abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie maandag 3 december 2007 @ 09:30:28 #151
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55007981
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah ok, het is niet dat hij het voor het eerst ging doen. Dan kan ik het me wel voorstellen dat hij het tof vind.
Vriend van stinkie doet het ook vrij veel, ook wedstrijden enzo. Ik vind het maar link hoor.
Nee, hij doet het al heel lang Begonnen met gewoon vliegeren, toen met buggy op het strand en nu dus op een plankie op 't water En ze zijn dus inderdaad gewoon geweest gister, niet op zee, want daar waaide het wel te hard, maar ergens op een binnenwater.
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Belana het volgende:
yoni, heb jij een ? had je die nou al dan? niet toch? anders ben ik onoplettend.
Nee, je bent niet onoplettend. Die is er nog niet zo lang Nou ja, inmiddels alweer bijna een half jaar, maar de situatie was een beetje eh... vreemd zeg maar *grin*
pi_55008020
Dat klinkt goed Buzzer Leuk!

Nu doe je hem in het vervolg wel dicht MeNicole. Wij moeten hem hier al jaren dicht doen, ivm de poezen, dus dat is nog nooit fout gegaan.

Leuk, Yoni ook

Love is in die air.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55008061
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:

Nu doe je hem in het vervolg wel dicht MeNicole. Wij moeten hem hier al jaren dicht doen, ivm de poezen, dus dat is nog nooit fout gegaan.
Nee vergeet het toch nog weer Je wil niet weten wat ik allemaal al uit de wc heb gevist sinds Mikael kan lopen. hij heeft zelfs al geprobeert om de hond erin te proppen maar die was daar niet van gediend
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55008072
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:30 schreef Yoni het volgende:

Nee, je bent niet onoplettend. Die is er nog niet zo lang Nou ja, inmiddels alweer bijna een half jaar, maar de situatie was een beetje eh... vreemd zeg maar *grin*
Wat is vreemd?
Liefde
  maandag 3 december 2007 @ 09:40:38 #155
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55008115
Zow het Sinterklaasfeest bij ons is ook weer achter de rug. Twan was erg druk maar zeer blij met de cadeautjes.

Lees ik hier zomaar dat Bar zwanger is . Van harte gefeliciteerd meid Ontzettend leuk voor jullie!!!
Make love, not war ☮
  maandag 3 december 2007 @ 09:58:20 #156
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55008368
Buzzer, vertel eens joh, ik ben benieuwd hoor!
pi_55008875
Goedemorgen!

Gisteren lekker toegegeven aan nesteldrang: een lamp voor in de woonkamer gekocht en een kleed!

(En een mooie speelgoedkist en nog dit en nog dat en )
pi_55008895
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:34 schreef Pruk het volgende:
Goedemorgen!

Gisteren lekker toegegeven aan nesteldrang: een lamp voor in de woonkamer gekocht en een kleed!

(En een mooie speelgoedkist en nog dit en nog dat en )
Wel bij IKEA toch he
Liefde
pi_55008944
Ik ben nog nooit naar IKEA geweest. Is er nu iets vreemds aan de hand met mij?
pi_55008960
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Wel bij IKEA toch he
Nee

We wilden eigenlijk naar de zaak waar we onze andere lampen gekocht hebben, om te kijken of ze nog iets in dezelfde serie hadden. Dat hadden ze toen wel, maar die lamp was bijna 400 euro en dat vonden we toen te erg. Maarja, die winkel was dicht. Gelukkig was daarnaast een Kwantum. Daar een mooie lamp uitgezocht voor 199 euro, die bij de kassa nog maar 99 euro bleek te zijn. Ben nu zo blij dat we niet die dure lamp toen hebben gekocht
Vind 99 euro op zich nog wel veel geld, maar we stonden echt allebei bij die lamp en hadden zoiets van: "dittisum"!

Hetzelfde met het kleed. Ook een Kwantum kleed, met een stickertje dat het niet door kinderhandjes is gemaakt (Vraag me af of zo'n stickertje echt wat zegt).

Bij de IKEA was het zo stervensdruk dat ik me daar dus echt niet in ga wagen, dan ga ik liever door de weeks een keertje
pi_55008985
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef leonieke het volgende:
Ik ben nog nooit naar IKEA geweest. Is er nu iets vreemds aan de hand met mij?
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!
Dan raak je vast verslaafd en het is nergens anders te krijgen en ik durf niet naar de Ikea in Heerlen te rijden (OMG enge autoweg daar)(en dan ook nog alleen voor een zak Daim).

Zucht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 3 december 2007 @ 10:44:13 #162
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55009011
Baaaaaarrrrrrr! Wat geweldig! makkelijk zeggen achteraf maar ik had al zo'n vermoeden .
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 december 2007 @ 10:44:19 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55009014
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dan raak je vast verslaafd en het is nergens anders te krijgen en ik durf niet naar de Ikea in Heerlen te rijden (OMG enge autoweg daar)(en dan ook nog alleen voor een zak Daim).

Zucht
de autoweg van Heerlen eng? waar?
je mag er 100 das t enige dat je je aan moet houden, de flitskasten staan aan
en de Daim is echt heeeeeeeeeel
in zweden hebben ze zelfs Daim-Cornetto's
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 3 december 2007 @ 10:46:27 #164
114177 Diaan73
pi_55009051
De donuts zijn ook erg lekker... hmmm krijg ineens zin om vanmiddag IKEA te gaan bezoeken, maar ik heb geen auto Ik wil ook nog een tafel en stoel voor Twan zn nieuwe kamer kopen. Die van Mamut... kleuren (rood en blauw) passen mooi bij zn kamer.
Make love, not war ☮
pi_55009182
Ik kom heel vaak bij de IKEA maar heb nog nooit Daim gehad
pi_55009323
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef Pruk het volgende:

Het nee niet bij IKEA verhaal
Tss daar gaat de winstuitkering. Maar wel leuk dat je geslaagd bent.

En nog nooit bij de IKEA geweest. Nee dan is er toch iets niet helemaal goer hoor
Liefde
pi_55009363
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Tss daar gaat de winstuitkering. Maar wel leuk dat je geslaagd bent.

En nog nooit bij de IKEA geweest. Nee dan is er toch iets niet helemaal goer hoor

Neem van mij aan dat je dit jaar genoeg van mij in je winstuitkering terug ziet
En de afgelopen jaren was dat ook al het geval
  maandag 3 december 2007 @ 11:04:48 #168
114177 Diaan73
pi_55009371
MeNicole werk jij bij de IKEA dan? In Hengelo?? Ik heb je nog nooooooit gezien

Hmmm ik moet zo nog even boodschappen doen en dan naar Twans school... maar de regen komt met bakken uit de lucht
Make love, not war ☮
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 december 2007 @ 11:07:39 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55009419
Pff tis toch niets om 11 uur te moeten beginnen met koken.

Succes in de regen Diaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55009462
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Pruk het volgende:
Ik kom heel vaak bij de IKEA maar heb nog nooit Daim gehad
Je krijgt het ook niet, je moet het kopen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55009500
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
MeNicole werk jij bij de IKEA dan? In Hengelo?? Ik heb je nog nooooooit gezien
Heb je mij nog nooit gezien Hmmm misschien komt dat omdat ik voor openingstijd werk Tenminste dat ie de bedoeling. De laatste tijd zijn we veelste laat klaar altijd. En dan lopen er altijd van die vervelende klanten enzo
Liefde
  Hoofdredactie Fotografie maandag 3 december 2007 @ 11:14:16 #172
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55009547
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:37 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Wat is vreemd?
Dat hou ik verder liever voor me, is hier ook niet echt de plek voor
pi_55009627
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:

[..]

Dat hou ik verder liever voor me, is hier ook niet echt de plek voor
Tss, daar hebben we PMmetjes voor toch
Liefde
pi_55009726
Ik heb het ook nooit gekocht
  maandag 3 december 2007 @ 12:07:18 #175
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55010427
Wij hebben gisteren sinterklaas gevierd met de familie. Gezellig cadeautjes uitpakken en surprises. Emma was zo overweldigd door alle cadeaus dat ze op een gegeven moment niets meer uit wilde pakken. Tot zo ver niets bijzonders, we hebben gegeten en waren net klaar met opruimen en toen gebeurde er dit:

Er werd op het raam en de voordeur gebonkt. Ik pak Emma op en samen met zwager ga ik kijken bij de voordeur. Staan daar sinterklaas en twee pieten voor de deur. Ik kijk ze aan en probeer bekende gezichten te ontdekken, dat lukt niet.
We laten het gezelschap binnen en een van de pieten zegt dat ze wel drie rondjes hebben moeten rijden voor een parkeerplek.
Emma moet hard huilen en kruipt dicht tegen mij aan. We gaan allemaal op de bank zitten en Sint krijgt een stoel. Schoonma kijkt dinnetje aan en dinnetje kijkt zwager aan. Niemand heeft dit geregeld
Dan wijst de piet in het boek en lijkt te overleggen met de sint. Familie Li???
Uuhm nee, familie Lu!!!!
Is dit dan niet de xxxstraat? Nee die is daar ->
Vervolgens staat de sint weer op en vertrekt met zijn pieten.
We hebben met zijn allen nog zeker een kwartier in een deuk gelegen.
pi_55010492
Jelief

Wat een grap!
  maandag 3 december 2007 @ 12:17:07 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55010603
die man wordt echt een dagje ouder hè
Ow wat onzettend grappig....
en hoe leg ik aan mijn kind uit waarom ik zo hard zit te lachen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 3 december 2007 @ 12:25:57 #178
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55010747
We waren ook echt blij dat Emma zich dit niet gaat herinneren. Moet er niet aan denken dat ik haar uit had moeten leggen dat de Sint toch niet voor haar kwam.
Owja en in de gang zei de oude man nog: "En ook niemand die iets zegt"

Tja als je bij een familie komt die heel wat grappenmakers in de vriendenkring heeft...
pi_55010798
Natuurlijk zegt niemand iets, Sinterklaas weet alles, dus hij zal wel goed gezeten hebben
  maandag 3 december 2007 @ 12:31:05 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55010839
Jelief, wat een situatie zeg!
Idd wel fijn dat Emma nog zo klein is dat het geen extra uitleg behoefde!

Hier ineens net een mini-sentimenteel momentje. Vandaag 3 jaar geleden leerde ik stinkie kennen! We kregen pas een paar dagen later 'verkering', maar het begon allemaal op 3 december 2004. En dus is het morgen op de kop af 3 jaar geleden dat de jongensnaam vast kwam te staan toen we die bewuste film zaten te kijken.
pi_55010997
BE dan is over 3 dagen een mooie dag om Frank de buitenwereld te laten zien.

Ik blijf voor de rest van de dag binnen Dit weer is levensgevaarlijk voor kinderen. Mikael is in het kleine stukje naar de winkel gewoon 6 keer omver geblazen waarvan 1 keer echt een eindje weg. Ik liep voor hem aan en ik was druk aan het praten, ik hoorde hem ergens in de verte door de wind wel mopperen. De oude buurvrouw keek me al raar aan toen ze me tegen kwam. Kijk ik om, Mikael wel 200 meter achter mij helemaal wostelen om door de wind te komen
Dus ik loop terug geef hem een handje komt er een dikke windvlaag waar door is echt ff met de voetjes van de grond ging. Arm kind
Liefde
  maandag 3 december 2007 @ 12:41:28 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55011046
Frank! *grinnik*
Ik zal het eens tegen hem zeggen. Kijken of hij er naar luistert.
  maandag 3 december 2007 @ 12:50:27 #183
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55011226
kees klaas? karel? pieter? felix? erik? peter dan????
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 december 2007 @ 12:51:30 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55011244
Thomas, Chris, Jelle, Timo

BEebje kom nou maar gewoon kijken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55011247
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef MeNicole het volgende:

...omver geblazen...
Niet te doen, he.
Fons kon zich ook niet staande houden gisteren.
  maandag 3 december 2007 @ 13:01:40 #186
114177 Diaan73
pi_55011450
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Heb je mij nog nooit gezien Hmmm misschien komt dat omdat ik voor openingstijd werk Tenminste dat ie de bedoeling. De laatste tijd zijn we veelste laat klaar altijd. En dan lopen er altijd van die vervelende klanten enzo
Dat kan weleens kloppen dan. Ik ben er nooit zo vroeg, meestal juist laat.
Make love, not war ☮
  maandag 3 december 2007 @ 13:19:32 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55011745
Was het maar waar meiden. Helaasch.
Oh well... hij komt wel als het zijn tijd is.

Gelukkig waait het hier nog niet zo hard Nicole, arme kleine ventjes...

Hier ben ik me net suf aan het zoeken geweest naar mijn gordijnhaken. Paar weken terug de gordijnen gewassen en aangezien ik vand ie verstelbare haakjes heb, had ik die er afgehaald omdat ik ze niet in de wasmachine wilde verliezen. Maar natuurlijk weet je dan dus een paar weken later never nooit meer waar je ze gelaten hebt.
Gelukkig na wat zoekwerk heb ik ze gevonden!
Jajaj, gordijnen hadden er natuurlijk gelijk weer op gemoeten, maar we wilden eerst kijken of we de kat zo ver konden krijgen dat hij niet meer sproeit in dat hoekje, dat was de reden van het wassen namelijk.
pi_55011747
arme mika, bijna weggewaaid!

hahaha jelief, ik zou 'm toch ook een stoel hebben aangeboden hoor!

wij hadden ook een hilarisch sint-momentje, stukken minder spectaculair, maar ik moet nog steeds grinniken als ik er weer aan denk. bij de laatste keer schoenzetten afgelopen zaterdag was Piet echt uit volle borst aan 't meezingen en Anna was half aan 't spelen, half aan 't mee springen op 'en we zingen en we springen want we zijn zo blij'. 't liedje was afgelopen, we zouden er nog een doen. maar plots loopt Anna naar haar schoen, haalt de wortel eruit, eet 'm op!!!, en gaat weer spelen. (we hadden net gegeten, dus zo'n honger kan ze niet gehad hebben). 't was zo absurd, en Piet natuurlijk helemaal verontwaardig toen ze daarna ook nog aan de wortel uit zijn schoen wilde beginnen.
we hebben er maar een paar nieuwe wortels in gedaan.
heb 't toevallig zelfs op film, als ik tijd heb zal ik wel even kijken of ik er wat van kan laten zien (of 't niet te donker was).
pi_55011754
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Niet te doen, he.
Fons kon zich ook niet staande houden gisteren.
Ik ben ooit nog weggewaaid toen ik 9 jaar was ofzo (en ik ben nooit echt mager geweest, dus daar kon het niet echt aan liggen )

(en ik lag echt een paar meter verder op de grond )
  maandag 3 december 2007 @ 13:21:53 #190
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55011802
Bar! Lees ik hier gewoon dat je zwanger bent!
Wat ontzettend leuk voor jullie!! Van Harte!
  maandag 3 december 2007 @ 13:31:31 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55012006
*Ticker inspectie doet*

BE!!! Je staat gewoon al op knappen!! Man, wat gaat dat hard zeg

Oelepoelepoele...luistert ie al?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 3 december 2007 @ 13:42:00 #192
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55012198
Bix ik zie het al helemaal voor me!
Ik krijg ineens ook zo'n zin om naar de Ikea te gaan. Helaas zal dat nog even moeten wachten, tot ik weer kan lopen. Zaterdag raakte bij een val in de douche mijn knieschijf uit de kom.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 13:44:35 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_55012240
die klaasbloopers

kan je er niet mee lopen, of mag je niet spuug? Lijkt me erg pijnlijk trouwens

Ik ga vanmiddag 'daten' met iig 2 vriendinnetjes van vroeger
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 3 december 2007 @ 13:48:42 #194
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55012314
Aauuwww! Volgens mij kan je daar nog best lang last van hebben. Wanneer mag je weer lopen, Spuuglokje?

Die Anna, maar ik kan het me best voorstellen. En dan die verontwaardiging van Piet. Dat soort taferelen hebben wij hier ook. Katja bedenkt zich helemaal hoe het allemaal moet met die schoenen en dan wil Job ineens geen wortel in de schoen of geen tekening maken. En dan moet Katja helemaal improviseren. Afgelopen Zaterdag kwam ze nog even terug naar beneden toen Job in bed lag en ging toen maar namens Job een tekening voor Sinterklaas maken. Was wel grappig, ze had een vliegtuig getekend, omdat Job alleen maar vliegtuigen wil tekenen en ze had hem expres heel slordig getekend met veel gekras, omdat Job dat ook zo zou doen.

Oh ja, en nu heeft BE me er weer aan herinnerd dat de naam ook nog uit een film kwam
Dus mensen, denk allemaal even mee. Een jongensnaam met 5 letters uit een film. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55012450
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Bix ik zie het al helemaal voor me!
Ik krijg ineens ook zo'n zin om naar de Ikea te gaan. Helaas zal dat nog even moeten wachten, tot ik weer kan lopen. Zaterdag raakte bij een val in de douche mijn knieschijf uit de kom.
We hebben wel rolstoelen
Liefde
  maandag 3 december 2007 @ 13:55:35 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55012452
Bix!
Hebben jullie nog aan haar gevraagd waarom ze dat deed? Kan me trouwens Piet zijn verontwaardiging goed voorstellen.
pi_55012459
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zucht
Is dat met een blauwe verpakking? Ik denk dat ze dat bij ons ook in de Spar ofzo verkopen Weer geen reden dus om naar Ikea te gaan.

En de reden waarom ik nog nooit ben geweest? Ik hoor van andere mensen altijd dat je heel de winkel moet doorwandelen om iets te kunnen kopen (geen shortcuts). Daar hou ik niet van En het is er volgens mij ook gewoon te druk
pi_55012477
Er zijn wel shortcuts hoor. Ik loop zelden de hele IKEA door
  maandag 3 december 2007 @ 13:57:13 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55012478
Er zijn wel shortcuts hoor!
Ik weet ze zowel in Delft als in Utrecht blindelings te vinden.
pi_55012484
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:48 schreef livelink het volgende:
Oh ja, en nu heeft BE me er weer aan herinnerd dat de naam ook nog uit een film kwam
Dus mensen, denk allemaal even mee. Een jongensnaam met 5 letters uit een film. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Is er geen enkel topic waarin staat welke film ze bekeken hebben? Anders zouden we op IMDB heel vlug kunnen zien wie er in meespeelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')