Ja, waar is ze als je haar nodig hebt?quote:
Glaasje hoofdpijnwijn dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef Yoni het volgende:
De enige drank hier is de plas bier waar ik mijn fototas schijnbaar in heb gezet in Het Paard. Bah! Stinkt!
Filet Americain, rood vlees, rauwmelkse kazen en veeeeeel alcoholquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Filet Americain, rood vlees, rauwmelkse kazen en veeeeeel alcohol![]()
Jaja, wrijf het er maar weer inquote:Op zondag 2 december 2007 00:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig wel sex
* Macka66 gaat gezellig naar bed
Nou, ik mis zo'n lekkere halve fles witte wijn vooraf anders best welquote:
Maar dan moet ik eerst helemaal naar de Elzas rijden voor het juiste water...quote:Op zondag 2 december 2007 00:37 schreef phluphy het volgende:
Water schenken vanuit een wijnfles, Macka! Het placebo effect!
Nee hoor. Maar ik maak mijn illusies graag zo echt mogelijkquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef Macka66 het volgende:
Nou, ik mis zo'n lekkere halve fles witte wijn vooraf anders best wel![]()
(Niet het belgisch bier, de laatste twee keren dat lief en ik ons daaraan op grote schaal vergrepen eindigden in een zwangerschap)
Het is niet goedkoop, inderdaad. Het is ook niet iets dat we erg vaak doen, juist vanwege de kosten. We waren samen geloof ik 65 euro kwijt. Is ook neit schandalig duur, maar voor dat geld zit je dan ook niet de hele avond intiem te dineren. Voordeel is natuurlijk wel dat je zelf ook het tempo kunt bepalen, want je pakt pas iets als je het wilt. Maar met al dat lekkers dat voor je neus langskomt, valt het nog niet mee om het even te laten staanquote:Op zondag 2 december 2007 12:04 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een grappig concept, Miss_sly. Het lijkt me alleen dat het bijna ongemerkt heel erg duur wordt, of valt dat wel mee?
De zaak is vanaf 6 december van woensdag tot en met zondag geopend vanaf 14.00 uur en ook avonds laat is het mogelijk om nog een hapje te eten.quote:Op zondag 2 december 2007 12:01 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg het idee dat hij al open was, Bar. Maar ik zie nu dat hij pas vanaf donderdag open is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |