abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:07:23 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55029508
Jessie!
Ik zat me gisteren al te bedenken dat we je nog maar zo weinig zagen, maar dat dat idd niet gek was gezien de drukte op dit moment.
pi_55030139
Sorry, ik kom even zeuren!!!

Mijn schoonzusje is best een leuk kind hoor... maar ze werkt me nu al op de zenuwen en ze is hier pas 2 dagen.

Gelukkig gaat ze morgenmiddag weer weg
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55030163
Oh nee. Het is pas dinsdag he? Kut. Overmorgen gaat ze weer weg.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:13:55 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55031033
*zucht*
Ik heb zin in iets lekkers voor tussen de middag, maar ik heb geen flauw idee wat...

Ik denk dat ik maar eens pannekoeken ga halen ofzo.
pi_55031090
Blegghh pannenkoeken!!! Broodje met kipfilet met pesto ofzo...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55031129
Wentelteefjes
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:20:15 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55031163
Oeh LB! Zo lekker!
Maar eig. het lekkerst met oud brood zodat het flink wat opzuigt... Hmmm... twijfeltwijfel...
pi_55031164
lekker BE!

Ik heb mijn dvdtjes van De zomer van 45 binnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55031189
Pannenkoeken moet je niet halen, maar zelf maken
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:22:57 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55031224
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:21 schreef Pruk het volgende:
Pannenkoeken moet je niet halen, maar zelf maken
Eigenlijk wel ja. Maar ja... als je hoogzwanger bent mag je af en toe wat gemakzuchtig zijn.
pi_55031261
ik ga zo maar eens een tosti maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:27:26 #262
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55031280
Pannekoeken jummie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55031286
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh LB! Zo lekker!
Maar eig. het lekkerst met oud brood zodat het flink wat opzuigt... Hmmm... twijfeltwijfel...
Hihi wij eten ze gewoon zonder dat het iets moet opzuigen Maar wij hebben vaak brood dat net niet meer lekker is, doordat we maar samen zijn en vaak niet thuis eten.
pi_55031415
mmm dat klinkt lekker allemaal zeg

Ik ga lekker fruit eten en toast met boter en thee
pi_55031416
Wij vriezen de hele broden altijd in stukjes in (soms per derde brood, soms half) en dan is het elke avond of om de avond weer een stuk eruit leggen zodat het de volgende ochtend ontdooid is.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:35:00 #266
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55031449
ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten. Weet eerlijk gezegd niet eens wat het is....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:36:09 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55031474
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:35 schreef m@x het volgende:
ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten. Weet eerlijk gezegd niet eens wat het is....
gebakken brood gedrenkt in een eier met kaneel mengsel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55031476
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef Pruk het volgende:
Wij vriezen de hele broden altijd in stukjes in (soms per derde brood, soms half) en dan is het elke avond of om de avond weer een stuk eruit leggen zodat het de volgende ochtend ontdooid is.
Dat doet mijn mama ook altijd!

(je toverde gewoon een hele grote glimlach op mn gezicht Pruk, omdat het me zo aan mijn moeder doet denken en toen was ik blij dat ik even aan mijn moeder dacht, dus ik ga even bellen. Thanks )

Hormonen?
pi_55031519
quote:
Ik doe het 's morgens bevroren in de broodrooster voor het ontbijt. De rest smeer ik en doe er beleg op, en als ik op het werk ben is het wel ontdooid. Altijd verse bammen

En de vriezer vol kruimels omdat ik er elke dag sneetjes uithaal
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55031530
Doet jouw moeder ook altijd nog een extra zak om het brood? Ik ben dat helemaal niet gewend, maar van huis uit wel, dus we sparen altijd oude broodzakken. Het scheelt trouwens wel in versheid als je dat doet (en natuurlijk zo snel mogelijk invriezen)
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 12:38:59 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_55031549
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

gebakken brood gedrenkt in een eier met kaneel mengsel
en melk, of doe je dat niet?

Ik kluts een ei met een flinke scheut melk, kaneel er bij, bakken en er dan boter en suiker op
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55031566
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Pruk het volgende:
Doet jouw moeder ook altijd nog een extra zak om het brood? Ik ben dat helemaal niet gewend, maar van huis uit wel, dus we sparen altijd oude broodzakken. Het scheelt trouwens wel in versheid als je dat doet (en natuurlijk zo snel mogelijk invriezen)
Ja! Wat grappig Leuk!
pi_55031569
quote:
Ik weet dat het kan maar wij hebben alleen maar zo'n diepvriesvakje. En die zit altijd vol met andere dingen. Soep eigenlijk en eten van mijn oma. Het is best zonde hoor van het brood. Vind ik zelf, zuinig maar ja.

Oh en M@x bij ons is een wentelteefje gewoon een opgebakken boterham met suiker. Geen eiermengsel. Eieren hebben we nooit in huis. Bah!
pi_55031631
Ik moet echt een andere baan. Hing net al na 5 minuten met de stomme collega in de clinch
"Ja studenten zeiden dat er gisteren iemand was die iets heeft gedaan wat niet mag"

Ik reageer niet. "Ja het was een blond iemand" "Die hier werkt"
Ik: Ga je nou nog zeggen wat ik zogenaamd gedaan heb of wat?

Jezusmina man. Vraag gewoon rechtstreeks, als ik binnenkom: "Heb jij een wettenbundel uitgeleend gisteren?"

NEEEEEEEEEEEEEE het moet altijd zo lekker indirect een spelletje raden-maar worden
Terwijl ze verdomd goed weet dat ik dat soort dingen niet doe, zij is degene die altijd op haar kop krijgt omdat ze geen nee tegen studenten durft te zeggen.

En ik ben niet eens blond! Wat studenten betreft hang ik de theorie van Grote Dokter House aan: Die liegen. Altijd
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55031648
Ahja, wij hebben een wat grotere diepvries, dus dan gaat dat wat makkelijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')