spanje speelde op een eind toernooi Duitsland zou ik nooit willen hebbenquote:Op zondag 2 december 2007 12:59 schreef Thetallguy het volgende:
Jammer van Roemenie, had er liever Spanje of Duitsland gezien
Dat zal ik doen maar dit is snel zodat niet andere eerder met dit topic beginnenquote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef RayMania het volgende:
Kan er geen duidelijkere OP gemaakt worden? Speeldata ofzo?
TT verduidelijkt.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef Wooldoor het volgende:
We kunnen na 3 2 wedstrijden naar huis
Poule C ipv 3.quote:Op zondag 2 december 2007 13:03 schreef RayMania het volgende:
Kan er geen duidelijkere OP gemaakt worden? Speeldata ofzo?
TT verduidelijkt.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:05 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, zou je dan dit plaatje in de OP willen doen?quote:Op zondag 2 december 2007 13:05 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
Dat zal ik doen maar dit is snel zodat niet andere eerder met dit topic beginnen
Kunnen we mooi tegen België spelenquote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef Pritt het volgende:
Als we nou 3e worden plaatsen we ons nog voor de Uefa-cup.
Ja maar 4e is ook geen probleemquote:Op zondag 2 december 2007 13:13 schreef Pritt het volgende:
Als we nou 3e worden plaatsen we ons nog voor de Uefa-cup.
Dat valt wel mee toch, het stadion is in 2006 geopend: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stade_de_Suissequote:Op zondag 2 december 2007 12:59 schreef Crespo09 het volgende:
Het stadion is redelijk oud en er ligt kunstgras.
Hoe zieligquote:Op zondag 2 december 2007 13:16 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind deze poule jammer, niet omdat ik hoop dat Nederland het EK gaat winnen maar omdat ik liever zou zien dat ze door 3 kutlanden 0-0 zouden spelen ofzo. Als Nederland uitgeschakeld word zegt van Basten straks : Tsja Frankrijk en Italië zijn natuurlijk ook toplanden.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:26 schreef andre347 het volgende:
Jammer Nederland. Dat wordt dus 4e.
Pas maar op, je post wordt zo verwijdertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |