abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55012521
En dat is in België ook zo, MeNicole?

Je weet toch dat je je alleen maar extra werk op de hals haalt als je veel reclame maakt?
pi_55012539
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef leonieke het volgende:
Hmz gaan jullie shortcuts via deuren met "verboden toegang" op ofzo?
Als je e rnog nooit geweest bent kun je dat ook niet weten. Je moet niet naar anderen luister. En weet je wat het ook is. Mensen kijken gewoon niet. Sta je naast de klokken!! Waar kan ik de klokken vinden? Dan word ik helemaal kreigelig. DAAR DOOS

Nee tis maar goed dat ik werk als er geen klanten zijn

Ja ook in Belgie zijn die er. Is stukje veiligheid. Anders maar in Nederland winkelen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55012603
Wat leuk, dat gespeculeer over de naam van de BEebie

Bijna jammer dat voor mij de verrassing er al af is .

* Reese wacht geduldig op de PM van Vivi e.a.
Eeuwig vijfentwintig
pi_55012636
Ach, de grootste verrassing is dat ze het kind straks alsnog anders noemt dan dat ze jou toen verteld heeft
  maandag 3 december 2007 @ 14:19:50 #207
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55012856
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:44 schreef moussy het volgende:

Ik ga vanmiddag 'daten' met iig 2 vriendinnetjes van vroeger
Leuk

En wie was nou die verre zwangere
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:48 schreef livelink het volgende:

Oh ja, en nu heeft BE me er weer aan herinnerd dat de naam ook nog uit een film kwam
Dus mensen, denk allemaal even mee. Een jongensnaam met 5 letters uit een film. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Hmmm film die drie jaar geleden in December in de bioscoop draaide en dan met 5 letters we gaan er is ff op borduren
  maandag 3 december 2007 @ 14:24:06 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55012926
Lord of the Rings, Harry Potter, Pietje Bell, Kruimeltje. Allemaal van die Kerstfilms.
Of moet ik het nou niet te ver zoeken en is het gewoon Harry?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 december 2007 @ 14:29:06 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55013013
Ik weet t!!! Frodo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55013050
Maar was het zeker in de bioscoop?
pi_55013083
Hate to burst your bubble, dames, maar volgens mij is die film gewoon thuis op de bank gekeken.

Nu kunnen jullie natuurlijk gaan checken of ze destijds heeft gepost in het 'Welke film heb jij vandaag pas gezien topic deel 758', maar daar moet je maar net zin in hebben natuurlijk
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 3 december 2007 @ 14:33:01 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55013096
Vast wel, ze hadden elkaar net leren kennen. Lekker uit eten en dan naar de bioscoop. Klinkt wel als een echte date.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55013131
Nee, het was op de bank geloof ik
  maandag 3 december 2007 @ 14:40:48 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55013248
Het was idd gewoon op de bank met onze rooie kater heel keurig als chaperonne tussen ons in.
  maandag 3 december 2007 @ 14:53:33 #215
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55013515
Mag ik hier alsjebliiiiiiiiiiieeeeeeeeft een hele blonde vraag stellen over het branden van foto's op cd-tjes. Hij is zo blond dat ik in DIG het risico zou lopen om met pek en veren het subforum uitgejaagd te worden......
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55013544
Ja hoor, stel je vraag maar
  maandag 3 december 2007 @ 14:57:16 #217
3142 m@x
pi_55013595
Moet ik dvd-tjes eerst formateren voordat ik mijn foto's kan branden? Ik heb namelijk al vrolijk drie dvd-tjes verkloot zonder dat er ook maar één fotootje op terecht is gekomen. Mijn laptop heeft weer eens kuren en ik ben zo bang dat ik straks alsnog al mijn foto's kwijt ben. Heeeeeeeeeeelp!
pi_55013602
Oh ik moet hier echt even snel iets kwijt. Wat is het toch een ramp als er een kind te spelen is en het loopt helemaal niet. Echt heel heeeeeeel erg.
pi_55013659
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef m@x het volgende:
Moet ik dvd-tjes eerst formateren voordat ik mijn foto's kan branden? Ik heb namelijk al vrolijk drie dvd-tjes verkloot zonder dat er ook maar één fotootje op terecht is gekomen. Mijn laptop heeft weer eens kuren en ik ben zo bang dat ik straks alsnog al mijn foto's kwijt ben. Heeeeeeeeeeelp!
nee, dvd's hoef je niet te formatteren, bij veel diskettes moest dat inderdaad wel. Heb je wel de juiste dvd's?

Sommige dvd's zijn -r, andere zijn +r

Gebruik je een brandprogramma of sleep je in Windows Explorer?
  maandag 3 december 2007 @ 15:01:22 #220
3142 m@x
pi_55013689
dvd+r en ik gebruik "free easy burner"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 december 2007 @ 15:03:16 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55013716
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef m@x het volgende:
nee niet eerst formatteren
dvd in pc proppen, brand programma openen aangeven dat je een bestanddvd wilt maken
alle foto's die je erin wil hebben er naar toe slepen en dan branden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55013727
Hmm, dat ken ik niet, maar ik neem eigenlijk aan dat al die programma's wel redelijk op elkaar lijken. Je kan waarschijnlijk in een schermpje aangeven wat je wil branden en dan druk je vervolgens op de knop branden.

Je moet goed opletten dat je het op de juiste manier brandt, je wilt dit als data branden, misschien dat het programma standaard op muziek of film staat. Verder moet de dvd afgesloten worden als hij klaar is met branden. Heb je hier wat aan?
  maandag 3 december 2007 @ 15:09:05 #223
3142 m@x
pi_55013766
Het lukt niet

* m@x gaat als een gek fotoboekjes bestellen zodat ze in ieder geval afgedrukt zijn voor de boel ontploft

[ Bericht 2% gewijzigd door m@x op 03-12-2007 15:59:41 ]
  maandag 3 december 2007 @ 15:50:31 #224
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55014497
misschien kan jouw brander geen +r aan?
Probeer het eens met -r
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55014945
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ik moet hier echt even snel iets kwijt. Wat is het toch een ramp als er een kind te spelen is en het loopt helemaal niet. Echt heel heeeeeeel erg.
Ik ken dat! Als het echt te gortig is mogen ze daarna gewoon nooit meer komen spelen
Saartje
  maandag 3 december 2007 @ 17:07:49 #226
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55016090
Ik kan vaak ook maar weinig met kinderen van een ander als ze hier komen te spelen.
Ik ga er ook niet bij zitten ofzo, ik zoek wel wat klusjes, zorg dat er een drankje en een koekje ofzo voor ze is en laat ze hun gang maar gaan. Gaat het naar mijn idee te gek dan zeg ik er wel wat van.

Laatst een meisje dat nogal met onze hond om klooide. Heel leuk, lief en aardig hoor maar ze liet 'm echt niet met rust. Ik heb er een paar keer wat van gezegd en ben daarna toch maar even heeeel streng/boos geworden. En dat hielp (gelukkig )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55016146
Kim waaide vanmiddag ookal bijna weg. Ze zat wel in de buggy, maar ik liet hem los, omdat mijn tas met flessen wegwaaide. Ging de buggy bijna vliegen. Ik schrok me rot, Kim vond het leuk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 december 2007 @ 17:12:27 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55016182
Jeetje, ze maken het hier toch steeds minder aantrekkelijk voor het personeel. eerst de korting in het restaurant inleveren, nu moet ons keukenblok met magnetron ook nog weg.
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 3 december 2007 @ 17:22:14 #229
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55016372
Ik ben vanmorgen naar mijn eigen dokter geweest, en die zei dat er met de buitenste knieband in ieder geval niks is, en met de binnenste waarschijnlijk ook niet, hoewel het wel lastig te onderzoeken was omdat het zo vreselijk dik en pijnlijk was. Zijn advies: wel rusten, maar niet de hele tijd stilzitten. Indien mogelijk een beetje proberen te lopen met behulp van krukken, en dan dus de voet van het pijnlijke been ook zachtjes neerzetten, maar alleen niet als het teveel pijn doet. Belasten met beleid dus. Ik kan er in ieder geval niks mee stukmaken gelukkig, dat is wel een hele geruststelling. Ik hoop dat ik volgende week alweer aardig met bijvoorbeeld 1 kruk kan rondhobbelen. We zullen zien.
  maandag 3 december 2007 @ 17:56:37 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55017043
Brrr, het idee alleen al dat het dan nog weer onderzocht moet worden.
Fijn in ieder geval dat er zo op het eerste oog geen permanente schade lijkt te zijn ontstaan.
  maandag 3 december 2007 @ 18:01:46 #231
3142 m@x
pi_55017146
Ouch, Spuug. Dat doet zo'n zeer je knie uit de kom. Doordat mijn kniebanden door overstrekken zijn uitgerekt overkomt het me regelmatig als ik mijn knie net op de verkeerde manier stoot. Inmiddels ben ik het wel gewend en duw ik de boel dan zelf terug maar het is nog steeds verdomd pijnlijk. Beterschap
  maandag 3 december 2007 @ 18:20:37 #232
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55017493
Oi Spuug beterschap!

De buuf hier heeft ook zoiets..
Daar hadden ze ooit al eens haar kniebanden gerepareerd na een skivakantie. Nu is ze in de herfstvakantie op vakantie in de zon paard gaan rijden op het strand en bij het afstappen ging het dus verkeerd. Ze kwam met haar goede been in een kuil terecht en haar gewicht kwam dus op het verkeerde been. *auw*
Ik heb dus een idee hoe je been er nu uit moet zien.. Michiel schrok ervan toen hij ze van Schiphol ophaalde..

[ Bericht 0% gewijzigd door Noli. op 03-12-2007 20:11:31 ]
Maxi, Midi & Mini
  maandag 3 december 2007 @ 18:24:00 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55017563
ik weet van niks

maar dat klinkt errug pijnlijk spuug! Beterschap dan maar. Hopelijk gaat mobiliseren een beetje
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 3 december 2007 @ 20:09:13 #234
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55019482
Spuug
Gatver! Ik krijg spontaan pijn in mijn knie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55023827
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:13 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik ken dat! Als het echt te gortig is mogen ze daarna gewoon nooit meer komen spelen
Nou ja het werd echt een beetje drama Het was gewoon niet leuk te krijgen. Bah. Ik heb er echt m'n best voor gedaan, voor beide kinderen (en mezelf) maar het was geen doen. Ik heb er ook lang over na zitten denken, hoe ik dat subtiel moest gaan uitleggen. 'Ja leuk,' zei het meisje toen haar moeder vroeg hoe het was. Maar nog voor ik wat kon zeggen besloot mijn dochter de waarheid te vertellen Gelukkig is Jolie ook heel subtiel
pi_55023855
Sterkte Spuug! Het klinkt heel rot.
pi_55023993
Haha Jolie
Ik zeg meestal gewoon tegen de moeder zoiets als 'leuk kind, maar de combi was niet zo`n succes'
En daarna hou ik de boot gewoon af, ga maar lekker daar spelen
Saartje
pi_55024054
Ja dat was precies wat ik ging zeggen. Dat van die combi maar dat bleek wel uit de reactie van Jolie.
Nou hebben we dat ook es meegemaakt
  maandag 3 december 2007 @ 23:47:56 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55024444
Wat zei ze dan, Jolietje?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55024569
Niks sappigs, lieve schat.
Ze deed gewoon verslag van de middag. Tja.
  Jubileum moderator dinsdag 4 december 2007 @ 09:02:06 #241
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55027620
Heerlijk zulke eerlijke kinderen

Ik ben thuis vandaag, gistermiddag werden we gebeld, Eva was boven haar broodje in slaap gevallen op school. Dit is zo ongewoon voor haar dat ze wel ziek moest zijn. En ja hoor, hele hoge koorts en enorm benauwd. Ze heeft de rest van de middag op de bank gedoezeld, en ze was heel blij dat ze thuis was.
Ze is nu zo benauwd, en van het padje af van de koorts dat ik het niet aandurfde om oma op te laten passen, dit doe ik liever zelf.
Het is wel sneu want ze heeft normaal al moeite met gesproken taal, en komt vaak niet uit haar woorden. Nu door de koorts zegt ze hele rare dingen en daarachter aan " neee dat bedoel ik helemaal niet" of " nee dat wil ik niet zeggen" . Beetje kortsluiting in haar spraakcircuitjes dus
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55027635
aaaah arme Eva. Beterschap voor haar Lois
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55027681
Achgut Eva! Beterschap
Spuug..je knie Hoop voor je dat het snel over is!
Saartje
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:11:08 #244
3142 m@x
pi_55027729
Beterschap Evaatje

Het is me eindelijk gelukt om mijn foto's te branden Weer een stukje verder ontblondt
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:12:56 #245
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55027762
Beterschap Eva... snel weer beter worden.

Goedzo M@x!!!

Ik ga vanmiddag naar IKEA Mn moeder gaat mee met de auto.

Ow ja ik ga zo de stad in om een navigatiesysteem te kopen, heeft iemand suggesties voor een niet al te dure goede??
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:25:22 #246
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55027901
Oei Evaatje zo ziek beterschap!
M@x jij ontblonde heldin hartstikke goed van je!
Met mijn knie gaat het weer een beetje beter dan gisteren. Ik ben zo vreselijk blij dat er niks gescheurd is, en zoals het er nu naar uitziet denk ik dat ik ergens volgende week wel weer met 1 kruk uit de voeten kan. Hoop ik. Nu moet ik maar eens superrrrrrsnel surprises gaan verzinnen en in elkaar flansen voor vanmiddag, dan vieren Wouter en Sterre Sinterklaas op school! Leuk hoor, om dat zo lekker op tijd te ontdekken
pi_55028374
Ik mis jullie allemaal een beetje hier. Ik heb amper tijd om alles bij te houden.
M@x hoe doe jij dat toch allemaal?
Al dat geregel, gek word ik er van.
Hier een huishouden draaidende houden, mijn nieuwe huis waarin gewerkt moet worden, mijn werk, mijn papieren rompslomp met het aanvragen van weet ik veel allemaal. Dan die 2 lieve dappere meiden van me, brengen halen naar school, bso, sintfeest hier en daar, spelen bij vriendinnetjes enz enz.
21 dec ga ik lekker met de de meiden en een vriendin en haar dochter een weekend naar duitsland. Daar heb ik echt heel veel zin in. Ff niks anders dan er zijn voor mijn meiden en als ze op bed liggen voor mezelf
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:19:44 #248
3142 m@x
pi_55028653
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:59 schreef jessie het volgende:
Ik mis jullie allemaal een beetje hier. Ik heb amper tijd om alles bij te houden.
M@x hoe doe jij dat toch allemaal?
Al dat geregel, gek word ik er van.
Hier een huishouden draaidende houden, mijn nieuwe huis waarin gewerkt moet worden, mijn werk, mijn papieren rompslomp met het aanvragen van weet ik veel allemaal. Dan die 2 lieve dappere meiden van me, brengen halen naar school, bso, sintfeest hier en daar, spelen bij vriendinnetjes enz enz.
21 dec ga ik lekker met de de meiden en een vriendin en haar dochter een weekend naar duitsland. Daar heb ik echt heel veel zin in. Ff niks anders dan er zijn voor mijn meiden en als ze op bed liggen voor mezelf
Ja maar Jessie, Kai woont het grootste deel van de tijd natuurlijk niet bij mij dus ik heb veel meer tijd voor dat soort dingen. Ik vind het knap hoor hoe je het allemaal doet
pi_55028674
Diaan, wij gebruiken al jaren naar tevredenheid TomTom, maar dan wel op een pocketpc, ik denk niet dat dat te vergelijken is met zo'n Tomtom go of hoe het ook mag heten, maar de programmatuur en de kaarten van TomTom werken wel erg prettig!
pi_55028694
goed zo m@x

Beterschap voor Eva!

Ik heb net in me duim gesneden.. en dat doet echt verdomd zeer....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:07:23 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55029508
Jessie!
Ik zat me gisteren al te bedenken dat we je nog maar zo weinig zagen, maar dat dat idd niet gek was gezien de drukte op dit moment.
pi_55030139
Sorry, ik kom even zeuren!!!

Mijn schoonzusje is best een leuk kind hoor... maar ze werkt me nu al op de zenuwen en ze is hier pas 2 dagen.

Gelukkig gaat ze morgenmiddag weer weg
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55030163
Oh nee. Het is pas dinsdag he? Kut. Overmorgen gaat ze weer weg.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:13:55 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55031033
*zucht*
Ik heb zin in iets lekkers voor tussen de middag, maar ik heb geen flauw idee wat...

Ik denk dat ik maar eens pannekoeken ga halen ofzo.
pi_55031090
Blegghh pannenkoeken!!! Broodje met kipfilet met pesto ofzo...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55031129
Wentelteefjes
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:20:15 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55031163
Oeh LB! Zo lekker!
Maar eig. het lekkerst met oud brood zodat het flink wat opzuigt... Hmmm... twijfeltwijfel...
pi_55031164
lekker BE!

Ik heb mijn dvdtjes van De zomer van 45 binnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55031189
Pannenkoeken moet je niet halen, maar zelf maken
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:22:57 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55031224
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:21 schreef Pruk het volgende:
Pannenkoeken moet je niet halen, maar zelf maken
Eigenlijk wel ja. Maar ja... als je hoogzwanger bent mag je af en toe wat gemakzuchtig zijn.
pi_55031261
ik ga zo maar eens een tosti maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:27:26 #262
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55031280
Pannekoeken jummie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55031286
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh LB! Zo lekker!
Maar eig. het lekkerst met oud brood zodat het flink wat opzuigt... Hmmm... twijfeltwijfel...
Hihi wij eten ze gewoon zonder dat het iets moet opzuigen Maar wij hebben vaak brood dat net niet meer lekker is, doordat we maar samen zijn en vaak niet thuis eten.
pi_55031415
mmm dat klinkt lekker allemaal zeg

Ik ga lekker fruit eten en toast met boter en thee
pi_55031416
Wij vriezen de hele broden altijd in stukjes in (soms per derde brood, soms half) en dan is het elke avond of om de avond weer een stuk eruit leggen zodat het de volgende ochtend ontdooid is.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:35:00 #266
3142 m@x
pi_55031449
ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten. Weet eerlijk gezegd niet eens wat het is....
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:36:09 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55031474
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:35 schreef m@x het volgende:
ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten. Weet eerlijk gezegd niet eens wat het is....
gebakken brood gedrenkt in een eier met kaneel mengsel
pi_55031476
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef Pruk het volgende:
Wij vriezen de hele broden altijd in stukjes in (soms per derde brood, soms half) en dan is het elke avond of om de avond weer een stuk eruit leggen zodat het de volgende ochtend ontdooid is.
Dat doet mijn mama ook altijd!

(je toverde gewoon een hele grote glimlach op mn gezicht Pruk, omdat het me zo aan mijn moeder doet denken en toen was ik blij dat ik even aan mijn moeder dacht, dus ik ga even bellen. Thanks )

Hormonen?
pi_55031519
quote:
Ik doe het 's morgens bevroren in de broodrooster voor het ontbijt. De rest smeer ik en doe er beleg op, en als ik op het werk ben is het wel ontdooid. Altijd verse bammen

En de vriezer vol kruimels omdat ik er elke dag sneetjes uithaal
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55031530
Doet jouw moeder ook altijd nog een extra zak om het brood? Ik ben dat helemaal niet gewend, maar van huis uit wel, dus we sparen altijd oude broodzakken. Het scheelt trouwens wel in versheid als je dat doet (en natuurlijk zo snel mogelijk invriezen)
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 12:38:59 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_55031549
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

gebakken brood gedrenkt in een eier met kaneel mengsel
en melk, of doe je dat niet?

Ik kluts een ei met een flinke scheut melk, kaneel er bij, bakken en er dan boter en suiker op
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55031566
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Pruk het volgende:
Doet jouw moeder ook altijd nog een extra zak om het brood? Ik ben dat helemaal niet gewend, maar van huis uit wel, dus we sparen altijd oude broodzakken. Het scheelt trouwens wel in versheid als je dat doet (en natuurlijk zo snel mogelijk invriezen)
Ja! Wat grappig Leuk!
pi_55031569
quote:
Ik weet dat het kan maar wij hebben alleen maar zo'n diepvriesvakje. En die zit altijd vol met andere dingen. Soep eigenlijk en eten van mijn oma. Het is best zonde hoor van het brood. Vind ik zelf, zuinig maar ja.

Oh en M@x bij ons is een wentelteefje gewoon een opgebakken boterham met suiker. Geen eiermengsel. Eieren hebben we nooit in huis. Bah!
pi_55031631
Ik moet echt een andere baan. Hing net al na 5 minuten met de stomme collega in de clinch
"Ja studenten zeiden dat er gisteren iemand was die iets heeft gedaan wat niet mag"

Ik reageer niet. "Ja het was een blond iemand" "Die hier werkt"
Ik: Ga je nou nog zeggen wat ik zogenaamd gedaan heb of wat?

Jezusmina man. Vraag gewoon rechtstreeks, als ik binnenkom: "Heb jij een wettenbundel uitgeleend gisteren?"

NEEEEEEEEEEEEEE het moet altijd zo lekker indirect een spelletje raden-maar worden
Terwijl ze verdomd goed weet dat ik dat soort dingen niet doe, zij is degene die altijd op haar kop krijgt omdat ze geen nee tegen studenten durft te zeggen.

En ik ben niet eens blond! Wat studenten betreft hang ik de theorie van Grote Dokter House aan: Die liegen. Altijd
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55031648
Ahja, wij hebben een wat grotere diepvries, dus dan gaat dat wat makkelijker
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 4 december 2007 @ 12:50:09 #276
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55031830
Oeh wentelteefjes!! Njammmm

Ga ik van het weekend maar eens maken. Of morgen.

Ik heb ook honger, maar heb niks bij me. Had ook niks in huis. Moest gister onverwachts ineens weer overwerken en was pas om 23.30 thuis...
Dus vanmorgen geen ontbijt en nu geen lunch...
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:52:56 #277
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55031858
House

Ik heb gister even een goed gesprek met iemand gehad via de mail. Jarenlang denken genegeerd of ontlopen te worden en onderliggende spanning door een akkefietje toen. Gister was ik het zat en hebben we alles helemaal uitgepraat.

We vinden elkaar weer lief.

Wat lucht dat op. Heerlijk!.. Het is nu goed, punt.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:59:07 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55032006
Pruk!
Nu sta ik alsnog pannekoeken te bakken. Uit zo'n handige shaker, dacht ik, want dat zijn er dan maar een paar... Maar het is geen onverdeeld succes nog. Ze plakken aan de pan.

Maar goed, ik heb ook witbrood gehaald dus morgen of overmorgen hier wentelteefjes!
m@x... je weet niet wat je mist!
pi_55032056
Moet ook een beetje boter onderin de pan doen he
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55032091
Shaker is niet handig.

Ik heb altijd de meergranenbiologische pannenkoekenmix van Koopmans, daar gooi je ei en melk bij en dat is heerlijk, maar ook met alleen water zijn die dingen zeer lekker

Ik heb standaard een aantal pakken op voorraad, net zoals stroop

Ik weet inmiddels precies hoeveel beslag er nodig is voor 2 pannenkoeken
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:02:52 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55032113
LB, dat zijn dan geen wentelteefjes hoor! Dat is gewoon warm brood.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef moussy het volgende:

[..]

en melk, of doe je dat niet?

Ik kluts een ei met een flinke scheut melk, kaneel er bij, bakken en er dan boter en suiker op
Idd ei met melk. En dan bakken. Ik doe later pas een suiker/kaneel mengsel eroverheen na het bakken.
pi_55032143
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:00 schreef Mibos het volgende:
Moet ook een beetje veel boter onderin de pan doen he
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:06:49 #283
3142 m@x
pi_55032238
Die wentelteefjes klinken goed, maar ik ben een beetje aan de lijn dus ik sla deze keer over. Ik heb er in een week of 2 tijd 8 kilo afgestresst en inmidddels heb ik er nog 2 kilo af weten te krijgen. Dat wil ik deze keer graag zo houden
pi_55032325
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
LB, dat zijn dan geen wentelteefjes hoor! Dat is gewoon warm brood.
[..]

Idd ei met melk. En dan bakken. Ik doe later pas een suiker/kaneel mengsel eroverheen na het bakken.
Het smaakt precies hetzelfde!
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:10:38 #285
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55032351
mijn moeder wilde wel even metmij naarde Ikea. We hebben een bliksembezoek gedaan, binnen twee uur weer naar buiten inclusief een ontbijtje eten. score: een opstapje en een rond wollen kleedje voor bij het praxiskastje zodat Emma lekker warm kan spelen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:12:07 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55032398
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:09 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Het smaakt precies hetzelfde!
Oh ja, dat geloof ik graag. Ik wilde er idd nog bijzetten dat het zeker niet minder lekker hoeft te zijn.

m@x, wat goed zeg!
pi_55032434
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, dat geloof ik graag. Ik wilde er idd nog bijzetten dat het zeker niet minder lekker hoeft te zijn.

m@x, wat goed zeg!
Lekkerder zelfs.
Ik vind ei namelijk vies. Dat verklaart waarschijnlijk alles.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:38:55 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55033156
Whehehe... dat proef je niet eens joh!
pi_55033736
41 jaar en nog steeds de kriebels krijgen van de Sint

Gelukkig vond mijn dochter het allemaal prachtig!!
Variety is the spice of life
pi_55034779
Morgen gaan we Sint vieren met zijn 4tjes. Ik ga dat voor het eerst doen. Wat is allemaal leuk om te doen?Uiteraard cadeautjes, maarwat is nog meer leuk om te doen? Wat zal ik eten? Nou ja dat soort dingen. Ik ben alleen gewend om het te vieren met heeeeeel veel mensen, dus dan is het toch anders qua sfeer.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:42:29 #291
24188 Belana
kloon van belana
pi_55034877
wij doen het ook morgenavond, gewoon rond het eten. gisteravond cadeautjes gekocht. ik ben benieuwd.
Liam heeft het idee dat Sinterklaas al jarig is geweest, want hij heeft toch een cadeautje in zijn schoen gehad en ook 1 op mijn werk, dus die snapt er niks van en verwacht ook niks
stormy waters...
sailin'
pi_55034980
Wij deden het vroeger altijd 's morgens (toch eens vragen hoe dat dan zat met naar school gaan. In mijn beleving hadden we die dag altijd vrij). Toen we niet meer geloofden deden we het 's avonds.

Eerst eten, afruimen, dan wij de kamer uit zodat paps en mams de cadeautjes konden klaarzetten. Dan mochten we weer binnen "Oh en ah" roepen en uitpakken Beker chocomelk erbij en speculaasjes. En als alles is uitgepakt lekker spelen ermee of alles nog eens bewonderen en uitproberen of aantrekken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:05:40 #293
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55035540
Wij doen het ook morgenavond. Ook rond etenstijd. We gaan niet echt eten zoals altijd, maar gewoon in de kamer met een soepie en stokbroodje met lekkere kaasjes enzow.

Ik moet vanavond nog even snel gedichten in elkaar flansen En ik had nog wel een half dagje vrij genomen zodat ik dat kon doen. Maar heb alleen de cadeautjes ingepakt, en was iets te lang blijven hangen in de stad. Heb een foute broek voor Noah gekocht Maar volgens mij gaat ie zo stoer staan! Maar goed, dat heeft niks met sinterklaas te maken verder
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55035746
Ja, wij doen het ook morgenavond, rond etenstijd. Misschien wel erna, als ze gedoucht zijn en in pyama zitten. Dan laat ik ze zingen voor het zetten van het schoentje, en dan opeens wordt er geklopt! Zou zoiets leuk zijn?

Ik denk dat ik pannenkoeken ga eten, heb ik net bedacht. En dan nog wat lekkere dingetje voor daarna, bij de cadeautjes (speculaasjes, gevulde speculaas , en natuurlijk pepernoten en wat chocolaatjes). De kinderen en ik zijn donderdag vrij, dus het geeft niet als het wat later wordt!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:16:34 #295
3142 m@x
pi_55035866
Ik was niet van plan om veel aan Sinterklaas te gaan doen dit jaar, maar daar ben ik afgelopen zondag op teruggekomen. Dat was dus als een gek kadootjes kopen zodat we er vanavond toch nog een feestje van kunnen maken. Mijn ouders, zusje en zwager komen, de sintsnoepjes staan al op tafel en er staat een grote pan soep op het vuur te pruttelen. Gezellig We hebben alleen geen sinterklaas die aan komt kloppen. Die van ons belt dat de kadootjes voor de deur staan.

en ik heb vandaag via de post ook nog een lekkere chocoladeletter gekregen van een hele lieve sinterklazin

[ Bericht 9% gewijzigd door m@x op 04-12-2007 15:32:05 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:35:56 #296
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55036275
Bij ons wordt er ook niet geklopt. Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren hoe mijn ouders dat vroeger deden. Toen werd er ook niet geklopt in elk geval.

Misschien kunnen we aanbellen ofzow. Kloppen hoor je niet omdat de deur beneden is en de woonkamer boven. Of we moeten boven op de deur kloppen natuurlijk. Nou ja ik zie wel
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:37:00 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55036296
* _Bar_ is aan het genieten van de cd van allicia keys wat een stem heeft die meid toch
pi_55036419
Sinterklaas
Ons sinterklaasweekendje was ondanks het gedoe en gezeik met kadootjes en surprises vooraf wel erg gezellig.

Allemaal alvast heel veel plezier gewenst vanavond of morgen!

Wij gingen vroeger vanaf dat mijn broertje er oud genoeg voor was met zijn allen naar de nieuwste disney film op 5 december. Broertje en ik werden alvast in de auto geparkeerd, terwijl mijn vader de kadootjes bij de open haard zette...
De jaren daarvoor klopte de (achter)buurman op de deur ofzo.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:54:55 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55036710
sinterklaas ik sla dat lekker over, komt wel weer een keertje maar nu even niet
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:11:57 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55037118
* _Bar_ heeft een muziek bui en nu vliegt k3 door de speakers

Schreeuw het van de daken.
Niemand kan ons raken.
Ik wil jou - En jij wil mij.
Schrijf het op de muren.
Dit zal eeuwig duren.
Ik wil jou - En jij wil mij. lalalalallalla

sorry ik ga me al gedragen
pi_55037211
Bar, nog gefeliciteerd he!!! Geweldig joh!!

Wat leuk al die Sint verhalen, ik ben helemaal niet in de stemming, want Sint kennen ze hier natuurlijk niet.

Op het moment ben ik trouwens voor niet zo veel in de stemming. Ik ben ziek, en altijd als ik ziek ben irriteer ik me weer aan dezelfde dingen. Het verschil in mentaliteit met collegas, die allemaal uit Engeland komen. Het schijnt zo moeilijk te zijn om in anderen geinteresseerd te zijn, en dat vind ik altijd weer rot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')