Ja, waar is ze als je haar nodig hebt?quote:
Glaasje hoofdpijnwijn dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef Yoni het volgende:
De enige drank hier is de plas bier waar ik mijn fototas schijnbaar in heb gezet in Het Paard. Bah! Stinkt!
Filet Americain, rood vlees, rauwmelkse kazen en veeeeeel alcoholquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Filet Americain, rood vlees, rauwmelkse kazen en veeeeeel alcohol![]()
Jaja, wrijf het er maar weer inquote:Op zondag 2 december 2007 00:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig wel sex
* Macka66 gaat gezellig naar bed
Nou, ik mis zo'n lekkere halve fles witte wijn vooraf anders best welquote:
Maar dan moet ik eerst helemaal naar de Elzas rijden voor het juiste water...quote:Op zondag 2 december 2007 00:37 schreef phluphy het volgende:
Water schenken vanuit een wijnfles, Macka! Het placebo effect!
Nee hoor. Maar ik maak mijn illusies graag zo echt mogelijkquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef Macka66 het volgende:
Nou, ik mis zo'n lekkere halve fles witte wijn vooraf anders best wel![]()
(Niet het belgisch bier, de laatste twee keren dat lief en ik ons daaraan op grote schaal vergrepen eindigden in een zwangerschap)
Het is niet goedkoop, inderdaad. Het is ook niet iets dat we erg vaak doen, juist vanwege de kosten. We waren samen geloof ik 65 euro kwijt. Is ook neit schandalig duur, maar voor dat geld zit je dan ook niet de hele avond intiem te dineren. Voordeel is natuurlijk wel dat je zelf ook het tempo kunt bepalen, want je pakt pas iets als je het wilt. Maar met al dat lekkers dat voor je neus langskomt, valt het nog niet mee om het even te laten staanquote:Op zondag 2 december 2007 12:04 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een grappig concept, Miss_sly. Het lijkt me alleen dat het bijna ongemerkt heel erg duur wordt, of valt dat wel mee?
De zaak is vanaf 6 december van woensdag tot en met zondag geopend vanaf 14.00 uur en ook avonds laat is het mogelijk om nog een hapje te eten.quote:Op zondag 2 december 2007 12:01 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg het idee dat hij al open was, Bar. Maar ik zie nu dat hij pas vanaf donderdag open is?
Oeh Bar, ziet er lekker uit allemaalquote:Op zondag 2 december 2007 11:47 schreef _Bar_ het volgende:
Sydney
We zijn online![]()
Heerlijke paar dagen geknald, super gewerkt, en er gister lekker blijven hangen
op hoogcatareijne bedoel je?quote:Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef _Bar_ het volgende:
Jij kunt toch helemaal overdekt lopen Ynske?
Er is wel een fijne lounge cd van madonna, ik hoor hem nu van boven tetteren terwijl mijn DNA zit te knutselenquote:Op zondag 2 december 2007 12:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gek op kleine hapjes met verschillende smakenEn loungemuziek vind ik ook heerlijk!
zoals?quote:Op zondag 2 december 2007 14:21 schreef Jelief het volgende:
Hier komt K3 de deur niet inSommige teksten vind ik echt niet geschikt voor peuters en kleuters (tot een jaar of 11 zelfs)
Hele vooruitgang, lounge van madonna tov K3quote:Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Er is wel een fijne lounge cd van madonna, ik hoor hem nu van boven tetteren terwijl mijn DNA zit te knutselenSoms ben ik zooo blij dat K3 de deur uit is gezet
Oeh ja! Wij gingen altijd dim summen als we gasten hadden op mijn werk, maar die zeikneus van een baas van mij vond dat weer niks dus nu is het zo'n saaie 'broodje warme geitenkaas met honing' toko geworden.quote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef Yoni het volgende:
Oh sushi met zo'n lopende band wil ik ook nog steeds een keer doen. Me loveeee sushi!
En ik wil weer eens dim summen met een groepje. Deden we bij een van mijn vorige banen vaak als er iemand jarig was, zo lekker. En met een grotere groep het leukst, want dan kan je lekker veel bestellen
volgens mij in ojalele iets over een stiekum hoekjezoeken en niemand die ziet wat we doen. en in de clip wordt er door de dames nogal suggestief een jongen ingesmeerd met zonnebrand.quote:
bij hoeheetdieirritanteblauwehond worden zelfs kleine potjes kruiden geboren!!quote:Op zondag 2 december 2007 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, en krijgen ze het niet zelf van K3, dan toch straks op school wel via vriendjes en vriendinnetjes.
Zeker dat 'I love you' is iets wat nu in deze maatschappij zo normaal is, dat hou je niet meer tegen volgens mij. Zeggen ze bij 'Dora' ook niet van dat soort dingen?
Cooolll !!quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
ow dat verklaard dan misschien ook meteen waarom ik ze wel leuk vind met vlagen
Zeeman, action benik ook geweestquote:Op zondag 2 december 2007 16:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Cooolll !!
Ik wil ook nog een paar (erbij) maar ik heb mezelf maar weer een shopverbod opgelegd.
Eerst meer geld verdienen. En al ben ik een enorme fanaat van Zeeman, Action en andere discountwinkels, het tikt toch aan als je daar drie keer per week heen gaat...en prullen koopt
Hoe is het weer bij jullie? In Zuid-Limburg valt het wel mee geloof ik.
toepasselijk filmpjequote:Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef moussy het volgende:
Eigenlijk is de tekst idd wel meer voor pubers/halve pubers, nooit echt naar geluisterd eigenlijkMaar ja, René zingt net zo makkelijk mee dat ze nobody's wife is, soms achter in de auto heeft ze het ook wel over een monkey whore...
quote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Yoni het volgende:
Hier ook prutweer. Regen, regen, regen, wind, donker, grijs, bah. Hoop dat ik straks niet van de weg waai![]()
ging vandaag kitesurfen. De held. Hij 1000x liever dan ik! Brrrr
Hij belde vanmiddag en toen was ie onderweg. Hij gaat graag kiten juist met veel wind, want dan zijn de golven lekker hoog. Het kan tot windkracht 7 geloof ik....quote:Op zondag 2 december 2007 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Is dat uberhaupt wel doorgegaan dan? Dat is volgens mij hardstikke link met deze wind. Of ging hij juist daarom?
Ah ok, het is niet dat hij het voor het eerst ging doen. Dan kan ik het me wel voorstellen dat hij het tof vind.quote:Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij belde vanmiddag en toen was ie onderweg. Hij gaat graag kiten juist met veel wind, want dan zijn de golven lekker hoog. Het kan tot windkracht 7 geloof ik....
Ik vind het ook eng hoor, maar goed..hij heeft er meer verstand van dan ik
René is nu met ze meequote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Belana het volgende:
yoni, heb jij een? had je die nou al dan? niet toch? anders ben ik onoplettend.
moussy, grappig is dat toch bij die kinderen he, een piet is een piet. Liam weet geloof ik zelfs dat ze geschminkt zijn, maar dat hoort zo zei hij
Waarom lees ik het nu pasquote:Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef Noli. het volgende:
* Noli. komt even tussendoor rollen.. *
Voor de liefhebbers of zij die de voorgaande keren gemist hebben..
HERKANSING!
![]()
18:00 - 19:30 KETNET/Canvas Filmfabriek: Het paard van Sinterklaas.
Dank u, dank u.quote:Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef Noli. het volgende:
* Noli. komt even tussendoor rollen.. *
Voor de liefhebbers of zij die de voorgaande keren gemist hebben..
HERKANSING!
![]()
18:00 - 19:30 KETNET/Canvas Filmfabriek: Het paard van Sinterklaas.
wat dan ????????quote:
Ah, zo eentje waarmee je in het voor- en najaar geen belangrijke afspraken moet maken, want dan zou het weleens kunnen waaienquote:Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij belde vanmiddag en toen was ie onderweg. Hij gaat graag kiten juist met veel wind, want dan zijn de golven lekker hoog. Het kan tot windkracht 7 geloof ik....
Ik vind het ook eng hoor, maar goed..hij heeft er meer verstand van dan ik
nee geen zelda, maar die ga ik dan misschien ook spelenquote:
zo's dingetje wat je niet op fok mag noemenquote:
Als je de verhalen leuk vind, dan vind je t spel ook leuk, je moet spreuken gebruiken, vijanden opsluiten/verslaan, beans zoeken, kaarten vinden. echt leuk gedaan vond ikquote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef E.T. het volgende:
zo'n dingetje hebbik ook, Ynske![]()
(die HP-games zijn dus leuk? toch eens proberen dan
Ik heb ook zo'n ding, doe eigenlijk vooral de braintraining. Errug leuk, vind ik, vooral als mijn hersenleeftijd weer eens ergens rondom de 25 zitquote:Op zondag 2 december 2007 20:15 schreef Ynske het volgende:
I
[..]
Als je de verhalen leuk vind, dan vind je t spel ook leuk, je moet spreuken gebruiken, vijanden opsluiten/verslaan, beans zoeken, kaarten vinden. echt leuk gedaan vond ik
quote:Op zondag 2 december 2007 20:28 schreef Suzziieee het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen een DS.. heb braintraining en more braintraining...want dat leek me zo leuk..maar valt me toch wat tegen!!Verder heb ik Rayman raving rabbids 2..errug leuk... maar snel rondgespeeld (als in een paar uurtjes)
Verder zou iemand mij kunnen informeren over dat 'dingetje' voor de DSHeb er her en der wel wat overgelezen... maar weet het nog niet helemaal
quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Zullen we de rest van de DS verhalen dan maar plaatsen in het DS topic? Dan gaan we hier weer verder over eh... over.... eh....
Wijntje dan maar?
Dat denk ik, ik heb inderdaad braintrainingquote:Op zondag 2 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
dit is die wat mij tegenvalt
[ afbeelding ]
das niet die braintraining maar big brain academy
daar zal t verschil dan wel in zitten
jamaar wil jij Cars niet voor je kids overnemen?quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Zullen we de rest van de DS verhalen dan maar plaatsen in het DS topic? Dan gaan we hier weer verder over eh... over.... eh....
Wijntje dan maar?
hebbu ook alcoholvrijequote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Wijntje dan maar?
schaaltje met ammoniak in zetten en morgen ochtend veeg je hem zo schoon.quote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft de wijn alvast ingeschonken
[ afbeelding ]
vandaag ruzie gebouwd hier in huis met huisgenote die de oven weigert schoon te maken. vandaag fik in de oven gehad doordat ze m niet schoongemaakt had en daarna weer aangezet.
net eens geprobeert om schoon te makenzelfs met muscle ovenreiniger gaat t niet geweldig...
morgen maar even naar de super.quote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef moussy het volgende:
[..]
schaaltje met ammoniak in zetten en morgen ochtend veeg je hem zo schoon.
Ik zou het niet doen. De meeste van die tips zijn gratis en voor niks terug te vinden op www.omaweetraad.comquote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef E.T. het volgende:
Fik in de oven is wel eng
ik ga dat boek van die rtl-poetsdames maar eens kopen ofzo.. daar staan zulke tips ook allemaal in, mous
Whaaaaaaaaaaaaa Bar wat gaafquote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef _Bar_ het volgende:
dat vraag ik me dus af he... ,mag je proeven van wijnen ondanks zwanger zijn? omdat je ze dan toch uitspuugt
daar kan ik nooit wat vinden omdat ik te veel keuze hebquote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. De meeste van die tips zijn gratis en voor niks terug te vinden op www.omaweetraad.com
bij de tietstoppersquote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Lishe het volgende:
Bar! Ik vind het zo geweldig voor jullie!!!
Wij hebben dokter Kawashimi's braintraining. Maar nadat ik keer 20 jaar gehaald had, heb ik het nooit meer gespeeld. (En dankzij het dingetje ook Zelda hier, zo leuk!)
En wijn.... wijn. Ik heb zo'n zin om eens heerlijk op stap en aan de zuip te gaan. In plaats daarvan zit ik nu met lektieten achter de laptop. Waaaaar is het misgegaan?
probeer ze vaker zelf t emaken maar dat lukt niet altijd.quote:
Als ik me niet vergis heb ik er nog een lekker boekje over, als het even kan ga ik van de week even zoeken voor jequote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer ze vaker zelf t emaken maar dat lukt niet altijd.
oeh lekkerquote:Op zondag 2 december 2007 22:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik er nog een lekker boekje over, als het even kan ga ik van de week even zoeken voor je
daar staan hele makkelijk zelf te maken smoothies in
Dat hoeft dus helemaal niet!quote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef Ynske het volgende:
Ik baal er altijd van dat in veel smoothies banaan moet. Als ik ergens vanis t wel banaan *rill*
quote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef _Bar_ het volgende:
ik zit en brokeback moutain te kijken op film3, best een ontroerende film
proest weet je ik heb hier een soort van pauze knop en dus speelt nu de film nietquote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik besef me dat je een multitalent bent!
Nee, hij doet het al heel langquote:Op zondag 2 december 2007 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, het is niet dat hij het voor het eerst ging doen. Dan kan ik het me wel voorstellen dat hij het tof vind.
Vriend van stinkie doet het ook vrij veel, ook wedstrijden enzo. Ik vind het maar link hoor.
Nee, je bent niet onoplettend. Diequote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Belana het volgende:
yoni, heb jij een? had je die nou al dan? niet toch? anders ben ik onoplettend.
Nee vergeet het toch nog weerquote:Op maandag 3 december 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Nu doe je hem in het vervolg wel dicht MeNicole.Wij moeten hem hier al jaren dicht doen, ivm de poezen, dus dat is nog nooit fout gegaan.
Wat is vreemd?quote:Op maandag 3 december 2007 09:30 schreef Yoni het volgende:
Nee, je bent niet onoplettend. Dieis er nog niet zo lang
Nou ja, inmiddels alweer bijna een half jaar, maar de situatie was een beetje eh... vreemd zeg maar *grin*
Wel bij IKEA toch hequote:Op maandag 3 december 2007 10:34 schreef Pruk het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren lekker toegegeven aan nesteldrang: een lamp voor in de woonkamer gekocht en een kleed!
(En een mooie speelgoedkist en nog dit en nog dat en![]()
)
Neequote:
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef leonieke het volgende:
Ik ben nog nooit naar IKEA geweest. Is er nu iets vreemds aan de hand met mij?
quote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!
Dan raak je vast verslaafd en het is nergens anders te krijgenen ik durf niet naar de Ikea in Heerlen te rijden (OMG enge autoweg daar)(en dan ook nog alleen voor een zak Daim).
Zucht
Tss daar gaat de winstuitkering. Maar wel leuk dat je geslaagd bent.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Tss daar gaat de winstuitkering. Maar wel leuk dat je geslaagd bent.
En nog nooit bij de IKEA geweest. Nee dan is er toch iets niet helemaal goer hoor
Je krijgt het ook niet, je moet het kopenquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Pruk het volgende:
Ik kom heel vaak bij de IKEA maar heb nog nooit Daim gehad
Heb je mij nog nooit gezienquote:Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
MeNicole werk jij bij de IKEA dan? In Hengelo?? Ik heb je nog nooooooit gezien
Tss, daar hebben we PMmetjes voor tochquote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat hou ik verder liever voor me, is hier ook niet echt de plek voor
Dat kan weleens kloppen dan. Ik ben er nooit zo vroeg, meestal juist laat.quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit gezienHmmm misschien komt dat omdat ik voor openingstijd werk
Tenminste dat ie de bedoeling. De laatste tijd zijn we veelste laat klaar altijd. En dan lopen er altijd van die vervelende klanten enzo
Ik ben ooit nog weggewaaid toen ik 9 jaar was ofzoquote:Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Niet te doen, he.
Fons kon zich ook niet staande houden gisteren.
We hebben wel rolstoelenquote:Op maandag 3 december 2007 13:42 schreef Spuuglokje het volgende:![]()
Bix ik zie het al helemaal voor me!
Ik krijg ineens ook zo'n zin om naar de Ikea te gaan. Helaas zal dat nog even moeten wachten, tot ik weer kan lopen. Zaterdag raakte bij een val in de douche mijn knieschijf uit de kom.![]()
Is dat met een blauwe verpakking? Ik denk dat ze dat bij ons ook in de Spar ofzo verkopenquote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!
Dan raak je vast verslaafd en het is nergens anders te krijgenen ik durf niet naar de Ikea in Heerlen te rijden (OMG enge autoweg daar)(en dan ook nog alleen voor een zak Daim).
Zucht
Is er geen enkel topic waarin staat welke film ze bekeken hebben?quote:Op maandag 3 december 2007 13:48 schreef livelink het volgende:
Oh ja, en nu heeft BE me er weer aan herinnerd dat de naam ook nog uit een film kwam![]()
Dus mensen, denk allemaal even mee. Een jongensnaam met 5 letters uit een film. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Er zijn wel shortcuts hoor. Moet ook wel ivm veiligheid. En als je rond etenstijd gaat is het niet druk.quote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat met een blauwe verpakking? Ik denk dat ze dat bij ons ook in de Spar ofzo verkopenWeer geen reden dus om naar Ikea te gaan.
En de reden waarom ik nog nooit ben geweest? Ik hoor van andere mensen altijd dat je heel de winkel moet doorwandelen om iets te kunnen kopen (geen shortcuts). Daar hou ik niet vanEn het is er volgens mij ook gewoon te druk
Als je e rnog nooit geweest bent kun je dat ook niet weten. Je moet niet naar anderen luister. En weet je wat het ook is. Mensen kijken gewoon niet. Sta je naast de klokken!! Waar kan ik de klokken vinden? Dan word ik helemaal kreigelig. DAAR DOOSquote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef leonieke het volgende:
Hmz gaan jullie shortcuts via deuren met "verboden toegang" op ofzo?
Leukquote:Op maandag 3 december 2007 13:44 schreef moussy het volgende:
Ik ga vanmiddag 'daten' met iig 2 vriendinnetjes van vroeger
Hmmm film die drie jaar geleden in December in de bioscoop draaide en dan met 5 letters we gaan er is ff op bordurenquote:Op maandag 3 december 2007 13:48 schreef livelink het volgende:
Oh ja, en nu heeft BE me er weer aan herinnerd dat de naam ook nog uit een film kwam![]()
Dus mensen, denk allemaal even mee. Een jongensnaam met 5 letters uit een film. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
nee, dvd's hoef je niet te formatteren, bij veel diskettes moest dat inderdaad wel. Heb je wel de juiste dvd's?quote:Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef m@x het volgende:
Moet ik dvd-tjes eerst formateren voordat ik mijn foto's kan branden? Ik heb namelijk al vrolijk drie dvd-tjes verkloot zonder dat er ook maar één fotootje op terecht is gekomen. Mijn laptop heeft weer eens kuren en ik ben zo bang dat ik straks alsnog al mijn foto's kwijt ben. Heeeeeeeeeeelp!
nee niet eerst formatterenquote:Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef m@x het volgende:
Moet ik dvd-tjes eerst formateren voordat ik mijn foto's kan branden? Ik heb namelijk al vrolijk drie dvd-tjes verkloot zonder dat er ook maar één fotootje op terecht is gekomen. Mijn laptop heeft weer eens kuren en ik ben zo bang dat ik straks alsnog al mijn foto's kwijt ben. Heeeeeeeeeeelp!
Ik ken dat! Als het echt te gortig is mogen ze daarna gewoon nooit meer komen spelenquote:Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ik moet hier echt even snel iets kwijt. Wat is het toch een ramp als er een kind te spelen is en het loopt helemaal niet. Echt heel heeeeeeel erg.
Nou ja het werd echt een beetje dramaquote:Op maandag 3 december 2007 16:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ken dat! Als het echt te gortig is mogen ze daarna gewoon nooit meer komen spelen
Ja maar Jessie, Kai woont het grootste deel van de tijd natuurlijk niet bij mij dus ik heb veel meer tijd voor dat soort dingen. Ik vind het knap hoor hoe je het allemaal doetquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:59 schreef jessie het volgende:
Ik mis jullie allemaal een beetje hier. Ik heb amper tijd om alles bij te houden.
M@x hoe doe jij dat toch allemaal?
Al dat geregel, gek word ik er van.
Hier een huishouden draaidende houden, mijn nieuwe huis waarin gewerkt moet worden, mijn werk, mijn papieren rompslomp met het aanvragen van weet ik veel allemaal. Dan die 2 lieve dappere meiden van me, brengen halen naar school, bso, sintfeest hier en daar, spelen bij vriendinnetjes enz enz.
21 dec ga ik lekker met de de meiden en een vriendin en haar dochter een weekend naar duitsland. Daar heb ik echt heel veel zin in. Ff niks anders dan er zijn voor mijn meiden en als ze op bed liggen voor mezelf
Eigenlijk wel ja. Maar ja... als je hoogzwanger bent mag je af en toe wat gemakzuchtig zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:21 schreef Pruk het volgende:
Pannenkoeken moet je niet halen, maar zelf maken
Hihi wij eten ze gewoon zonder dat het iets moet opzuigenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh LB! Zo lekker!
Maar eig. het lekkerst met oud brood zodat het flink wat opzuigt... Hmmm... twijfeltwijfel...
gebakken brood gedrenkt in een eier met kaneel mengselquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:35 schreef m@x het volgende:
ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten. Weet eerlijk gezegd niet eens wat het is....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef Pruk het volgende:
Wij vriezen de hele broden altijd in stukjes in (soms per derde brood, soms half) en dan is het elke avond of om de avond weer een stuk eruit leggen zodat het de volgende ochtend ontdooid is.
Ik doe het 's morgens bevroren in de broodroosterquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef Pruk het volgende:
Wij vriezen de hele broden altijd in stukjes in (soms per derde brood, soms half) en dan is het elke avond of om de avond weer een stuk eruit leggen zodat het de volgende ochtend ontdooid is.
en melk, of doe je dat niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
gebakken brood gedrenkt in een eier met kaneel mengsel
Ja! Wat grappigquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Pruk het volgende:
Doet jouw moeder ook altijd nog een extra zak om het brood? Ik ben dat helemaal niet gewend, maarvan huis uit wel, dus we sparen altijd oude broodzakken. Het scheelt trouwens wel in versheid als je dat doet (en natuurlijk zo snel mogelijk invriezen)
Ik weet dat het kan maar wij hebben alleen maar zo'n diepvriesvakje. En die zit altijd vol met andere dingen. Soep eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef Pruk het volgende:
Idd ei met melk. En dan bakken. Ik doe later pas een suiker/kaneel mengsel eroverheen na het bakken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef moussy het volgende:
[..]
en melk, of doe je dat niet?
Ik kluts een ei met een flinke scheut melk, kaneel er bij, bakken en er dan boter en suiker op
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:00 schreef Mibos het volgende:
Moet ook een beetje veel boter onderin de pan doen he
Het smaakt precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
LB, dat zijn dan geen wentelteefjes hoor! Dat is gewoon warm brood.
[..]
Idd ei met melk. En dan bakken. Ik doe later pas een suiker/kaneel mengsel eroverheen na het bakken.
Oh ja, dat geloof ik graag. Ik wilde er idd nog bijzetten dat het zeker niet minder lekker hoeft te zijn.quote:
Lekkerder zelfs.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat geloof ik graag. Ik wilde er idd nog bijzetten dat het zeker niet minder lekker hoeft te zijn.
m@x, wat goed zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |