Postopkrikken mag hier: Wat luister je nu? Oude stijl # 1135quote:In dit topic kun je plaatsen welk nummer of album je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest. Het is echter niet de bedoeling dat je slechts een afbeelding van het album en een gekopieërde lap tekst van Allmusic of een andere bron neerzet, het gaat hier om de persoonlijke beleving van muziek. Postopkrikken wordt niet gewaardeerd en beloond met een waarschuwing of erger.
Dit klopt niet, het waren the big four. Slayer moet daar nog bij. The big three zijn de Duitse bands Destruction, Kreator en Sodom.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:22 schreef thecrook het volgende:
Testament - The Legacy
[ afbeelding ]
Waanzinnig nummer met dezelfde naam als het eerste legandarische Testament album. Komt van het wat mindere Souls of Black album uit 1990. Dit nummer steekt er met kop en schouders bovenuit. Heerlijke tempowisselingen, van rustig tot thrashy, met heerlijk gesoleer van meestergitarist en pain-in-the-ass Alex Skolnick. De band werd in de jaren tachtig getipt voor de grote 3 (Metallica, Megadeth en Anthrax) maar heeft dit niveau nooit weten te halen.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef Steephh het volgende:
In dit topic kun je plaatsen welk nummer of album je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest. Het is echter niet de bedoeling dat je slechts een afbeelding van het album en een gekopieërde lap tekst van Allmusic of een andere bron neerzet, het gaat hier om de persoonlijke beleving van muziek. Postopkrikken wordt niet gewaardeerd en beloond met een waarschuwing of erger.
Welkom op Fok! lamlulquote:Op donderdag 4 september 2008 16:54 schreef Gehenna het volgende:
kben nu deze aan het luisteren: Glenn Branca - The Ascension
[ afbeelding ]
Dit is de eerste keer dat ik dit album luister en de eerste paar minuten vond ik dit een beetje erg abstract over komen allemaal, maar ik ben nu aan bijna aan het einde hoewel dit toch volgens mij wel een echte groeiplaat is vind ik hem nu al vrij meesterlijk. Dit album is uit 1981 en ik hoor duidelijk dat sonic youth hier behoorlijk door geïnspireerd zou moeten zijn, maar ook my bloody valentine (vooral op 'to here knows when' van loveless). In dit laatste nummers klinkt weer heel erg zoals godspeed you black emperor, maar dat op wat meer noisy manier. Ik las ook ergens dat Glenn Branca ook klassieke muziek heeft gemaakt met instrumenten die normaal gewoon in band bezetting worden gebruikt (gitaar, bas, drum etc).
Shatner.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:16 schreef chansadres het volgende:
William Shatner - Common People
[ afbeelding ]
Covers. De één haat ze, de ander is positiever. Zelf heb ik het er niet zo op. Alleen soms kom je er eentje tegen die beter is als het origineel. In deze categorie valt deze single van De Kirk. Ben Folds trakteert ons op een spiced up versie van deze Pulp klassieker. Aangevuld door Joe Jackson is dit gewoonweg geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |