Nee, hij doet het al heel langquote:Op zondag 2 december 2007 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, het is niet dat hij het voor het eerst ging doen. Dan kan ik het me wel voorstellen dat hij het tof vind.
Vriend van stinkie doet het ook vrij veel, ook wedstrijden enzo. Ik vind het maar link hoor.
Nee, je bent niet onoplettend. Diequote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Belana het volgende:
yoni, heb jij een? had je die nou al dan? niet toch? anders ben ik onoplettend.
Nee vergeet het toch nog weerquote:Op maandag 3 december 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Nu doe je hem in het vervolg wel dicht MeNicole.Wij moeten hem hier al jaren dicht doen, ivm de poezen, dus dat is nog nooit fout gegaan.
Wat is vreemd?quote:Op maandag 3 december 2007 09:30 schreef Yoni het volgende:
Nee, je bent niet onoplettend. Dieis er nog niet zo lang
Nou ja, inmiddels alweer bijna een half jaar, maar de situatie was een beetje eh... vreemd zeg maar *grin*
Wel bij IKEA toch hequote:Op maandag 3 december 2007 10:34 schreef Pruk het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren lekker toegegeven aan nesteldrang: een lamp voor in de woonkamer gekocht en een kleed!
(En een mooie speelgoedkist en nog dit en nog dat en![]()
)
Neequote:
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef leonieke het volgende:
Ik ben nog nooit naar IKEA geweest. Is er nu iets vreemds aan de hand met mij?
quote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!
Dan raak je vast verslaafd en het is nergens anders te krijgenen ik durf niet naar de Ikea in Heerlen te rijden (OMG enge autoweg daar)(en dan ook nog alleen voor een zak Daim).
Zucht
Tss daar gaat de winstuitkering. Maar wel leuk dat je geslaagd bent.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Tss daar gaat de winstuitkering. Maar wel leuk dat je geslaagd bent.
En nog nooit bij de IKEA geweest. Nee dan is er toch iets niet helemaal goer hoor
Je krijgt het ook niet, je moet het kopenquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Pruk het volgende:
Ik kom heel vaak bij de IKEA maar heb nog nooit Daim gehad
Heb je mij nog nooit gezienquote:Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
MeNicole werk jij bij de IKEA dan? In Hengelo?? Ik heb je nog nooooooit gezien
Tss, daar hebben we PMmetjes voor tochquote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat hou ik verder liever voor me, is hier ook niet echt de plek voor
Dat kan weleens kloppen dan. Ik ben er nooit zo vroeg, meestal juist laat.quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit gezienHmmm misschien komt dat omdat ik voor openingstijd werk
Tenminste dat ie de bedoeling. De laatste tijd zijn we veelste laat klaar altijd. En dan lopen er altijd van die vervelende klanten enzo
Ik ben ooit nog weggewaaid toen ik 9 jaar was ofzoquote:Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Niet te doen, he.
Fons kon zich ook niet staande houden gisteren.
We hebben wel rolstoelenquote:Op maandag 3 december 2007 13:42 schreef Spuuglokje het volgende:![]()
Bix ik zie het al helemaal voor me!
Ik krijg ineens ook zo'n zin om naar de Ikea te gaan. Helaas zal dat nog even moeten wachten, tot ik weer kan lopen. Zaterdag raakte bij een val in de douche mijn knieschijf uit de kom.![]()
Is dat met een blauwe verpakking? Ik denk dat ze dat bij ons ook in de Spar ofzo verkopenquote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!
Dan raak je vast verslaafd en het is nergens anders te krijgenen ik durf niet naar de Ikea in Heerlen te rijden (OMG enge autoweg daar)(en dan ook nog alleen voor een zak Daim).
Zucht
Is er geen enkel topic waarin staat welke film ze bekeken hebben?quote:Op maandag 3 december 2007 13:48 schreef livelink het volgende:
Oh ja, en nu heeft BE me er weer aan herinnerd dat de naam ook nog uit een film kwam![]()
Dus mensen, denk allemaal even mee. Een jongensnaam met 5 letters uit een film. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |