Ja, waar is ze als je haar nodig hebt?quote:
Glaasje hoofdpijnwijn dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef Yoni het volgende:
De enige drank hier is de plas bier waar ik mijn fototas schijnbaar in heb gezet in Het Paard. Bah! Stinkt!
Filet Americain, rood vlees, rauwmelkse kazen en veeeeeel alcoholquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Filet Americain, rood vlees, rauwmelkse kazen en veeeeeel alcohol![]()
Jaja, wrijf het er maar weer inquote:Op zondag 2 december 2007 00:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig wel sex
* Macka66 gaat gezellig naar bed
Nou, ik mis zo'n lekkere halve fles witte wijn vooraf anders best welquote:
Maar dan moet ik eerst helemaal naar de Elzas rijden voor het juiste water...quote:Op zondag 2 december 2007 00:37 schreef phluphy het volgende:
Water schenken vanuit een wijnfles, Macka! Het placebo effect!
Nee hoor. Maar ik maak mijn illusies graag zo echt mogelijkquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef Macka66 het volgende:
Nou, ik mis zo'n lekkere halve fles witte wijn vooraf anders best wel![]()
(Niet het belgisch bier, de laatste twee keren dat lief en ik ons daaraan op grote schaal vergrepen eindigden in een zwangerschap)
Het is niet goedkoop, inderdaad. Het is ook niet iets dat we erg vaak doen, juist vanwege de kosten. We waren samen geloof ik 65 euro kwijt. Is ook neit schandalig duur, maar voor dat geld zit je dan ook niet de hele avond intiem te dineren. Voordeel is natuurlijk wel dat je zelf ook het tempo kunt bepalen, want je pakt pas iets als je het wilt. Maar met al dat lekkers dat voor je neus langskomt, valt het nog niet mee om het even te laten staanquote:Op zondag 2 december 2007 12:04 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een grappig concept, Miss_sly. Het lijkt me alleen dat het bijna ongemerkt heel erg duur wordt, of valt dat wel mee?
De zaak is vanaf 6 december van woensdag tot en met zondag geopend vanaf 14.00 uur en ook avonds laat is het mogelijk om nog een hapje te eten.quote:Op zondag 2 december 2007 12:01 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg het idee dat hij al open was, Bar. Maar ik zie nu dat hij pas vanaf donderdag open is?
Oeh Bar, ziet er lekker uit allemaalquote:Op zondag 2 december 2007 11:47 schreef _Bar_ het volgende:
Sydney
We zijn online![]()
Heerlijke paar dagen geknald, super gewerkt, en er gister lekker blijven hangen
op hoogcatareijne bedoel je?quote:Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef _Bar_ het volgende:
Jij kunt toch helemaal overdekt lopen Ynske?
Er is wel een fijne lounge cd van madonna, ik hoor hem nu van boven tetteren terwijl mijn DNA zit te knutselenquote:Op zondag 2 december 2007 12:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gek op kleine hapjes met verschillende smakenEn loungemuziek vind ik ook heerlijk!
zoals?quote:Op zondag 2 december 2007 14:21 schreef Jelief het volgende:
Hier komt K3 de deur niet inSommige teksten vind ik echt niet geschikt voor peuters en kleuters (tot een jaar of 11 zelfs)
Hele vooruitgang, lounge van madonna tov K3quote:Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Er is wel een fijne lounge cd van madonna, ik hoor hem nu van boven tetteren terwijl mijn DNA zit te knutselenSoms ben ik zooo blij dat K3 de deur uit is gezet
Oeh ja! Wij gingen altijd dim summen als we gasten hadden op mijn werk, maar die zeikneus van een baas van mij vond dat weer niks dus nu is het zo'n saaie 'broodje warme geitenkaas met honing' toko geworden.quote:Op zondag 2 december 2007 13:02 schreef Yoni het volgende:
Oh sushi met zo'n lopende band wil ik ook nog steeds een keer doen. Me loveeee sushi!
En ik wil weer eens dim summen met een groepje. Deden we bij een van mijn vorige banen vaak als er iemand jarig was, zo lekker. En met een grotere groep het leukst, want dan kan je lekker veel bestellen
volgens mij in ojalele iets over een stiekum hoekjezoeken en niemand die ziet wat we doen. en in de clip wordt er door de dames nogal suggestief een jongen ingesmeerd met zonnebrand.quote:
bij hoeheetdieirritanteblauwehond worden zelfs kleine potjes kruiden geboren!!quote:Op zondag 2 december 2007 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, en krijgen ze het niet zelf van K3, dan toch straks op school wel via vriendjes en vriendinnetjes.
Zeker dat 'I love you' is iets wat nu in deze maatschappij zo normaal is, dat hou je niet meer tegen volgens mij. Zeggen ze bij 'Dora' ook niet van dat soort dingen?
Cooolll !!quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
ow dat verklaard dan misschien ook meteen waarom ik ze wel leuk vind met vlagen
Zeeman, action benik ook geweestquote:Op zondag 2 december 2007 16:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Cooolll !!
Ik wil ook nog een paar (erbij) maar ik heb mezelf maar weer een shopverbod opgelegd.
Eerst meer geld verdienen. En al ben ik een enorme fanaat van Zeeman, Action en andere discountwinkels, het tikt toch aan als je daar drie keer per week heen gaat...en prullen koopt
Hoe is het weer bij jullie? In Zuid-Limburg valt het wel mee geloof ik.
toepasselijk filmpjequote:Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef moussy het volgende:
Eigenlijk is de tekst idd wel meer voor pubers/halve pubers, nooit echt naar geluisterd eigenlijkMaar ja, René zingt net zo makkelijk mee dat ze nobody's wife is, soms achter in de auto heeft ze het ook wel over een monkey whore...
quote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Yoni het volgende:
Hier ook prutweer. Regen, regen, regen, wind, donker, grijs, bah. Hoop dat ik straks niet van de weg waai![]()
ging vandaag kitesurfen. De held. Hij 1000x liever dan ik! Brrrr
Hij belde vanmiddag en toen was ie onderweg. Hij gaat graag kiten juist met veel wind, want dan zijn de golven lekker hoog. Het kan tot windkracht 7 geloof ik....quote:Op zondag 2 december 2007 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Is dat uberhaupt wel doorgegaan dan? Dat is volgens mij hardstikke link met deze wind. Of ging hij juist daarom?
Ah ok, het is niet dat hij het voor het eerst ging doen. Dan kan ik het me wel voorstellen dat hij het tof vind.quote:Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij belde vanmiddag en toen was ie onderweg. Hij gaat graag kiten juist met veel wind, want dan zijn de golven lekker hoog. Het kan tot windkracht 7 geloof ik....
Ik vind het ook eng hoor, maar goed..hij heeft er meer verstand van dan ik
René is nu met ze meequote:Op zondag 2 december 2007 18:35 schreef Belana het volgende:
yoni, heb jij een? had je die nou al dan? niet toch? anders ben ik onoplettend.
moussy, grappig is dat toch bij die kinderen he, een piet is een piet. Liam weet geloof ik zelfs dat ze geschminkt zijn, maar dat hoort zo zei hij
Waarom lees ik het nu pasquote:Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef Noli. het volgende:
* Noli. komt even tussendoor rollen.. *
Voor de liefhebbers of zij die de voorgaande keren gemist hebben..
HERKANSING!
![]()
18:00 - 19:30 KETNET/Canvas Filmfabriek: Het paard van Sinterklaas.
Dank u, dank u.quote:Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef Noli. het volgende:
* Noli. komt even tussendoor rollen.. *
Voor de liefhebbers of zij die de voorgaande keren gemist hebben..
HERKANSING!
![]()
18:00 - 19:30 KETNET/Canvas Filmfabriek: Het paard van Sinterklaas.
wat dan ????????quote:
Ah, zo eentje waarmee je in het voor- en najaar geen belangrijke afspraken moet maken, want dan zou het weleens kunnen waaienquote:Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij belde vanmiddag en toen was ie onderweg. Hij gaat graag kiten juist met veel wind, want dan zijn de golven lekker hoog. Het kan tot windkracht 7 geloof ik....
Ik vind het ook eng hoor, maar goed..hij heeft er meer verstand van dan ik
nee geen zelda, maar die ga ik dan misschien ook spelenquote:
zo's dingetje wat je niet op fok mag noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |