quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:43 schreef jakkop het volgende:
Wil iemand misschien "22" in de TT van i bet... plaatsen?
Dan maak ik zo wel ff een nieuw topic, gelijk met leuke OP enzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:29 schreef nipeng het volgende:
Joy Division was er maar die is nu vol.
Via de search haal ik geen vervolg naar boven.
Dicht issie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Newton Faulkner - Hand Built By Robots.
Dubbel. Compleet het andere topic gemist.
Shut it.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef bartrid het volgende:
1 Kate Nash topic is al te veel, maar twee helemaal:
Kate Nash
Beetje een zeurpuntje, maar vooruit...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef chansadres het volgende:
Panic! at the disco heet tegenwoordig Panic at the disco (zonder de !)
TT graag veranderen
Panic At The Disco deel 2
Ik heb de afgelopen 9 maanden nagezocht, maar ik heb nog geen topic gevonden...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zoek het i.o.s topic ( is ook schitterend)
Foei, modjes!quote:Op maandag 25 februari 2008 00:54 schreef arneaux het volgende:
Al diverse malen geopperd in het topic zelf maar blijkbaar leest er geen mod mee.
quote:The Notwist Announce First Album in Six Years
It's been quite some time since we've heard from German pop-electronic outfit the Notwist, and the few times we have, it's been in bit parts: a couple EPs, member Markus Acher's work with Subtle, Micha Acher's work in Ms. John Soda, the 13 & God record, Tied & Tickled Trio, some festival dates. But there hasn't been a full-length from these guys since 2002's swoon-worthy Neon Golden.
That will change, however, with the arrival of the Notwist's new album, due out in late May on City Slang in Europe and early June in North America and Japan on Domino. The Devil, You + Me collects 11 tracks and features collaborations with the Andromeda Mega Express Orchestra, among other sonic wonders. The album will be available on CD, vinyl, and digital download. Skip on over to the band's official website right now for some recording footage.
The Notwist will begin courting The Devil on a bunch of European dates scheduled for the spring and summer, starting with an April 23 show in Prague.
The Devil, You + Me:
01 Good Lies
02 Where in the World
03 Gloomy
04 Alphabet
05 The Devil, You & Me
06 Gravity
07 Sleep
08 On Planet Off
09 Boneless
10 Hands on Us
11 Gone Gone Gone
'twistin':
04-23 Prague, Czech Republic - Palįc Akropolis
04-24 Steyr, Austria - Röda
04-25 Ljubljana, Slovenia - Orto Club
04-26 Zagreb, Croatia - SC
04-27 Graz, Austria - Orpheum
04-28 Vienna, Austria - Radiokulturhaus (FM4 Radio Session)
05-09 Berlin, Germany - Volksbühne
05-16 Munich, Germany - Muffathalle
05-29 Barcelona, Spain - Primavera Sound
05-30 Neustrelitz, Germany - Immergut Festival
05-31 Düdingen, Switzerland - Bad Bonn
06-05 Paris, France - Maronquinerie
06-06 London, England - ICA
06-07 Dublin, Ireland - Button Factory
06-08 Galway, Ireland - Roisin Dubh
06-21 Neuhausen Ob Eck, Germany - Southside Festival
06-22 Scheesel, Germany - Hurricane Festival
07-03-06 Roskilde, Denmark - Roskilde Festival
Is al gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:05 schreef Grobbel het volgende:
Kunnen jullie dit topic weer openschoppen? The Notwist
Er is al in geen drie jaar meer in gepost, maar na 6 jaar stilte gaat de band eindelijk met een nieuwe plaat komen! Toch wel een heuglijk feit, lijkt me.
[..]
Als jij hem even plakt in de complete agenda, kan ik hem nuken. Niet meteen van het slechtste uitgaan bij relatief onervaren users, die geen smaak hebben voor usernamen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De OP lezen blijkt een moeilijke opgave te zijn.
Geen smaak is wel heel zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:33 schreef belsen het volgende:
relatief onervaren users, die geen smaak hebben voor usernamen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Als jij hem even plakt in de complete agenda, kan ik hem nuken. Niet meteen van het slechtste uitgaan bij relatief onervaren users, die geen smaak hebben voor usernamen.
Ja, ik heb hem afgepoeierd. Feestje?quote:
waar?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem afgepoeierd. Feestje?
Volgens mij doet ie niks anders dan een nieuwe/leuke club/electro/house nummers posten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef donroyco het volgende:
Post hier nieuwe/leuke club/electro/house nummers!
Verkapte spam
1 2 3 4 5 6 7 8 | - [url=http://ton87.tomaatnet.nl/Ton%20Gelissen%20-%20In%20De%20Knoop.mp3]In De Knoop[/url] Juli 2007 - [url=http://ton87.tomaatnet.nl/Ton%20Gelissen%20-%20Blauwe%20Maandag.mp3]Blauwe Maandag[/url] November 2007 - [url=http://ton87.tomaatnet.nl/Ton%20Gelissen%20-%20Met%20Droge%20Ogen.mp3]Met Droge Ogen[/url] December 2007 - [url=http://ton87.tomaatnet.nl/Ton%20Gelissen%20-%20Gaffer%20Tape.mp3]Gaffer Tape[/url] Maart 2008 [url=http://forum.fok.nl/topic/771711/3/50#57401757]Ga naar de post van het laatste nummer.[/url] |
Ieder jaar worden er een stuk of 20 van dit soort topics geopend, vandaar dat we er vorig jaar één centraal topic van gemaakt hebben. Dan kan iedereen alle posts terug vinden en kan iedereen mee blijven praten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:28 schreef DuTank het volgende:
Belsen zuigt: Super relaxte muziek voor de zomer
Ik zie geen X...quote:Op zondag 23 maart 2008 12:48 schreef Mark het volgende:
Kan de X uit Fok! Muziek Trivia deel CML weggehaald worden? we zitten pas bij 950....
Dat topic is ook niks. Als het je zo na aan het hart ligt, maak jij dan een mooi topic met een mooie OP, dan verander ik het terug. m'Okay?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:15 schreef Arcee het volgende:
Watskeburt?! 2 : Het Jeugd Van Tegenwoordig topic
M'n TT, wat doe je?Dat topic gaat over Watskeburt?! en is geen algemeen topic.
Graag weer veranderen in: Watskeburt?! 2 : Je bent een sjembek zonder klauw!
Jeugd v Tegenwoordig
Maak daar maar een algemeen topic van.
Ik heb het even bij de FA's neergelegd, want dit gaat ook mijn pet te boven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:56 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb om 18.33 een reactie geplaatst in het "leer hier gitaar spelen" topic,maar ik zie mijn reactie er niet in staan![]()
wel sta ik in de index als laatste poster vermeld,en hij staat ook in mijn actieve topics...
zien andere mijn reactie wel,of is er ergens iets mis gegaan![]()
hoop het niet,want het was een behoorlijke lap tekst met veel vragen![]()
heb het iig nog nooit meegemaakt dat ik mijn eigen reactie niet kan zien
ok,bedanktquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb het even bij de FA's neergelegd, want dit gaat ook mijn pet te boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |