Ik heb ook zo'n ding, doe eigenlijk vooral de braintraining. Errug leuk, vind ik, vooral als mijn hersenleeftijd weer eens ergens rondom de 25 zitquote:Op zondag 2 december 2007 20:15 schreef Ynske het volgende:
I
[..]
Als je de verhalen leuk vind, dan vind je t spel ook leuk, je moet spreuken gebruiken, vijanden opsluiten/verslaan, beans zoeken, kaarten vinden. echt leuk gedaan vond ik
quote:Op zondag 2 december 2007 20:28 schreef Suzziieee het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen een DS.. heb braintraining en more braintraining...want dat leek me zo leuk..maar valt me toch wat tegen!!Verder heb ik Rayman raving rabbids 2..errug leuk... maar snel rondgespeeld (als in een paar uurtjes)
Verder zou iemand mij kunnen informeren over dat 'dingetje' voor de DSHeb er her en der wel wat overgelezen... maar weet het nog niet helemaal
quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Zullen we de rest van de DS verhalen dan maar plaatsen in het DS topic? Dan gaan we hier weer verder over eh... over.... eh....
Wijntje dan maar?
Dat denk ik, ik heb inderdaad braintrainingquote:Op zondag 2 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
dit is die wat mij tegenvalt
[ afbeelding ]
das niet die braintraining maar big brain academy
daar zal t verschil dan wel in zitten
jamaar wil jij Cars niet voor je kids overnemen?quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Zullen we de rest van de DS verhalen dan maar plaatsen in het DS topic? Dan gaan we hier weer verder over eh... over.... eh....
Wijntje dan maar?
hebbu ook alcoholvrijequote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Wijntje dan maar?
schaaltje met ammoniak in zetten en morgen ochtend veeg je hem zo schoon.quote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft de wijn alvast ingeschonken
[ afbeelding ]
vandaag ruzie gebouwd hier in huis met huisgenote die de oven weigert schoon te maken. vandaag fik in de oven gehad doordat ze m niet schoongemaakt had en daarna weer aangezet.
net eens geprobeert om schoon te makenzelfs met muscle ovenreiniger gaat t niet geweldig...
morgen maar even naar de super.quote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef moussy het volgende:
[..]
schaaltje met ammoniak in zetten en morgen ochtend veeg je hem zo schoon.
Ik zou het niet doen. De meeste van die tips zijn gratis en voor niks terug te vinden op www.omaweetraad.comquote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef E.T. het volgende:
Fik in de oven is wel eng
ik ga dat boek van die rtl-poetsdames maar eens kopen ofzo.. daar staan zulke tips ook allemaal in, mous
Whaaaaaaaaaaaaa Bar wat gaafquote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef _Bar_ het volgende:
dat vraag ik me dus af he... ,mag je proeven van wijnen ondanks zwanger zijn? omdat je ze dan toch uitspuugt
daar kan ik nooit wat vinden omdat ik te veel keuze hebquote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. De meeste van die tips zijn gratis en voor niks terug te vinden op www.omaweetraad.com
bij de tietstoppersquote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Lishe het volgende:
Bar! Ik vind het zo geweldig voor jullie!!!
Wij hebben dokter Kawashimi's braintraining. Maar nadat ik keer 20 jaar gehaald had, heb ik het nooit meer gespeeld. (En dankzij het dingetje ook Zelda hier, zo leuk!)
En wijn.... wijn. Ik heb zo'n zin om eens heerlijk op stap en aan de zuip te gaan. In plaats daarvan zit ik nu met lektieten achter de laptop. Waaaaar is het misgegaan?
probeer ze vaker zelf t emaken maar dat lukt niet altijd.quote:
Als ik me niet vergis heb ik er nog een lekker boekje over, als het even kan ga ik van de week even zoeken voor jequote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer ze vaker zelf t emaken maar dat lukt niet altijd.
oeh lekkerquote:Op zondag 2 december 2007 22:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik er nog een lekker boekje over, als het even kan ga ik van de week even zoeken voor je
daar staan hele makkelijk zelf te maken smoothies in
Dat hoeft dus helemaal niet!quote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef Ynske het volgende:
Ik baal er altijd van dat in veel smoothies banaan moet. Als ik ergens vanis t wel banaan *rill*
quote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef _Bar_ het volgende:
ik zit en brokeback moutain te kijken op film3, best een ontroerende film
proest weet je ik heb hier een soort van pauze knop en dus speelt nu de film nietquote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik besef me dat je een multitalent bent!
Nee, hij doet het al heel langquote:Op zondag 2 december 2007 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, het is niet dat hij het voor het eerst ging doen. Dan kan ik het me wel voorstellen dat hij het tof vind.
Vriend van stinkie doet het ook vrij veel, ook wedstrijden enzo. Ik vind het maar link hoor.
Nee, je bent niet onoplettend. Diequote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Belana het volgende:
yoni, heb jij een? had je die nou al dan? niet toch? anders ben ik onoplettend.
Nee vergeet het toch nog weerquote:Op maandag 3 december 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Nu doe je hem in het vervolg wel dicht MeNicole.Wij moeten hem hier al jaren dicht doen, ivm de poezen, dus dat is nog nooit fout gegaan.
Wat is vreemd?quote:Op maandag 3 december 2007 09:30 schreef Yoni het volgende:
Nee, je bent niet onoplettend. Dieis er nog niet zo lang
Nou ja, inmiddels alweer bijna een half jaar, maar de situatie was een beetje eh... vreemd zeg maar *grin*
Wel bij IKEA toch hequote:Op maandag 3 december 2007 10:34 schreef Pruk het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren lekker toegegeven aan nesteldrang: een lamp voor in de woonkamer gekocht en een kleed!
(En een mooie speelgoedkist en nog dit en nog dat en![]()
)
Neequote:
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef leonieke het volgende:
Ik ben nog nooit naar IKEA geweest. Is er nu iets vreemds aan de hand met mij?
quote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!
Dan raak je vast verslaafd en het is nergens anders te krijgenen ik durf niet naar de Ikea in Heerlen te rijden (OMG enge autoweg daar)(en dan ook nog alleen voor een zak Daim).
Zucht
Tss daar gaat de winstuitkering. Maar wel leuk dat je geslaagd bent.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Tss daar gaat de winstuitkering. Maar wel leuk dat je geslaagd bent.
En nog nooit bij de IKEA geweest. Nee dan is er toch iets niet helemaal goer hoor
Je krijgt het ook niet, je moet het kopenquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Pruk het volgende:
Ik kom heel vaak bij de IKEA maar heb nog nooit Daim gehad
Heb je mij nog nooit gezienquote:Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
MeNicole werk jij bij de IKEA dan? In Hengelo?? Ik heb je nog nooooooit gezien
Tss, daar hebben we PMmetjes voor tochquote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat hou ik verder liever voor me, is hier ook niet echt de plek voor
Dat kan weleens kloppen dan. Ik ben er nooit zo vroeg, meestal juist laat.quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit gezienHmmm misschien komt dat omdat ik voor openingstijd werk
Tenminste dat ie de bedoeling. De laatste tijd zijn we veelste laat klaar altijd. En dan lopen er altijd van die vervelende klanten enzo
Ik ben ooit nog weggewaaid toen ik 9 jaar was ofzoquote:Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Niet te doen, he.
Fons kon zich ook niet staande houden gisteren.
We hebben wel rolstoelenquote:Op maandag 3 december 2007 13:42 schreef Spuuglokje het volgende:![]()
Bix ik zie het al helemaal voor me!
Ik krijg ineens ook zo'n zin om naar de Ikea te gaan. Helaas zal dat nog even moeten wachten, tot ik weer kan lopen. Zaterdag raakte bij een val in de douche mijn knieschijf uit de kom.![]()
Is dat met een blauwe verpakking? Ik denk dat ze dat bij ons ook in de Spar ofzo verkopenquote:Op maandag 3 december 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ooit eens zou gaan: Koop geen zak Daim!
Dan raak je vast verslaafd en het is nergens anders te krijgenen ik durf niet naar de Ikea in Heerlen te rijden (OMG enge autoweg daar)(en dan ook nog alleen voor een zak Daim).
Zucht
Is er geen enkel topic waarin staat welke film ze bekeken hebben?quote:Op maandag 3 december 2007 13:48 schreef livelink het volgende:
Oh ja, en nu heeft BE me er weer aan herinnerd dat de naam ook nog uit een film kwam![]()
Dus mensen, denk allemaal even mee. Een jongensnaam met 5 letters uit een film. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Er zijn wel shortcuts hoor. Moet ook wel ivm veiligheid. En als je rond etenstijd gaat is het niet druk.quote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat met een blauwe verpakking? Ik denk dat ze dat bij ons ook in de Spar ofzo verkopenWeer geen reden dus om naar Ikea te gaan.
En de reden waarom ik nog nooit ben geweest? Ik hoor van andere mensen altijd dat je heel de winkel moet doorwandelen om iets te kunnen kopen (geen shortcuts). Daar hou ik niet vanEn het is er volgens mij ook gewoon te druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |