Als je de verhalen leuk vind, dan vind je t spel ook leuk, je moet spreuken gebruiken, vijanden opsluiten/verslaan, beans zoeken, kaarten vinden. echt leuk gedaan vond ikquote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef E.T. het volgende:
zo'n dingetje hebbik ook, Ynske![]()
(die HP-games zijn dus leuk? toch eens proberen dan
Ik heb ook zo'n ding, doe eigenlijk vooral de braintraining. Errug leuk, vind ik, vooral als mijn hersenleeftijd weer eens ergens rondom de 25 zitquote:Op zondag 2 december 2007 20:15 schreef Ynske het volgende:
I
[..]
Als je de verhalen leuk vind, dan vind je t spel ook leuk, je moet spreuken gebruiken, vijanden opsluiten/verslaan, beans zoeken, kaarten vinden. echt leuk gedaan vond ik
quote:Op zondag 2 december 2007 20:28 schreef Suzziieee het volgende:
Ik heb sinds enkele dagen een DS.. heb braintraining en more braintraining...want dat leek me zo leuk..maar valt me toch wat tegen!!Verder heb ik Rayman raving rabbids 2..errug leuk... maar snel rondgespeeld (als in een paar uurtjes)
Verder zou iemand mij kunnen informeren over dat 'dingetje' voor de DSHeb er her en der wel wat overgelezen... maar weet het nog niet helemaal
quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Zullen we de rest van de DS verhalen dan maar plaatsen in het DS topic? Dan gaan we hier weer verder over eh... over.... eh....
Wijntje dan maar?
Dat denk ik, ik heb inderdaad braintrainingquote:Op zondag 2 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
dit is die wat mij tegenvalt
[ afbeelding ]
das niet die braintraining maar big brain academy
daar zal t verschil dan wel in zitten
jamaar wil jij Cars niet voor je kids overnemen?quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Zullen we de rest van de DS verhalen dan maar plaatsen in het DS topic? Dan gaan we hier weer verder over eh... over.... eh....
Wijntje dan maar?
hebbu ook alcoholvrijequote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Wijntje dan maar?
schaaltje met ammoniak in zetten en morgen ochtend veeg je hem zo schoon.quote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft de wijn alvast ingeschonken
[ afbeelding ]
vandaag ruzie gebouwd hier in huis met huisgenote die de oven weigert schoon te maken. vandaag fik in de oven gehad doordat ze m niet schoongemaakt had en daarna weer aangezet.
net eens geprobeert om schoon te makenzelfs met muscle ovenreiniger gaat t niet geweldig...
morgen maar even naar de super.quote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef moussy het volgende:
[..]
schaaltje met ammoniak in zetten en morgen ochtend veeg je hem zo schoon.
Ik zou het niet doen. De meeste van die tips zijn gratis en voor niks terug te vinden op www.omaweetraad.comquote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef E.T. het volgende:
Fik in de oven is wel eng
ik ga dat boek van die rtl-poetsdames maar eens kopen ofzo.. daar staan zulke tips ook allemaal in, mous
Whaaaaaaaaaaaaa Bar wat gaafquote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef _Bar_ het volgende:
dat vraag ik me dus af he... ,mag je proeven van wijnen ondanks zwanger zijn? omdat je ze dan toch uitspuugt
daar kan ik nooit wat vinden omdat ik te veel keuze hebquote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. De meeste van die tips zijn gratis en voor niks terug te vinden op www.omaweetraad.com
bij de tietstoppersquote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Lishe het volgende:
Bar! Ik vind het zo geweldig voor jullie!!!
Wij hebben dokter Kawashimi's braintraining. Maar nadat ik keer 20 jaar gehaald had, heb ik het nooit meer gespeeld. (En dankzij het dingetje ook Zelda hier, zo leuk!)
En wijn.... wijn. Ik heb zo'n zin om eens heerlijk op stap en aan de zuip te gaan. In plaats daarvan zit ik nu met lektieten achter de laptop. Waaaaar is het misgegaan?
probeer ze vaker zelf t emaken maar dat lukt niet altijd.quote:
Als ik me niet vergis heb ik er nog een lekker boekje over, als het even kan ga ik van de week even zoeken voor jequote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer ze vaker zelf t emaken maar dat lukt niet altijd.
oeh lekkerquote:Op zondag 2 december 2007 22:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik er nog een lekker boekje over, als het even kan ga ik van de week even zoeken voor je
daar staan hele makkelijk zelf te maken smoothies in
Dat hoeft dus helemaal niet!quote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef Ynske het volgende:
Ik baal er altijd van dat in veel smoothies banaan moet. Als ik ergens vanis t wel banaan *rill*
quote:Op zondag 2 december 2007 23:19 schreef _Bar_ het volgende:
ik zit en brokeback moutain te kijken op film3, best een ontroerende film
proest weet je ik heb hier een soort van pauze knop en dus speelt nu de film nietquote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik besef me dat je een multitalent bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |