edit: geen twee, maar drie jaar geleden alweer
[Dit bericht is gewijzigd door ransbal op 09-06-2002 03:40]
overigens heb ik Arid nu een beetje ontdekt, vind ze wel okay. Word er niet overdreven opgewonden van, maar de track "All is Quiet Now" vond ik best indrukwekkend.
mijn favoriet van Little things of Venom is absoluut Life, enige nummer van de cd dat me na 2 jaar nog niet verveelt.
Overigens heb ik een heeeeeeele tijd gedacht dat Arid een zangeres had, en was ik nogal verrast toen ik de zanger voor 't eerst zag...
quote:nagezocht en ook Zita Swoon staat op straat
Op maandag 24 maart 2003 12:51 schreef PogueMahone het volgende:
worden ze niet mogelijk op straat geschopt door hun platenmaatschappij met nog een Belgische band? had ik ergens gelezen, ze verkochten te weinig
Ik heb dat nummer ooit op een sampler gehad (even spieken... Rock Sound cd uit '99, vol. 8). Ik vind het al jaren een tof nummer, maar heb nooit de moeite genomen om er meer van te gaan horen. Zelfs nog wel eens een cd van ze in een winkel laten liggen ook al kostte de cd maar een euro ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2002 20:46 schreef ProfessionalWidow het volgende:
mijn favoriet van Little things of Venom is absoluut Life, enige nummer van de cd dat me na 2 jaar nog niet verveelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |