Eigenlijk wel ja. Maar ja... als je hoogzwanger bent mag je af en toe wat gemakzuchtig zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:21 schreef Pruk het volgende:
Pannenkoeken moet je niet halen, maar zelf maken
Hihi wij eten ze gewoon zonder dat het iets moet opzuigenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh LB! Zo lekker!
Maar eig. het lekkerst met oud brood zodat het flink wat opzuigt... Hmmm... twijfeltwijfel...
gebakken brood gedrenkt in een eier met kaneel mengselquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:35 schreef m@x het volgende:
ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten. Weet eerlijk gezegd niet eens wat het is....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef Pruk het volgende:
Wij vriezen de hele broden altijd in stukjes in (soms per derde brood, soms half) en dan is het elke avond of om de avond weer een stuk eruit leggen zodat het de volgende ochtend ontdooid is.
Ik doe het 's morgens bevroren in de broodroosterquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef Pruk het volgende:
Wij vriezen de hele broden altijd in stukjes in (soms per derde brood, soms half) en dan is het elke avond of om de avond weer een stuk eruit leggen zodat het de volgende ochtend ontdooid is.
en melk, of doe je dat niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
gebakken brood gedrenkt in een eier met kaneel mengsel
Ja! Wat grappigquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Pruk het volgende:
Doet jouw moeder ook altijd nog een extra zak om het brood? Ik ben dat helemaal niet gewend, maarvan huis uit wel, dus we sparen altijd oude broodzakken. Het scheelt trouwens wel in versheid als je dat doet (en natuurlijk zo snel mogelijk invriezen)
Ik weet dat het kan maar wij hebben alleen maar zo'n diepvriesvakje. En die zit altijd vol met andere dingen. Soep eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef Pruk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |